تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی

شهردار کلان شهر مشهد برای پاسخگویی به نیازهای مسافران و توریست‌های داخلی و خارجی روی صنعت هتلداری خود بسیار کار است. به طوری که بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کشور در شهر مشهد واقع شده است. هتل‌الماس 2 مشهد و هتل درویشی مشهد هر دو جزء مجلل‌ترین هتل‌های نزدیک حرم مشهد هستند. بسیاری از مسافران در انتخاب هتل‌ نیز بسیار مردد می‌مانند که کدام یک از این دو هتل بهتر است؟ به همین منظور قصد داریم، در این مطلب به تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی بپردازیم. پس اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید و به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی هستید، با ما همراه باشید.

همه چیز درباره هتل الماس 2

هتل الماس 2 مشهد، یکی از نوسازترین هتل‌های 5 ستاره نزدیک حرم است. این هتل نزدیک حرم موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. این هتل دسترسی آسان به حرم، بازارها و فروشگاه‌های نزدیک حرم و همچنین وسیله نقلیه عمومی دارد. معماری این هتل بسیار زیبا و چشم نواز است و تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های آن بسیار بالا می‌باشد. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده هتل الماس 2 با دیگر هتل‌های 5 ستاره آرایش هر اتاق به یک سبک خاص است.

در هتل‌های الماس 2 و هتل درویشی می‌توانید در اتاق‌هایی به سبک ایران باستان، تایلند، ترکیه، روسیه، هند، صفویه و… اقامت داشته یاشید. اتاق‌های این هتل مجهز به تمامی امکانات رفاهی و آسایشی است. دیگر امکانات هتل شامل انواع رستوران ایرانی و فرنگی، استخر، سالن همایش، خدمات باربری و نظافت و هر آنچه از یک هتل 5 ستاره توقع دارید یافت می‌شود.

برای رزرو هتل الماس 2 به وبسایت آژانس مسافرتی “های هتل” مراجعه کنید.

هتل الماس 2 مشهد - تفاوت هتل‌های الماس 2 و هتل درویشی

همه چیز درباره هتل درویشی

اگر به دنبال رزرو هتل در نزدیک حرم هستید، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما رزرو هتل درویشی مشهد است. این هتل در بین زائران و توریست‌ها بسیار شناخته شده می‌باشد. هتل درویشی، اولین هتل آتریوم در شرق کشور محسوب می‌شود و چشم اندازی کامل به اتاق‌ها دارد. لابی هتل با آکواریوم، حوض کوچک و لوستری بلند آراسته شده و نشان دهنده مجلل بودن این هتل است. سبک اتاق‌های این هتل هم براساس کشورهای مختلف تزیین شده است.

سوئیت‌های این هتل نیز به سبک مصری، عربی، چین، ایران باستان و… می‌باشد. اتاق پنت هاوس یکی از وجه‌های متمایز کننده این هتل است. لازم است بدانید هتل‌های الماس2 و هتل درویشی هر دو از بهترین‌ هتل‌های مشهد هستند. این هتل فول خدمات و امکانات است و مجموعه آبی آن زبان زد می‌باشد.

قبل از رزرو هتل درویشی مشهد از طریق سایت”های هتل” مقالات مخصوص به این هتل را مطالعه کنید.

هتل درویشی مشهد - تفاوت هتل‌های الماس 2 و هتل درویشی

تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی

انتخاب بین دو هتل 5 ستاره برتر بسیار سخت است. به خصوص آن که صحبت از انتخاب بین هتل‌های الماس 2 و هتل درویشی باشد. در این قسمت سعی داریم به اختصار تفاوت‌های میان این دو هتل عالی را بیان کنیم.

تفاوت در سال ساخت:

هتل الماس 2 در سال 1395 افتتاح شده است. اما هتل مجلل درویشی مشهد در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است.

تفاوت در تعداد اتاق:

هتل درویشی 220 واحد اقامتی در 25 طبقه را اداره می‌کند. اما هتل الماس 2 با طبقات منفی 26 طبقه و 217 اتاق و سئویت دارد.

تفاوت در تعداد اتاق - تفاوت هتل‌های الماس 2 و هتل درویشی-

تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی از نظر موقعیت مکانی

هتل‌های الماس 2 و هتل درویشی هر دو در خیابان امام رضا واقع شده‌اند. این خیابان از طرفی نزدیک به حرم و از طرف دیگر نزدیک به بازار، موزه و… است.

تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی از نظر فاصله تا حرم

هتل الماس 2 در خیابان امام رضا 20 و هتل درویشی مشهد، بین خیابان امام رضا 14 و 26 واقع شده است. فاصله تا حرم از هتل‌های الماس 2 و درویشی به ترتیب 5/1 و 3/1 کیلومتری حرم قرار دارند.

تفاوت در خدمات و امکانات:

از آن جهت که هتل‌های الماس 2 و هتل درویشی هر دو جزء هتل‌های 5 ستاره مشهد هستند، در یک سطح قرار دارند. زیرا نشان یک هتل از طرف هتلداری و براساس خدمات و امکانات داده می‌شود.

تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی از نظر معماری

معماری هتل درویشی به نسب هتل الماس مجلل‌تر است. نمای آتریوم و استفاده از رنگ‌های طلایی جلال خاصی به این هتل بخشیده است. اما لازم است بدانید انتخاب هتل براساس معماری کاملا سلیقه‌ای است.

تفاوت در رستوران:

رستوران‌های هر دو هتل از نظر تنوع و کیفیت یکسان هستند. تنها این که هتل الماس 2 مجهز به رستوران پاناروماست و هتل درویشی از آن بی بهره می‌باشد.

تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی مشهد از نظر واحد های اقامتی

واحدهای اقامتی هر دو هتل بسیار متنوع است. اما اتاق‌های آینده، پنت هاوس و VIP هتل درویشی پیشرفته‌تر است.

تفاوت هتل‌ های الماس 2 و هتل درویشی مشهد از نظر قیمت

برای رزرو هتل، هزینه فاکتوری بسیار با اهمیت است. به طور دقیق نمی‌توان گفت قیمت کدام هتل ارزان‌تر و دیگری گران‌تر است. زیرا قیمت براساس نوع اتاق، ویو اتاق، امکانات اتاق، اتاق یک یا 4 نفره و سوئیت‌ها متفاوت است.

در آخر انتخاب بین هتل‌های الماس 2 و هتل درویشی بر عهده خود شما خواهد بود. شما کدام هتل را انتخاب می‌کنید؟ این دو هتل از نظر امکانات هر دو هتل های لوکسی هستند؛ چنانچه شما دنبال هتل اقتصادی تری می گردید، رزرو هتل ارزان مشهد برای مدیریت هزینه های سفر به شما کمک خواهد کرد.

آژانس مسافرتی “های هتل” یکی از آژانس‌های معتبر در شهر مشهد است. تیم فعال و کوشا ما در تلاش است تا با مطالب آموزنده و کاربردی در رابطه با هتل‌های این شهر، بتوانید رزرو هتل در مشهد را به نحو احسن انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کوهشار مشهد ، بزرگترین آبشار مصنوعی ایران

شنبه 30 مرداد 1400
کوهشار مشهد ، که عنوان بزرگترین آبشار مصنوعی ایران را از آن خود کرده است. امروزه بسیار بازدید کننده دارد. […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس