کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه آخر صفر
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

خدمات VIP و CIP چه تفاوتی باهم دارند؟

حتما تاکنون واژه‌های خدمات VIP  و CIP به گوشتان خورده است. این دو واژه در واقع خدمات ویژه‌ای هستند که با رزرو هتل در اختیار مسافر قرار می‌گیرند. برخی از افراد به دلیل کمبود وقت و یا علاقه به سفرهای لاکچری خواهان خدمات VIP و CIP هستند. شما با پرداخت مبلغی بیش از آن چه دیگر مسافران معمولی پرداخت می‌کنند. می‌توانید از خدمات خاص رفاهی و آسایشی نیز استفاده کنید. برای مثال با رزرو هتل 5 ستاره و رزرو سرویس VIP  و CIP جایگاه شما از بقیه مسافران متمایز می‌شود. با ما همراه باشید تا در این مقاله به تفاوت خدمات VIP و CIP بپردازیم.

آژانس گردشگری “های هتل” در آخر این مقاله برای اطلاع بیشتر شما مسافران برخی از هتل‌هایی که خدمات ویژه برای مسافران دارند را معرفی می‌کند.

تفاوت سرویس VIP و CIP هتل

در گذشته خدمات VIP و CIP تنها برای اشخاص خاص و مهم در لحاظ می‌شد. برای مثال افراد مهم نظیر سفیر، وزرا، رئیس جمهور و … با رزرو هتل، خدمات ویژه‌ای را به دست می‌آورند. این خدمات شامل انجام کارهای پرواز، سرویس تا پای هواپیما و برقراری ایمنی و امنیت می‌شود. اما با پیشرفت صنعت هتلداری، ارائه این سرویس‌ها وسلیه‌ای برای جذب مسافران شده است. سرویس‌های VIP و CIP این روزها دیگر تنها برای اشخاص خاص لحاظ نمی‌شود. بلکه شما با رزرو هتل 5 ستاره لاکچری و یا با رزرو هتل آپارتمان های مشهد می‌توانید همانند یک شخص مهم از این خدمات استفاده کنید.

اما به طور کلی خدمات VIP و CIP، شامل خدمات پرواز، فرودگاهی و هتلی نظیر تحویل چمدان، پذیرایی در سالن، ترانسفر تا پای پرواز، بازرسی اختصاصی، دریافت کارت پرواز، تنوع غذایی بالا، اتاق‌های لوکس با دیزاین گل، خوش آمدگویی و… می‌شود.

در رابطه با اصلی‌ترین تفاوت این دو سرویس باید به تامین امنیت مسافر با روش‌های نظیر بادیگارد، دوربین و … اشاره کرد.

معرفی خدمات VIP  و ویژگی‌های آن

شما با رزرو هتلی که خدمات VIP ارائه می‌دهد، می‌توانید از امکانات خاص استفاه کنید. خدمات پرواز شامل استقبال و خیر مقدم، ترانسفر تا پای پرواز، پذیرایی در سالن و دریافت کارت پرواز می‌شود. از خدمات فرودگاهی VIP می‌توان پذیرایی با نوشیدنی، محیطی مجزا با سرمایش و گرمایش مناسب، سالنی شیک و مجلل برای استراحت را نام برد.

اما خدمات VIP هتلی عبارتند از:

  • خوش آمدگویی از مهمان با احترام توسط مدیر هتل
  • در نظر گرفتن تدارکات ویژه قبل از ورود مهمان
  • در اختیار قرار دادن شخص راهنما و در خدمت
  • خانه‌داری ویژه با توجه به سلیقه و عادات مهمان
  • اتاق‌های مجلل و شکیل با تزئینات با گل و شمع
  • وسیله‌های پذیرایی در اتاق نظیر میوه، شیرینی
  • منوع غذایی کامل با کیفیت فوق العاده و دیزاین عالی و…

معرفی خدمات CIP و ویژگی‌های آن

خدمات CIP برای مهمانان خاص و معمولا مهمانان تجاری ارائه می‌شود. این خدمات برای تیم‌های فوتبال، رئیس کارخانه، تجار بزرگ و… می‌باشد. خدمات فرودگاهی VIP شامل دریافت ویزا، کافی نت، خدمات بانکی، تشریفات خاص تا پلکان هواپیما و… می‌شود.

اما خدمات CIP هتلی عبارتند از:

  • پذیرایی مهمان در سالن‌ها و اتاق‌های مجلل
  • پذیرایی با انواع نوشیدنی در بوفه آزاد
  • ارائه و پیگیری خدمات بانکی و مالی
  • استقبال ویژه مهمان از فرودگاه تا هتل
  • انتقال مهمان با تشریفات ویژه تا هتل و…

چه هتل‌هایی خدمات VIP و CIP دارند؟

مشهد مقدس به دلیل آن که شهری زیارتی و توریستی است. انواع مسافران خارجی و داخلی را پذیرا می‌باشد. اکثر مسافران خارجی و برخی از مسافران داخلی قصد دارند، با رزرو هتل لاکچری، خدمات ویژه‌ای دریافت کنند. با ارائه این خدمات شما همانند یک شخص مهم می‌توانید سفری ایمن و راحت داشته باشید. دیگران نگران تحویل کارت پرواز و چمدان و وسیله حمل و نقل نباشید.

پیشنهاد “های هتل” برای دریافت خدمات VIP و CIP عبارتند از:

مسافران عزیز می‌توانند جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد به آژانس مسافرتی “های تور” مراجعه کنند. با رزرو تور مشهد در این آژانس این امکان برای شما فراهم خواهد بود، تا بدون زحمت از این جاذبه‌ها دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غذاهای سنتی کیش

یکشنبه 17 مرداد 1400
کیش یکی از شهرهای توریستی در ایران به شمار می‌رود و افراد زیادی از شهرها و کشورهای مختلف در طول […]
19 مورد از خوشمزه ترین غذاهای سنتی کیش از سنتی تا مدرن

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس