معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران 

خیابان ولیعصر تهران یکی مهم‌ترین خیابان‌های این شهر محسوب شده و شهرت قدمتی دیرینه دارد. این خیابان به دلیل اینکه نقاط مختلف شهر را به هم متصل می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است. خیابان ولیعصر از شمال تهران و میدان تجریش آغاز می‌شود و به جنوب تهران و میدان راه‌آهن خاتمه می‌یابد.

در طول مسیر این خیابان مراکز تجاری، اداری و تفریحی فراوانی نظیر مجتمع تجاری اداری نور، بزرگمهر، باغ فردوس و موزه سینما وجود دارند که اهمیت آن را چندین برابر می‌کنند. همین موضوع موجب شده اغلب کسانیکه تهران را مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند، در هتل‌های خیابان ولیعصر اقامت کنند تا دسترسی آسانی به این مراکز داشته باشند. بنابراین ما در این مقاله از سایت های هتل به معرفی هتل های تهران در خیابان ولیعصر پرداخته‌ایم تا شما به راحتی هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید.

معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران 

لیست هتل های خیابان ولیعصر تهران

همانطور که ذکر شد به دلیل حضور مراکز مهم تجاری، تفریحی، اداری و پاساژهای بی‌شمار در اطراف خیابان ولیعصر، هتل‌های متعدد با خدمات متنوع در محدوده این خیابان احداث شده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و امکانات رفاهی متنوعی را به مسافرین ارائه می‌دهند. از این هتل‌ها می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

هتل استقلال تهران

این هتل که در لیست بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران قرار دارد، یکی از مکان‌های اقامتی قدیمی تهران محسوب می‌شود که نام و شهرت آن از سایر هتل‌های تهران بیشتر است. هتل استقلال در شمال خیابان ولیعصر و در تقاطع پارک‌وی قرار دارد. در هتل استقلال تهران امکانات رفاهی عالی نظیر کافی‌شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، آرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس و غیره ارائه می‌شود و برای سفرهای کاری و تفریحی بسیار مناسب است.

 اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل کاملا مجهز هستند و در انواع یک تخته و دونفره رویال در اختیار مسافرین قرار می‌گیرند. قیمت رزرو هر اتاق نیز به میزان امکاناتی که در آن ارائه می‌شود بستگی دارد. از جاذبه‌ های دیدنی تهران نزدیک هتل می‌توان به موزه پول، موزه زمان، گنبد مینا، و غیره اشاره کرد.

  • آدرس: تهران، تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه شهید چمران، چهارراه پارک وی
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 10.976 کیلومتر
هتل استقلال تهران

هتل هما تهران

در معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران نام هتل هما مثل یک ستاره می‌درخشد. این هتل پنج ستاره نیز در خیابان ولیعصر قرار گرفته و دسترسی آسانی به مرکز خرید ونک، دانشگاه علوم پزشکی ایران و شاهراه‌های اصلی تهران دارد. امکانات رفاهی مدرن و طراحی زیبا و باشکوه فضای داخلی و اتاق‌های هتل هما موجب می‌شود اقامتی به‌یادماندنی همراه با آرامش داشته باشید.

 اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های یک تخته کلاس اکونومی و سوئیت‌های رویال دونفره می‌شود. اقامت کودکان زیر هفت سال چنانچه از سرویس استفاده نکنند، در هتل هما رایگان خواهد بود. جاذبه‌های اطراف هتل عبارتند از موزه فرش، موزه امام علی و سینما استقلال. امکانات این هتل نیز شامل استخر، سالن ورزشی، ماساژ، خدمات پزشکی و غیره می‌شود. هتل هما در لیست هتل‌های لوکس و گران‌قیمت خیابان ولیعصر تهران قرار دارد.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 7.768 کیلومتر

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران یکی از هتل‌های چهار ستاره تهران است که در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان استاد مطهری قرار دارد. این هتل به دلیل خدمات و امکانات بی‌نظیر خود از سوی مسافرین امتیازات بالایی دریافت کرده است. اتاق‌های این هتل نیز به‌صورت یک تخته و دو تخته و همچنین سوئیت‌های دونفره هستند.

 این اتاق‌ها در طبقات سوم تا دهم هتل قرار دارند. به دلیل موقعیت مکانی هتل بزرگ تهران، این مجموعه دسترسی آسان به مرکز شهر، بیمارستان هاجر و بیمارستان طوس را برای مسافران خود فراهم کرده است.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان استاد مطهری
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 2.120 کیلومتر
هتل بزرگ تهران

هتل آرامیس تهران

هتل آرامیس نیز از هتل‌ های چهار ستاره تهران واقع در خیابان ولیعصر است که به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب، به مرکز شهر، دانشگاه تهران، بیمارستان امام خمینی، پارک دانشجو، کلیسای کانسولاتا و موزه فرش ایران و ایستگاه مترو دسترسی آسان دارد. این هتل با ارائه خدمات ویژه و پرسنل آموزش دیده و مهمان‌نواز، نظر مسافرین خود را جلب کرده است.

در کنار هتل آرامیس تهران واحد‌های تجاری متعددی که متعلق به هتل هستند وجود دارد که همین موضوع موجب شده این مکان اقامتی را با نام هتل بوتیک تجاری آرامیس نیز بشناسند. هزینه اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل آرامیس رایگان و کودکان پنج تا هشت سال نیز در صورت استفاده نکردن از سرویس، نیم‌بها محاسبه می‌شود. هتل آرامیس در لیست هتل‌های اقتصادی قرار دارد.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، حد فاصل سینما آفریقا و سینما استقلال
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 415 متر

هتل سیمرغ تهران

در لیست معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران هتل سیمرغ در میان هتل‌های چهار ستاره قرار دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی که در نزدیکی پارک ساعی واقع شده، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و اوقات خوشی را برای مسافرین خود رقم می‌زند. از امکانات هتل سیمرغ تهران می‌توان به پارکینگ، آرایشکاه، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و آتلیه عکاسی اشاره کرد.

 این هتل یک مجموعه بیزینسی محسوب می‌شود و همین موضوع موجب شده برای پذیرش کودکان زیر 10 سال محدودیت داشته باشد. از جاذبه‌های تفریحی نزدیک به هتل سیمرغ می‌توان کنید مینا، سینما استقلال، موزه زمان و مزه پول را نام برد.

  • آدرس: تهران خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 3.686 کیلومتر
هتل سیمرغ تهران

هتل ایران تهران

اگر به دنبال یک هتل ارزان در میدان ولیعصر می‌گردید، هتل سه ستاره ایران یک گزینه ایده‌آل خواهد بود. این هتل در نزدیکی میدان ولیعصر و خیابان کریمخان قرار گرفته و با پارک بهجت فاصله کمی دارد. این موقعیت مکانی برای کسانیکه علاقمند به پیاده‌روی هستند بسیار مناسب است. از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل می‌توان به کافه‌های متعدد خیابان کریم‌خان، موزه فرش ایران، سینما استقلال و کلیسای سرکیس مقدس اشاره کرد.

 هتل ایران از کافی‌شاپ و رستوران نیز برخوردار است. این مجموعه در فاصله 3 کیلومتری وزارت صنعت و 1.5 کیلومتری وزارت آب قرار دارد. اقامت کودکان زیر شش سال در این هتل اگر از سرویس استفاده نکنند رایگان محاسبه می‌شود.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، بالای میدان ولیعصر، مقابل سینما استقلال
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 459 متر

هتل دیاموند تهران

در معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران، هتل دیاموند یکی از گزینه های مطلوب است. این مجموعه نیز از هتل‌های سه ستاره تهران است که در شمال خیابان ولیعصر قرار دارد. این هتل با ارائه خدمات مدرن و امکانات رفاهی کامل توانسته است از مسافرین خود به بهترین شکل ممکن میزبانی کند. هتل دیاموند در مجاورت بزرگراه مدرس واقع شده و دسترسی آسانی به سفارت سوئیس دارد. علاوه‌بر این، این مکان اقامتی در فاصله 2.5 کیلومتری محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع شده که یک مزیت عالی برای آن محسوب می‌شود.

 اتاق‌های هتل دیاموند دارای ظرفیت‌های یک تا سه نفره بوده و مجهز به آخرین امکانت روز هتل‌داری هستند. در این هتل نیز اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس کاملا رایگان است. هتل دیاموند نیز در لیست هتل‌های میان‌رده قرار دارد و نسبت به هتل‌های پنج و چهار ستاره، اقامتی به‌صرفه را برایتان رقم می‌زند.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک‌وی، خیابان فرشته، خیابان بیدار، خیابان مریم غربی، خیابان راز
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 11.761 کیلومتر
هتل دیاموند تهران

هتل جهان تهران

هتل جهان یکی از هتل های سه ستاره خیابان ولیعصر تهران محسوب می‌شود که در لیست هتل های قدیمی تهران قرار دارد. این رستوران 6 طبقه دارای دو رستوران و یک کافی‌شاپ بوده که یکی از رستوران‌ها به سرو غذاهای ایرانی و سنتی اختصاص دارد. رستوران دیگر این هتل به نام ماهاراجا در طبقه اول واقع شده و به سرو غذاهای هندی و دریایی اختصاص یافته است. این هتل ضمن برخورداری از موقعیت جغرافیایی عالی، از اتاق‌های شیک و تمیز نیز بهره می‌برد.

 موقعیت مکانی عالی هتل سه ستاره جهان موجب دسترسی آسان این هتل به دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وزارت صمت و ایستگاه حمل و نقل عمومی شده است. اتاق‌های هتل جهان با ظرفیت یک تا پنج نفر طراحی شده‌اند و نظیر سایر هتل‌ها رایگان بودن اقامت افراد زیر 6 سال در این هتل به عدم استفاده آن‌ها از سرویس بستگی دارد.

  • آدرس: تهران، تقاطع خیابان ولیعصر و طالقانی، خیابان رحیم‌زاده
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 586 متر

هتل ارزان تهران میدان ولیعصر

در محدوده میدان ولیعصر هتل‌های سه ستاره متعددی احداث شده است که اقامت در برخی از آن‌ها اقتصادی‌تر بوده و ارزان‌تر هستند. این هتل‌ها اکثرا در خیابان شهید مطهری، اطراف میدان راه‌آهن و محدوده پارک وی قرار دارند. در ادامه برخی از این هتل‌های ارزان خیابان ولیعصر را معرفی خواهیم کرد.

هتل پرشیا 2

هتل پرشیا 2 نیز در معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران جای خود را به‌عنوان یک هتل سه ستاره تثبیت کرده است. این هتل در جنوب خیابان ولیعصر واقع شده و به میدان راه‌آهن نزدیک است. این هتل با برخورداری از پرسنل آموزش‌دیده و حرفه‌ای به بهترین شکل ممکن از مسافرین خود پذیرایی کرده و خدمات باکیفیتی را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

 واحد‌های اقامتی این هتل به‌صورت یک و دو تخته بوده و آپارتمان‌های یک و دوخوابه هستند. در این هتل، اقامت کودکان زیر دو سال رایگان است و کودکان دو تا دوازده سال اگر از سرویس استفاده نکنند، نیم‌بها محاسبه می‌شود. هتل پرشیا2 به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی کاخ گلستان، کاخ سعد آباد و مجموعه قزاق‌خانه نزدیک است و در رده هتل‌های ارزان قیمت قرار دارد.

  • آدرس: تهران، میدان راه‌آهن، ابتدای خیابان ولیعصر، قبل از چهارراه مختاری
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 5.777 کیلومتر
هتل پرشیا 2

هتل آپارتمان جم

هنگام معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران، لازم است نامی از هتل آپارتمان جم برده شود. هتل دو ستاره جم، تنها هتل آپارتمان خیابان ولیعصر تهران محسوب می‌شود که از باشگاه، کافی‌شاپ و خدمات تور برخوردار است. در واحد‌های این هتل تجهیزات کامل یک خانه پر حد استاندارد ارائه شده و شامل آشپزخانه، ماشین لباسشویی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و غیره می‌شود.

 از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری اطراف هتل آپارتمان جم می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی، رصدخانه زعفرانیه و پل طبیعت اشاره کرد که در فاصله 5 کیلومتری با آن واقع شده‌اند. هتل دو ستاره جم در لیست هتل های ارزان خیابان ولیعصر تهران قرار دارد.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید طاهری
  • فاصله تا میدان ولیعصر: 10.325 کیلومتر

هتل آپارتمان های خیابان ولیعصر تهران

هتل آپارتمان‌های اقامتگاه‌هایی هستند که خدمات و امکانات هتل و آپارتمان را در کنار هم دارند. هر یک از این هتل آپارتمان‌ها مجهز به آشپزخانه بوده و از خدمه خانه‌داری برخوردار هستند. مسافرین می‌توانند این مکان‌های اقامتی را برای مدت طولانی رزرو کنند.

نکته جالب در مورد هتل آپارتمان این است که هزینه اقامت در آن‌ها با مدت زمان اقامت رابطه عکس داشته و در ازای افزایش مدت اقامت، هزینه رزرو کاهش خواهد یافت. در تهران هتل‌ آپارتمان‌های متعددی وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • هتل آپارتمان جم
  • هتل آپارتمان ملل
  • هتل آپارتمان پردیس

موارد ذکر شده از هتل آپارتمان های خیابان ولیعصر تهران محسوب می‌شوند.

قیمت هتل در خیابان ولیعصر تهران

در مقاله معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران قصد داریم در مورد قیمت اقامت در این هتل‌ها بحث کنیم. قیمت هتل‌های این خیابان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. معمولا هتل‌های با ستاره بالا نظیر 5 یا 4 ستاره، نسبت به هتل‌های 3 ستاره اقامتی با هزینه بیشتر را رقم خواهند زد.

 هرقدر کیفیت و تنوع امکانات نیز بیشتر باشد هزینه اقامت در هتل نیز افزایش خواهد یافت. با این تفاسیر، محدوده قیمت هتل‌های خیابان ولیعصر از 800 هزارتومان آغاز و به 7 میلیون تومان می‌رسد. هزینه اقامت در هتل آپارتمان‌های خیابان ولیعصر نیز بین 900 هزارتومان تا 4 میلیون تومان متغیر است.

نتیجه‌گیری

در مقاله معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران سعی کردیم تعدادی از هتل‌های موجود در این محدوده را معرفی کنیم و امکانات و تجهیزات آن‌ها را ذکر نماییم. با وجود اهمیت خیابان ولیعصر و نزدیک بودن آن به مراکز مهم شهر تهران، هتل‌های زیادی در این منطقه احداث شده که از نظر امکانات و خدمات رفاهی با هم تفاوت دارند.

 همچنین هزینه اقامت در این هتل‌ها نیز با هم متفاوت بوده و بر اساس پارامترهای مشخصی تعیین می‌شود. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله و دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه های هتل، بهترین هتل را بر اساس نیاز و بودجه برای محل اقامت خود انتخاب نمایید.

سوالات متداول

لوکس‌ترین هتل‌های خیابان ولیعصر تهران کدامند؟

هتل استقلال، هتل هما و هتل بزرگ تهران از هتل‌های لوکس خیابان ولیعصر تهران محسوب می‌شوند.

هتل سیمرغ در چه فاصله‌ای از میدان ولیعصر تهران قرار گرفته است؟

این هتل در فاصله 3.686 کیلومتری میدان ولیعصر قرار گرفته است

3- کدام هتل در فاصله کمی از میدان ولیعصر واقع شده است؟

هتل آرامیس با فاصله 415 متری، کمترین فاصله را با میدان ولیعصر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران

یکشنبه 8 مهر 1403
تهران به علت اینکه پایتخت کشور است، روزانه هزاران مسافر از سراسر ایران و کشورهای دیگر میزبانی می‌کند که هر […]
هتل‌ های نزدیک بازار بزرگ تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس