کامل ترین مقایسه هتل داریوش و مارینا پارک کیش

هتل های داریوش و مارینا پارک کیش از هتل های بسیار لوکس و از هتل های ساحلی به شمار می روند. قیمت رزرو اتاق های این هتل های کیش با توجه به امکانات خوبی که دارند، گران است. این دو هتل در موقعیت مکانی شرق جزیره کیش واقع شده اند و به این دلیل به خیلی از مراکز مهم خرید و مکان های تفریحی نزدیک هستند. در مطلب زیر مقایسه این دو هتل را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.

ورودی هتل 5 ستاره داریوش کیش

مقایسه هتل ها از نظر فاصله تا مراکز مهم خرید

هتل پنج ستاره داریوش واقع در میدان داریوش کیش با فاصله خیلی کم به مراکز مهم خرید ، گزینه بسیار مناسبی برای علاقه مندان به خرید است.

هتل مارینا پارک هتل پنج ستاره دیگری واقع در بلوار مرجان کیش است که دسترسی این هتل نیز به مراکز خرید به سادگی امکان پذیر است.

هتل مریمساریناپردیسمرکز خرید بین المللی کیش
داریوش3 کیلومتر1 کیلومتر1 کیلومتر1 کیلومتر
مارینا6 کیلومتر3 کیلومتر3 کیلومتر4 کیلومتر

مقایسه هتل ها از نظر فاصله تا مراکز تفریحی و جاذبه ها

اکثر مکان های گردشگری و تفریحی کیش در شرق جزیره و در نزدیکی این دو هتل قرار گرفته اند. اماکن تفریحی مثل پارک دلفین ها، اسکله تفریحی، باغ پرندگان و جاذبه های گردشگری دیگری که در نزدیکی این هتل ها هستند امکان دسترسی راحتی را برای گردشگران فراهم می آورند. یکی از جاذبه های بسیار جالب هتل ماریناپارک که اختصاصی می باشد، وجود اسکله اختصاصی است که می توانید از انواع ورزش های مهیج آبی مثل قایق های شیشه ای، امکان غواصی و… در خود هتل استفاده و لذت ببرید.

هتلاسکله تفریحیباغ پرندگانپارک دلفین هابولینگ مریم
داریوش 1 کیلومتر5 کیلومتر5 کیلومتر 1 کیلومتر
مارینا 2 کیلومتر 5 کیلومتر 5 کیلومتر 3 کیلومتر

مقایسه قیمت رزرو اتاق های هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش

با توجه به لوکس بودن این هتل ها از نظر امکانات و خدمات، برای رزرو اتاق بایستی هزینه بیشتری را قبول کنید، اما در قبال آن از امکانات خاص و منحصر به فردی استفاده نمایید.

هتلحداقل قیمت رزرو اتاق
داریوشاز چهار میلیون تومان
مارینا پارک از هشت میلیون تومان

تفاوت هتل ها از نظر امکانات و خدمات

ورودی هتل مجلل ماریناپارک کیش

از آنجا که هتل های پنج ستاره جزو ایده آل ترین و با امکانات ترین هتل های کشور محسوب می شوند، انتخاب هر کدام از این دو هتل که در بالا گفتیم با اطمینان اقامت شما را به اقامتی کاملا خوشایند تبدیل می کند. با این حال مواردی را اینجا ذکر می کنیم که در انتخاب بین این دو هتل بتوانید بهتر تصمیم گیری نمایید.

هتل از نظر قیمتی ظاهر پذیرایی رایگان
داریوشگرانشبیه به معماری ایران باستانعصرانه
مارینا پارکگران تر از هتل داریوشمجلل و مدرنصبحانه

نظر کاربران درباره هتل های داریوش و مارینا پارک کیش

طبق نظر کاربرانی که در این دو هتل اقامت داشته اند، گردشگرانی که تمایل بیشتر به مراکز خرید و خریدکردن داشته اند، هتل داریوش را انتخاب کرده اند. اما گردشگرانی که دوست دارند استفاده بیشتری از جاذبه ها و مکان های تفریحی ببرند، انتخابشان هتل ماریناپارک است. آیا شما نیز از خدمات این هتل ها استفاده کرده اید؟ اگر تجربه ای از اقامت در این هتل ها داشتید، نظرتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بانجی شوتینگ کیش، تجربه بازی اَنگِری بِردز در دنیای واقعی!

چهارشنبه 8 آذر 1402
بانجی شوتینگ کیش از جدیدترین و محبوب ترین تفریحات غیر آبی جزیره کیش و واقع در مجموعه سافاری جزیره می […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس