رستوران های هتل استقلال تهران

شما می توانید صرف یک وعده‌ غذا در محیطی با دیزاینی شیک و تنوع در منوی غذا، با ویویی زیبا رو به کوه‌های البرز را در رستوران هتل استقلال تهران برای خود و افراد خانواده رقم بزنید. امکان استفاده از خدمات ویژه این رستوران به‌صورت عمومی ارائه شده و نیاز به رزرو میز نخواهد بود؛ البته باید خاطرنشان کرد هتل استقلال مجهز به چندین رستوران با ملیت‌های مختلف است که هر کدام دارای ظرفیت خاص و منوی متفاوت متناسب با ذائقه میهمانان است.

رستوران هتل استقلال تهران

رستوران های هتل استقلال تهران کجاست؟

هتل استقلال تهران از بهترین هتل های تهران به شمار می اید و میهمانانی که قصد اقامت در این مجموعه لوکس پایتخت را دارند، با ورود به تقاطع بزرگراه چمران و ولیعصر در مسیر منتهی به هتل قرار گرفته و با کمی راهنمایی به این مجموعه اقامتی بین‌المللی خواهند رسید. به دلیل وجود رستوران های متعدد در هتل استقلال تهران، در ادامه مکان دقیق آنها در داخل این مجموعه ذکر میشود.

  • رستوران رز: طبقه 7، واحد 6 (ضلع شرقی لابی)
  • رستوران یاس یک: ضلع شرقی لابی 
  • رستوران یاس دو: بخش شرقی لابی
  • رستوران کزبار: طبقه هفت
  • رستوران خاتون: زیر همکف
  • آبشار گیله وار: طبقه همکف
  • رستوران نوفل‌ لوشاتو: طبقه همکف
  • کافه رستوران گالاتا: طبقه دو
  • رستوران مدیترانه سیتادل: طبقه 7، واحد 5
  • رستوران الحیات: زیر همکف

·       دسترسی به رستوران های هتل استقلال تهران از میدان آزادی

از میدان آزادی با اتومبیل وارد خیابان آزادی شده و به سمت شمال شرق حرکت کنید و این مسیر را تا رسیدن به چهارراه توحید ادامه دهید. در چهارراه توحید به سمت شمال تغییر مسیر داده و با عبور از بزرگراه حکیم و بزرگراه همت، همچنان در مسیر شمال حرکت نموده تا به بزرگراه چمران برسید. با طی نمودن این بزرگراه و عبور از تقاطع نیایش و بزرگراه امام، با ادامه حرکت در بزرگراه چمران تابلوی ورودی هتل استقلال را مشاهده خواهید کرد.

·       مسیر دسترسی به رستوران های هتل استقلال تهران از چهارراه ولیعصر

میهمانانی که از مسیرهای شرق یا غرب تهران قصد عزمت به سمت هتل و رستوران هتل استقلال تهران را دارند، باید با عبور از خیابان انقلاب خود را به چهارراه ولیعصر برساند. با ورود به خیابان ولیعصر می‌بایست به سمت شمال حرکت کرده و میدان‌های ولیعصر و ونک را پشت سر بگذرانید. در ادامه این مسیر با رسیدن به مسجد بلال در قسمت چپ خیابان ولیعصر، ورودی هتل استقلال را مشاهده خواهید کرد.

لازم به ذکر است که این مسیر از چهارراه ولیعصر به بعد در محدوده طرح ترافیک است که خودروهای بدون مجوز با ورود به این مسیر جریمه خواهند شد.

معرفی رستوران های هتل استقلال تهران

رستوران های هتل استقلال تهران از بهترین رستوران های تهران به شمار می آیند و شامل چندین رستوران مجهز و لوکس است که هر کدام غذاهای بین المللی خاص خود را ارائه می دهند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

رستوران رز هتل استقلال تهران

بهترین و قدیمی‌ترین رستوران این مجموعه اقامتی، واقع در طبقه 7، واحد 6 هتل، رستوران رز می باشد. این رستوران به‌عنوان اصلی‌ترین رستوران هتل استقلال شناخته شده که ۷۸ نفر ظرفیت دارد. معماری مدرن و طراحی منحصربه‌فرد این مجموعه، در کنار چیدمان و دکوراسیون داخلی این رستوران را به محیطی زیبا و خاص تبدیل نموده است.

 باتوجه‌به ظرفیت محدود این رستوران از گذشته تا به امروز میزبان مراسمات خاص و مهمانان ویژه‌ای مثل همایش‌های کشوری و بین‌المللی، بزرگان و سران سیاسی داخلی و خارجی بوده است. چشم‌انداز فوق‌العاده و بی‌نظیر رستوران هتل به کوه‌های شمال تهران، محیطی آرام‌بخش را در زمان صرف غذا برای میهمانان ایجاد می‌کند. اجرای موسیقی زنده، منوی غذایی با غذاهای ایرانی و فرنگی، بوفه ناهار ویژه در ایام تعطیل و… از دیگر امکانات ارائه شده توسط این رستوران هتل استقلال تهران است.

رستوران رز

رستوران یاس یک هتل استقلال تهران

این رستوران، واقع در ضلع شرقی لابی، به‌عنوان یکی از رستوران‌های پرطرفدار هتل استقلال تهران، برای صرف صبحانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر آماده ارائه خدمات به میهمانان است. این مجموعه در منوی صبحانه خود ۵۰ نوع غذا و خوراکی سالم، مقوی و خوش‌طعم را به‌صورت سردوگرم سرو می‌کند.

 قیمت بوفه صبحانه هتل استقلال برای میهمانانی که در این مجموعه اقامت دارند، به‌صورت رایگان خواهد بود. ضمن اینکه با استفاده از خدمات روم سرویس می‌توانید صبحانه را در اتاق میل نمایید. لازم به ذکر است استفاده از خدمات این مجموعه برای عموم نیاز به رزرو از قبل خواهد داشت.

منوی رستوران یاس یک هتل استقلال تهران

  • منوی گرم این  مجموعه شامل انواع املت، عدسی، آش‌های سنتی، خوراک لوبیا، نیمرو انواع سوسیس و…
  • منوی سرد آن نیز شامل کیک‌های متنوع و خوش‌طعم، انواع ژامبون، لبنیات تازه، انواع مربا، عسل، میوه‌های فصل، مغزیجات، خرما و…

رستوران یاس دو هتل استقلال تهران

این مجموعه پذیرایی به‌عنوان رستوران هتل استقلال تهران به‌تازگی تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است. این رستوران با قرار گرفتن در بخش شرقی هتل، با ظرفیت ۱۵۰ نفر با طراحی خاص، پذیرایی مهمانان شما خواهد بود. به دلیل فضای مدرن و کلاسیک این مجموعه در بسیاری از مهمانی‌های سیاسی از این مجموعه پذیرای استفاده می‌شود. این مجموعه در واقع به‌عنوان سالن رستوران این هتل شناخته شده که دارای منو های خاصی خود است.

رستوران یاس دو

رستوران کزبار هتل استقلال تهران

این مجموعه پذیرایی که در واقع کافه‌ رستوران این مجموعه به شمار می‌رود در طبقه هفتم هتل استقلال واقع شده است و جزو جدیدترین مکان‌های افتتاح شده در هتل استقلال تهران است. استفاده از محوطه سرسبز و دلنشین حیاط هتل استقلال در زیر سایه درختان و کنار استخر و فضای سبز، باعث ایجاد فضای بکر و زیبا برای میهمانان این کافه‌رستوران شده است.

باتوجه‌به منوی متنوع این مجموعه و سرو غذاهای سردوگرم به‌ویژه فست‌فودی، می‌توانید از این مجموعه برای صرف هر سه وعده‌غذا استفاده و تجربه خاص و به‌یادماندنی را برای خود و همراهان فراهم نمایید.

رستوران سنتی خاتون هتل استقلال تهران

صرف غذاهای لذیذ و متنوع سنتی را با مراجعه به رستوران هتل استقلال تهران در این مجموعه تجربه خواهید کرد. این رستوران در طبقه منهای یک قرار دارد و دکوراسیون طراحی این رستوران با تخت‌های چوبی، آلاچیق‌های زیبا، دیوارهای آجری و… محیطی آرام و دلپذیر را برای میهمانان ایجاد کرده است. صرف یک وعده‌غذای ایرانی و سنتی در چنین محیطی یک خاطره نوستالژی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم خواهد کرد.

 منوی متنوع این رستوران سنتی شامل دیزی سنگی، دلمه برگ مو، کشک‌بادمجان، کوفته‌تبریزی، انواع کباب، خورشت‌های متنوع با برنج اصیل ایرانی و تازه در کنار انواع ترشی‌ها، ماست، دوغ محلی به‌عنوان مخلفات متناسب با انواع ذائقه‌های غذایی برنامه‌ریزی شده است.

منوی رستوران خاتون هتل استقلال تهران

منوی متنوع این رستوران سنتی شامل دیزی سنگی، دلمه برگ مو، کشک‌بادمجان، کوفته‌تبریزی، انواع کباب، خورشت‌های متنوع با برنج اصیل ایرانی و تازه در کنار انواع ترشی‌ها، ماست، دوغ محلی به‌عنوان مخلفات متناسب با انواع ذائقه‌های غذایی برنامه‌ریزی شده است.

رستوران سنتی خاتون

رستوران آبشار گیله وار هتل استقلال تهران

یکی از رستوران‌های چهارفصل در هتل استقلال تهران مربوط به این مجموعه پذیرایی در طبقه همکف می باشد. ظرفیت پذیرش مهمان در این رستوران هتل استقلال تهران، ۱۷۰ نفر عنوان شده است. صرف غذا در یکی از بهترین و لوکس‌ترین مجموعه‌های اقامتی پایتخت در این رستوران با فضای داخلی که به‌صورت چهارفصل دیزاین شده، تجربه خاص و بی‌نظیری را برای میهمانان فراهم خواهد نمود.

 هرچند که قیمت غذا در هتل استقلال تهران به‌عنوان یکی از مجموعه‌های اقامتی پایتخت با نرخ بالایی همراه است، اما تجربه صرف غذاهای اصیل ایرانی و انواع غذاهای گیلکی بسیاری از مسافران و شهروندان را ترغیب به مراجع به این رستوران می‌کند.

رستوران نوفل‌ لوشاتو هتل استقلال تهران

از دیگر مجموعه‌های پذیرایی در طبقه همکف هتل استقلال، رستوران نوفل لوشاتو با انواع غذاهای فرانسوی است. این رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر در کنار طراحی و دکوراسیون شیک، رسمی و کلاسیک گزینه مناسبی برای برگزاری جلسات کاری و قراردادهای رسمی خواهد بود.

رستوران نوفل‌لوشاتو

کافه‌ رستوران گالاتا هتل استقلال تهران

این رستوران که جز معروف‌ ترین برندهای ترکیه محسوب می‌شود، یکی از شعبات خود را در طبقه دوم هتل استقلال تهران بنا کرده است. منوی غذایی این رستوران در کنار غذاهای بین‌المللی شامل انواع غذاهای ترکیه است. علاقه‌مندان به غذاهای ترکی با صرف غذاهای موردعلاقه خود در این مجموعه پذیرایی، تجربه خاص و بی‌نظیر را برای خود و همراهان فراهم خواهند کرد.

رستوران مدیترانه سیتادل هتل استقلال تهران

این مجموعه پذیرایی در هتل استقلال با ظرفیت ۱۵۰ نفر، تم ژاپنی و محیط داخلی و خارجی در کنار استخر به‌عنوان یکی از رستوران‌های پرطرفدار در این هتل به شمار می‌رود. رستوران سیتادل که در قسمت مرکز تجاری هتل پارسیان استقلال و در فضای بیرونی آن قرار گرفته، با منوی چینی طرفداران خاص خود را دارد.

رستوران مدیترانه سیتادل

رستوران الحیات هتل استقلال تهران

همان‌طور که از نام این رستوران هتل استقلال تهران مشخص است، یک رستوران عربی با سرآشپزان مجرب از کشور لبنان است. در کنار تم عربی این مجموعه که در طبقه هفتم، واحد 5 واقع شده است و با سرو انواع غذاهای ناب و خوشمزه عربی در منو خود، توجه میهمانان علاقه‌مند به این غذاها را به خود جلب می‌کند.

هزینه عروسی در هتل استقلال تهران

کلام پایانی

یکی از مجموعه‌های لوکس و لاکچری در پایتخت هتل پنج ستاره پارسیان استقلال است. خدمات رفاهی مختلف در این هتل وجود دارد که رستوران هتل استقلال تهران با چندین شعبه متنوع و با ملیت های مختلف جزو یکی از این امکانات ویژه برای رفاه حال میهمانان و همشهریان پایتخت است. علاوه بر میهمانان که در هتل استقلال اقامت دارند، استفاده از این مجموعه‌های پذیرایی برای عموم آزاد است.

چنانچه قصد رزرو اقامت در بهترین هتل های 5 ستاره تهران را دارید می توانید از طریق سایت های هتل با تضمین مناسب ترین قیمت، رزرو هتل مورد نظر خود را انجام دهید و از بهترین خدمات بهره مند شوید.

سؤالات متداول

هتل استقلال تهران کجاست؟

تهران. تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر هتل بین‌المللی پارسیان استقلال

امکان استفاده از خدمات رستوران های هتل استقلال تهران فقط مختص میهمانان این مجموعه است؟

خیر مراجعه و استفاده از خدمات این رستوران‌ها برای عموم آزاد است، اما در صورت مراجعه در ایام تعطیل می‌بایست از قبل اقدام به رزرو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاروانسراهای تاریخی شیراز

شنبه 14 مهر 1403
سفر به شهر بزرگ و دیدنی شیراز برای هرکسی می‌تواند جذاب و به یادماندنی باشد. به طور کلی سفر کردن […]
کاروانسراهای تاریخی شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس