مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش

آشنایی با هتل‌ های کیش موجب می‌شود که شما در صورت سفر به این جزیره زیبا، به راحتی هتل مناسب شرایط روحی و مالی خود را انتخاب کرده و لحظات خوش و خاطره‌انگیزی را در آن سپری کنید. به این منظور ما این مقاله از وبسایت آژانس گردشگری “های هتل” را به مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش اختصاص داده‌ایم تا اطلاعات کاملی در مورد شرایط و امکانات این مکان‌های اقامتی در اختیارتان قرار دهیم.

مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش

هتل گراند کیش

اگر قصد دارید برای اقامت خود در کیش یک هتل ارزان قیمت با امکانات رفاهی عالی و موقعیت جغرافیایی خوب و نزدیک به ساحل انتخاب کنید، هتل گراند که از هتل های سه ستاره کیش است بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. یکی از عواملی که موجب تمایز این هتل از سایر هتل‌های سه ستاره شده، قرار گرفتن آن در نزدیکی دریا است.

برای کسانی که مهم‌ترین فاکتور انتخاب هتل برایشان نزدیکی به ساحل است هتل گراند یک گزینه بسیار مناسب است چرا که در فاصله 5 دقیقه‌ای با دریا قرار دارد. این هتل روبروی بازار ونوس کیش قرار گرفته و از نظر خدمات و نظافت در لیست بهترین هتل‌های سه ستاره کیش قرار دارد.

آدرس هتل گراند کیش: کیش، روبروی بازار ونوس

هتل گراند کیش
هتل گراند کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش نیز یکی از بهترین هتل‌ های سه ستاره کیش محسوب می‌شود که در میدان ساحل قرار گرفته و از دو ساختمان تشکیل شده است. این هتل به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خوب، دسترسی آسان به دریا و فضای سبز، پارک ساحلی، فرودگاه، پلاژ مرجان کیش، دسترسی راحت به مراکز خرید و غیره از محبوبیت زیادی برخوردار است ضمن اینکه امکانات و خدمات مطلوبی را با قیمتی مناسب به مسافرین خود ارائه می‌دهد.

آدرس هتل آرامش کیش: کیش، مقابل بازار زیتون

مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش از نظر امکانات

امکانات و خدماتی که در این دو هتل ارائه می‌شود در سطح کیفی بی‌نظیری هستند و گاهی فراتر از خدمات یک هتل سه ستاره به نظر می‌رسند با این وجود در هریک از این هتل‌ها خدمات متفاوتی ارائه می‌شود که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

امکانات و خدمات گراند هتل کیش

اتاق‌های هتل گراند کیش به لوازم برقی خانگی مجهز بوده دارای تلویزیون، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی، کمد لباس، تلفن، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار و غیره است. علاوه بر موارد ذکر شده، در این هتل صبحانه رایگان، آسانسور و همچنین خدمات مخصوص معلولین نیز ارائه می‌شود.

در گراند هتل تجهیزات فکس و پرینتر نیز برای انجام امور اداری وجود دارد تا مسافرین بتوانند در زمان کوتاهی کارهای خود را انجام دهند. از سایر امکانات هتل می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران با گنجایش 200 نفر، خدمات کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس و اتاق چمدان اشاره کرد.

امکانات هتل گراند کیش

امکانات و خدمات هتل آرامش کیش

این هتل دارای اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی است. پارکینگ رایگان با ظرفیت 10 ماشین نیز برای مسافرینی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند ارائه می‌شود. در لابی هتل آرامش خدماتی نظیر روم سرویس، فکس، فتوکپی، خشک‌شویی، اتوکشی، خدمات تهیه بلیط، باربری، خدمات مخصوص معلولین، خدمات خانه‌داری و تاکسی سرویس برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این موارد، در مجموعه اقامتی هتل آرامش شما می‌توانید از تور گردشگری برای بازدید مکان‌های تاریخی و تفریحی کیش استفاده کنید یا اگر به رانندگی در جزیره کیش علاقه‌مند هستید می‌توانید ماشین بدون راننده اجاره کنید. در لابی هتل آرامش تجهیزاتی نظیر تلویزیون، مبلمان، میز، آسانسور، روزنامه، کتابخانه، نمازخانه، آژانس مسافرتی و کپسول آتش‌نشانی ارائه می‌شود.

مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش از نظر موقعیت مکانی

هتل گراند کیش به مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش دسترسی مناسب داشته و درواقع در مرکز بازار و مراکز خرید این جزیره واقع شده است. مرکز خرید پانیذ، پردیس 1، بازار ونوس، بازار عرب‌های کیش و بازار مروارید کیش از جمله مراکز و بازارهای معروف کیش هستند که در نزدیکی هتل گراند قرار گرفته‌اند. در مقابل، هتل آرامش به مکان‌های دیدنی نظیر شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان، پلاژ بانوان، شهر تاریخی حریره، کشتی یونانی، پارک دلفین‌ها و مراکز خرید پدیده شاندیز و بازار زیتون دسترسی آسان دارد.

مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش از نظر قیمت

برای محاسبه هزینه اقامت در هرکدام از این هتل‌ها عوامل مختلفی نظیر، کیفیت خدمات، میزان ارائه امکانات، محل قرار گرفتن هتل، سرویس دهی پرسنل و مواردی از این قبیل در نظر گرفته می‌شود و هر قدر کیفیت ارائه خدمات و امکانات بیشتر باشد، هزینه اقامت نیز افزایش خواهد یافت.

طبق این فاکتورها شروع قیمت در هتل گرند از 1.7000.000 و در هتل آرامش از 800.000 تومان است. شما می‌توانید اطلاعات به روز شده در مورد امکانات و هزینه اقامت در این دو هتل را از سایت های هتل دریافت کنید و متناسب با نیاز و توان مالی خود، یکی از آن‌ها را برای اقامت در کیش انتخاب نمایید.

مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش از نظر پذیرش میهمان

همانطور که می‌دانید هر هتل برای پذیرش مسافرین و محاسبه هزینه اقامت، قوانینی در نظر می‌گیرد که در مورد هتل گراند و آرامش کیش نیز صدق می‌کند. در هتل گراند در صورتیکه سن مهمان بیشتر از سه سال باشد، بزرگسال محسوب می‌شود و هزینه اقامت آن کامل دریافت خواهد شد. این در حالی است که هتل آرامش میهمانانی با سن بالای 5 سال را بزرگسال محسوب می‌کنند و برای افراد خردسال بین 0 تا 5 سال، هزینه اقامت رایگان محاسبه خواهد شد.

امکانات هتل آرامش کیش
امکانات هتل آرامش کیش

مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش از نظر قوانین

در هر یک از هتل‌های مورد نظر برای برقراری نظم و امنیت مسافرین قوانینی اتخاذ شده که رعایت آن‌ها برای اقامتی آرام و دلپذیر ضروری است. این قوانین عبارتند از:

قوانین هتل آرامش کیش

  1. کودکان زیر پنج سال در صورت استفاده نکردن از سرویس اقامت رایگان دارند.
  2. برای استفاده از ترانسفر رایگان فرودگاه باید 24 ساعت قبل به هتل اعلام شود.
  3. نیم شارژ خروجی تا ساعت 18 محاسبه می‌شود.
  4. به خانم‌های مجردی که مدارک شناسایی معتبر ندارند، سرویسی ارائه نمی‌دهد.
  5. پذیرش زوجین با ارائه صیغه‌نامه معتبر، دارای مهر برجسته به همراه مدارک شناسایی امکان پذیر خواهد بود.

قوانین هتل گراند کیش

  1. پذیرش خانم‌های مجرد در صورت ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.
  2. به زوجینی که صیغه نامه معتبر نداشته باشند، امکان ارائه سرویس وجود ندارد.
  3. هزینه اقامت کودکان بالای سه سال کامل محاسبه می‌شود و اقامت تنها برای یک کودک رایگان خواهد بود.
  4. هزینه پذیرش مهمانان خارجی متفاوت است.

نتیجه‌گیری

 ما در این مقاله با مقایسه هتل گراند و هتل آرامش کیش سعی کردیم یک راهنمای جامع در مورد خدمات، امکانات، موقعیت جغرافیایی و قوانین پذیرش میهمان این دو هتل ارائه دهیم تا با آشنایی کامل نسبت به انتخاب یکی از آن‌ها اقدام کنید.

شما می‌توانید از طریق آژانس گردشگری های هتل در کمترین زمان ممکن برای رزرو هتل گراند کیش اقدام کنید و از تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسب این مجموعه بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه های هتل در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

سوالات متداول
1- مراکز خرید نزدیک به هتل گراند کیش کدامند؟

یکی از نقاط قوت هتل گراند نزدیکی به مراکز خرید است و در صورت اقامت در آن به مراکز خریدی نظیر بازار ونوس، بازار زیتون و بازار مریم دسترسی خواهید داشت.

2- فاصله هتل گراند و هتل آرامش کیش به اسکله تفریحی چقدر است؟

هتل آرامش تا اسکله تفریحی حدود 1.3 کیلومتر فاصله دارد و تقریبا با 4 دقیقه رانندگی به آن دسترسی خواهید داشت. فاصله هتل گراند با این مکان تفریحی 1.1 کیلومتر بوده و نیاز به حدود 3 دقیقه رانندگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه هتل کوروش و هتل میراژ کیش

شنبه 24 شهریور 1403
پیش از مقایسه هتل کوروش و هتل میراژ کیش باید بیان کنیم که یکی از مولفه‌های بسیاری مهمی که اکثر […]
مقایسه هتل کوروش و هتل میراژ کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس