هتل‌ های نزدیک شهرک صدف کیش

شهرک صدف کیش یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین شهرک های جزیره کیش است که سالانه گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. شهرک صدف مانند یک جواهر زیبا در قلب جزیره کیش قرار دارد و توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این شهرک مسکونی مدرن و لوکس، با امکانات رفاهی بی نظیر و معماری منحصر به فرد خود به یکی از بهترین سرمایه گذاری و سکونت در جزیره کیش تبدیل شده است.

اگر شما نیز می‌خواهید که به این شهرک گردشگری زیبا سفر کنید، بهتر است که در ابتدا یکی از هتل‌ های نزدیک به این شهرک را انتخاب کنید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش

بهترین هتل‌های نزدیک به شهرک صدف کیش کدامند؟

شهرک صدف، به عنوان قلب تپنده جزیره کیش، در نزدیکی بسیاری از مراکز مهم این جزیره قرار گرفته است. بسیاری از مراکز خرید مهم، جاذبه‌های گردشگری زیبا، مکان‌های تفریحی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های شیک و مجلل، ساحل خلیج فارس و… در نزدیکی این شهرک زیبا واقع شده‌اند. شهرک صدف، یک منطقه آرام و دور از شلوغی است که شما می‌توانید در سفر به جزیره کیش از آن دیدن کنید.

لازم به ذکر است که در نزدیکی این شهرک مسکونی، هتل‌های بسیار متعددی قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید اقامت خود را در آن‌ها بگذرانید. در ادامه به معرفی اسامی هتل‌ های کیش که در نزدیکی شهرک صدف قرار دارند، خواهیم پرداخت:

هتل لوتوس کیش از هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش

هتل لوتوس کیش یکی از برترین هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش حساب می‌آید. هتل لوتوس جزو یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های جنوب کشور محسوب می شود در گذشته با نام هتل لاله فعالیت می‌کرد. این هتل زیبا دارای ۲ طبقه و ۷۲ باب اتاق شیک و منحصر بفرد است که کلیه پنجره‌ اتاق‌های آن قفل هستند و نمی‌توان آن‌ها را باز کرد.

اتاق‌های این هتل در طبقات همکف، اول و دوم قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است که این هتل، رزرو زیر ۳ شب را ارائه نمی‌دهد. هتل لوتوس در فاصله ۲.۵ کیلومتری دریا واقع شده است و با یک رستوران شیک و زیبا و امکانات و خدمات مناسب از مسافران میزبانی می‌کند.

  • فاصله تا شهرک صدف کیش: 1.72 کیلومتر (3 دقیقه)
هتل لوتوس کیش
هتل لوتوس کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا نیز جزو یکی دیگر از بهترین هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش است که اقامتی راحت و بی دغدغه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۱ نیز به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل لوکس ۶۸ باب اتاق خواب راحت و دلباز دارد که به صورت پراکنده در دو طبقه قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است که این هتل آسانسور ندارد و شما می‌‌توانید از پله‌ها برای دسترسی به طبقات دیگر استفاده کنید. این هتل یک رستوران شیک با ظرفیت ۲۲۰ نفر دارد و به امکانات خوبی نیز مجهز شده است.

  • فاصله تا شهرک صدف کیش: 1.80 کیلومتر ( 3 دقیقه )

هتل آریان کیش

هتل ۴ ستاره آریان کیش جزو یکی از بهترین هتل‌ های 4 ستاره کیش به حساب می‌آید. این هتل تا شهرک صدف کیش فاصله بسیار کمی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در نزدیکی این شهرک مسکونی و گردشگری است‌. هتل آریان ۲ طبقه و ۶۷ واحد اقامتی شیک و مجزا دارد که در نوع اتاق و سوئیت موجود هستند. از امکانات خوب این هتل می‌توان به رستوران و کافی شاپ، لابی و… اشاره کرد. علاوه بر این مورد، هتل آریان تا مراکز خرید زیتون کیش و سارینا ۲ نیز فاصله بسیار کمی دارد.

  • فاصله تا شهرک صدف کیش: 2.08 کیلومتر (4 دقیقه)
هتل آریان کیش

 هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از دیگر از بهترین هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش است که با ارائه بهترین خدمات و امکانات آماده میزبانی از شما عزیزان است‌. این هتل زیبا در بلوار دریا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. این هتل لوکس مساحت بسیار زیادی معادل ۲۷ هزار متر مربع دارد.

هتل فلامینگو یک ساختمان ۴ طبقه بسیار بزرگ است که در سال ۱۳۸۵ احداث شد. از امکانات خوب این هتل می‌توان به رستوران و کافی شاپ شیک و زیبا با طبخ انواع غذاهای ایرانی و تهیه دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه، سالن همایش و کنفرانس و… اشاره کرد. فضای سرسبز این منطقه و آبنمای موجود در آن، مکانی دل انگیز و بسیار آرام را برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان فراهم آورده است.

  • فاصله تا شهرک صدف کیش: 2.17 کیلومتر ( 5 دقیقه )

مجتمع اقامتی آمن کیش

مجتمع اقامتی آمن کیش یکی دیگر از هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش است که با رزرو آن می‌توانید در نزدیکی شهرک صدف کیش قرار داشته باشید و در کمترین زمان ممکن خود را به مکان‌های مهم و جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش برسانید. این مجتمع اقامتی بسیار لوکس و زیبا مدت بسیار کوتاهی است که فعالیت می کند و در طی همین مدت زمان کوتاه نیز توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌های جزیره کیش را به خود جلب کند.

مجتمع تجاری آمن کیش دارای ۲ طبقه و ۴ واحد آپارتمانی لوکس و زیبا است که شما می‌توانید اقامتی راحت و بی نظیر را در آن‌ها تجربه کنید. در این مجتمع تمامی امکانات رفاهی که شما برای اقامت خود به آن‌ها نیاز خواهید داشت مهیا شده است؛ بنابراین نیازی نیست که نگران این قضیه باشید.

این مجتمع با برخورداری از کیفیت عالی و ارائه خدمات منحصر به فرد و موقعیت جغرافیایی ایده‌آل بهترین گزینه برای اقامت شما در نزدیکی شهرک صدف کیش به شمار می‌آید. در نظر داشته باشید که این مجتمع دارای آسانسور نیست و شما می‌‌توانید از پله‌های آن استفاده کنید. به طور کلی، این مجتمع را می‌توان برترین هتل ارزان کیش نزدیک دریا دانست.

  • فاصله تا شهرک صدف کیش: 670 متر ( 1 دقیقه )
مجتمع اقامتی آمن کیش

مجتمع اقامتی مدائن کیش

 مجتمع اقامتی مدائن کیش در سال ۱۳۹۶ با بهترین سطح امکانات و خدمات مورد احداث و بهره برداری قرار گرفت. این مجتمع لوکس و زیبا ۵ واحد آپارتمانی دارد که در دو طبقه و ۱ نیم طبقه قرار گرفته‌اند. لازم به است که این مجتمع نیز فاقد آسانسور است و شما می‌‌توانید برای رفع نیاز خود از پله‌های آن استفاده کنید.

مجتمع مدائن جزو یکی از برترین هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش به حساب می‌آید و به علت برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب، در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. این مجتمع‌ زیبا در فاصله ۲ کیلومتری از اسکله تفریحی جزیره کیش قرار گرفته است و شما می‌‌توانید با اقامت در آن، در کمترین زمان ممکن خودتان را به آب‌های نیلگون و خلیج فارس برسانید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

علاوه بر این مورد دسترسی به بازار مروارید و جاذبه‌های تفریحی دیگر از جمله پارک دلفین‌ها، ساحل مرجان و آوای خلیج فارس نیز در فاصله‌ای حدود ۷ کیلومتری این هتل قرار دارند. لازم به ذکر است که در این مجتمع، رستوران و یا کافی شاپ وجود ندارد و شما می‌‌توانید برای سرو غذا و دسرهای خوشمزه و لذیذ به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های باشکوهی که در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند مراجعه کنید.

فاصله تا شهرک صدف کیش: 710 متر (1 دقیقه )

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش را می‌توان یکی از برترین هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش دانست. هتل ایران کیش در مرداد ماه سال ۱۳۹۳ مورد احداث قرار گرفت و از همان زمان جزو هتل‌های برتر کیش به شمار می‌رود. این هتل لوکس و جذاب از دو برج ۷ طبقه شیک و مجزا تشکیل شده است که به صورت جداگانه هستند و در طبقات همکف و هفتم به یکدیگر متصل شده‌اند. اتاق‌های ضلع شمالی این هتل لوکس ۵ ستاره نمایی منحصر به فرد رویه دریا دارند و اتاق‌های ضلع جنوبی آن نیز روبه جزیره و پارک شهر هستند.

از مزایای خوب اقامت در این هتل می‌توان به فاصله بسیار کم آن تا مراکز خرید کارتینگ، سارینا ۲، مروارید و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل اشاره کرد. به طور کلی شما با مراجعه به سایت‌های هتل می‌توانید بهترین هتل را برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کنید.

هتل ایران کیش

جمع بندی

جزیره کیش به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و تفریحی ایران شناخته می‌شود که در طول سال گردشگران زیادی آن را برای تفریح و گشت و گذار انتخاب می‌کنند. در این جزیره خوش آب و هوا و محبوب منطقه‌ای با نام شهرک صدف قرار گرفته است که بسیاری از مکان‌های مهم شهر و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی در نزدیکی آن قرار دارند. همین موضوع نیز موجب شده تا اکثر گردشگران در سفر به جزیره کیش، این منطقه را برای اقامت خود انتخاب کنند.

اگر شما نیز قصد دارید که در سفر به جزیره کیش، در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری کیش، مراکز خرید کیش معروف و مکان‌های تفریحی این جزیره قرار داشته باشید، می‌توانید به رزرو هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش بپردازید و اوقاتی خوش و لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

 سوالات متداول

کدام یک از هتل‌های به شهرک صدف کیش نزدیک‌تر هستند؟

از میان هتل‌های نزدیک شهرک صدف کیش، مجتمع اقامتی مدائن کیش و مجتمع اقامتی آمن کیش، فاصله کمتری تا این شهرک مسکونی و گردشگری دارند.

آیا هتل‌های نزدیک به شهرک صدف کیش دارای رستوران هستند؟

بله؛ برخی از هتل‌های نزدیک به این شهرک دارای رستوران و کافی شاپ هستند، اما مجتمع‌های مسکونی رستوران و کافی شاپ ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گورستان جن چابهار؛ جاذبه گردشگری هیجان انگیز در سیستان

شنبه 7 مهر 1403
گورستان جن در نزدیکی گورستان فعلی روستای تیس واقع شده و یک مکان تاریخی است؛ اما مواردی در رابطه با آن وجود دارد که آن را نه از نظر تاریخی، بلکه از نظر ماورالطبیعه جذاب و دیدنی می‌کند.
گورستان-جن-چابهار؛-جاذبه-گردشگری-هیجان-انگیز-در-سیستان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس