رستوران های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش، یکی از بهترین هتل‌ های کیش است؛ که امکانات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که رستوران های آن از جمله مهمترین این خدمات هستند. شما می توانید هنگام رزرو هتل ترنج کیش و یا پس از حضور در این مجموعه غذای دلخواه خود را نیز سفارش دهید. رستوران های هتل ترنج کیش شامل لیست زیر است:

  • رستوران تاج ترنج
  • رستوران خورشید ترنج
  • رستوران ساحلی ترنج

ساعت کاری رستوران های کیش از 12:30 الی 15 و 19 الی 1 بامداد است. همچنین این هتل 5 ستاره کیش دارای کافه رستوران های متعددی شامل، کافه رستوران گلف و کافه رستوران ساحلی است. اطلاعات کامل تر در مورد این رستوران ها در ادامه ذکر شده است.

رستوران های هتل ترنج کیش را بشناسید!

بیشتر هتل های کیش دارای رستوران های اختصاصی بوده که می توانید غذای دلخواه را در این هتل ها سفارش دهید. از جمله هتل های که دارای رستوران های لوکس و متعدد است، رستوران‌های هتل ترنج کیش می باشد. رستوران ‌های هتل ترنج کیش، با بهره‌گیری از آشپزهای ماهر که از مواد اولیه درجه یک برای پخت غذا استفاده می‌کنند، غذایی بی‌نظیر را به مهمانان خود عرضه می‌کنند. هتل ترنج کیش دارای سه رستوران تاج ترنج، رستوران ساحلی، و رستوران خورشید و دو کافه رستوران مجهز است.

رستوران تاج ترنج کیش

در میان رستوران های هتل ترنج کیش، رستوران تاج ترنج نیز مشابه رستوران خورشید، روی عرشه قرار گرفته و لذت صرف غذا بر روی دریای خلیج فارس را به شما ارائه ‌می‌دهد. در منوی رستوران تاج، انواع غذهای ایرانی، بین المللی، دریایی و… یافت می‌شود، پس نگران نباشید! زیرا می‌توانید غذای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت نوش جان کنید.

حتی اگر هتل ترنج رابه‌عنوان اقامتگاه خود انتخاب نکرده‌اید، امکان استفاده از رستوران و سفارش غذا وجود دارد؛ اما باید مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت کنید. رستوران تاج، مجهز به بوفه است که امکان سفارش سلف سریس غذا را نیز به شما خواهد داد.

رستوران تاج ترنج کیش

رستوران خورشید ترنج کیش

رستوران خورشید ترنج کیش، از جمله رستوران های هتل ترنج کیش است؛ که بر روی عرشه چوبی قرار گرفته و آن را با نام رستوران بوفه کباب هتل ترنج نیز می‌شناشند. برای صرف غذا  باید از راهروی هتل که روی آب است و سوئیت‌های فاز آبی، اطراف این راهرو قرار گرفته‌اند، بگذرید و به رستوران برسید. استفاده از رستوران خورشید، برای مهمانان هتل ترنج رایگان بوده اما برای سایر مسافرانی که بدون اقامت قصد صرف غذا را دارند، نیاز به پرداخت ورودی است.

هتل های کیش

در رستوران ترنج کیش، می‌توانید انواع غذاهای بین المللی، دریایی، ایرانی و … را سفارش دهید. امکان سفارش غذاهای بوفه رستوران را نیز به‌صورت سلف سرویس وجد دارد. برای صرف ناهار، از ساعت 12:30 الی 15:30 و برای صرف شام از ساعت 19:30 الی 1، رستوران خورشید کیش، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

رستوران خورشید ترنج کیش

رستوران ساحلی ترنج کیش

رستوران ساحلی ترنج، همانطور که از نامش پیداست، یکی از رستوران های هتل ترنج کیش است؛ که در قسمت ساحلی هتل قرار گرفته. بدین ترتیب، تلفیقی از صدای موج، منظره دریا و صرف غذای فوق‌العاده را رستوران ساحلی ترنج، تجربه خواهید کرد. این رستوران در ابتدای هتل و قسمت لابی قرار گرفته، و با اقامت در هتل ترنج، به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت. در منوی رستوران ساحلی ترنج نیز می‌توانید هر غذایی که دوست دارید را پیدا کرده و سفارش دهید.

رستوران ساحلی هتل ترنج کیش

کافه رستوران های هتل ترنج کیش

کافه رستوران گلف ترنج کیش

کافه رستوران گلف گلدن، یکی از رستوران‌هایی است که اگر در هتل ترنج اسکان یابید، به‌راحتی می‌توانید از امکانات و غذاهای آن استفاده کنید. گلف گلدن از جمله رستوران های هتل ترنج کیش است که از زمان آغاز فعالیت آن زمان زیادی نمی‌گذرد. با این وجود، با ارائه غذای با کیفیت، محبوبیت بالایی در میان مهمانان هتل دارد. این رستوران از ساعت 12:30 ظهر تا 1 بامداد آماده پذیرایی از مهمانان است.

کافه رستوران گلف هتل ترنج کیش

کافه رستوران ساحلی ترنج کیش

کافه ساحلی ترنج کیش، یکی دیگر از رستوران های هتل ترنج کیش است. این کافه در قسمت ساحلی هتل و روی شن‌ها قرار گرفته. انواع غذاهای فست فودی، انواع دمنوش، آبمیوه‌های طبیعی و… همگی در منوی این رستوران موجود است. پرسنل متبحر، با برخوردی مناسب، عامل رضایتمندی مسافرانی است که این کافه را برای صرف غذا و نوشیدنی انتخاب کرده‌اند. از دیگر مزایای کافه ساحلی ترنج کیش، می‌توان به خدمت رسانی در تمام ساعات شبانه‎‌روز اشاره کرد.

کافه رستوران ساحلی ترنج کیش- رستوران های هتل ترنج کیش

منوی غذایی رستوران های هتل ترنج کیش

رستوران‌ های هتل ترنج کیش، دارای منوی متنوعی هستند؛ یعنی شما با هر ذائقه و سلیقه، به‌راحتی می‌توانید  غذاهای دلخواه خود را از منو پیدا کرده و سفارش دهید. به‌طور کلی این رستوران‌ها، در وعده‌های مختلف غذاهای زیر را به شما ارائه می‌دهند.

  • وعده ناهار و شام: رستوران های هتل ترنج، در وعده‌های غذایی ناهار و شام با انواع غذاهای فست فودی، ایرانی، بین المللی، ایتالیایی، دریایی و … در کنار بوفه سلف سرویس، به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کنند.
  • صبحانه در هتل ترنج کیش: منوی رستوران های هتل ترنج کیش، در وعده صبحانه نیز تنوع بالایی دارد. این منو شامل انواع نوشیدنی‌های طبیعی و آبمیوه و صبحانه‌های سرد و گرم از جمله مربا، پنیر، عدسی، نیمرو، تخم مرغ آبپز و… است.
سامانه جامع رزرو تور

امکانات رستوران های هتل ترنج کیش

یکی از دلایلی که گردشگران را به صرف وعده‌های غذایی در رستوران‌ های هتل ترنج کیش ترغیب می‌کند؛ امکانات این رستوران ها است. با حضور در این رستوران‌ها، غذایتان را در محیطی مفرح و دنج، در جوار دریا صرف خواهید کرد. رستوران‌ها همچنین مجهز به بوفه‌های سلف سرویس هستند و به شما امکان سفارش انواع غذاهای فست فودی، نوشیدنی، ساندویج و… را می‌دهند. از سایر این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت الکترونیک
  • هتل و مراکز اقامتی
  • صندلی
  • پارکینگ
  • لژ خانوادگی و..

ساعات کاری رستوران های هتل ترنج کیش

رستوران های هتل ترنج کیش، در ساعات مختلف روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند و ساعات کاری آن‌ها با هم همپوشانی دارد. بدین ترتیب اگر در هتل ترنج اقامت دارید، نیازی به خارج شدن از آن برای صرف غذا نخواهید داشت. به طور کلی ساعات خدمت‌رسانی در رستوران های هتل ترنج کیش به‌شکل زیر است.

  • رستوران خورشید: ناهار از ساعت 12:30 الی 15:30 و شام از ساعت 19 الی 1
  • رستوران تاج: صبحانه از ساعت 7 الی 10:30 و عصرانه
  • رستوران ساحلی: ناهار از ساعت 12:30 الی 15:30 و شام از ساعت 19 الی 1

کلام پایانی

هتل ترنج کیش از جمله هتل‌های خوش نام جزیره کیش است؛ که خدمات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. رستوران های هتل ترنج کیش، از مهم‌ترین این امکانات است. رستوران تاج، ساحلی و خورشید و کافه رستوران ساحلی در سه وعده غذایی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. اگر شما نیز تجربه صرف غذا در یکی از رستوران‌های هتل ترنج کیش را دارید، می‌توانید آن را در قسمت کامنت، با دیگران به اشتراک بگذارید.

یک دیدگاه برای “رستوران های هتل ترنج کیش

  1. با سلام وعرض ادب در مورد رستوران وکافه ترنج باید بگم محیطی کاملان زیبا همراه با ارامش خوبی داره اما از لحاظ کیفیت غذا در رتبه پایین قرار داره که جای تاسف داره امیدوارم که نسبت به هزینه ای که مسافرین عزیز پرداخت میکنن کیفیت رو به همون اندازه بالا ببرن با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرزمین موج‌های خروشان مشهد، پکیج کامل تفریح و هیجان

چهارشنبه 18 مرداد 1402
اگر قصد دارید یک تفریح فوق‌العاده آبی را تجربه کنید، با ما همراه باشید تا به سرزمین موج‌های خروشان مشهد […]
سرزمین موج‌های خروشان مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس