هتل های استخردار اصفهان: مقصدی برای اقامتی آرامش بخش

سوال خیلی از مسافران این است که کدام یک از هتل های اصفهان از امکاناتی همچون استخر و مجموعه آبی برخوردارند؟ در پاسخ باید بگوییم که تمامی هتل‌های 5 ستاره اصفهان دارای استخر هستند؛ اما برای اقامت در هتل‌های 4 ستاره این شهر در ابتدا باید در مورد استخردار بودن هتل تحقیق کنید. هتل‌های پنج ستاره چهار باغ و کوثر از هتل‌های پنج ستاره اصفهان هستند که دارای استخر بوده و امکانات تفریحی بسیاری را به مسافران ارائه می‌دهند. از هتل‌های استخردار چهار ستاره در اصفهان نیز می‌توان به هتل‌های پیروزی و سفیر اشاره کرد. برای اقامتی لوکس در هتل های استخردار اصفهان، می‌توانید به هتل عباسی بروید و در آن از امکاناتی چون سونای خشک، سونای بخار، استخر، جکوزی و خدمات ماساژ استفاده کنید.

نمایی از ورودی مجموعه آبی هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل‌ های پنج ستاره استخر دار در اصفهان

از هتل‌ های پنج ستاره اصفهان که دارای امکانات لوکسی چون استخر و مجموعه آبی هستند، می‌توان به هتل کوثر، چهارباغ و عباسی اشاره کرد. این سه هتل علاوه‌بر استخر، امکانات متنوع دیگری را نیز برای مسافران ارائه می‌دهند. در هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌توانید از امکاناتی همچون استخر، سونای خشک، سونای بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، رستوران فرنگی، رستوران آبشار و رستوران پارمین سبز استفاده کنید.

از امکانات هتل عباسی اصفهان نیز می‌توان به تالار چندمنظوره، استخر و جکوزی، سونای خشک و بخار، چندین رستوران، مرکزخرید و… اشاره کرد. هتل چهارباغ اصفهان نیز خدمات مشابهی با این دو هتل دارد و مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از استخر، سونا و جکوزی آن استفاده کنند.

  • آدرس هتل عباسی: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگان، خیابان سنگ فرش
  • آدرس هتل کوثر: اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی‌وسه‌پل
  • آدرس هتل چهارباغ: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان شیخ بهائی، کوچه ارفعی
هتل های استخردار اصفهان: فضای سبز هتل عباسی اصفهان

هتل های چهار ستاره استخر دار اصفهان

هتل آسمان اصفهان از نمونه هتل‌های چهار ستاره این شهر است که امکانات مشابهی با هتل‌های عباسی و کوثر دارد. این هتل دارای 88 واحد اقامتی با امکاناتی چون خدمات ماساژ، حمام سنتی، سونای خشک و بخار، جکوزی و استخر، رستوران، انواع فروشگاه برای خرید سوغاتی و کافی‌شاپ است. از سایر هتل‌ های چهار ستاره استخردار با امکانات و خدماتی مشابه در این شهر می‌توان به هتل سفیر، هتل پیروزی و هتل آرماندیس اشاره کرد. آدرس تمامی هتل‌های ذکرشده در ادامه درج شده است:

  • آدرس هتل آسمان: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی
  • آدرس هتل سفیر: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه، مقابل هتل عباسی
  • آدرس هتل پیروزی: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهارباغ پایین
  • آدرس هتل آرماندیس: اصفهان، خیابان کاوه، نبش کوچه 18
نمایی از استخر هتل آسمان اصفهان

رزرو هتل های استخر دار اصفهان

برای رزرو هتل استخردار اصفحان کافیست در سایت های هتل نام هتل را وارد کنید و رزرو خود را انجام دهید. در جدول زیر چندین مورد از هتل‌های استخردار این شهر ذکر شده است:

نام هتلامتیاز هتلفاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان
هتل چهار باغ اصفهان*****26 کیلومتر
هتل پیروزی اصفهان****25 کیلومتر
هتل آرماندیس اصفهان****23 کیلومتر
هتل عباسی اصفهان*****26 کیلومتر
هتل آسمان اصفهان****30 کیلومتر
هتل سفیر اصفهان****26 کیلومتر

قیمت هتل های استخر دار اصفهان

بدون‌شک قیمت اقامت در هتلی لوکس، در مقایسه با هتل‌های معمولی کمی بالاتر خواهد بود؛ اما شما می‌توانید قیمت‌های انواع هتل و اتاق‌های آن‌ها را بررسی کرده و مطابق با بودجه مالی خود هتلی را برای اقامت انتخاب نمایید. در جدول زیر بازه قیمت حدودی اقامت در هتل‌های استخردار اصفهان ذکر شده است:

نام هتلشروع قیمت اقامت در هتل بر حسب تومان
هتل پیروزی اصفهان1.745.000
هتل آرماندیس اصفهان1.560.000
هتل سفیر اصفهان2.045.000
هتل عباسی اصفهان2.985.000
هتل آسمان اصفهان1.570.000

چرا از سایت های هتل رزرو هتل اصفهان را انجام دهیم؟

در سایت‌ های هتل می‌توانید مراحل رزرو اتاق در هتل‌های اصفهان را سریع‌تر به اتمام برسانید و در هنگام رزرو اتاق، تمامی اطلاعات مربوط به هتل و امکانات و خدمات آن، قیمت روز اتاق، قیمت با تخفیف، اطلاعات اتاق‌های هتل، امتیاز و آدرس هتل را مطالعه کنید. همچنین در انتهای مطالب تمامی هتل‌ها؛ نظرات مسافرین قابل مشاهده است تا مسافران بتوانند با مطالعه نظرات انتخاب خوبی داشته باشند. های هتل با برقراری اتصال به درگاه ملت این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند هزینه رزرو اتاق را با خیال راحت و در کوتاه‌ترین زمان پرداخت کنند.

نمایی از استخر هتل چهار ستاره سفیر اصفهان

سوالات متداول

بهترین هتل‌های‌ پنج ستاره استخردار در شهر اصفهان کجاست؟

هتل عباسی و کوثر اصفهان از بهترین هتل‌های پنج ستاره این شهر هستند. هتل عباسی دارای امکاناتی نظیر سفره‌خانه سنتی، چای‌خانه سنتی، سونای بخار، جکوزی، استخر، سونای خشک و سالن بدنسازی و هتل کوثر دارای امکاناتی چون حمام ترکی، سونای بخار و جکوزی است.

آیا هتل‌های چهار ستاره در اصفهان استخر دارند؟

بله، از هتل‌های چهار ستاره با امکانات مشابه هتل‌های پنج ستاره در اصفهان می‌توان به هتل پیروزی، آسمان، سفیر و آرماندیس اشاره کرد.

قیمت هتل‌های استخردار در شهر اصفهان چقدر است؟

قیمت هتل‌های استخردار اصفهان باتوجه به امتیاز هتل، موقعیت مکانی هتل، نوع اتاق و سایر امکانات رفاهی و تفریحی آن تعیین می‌شود. قیمت هتل‌های استخردار در اصفهان از بازه قیمتی 1 میلیون تا 10 میلیون متغییر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاریخچه هتل داد یزد، میراثی از نسل قاجار

چهارشنبه 18 بهمن 1402
هتل داد یزد یکی از معروف ترین هتل‌ های ۴ ستاره یزد است که قدمت آن به دوران قاجار می‌رسد. […]
هتل داد یزد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس