معرفی مکان ‌های لاکچری شیراز

گاهی لازم است دل را به دریا بزنید و بی خیال همه چیز شوید و به جاهای لاکچری بروید تا حال دلتان خوش شود. در شهر زیبای شیراز نیز مکان‌های لاکچری زیادند و اگر در این شهر اقامت دارید یا میخواهید به آن سفر کنید، می‌توانید به آن‌ها سر بزنید.

از لونا پارک شیراز گرفته تا عمارت شاپوری یا مراکز خریدی همچون ستاره خلیج فارس و سلطانیه شیراز را می‌توان از مکان های لاکچری شیراز محسوب کرد. بیایید با ما به شهر شیراز برویم و مکان‌های خاص این شهر را مرور کنیم تا در سفرهای خودتان بتوانید از این‌ها نیز دیدن کنید.

معرفی مکان ‌های لاکچری شیراز

مکان ‌های لاکچری شیراز

شیراز شهری هزار چهره است که اگر با هر هدفی به آن‌جا سفر کنید، نیازتان را برطرف خواهد کرد. در این شهر می‌توانید علاوه بر مکان‌های تاریخی، با تفریحات لاکچری اوقات خود را به خوشی سپری کنید‌. برخی از مکان‌ های لاکچری شیراز را در ادامه برای شما معرفی می‌کنیم.

رستوران باغ راز شیراز

یکی از رستوران‌های جذاب شهر شیراز، رستوران باغ راز است. اگر چه این رستوران کمی با مرکز شهر فاصله دارد، اما فضای زیبای رستوران و کیفیت خدماتی که دارد، شما را به سوی خود جذب می‌کند‌. جالب است بدانید که این رستوران دارای دو منو و دو فضای کاملا مجزا است‌.

به این معنی که منوی باغ این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی در فضایی کاملا سرسبز است. اگر به غذاهای سنتی علاقه‌مند نیستید، می‌توانید منوی بام این رستوران را امتحان کنید که در فضایی کاملا مجزا از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

  • آدرس: استان فارس، شیراز، بلوار شاهد، حدفاصل قصردشت و بلوار چمران، مجموعه رستوران‌های باغ راز شیراز
  • ساعت کاری: تمامی روز ها از ساعت 8 صبح الی 12 بامداد
  • شماره رزرو: 07136234000 _ 07136235000
رستوران باغ راز شیراز

لونا پارک شیراز

لونا پارک، یکی از بهترین و زیباترین پارک‌ های شیراز است که در حوالی دروازه قرآن قرار دارد‌. از پیشگامان نصب انواع بازی‌های هیجان انگیز و مهیج، لونا پارک شیراز است. این پارک در مرکز شهر قرار گرفته است. از این رو اگر دسترسی آسان برایتان ضروری است، این پارک گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌رود.

  • آدرس: ایران، استان فارس، شمال شرق شیراز، جنب دروازه قرآن، بلوار آیت‌الله ربانی

ساعت بازدید و قیمت بلیط لونا پارک شیراز

  • ساعت بازدید: این پارک به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی، در زمستان فعالیتی ندارد. اما در مابقی فصول ساعت بازدید از آن از ساعت 18:00 تا 24:00 است.
  • بلیط: برای ورود به لونا پارک، نیازی به تهیه بلیط برای ورودی ندارید؛ اما به ازای هر وسیله بازی باید جداگانه هزینه پرداخت کنید.

پارک آبی کوثر شیراز

یکی دیگر از مکان ‌های لاکچری شیراز، پارک آبی کوثر است که در بلوار شهید رجایی واقع شده است. این پارک دارای امکانات متعدی است که شما را به وجد می‌آورد. برخی از این امکانات تفریحی شامل حمام ترکی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، موسیقی زیرآب و… می‌شود. همچنین این پارک دارای سالن‌های پرورش اندام و بیلیارد است که در صورت علاقه‌مند بودن می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • آدرس: شیراز، بلوار فرهنگ شهر، ایستگاه 11

قیمت بلیط پارک آبی کوثر

  • سانس 2 ساعته استخر و پارک آبی با تخفیف 175.000 تومان
  • سانس آزاد استخر، سونا و پارک آبی با تخفیف 550.000 تومان

ساعت کاری پارک آبی کوثر شیراز

  • ساعت کاری بانوان پارک آبی کوثر شیراز: روزهای فرد از ساعت 12 الی 14، 14 الی 16 و 16 الی 18، جمعه از ساعت 9 الی 11 و 11 الی 13
  • ساعت کاری آقایان پارک آبی کوثر شیراز: روزهای زوج و جمعه از ساعت 14 الی 16، 16 الی 18، 18 الی 20، 20 الی 22 و 22 الی 24، روزهای فرد از ساعت 20 الی 22 و 22 الی 24

سانس‌های سونا، جکوزی و پارک آبی کوثر شیراز:

  • ساعت کاری بانوان سونا و جکوزی پارک آبی کوثر شیراز: روز‌های فرد از ساعت 10 الی 17:30
  • ساعت کاری آقایان سونا و جکوزی پارک آبی کوثر شیراز: روزهای زوج و جمعه از ساعت 14 الی 23:30، روزهای فرد از ساعت 20 الی 23:30
پارک آبی کوثر شیراز

عمارت شاپوری شیراز

از مکان ‌های لاکچری شیراز، می‌توان به عمارت شاپوری شیراز اشاره کرد که در خیابان انوری ششم واقع شده است. این عمارت متعلق به تاجری بزرگ به نام عبدالصاحب شاپور بوده است. این روزها رستورانی در این عمارت ساخته شده است که دارای فضای درونی عمارت و بالکن است. اگر می‌خواهید تجربه خوشی از شکم گردی در شیراز داشته باشید، حتما به رستوران‌های عمارت شاپوری سر بزنید.

  • آدرس: محله خیام شیراز و در خیابان لطفعلی خان زند،خیابان انوری،خیابان انوری ششم

ساعت کاری و قیمت بلیط عمارت شاپوری شیراز

  • همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا 24:00 شب
  • هزینه ورودی : هزینه ورود به عمارت شاپوری شیراز برای گردشگران ایرانی 3.000 تومان و برای گردشگران خارجی 50.000 تومان است.
  • مدت زمان مورد نیاز برای بازدید : 45 دقیقه تا 1 ساعت
عمارت شاپوری شیراز

فان دی لند شیراز

از دیگر مکان ‌های لاکچری شیراز واقع در خیابان قدوسی شرقی، می‌توان به فان دی لند اشاره کرد. این مکان تفریحی مخصوص کودکان و جوانان و حتی افراد پیر است‌. بازی‌هایی که در فان دی لند مشاهده می‌کنید، کاملا با سایر تفریحات متفاوت است. برای مثال بیلیارد در این مکان با ضربه پا و توپ بزرگ رایج است.

 پینت بال با تیر و کمان، بازی دارت از طریق شوت کردن توپ و… از جمله بازی‌های تفریحی این مکان به شمار می‌روند.  فوتبال حبابی در چمن مصنوعی نیز یکی دیگر از بازی‌های جذاب فان دی لند است که حتما شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

  • آدرس: خیابان قدوسی شرقی شیراز، جنب تعاونی
فان دی لند شیراز

باشگاه کارتینگ شیراز

در جاده دانشگاه پیام نور یکی دیگر از مکان ‌های لاکچری شیراز یعنی باشگاه کارتینگ شیراز قرار دارد. اگر می‌خواهید بالا رفتن سطح آدرنالین خود را حس کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به باشگاه کارتینگ سر بزنید. این تفریح بسیار پرهیجان و لوکس است و طرفداران بسیاری دارد.

 باشگاه کارتینگ شیراز، یکی از بهترین باشگاه‌های کارتینگ کشور است و طول آن به 1.5 کیلومتر می‌رسد. از این رو پیشنهاد می‌شود اگر به این ورزش تفریحی علاقه‌مند هستید، حتما به این باشگاه لاکچری سر بزنید و از این تفریح لذت ببرید.

  • آدرس: شیراز، جاده دانشگاه پیام نور

اطلاعات بازدید باشگاه کارتینگ شیراز

  • مدت پیشنهادی بازدید: 35 تا 45 دقیقه
  • ساعت دسترسی: امروز یکشنبه 14:00 تا 22:00
  • هزینه به ازای 6 دقیقه:  55000 تومان
باشگاه کارتینگ شیراز

خیابان ‌های لاکچری شیراز

 از دیگر مکان ‌های لاکچری شیراز، خیابان‌های آن است. قطعا همه ما قدم زدن در خیابان‌های لوکس و لاکچری را دوست داریم. شهر شیراز نیز دست کمی از تهران ندارد. از جمله خیابان های لاکچری این شهر می‌توان به خیابان‌هایی چون ارم، ستارخان و نیایش اشاره کرد. اما تعدادی دیگر نیز وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. از این رو اگر شما نیز دوست دارید با خیابان‌های شیک این شهر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • خیابان معالی آباد
  • خیابان شهرک صدرا
  • خیابان قصر الدشت
  • خیابان عفیف آباد
خیابان ‌های لاکچری شیراز

مراکز خرید لاکچری شیراز

در این موضوع که شما نیز علاقه‌مند هستید برای خرید به مراکز خرید لاکچری سر بزنید، شکی نیست. وقتی به شیراز سفر می‌کنید، حتما از مراکز خرید لاکچری آن نیز دیدن کنید. در این‌جا می‌خواهیم به معرفی تعدادی از مکان ‌های لاکچری شیراز بپردازیم که مناسب خرید هستند.

 اگر شما نیز قصد دارید در مسافرت خود به شیراز خرید داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید. از جمله مکان‌ های لاکچری شیراز که برای خرید مناسب هستند، عبارت است از:

مرکز خرید هامون شیراز

مجتمع نجاری تفریحی هامون یکی از پربازدید ترین مراکز خرید شیراز است که وسعت آن، 7800 متر مربع است. برای خرید انواع و اقسام لوازم نظیر، ساعت و اکسسوری، زیورآلات، عطر و ادکلن، محصولات چرم، انواع پوشاک زنانه و مردانه، موبایل و لوازم کامپیوتر، لپتاب، طلا و جواهر آلات و انواع سوغات شیراز می‌توانید به این مجموعه مراجعه فرمایید.

از امکانات مرکز خرید هامون می‌توان به پارکینگ مجهز، دسترسی با ویلچر و … اشاره کرد. گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 11 شب از این مرکز خرید دیدن کنند و محصولات مورد نیاز خود را بخرند.

  • آدرس مرکز خرید هامون شیراز: شیراز، بلوار ستارخان، از فلکه ی سنگی نرسیده به چهار راه عفیف آباد

مجتمع تجاری ستاره خلیج فارس شیراز

اگر فاکتور قیمت در خریدهایتان اهمیت زیادی دارد، توصیه می‌شود حتما سری به مجتمع تجاری ستاره خلیج فارس شیراز بزنید. مغازه داران این مجموعه به دلیل خرید مستقیم اجناس از مناطق آزاد، قیمتی مناسب و درعین حال کیفیتی بالا دارند.

شما کاربران برای خرید انواع لوازم کادویی، پوشاک برای سنین مختلف، سیسمونی، لوازم بهداشتی آرایشی، طلا و جواهرات و بدلیجات، کالاهای برقی و دیجیتالی و… می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

از امکانات مجتمع تجاری ستاره خلیج فارس شیراز می‌توان سالن بولینگ، رستوران و کافی شاپ‌های مختلف، سالن بیلیارد، پارکینگ اختصاصی بزرگ و شهربازی را نام برد. ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب است و شما در این ساعات می‌توانید از آن دیدن کنید.

  • آدرس مجتمع تجاری ستاره خلیج فارس شیراز: شیراز، خیابان عفیف آباد شمالی

مرکز خرید حافظ شیراز

مرکز خرید حافظ یکی از مکان ‌های لاکچری شیراز است که 57 فروشگاه مختلف در دوطبقه در آن فعالیت می‌کنند. شما کاربران برای خرید نیازهای مختلف روزمره خود نظیر کیف و کفش، لوام بهداشتی، عطر و ادکلن، پوشاک، ساک و چمدان و … می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

از امکانات مرکز خرید حافظ شیراز می‌توان آسانسور و پله‌برقی، کافه‌های مختلف، رستوران و فست فود، پارکینگ خودرو و… را نام برد. شما می‌توانید از 10 صبح تا 11 شب به این مرکز خرید سر بزنید و با مناسب‌ترین قیمت محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

  • آدرس مرکز خرید حافظ شیراز: خیابان عفیف آباد، خیابان عرفان منش
مرکز خرید حافظ شیراز

مرکز خرید سلطانیه شیراز

در معرفی مکان ‌های لاکچری شیراز، خالی از لطف نیست که مرکز خرید سلطانیه را نیز معرفی کنیم. این مجموعه تجاری تفریحی یکی از بزرگترین مراکز خرید شیراز محسوب می‌شود. با مراجعه به این مکان می‌توان انواع کالاهای دیجیتالی اعم از لپتاب، گوشی، کامپیوتر، ساعت و آکسسوری، جواهرات و بدلیجات، کالای بهداشتی، ادکلن و عطر و… تهیه نمود.

از امکانات مرکز خرید سلطانیه شیراز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، بدنسازی، رستوران، پارکینگ، آسانسور و… اشاره کرد. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب فعالیت دارد.

  • آدرس مرکز خرید سلطانیه شیراز: شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی

رزرو هتل های شیراز از های هتل

 در این مقاله سعی کردیم به مطالبی در زمینه مکان ‌های لاکچری شیراز بپردازیم. اگر تصمیم دارید به شهر شیراز سفر کنید، حتما پیش از سفر به فکر رزرو هتل های شیراز مناسب برای خود باشید. انتخاب یک اقامتگاه از معیارهای مختلفی برخوردار است که در هنگام رزرو باید به آن دقت نمایید.

انتخاب هتل از سایت های هتل کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. شهر شیراز هتل‌های خوب بسیاری دارد که می‌توانید به دلخواه و باتوجه به میزان بودجه‌ای که دارید، هریک را انتخاب و رزرو کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از سایت های هتل، علاوه بر رزرو هتل‌های داخلی، به انتخاب و رزرو هتل‌های خارجی نیز بپردازید. از دیگر خدمات های هتل، رزرو پروازهای داخلی و خارجی، بیمه مسافرتی، تور مسافرتی و… است.

سوالات متداول

در شیراز چه جاهایی برای دیدن وجود دارد؟

در شهر شیراز انواع جاهای دیدنی تاریخی، مذهبی، طبیعی و تفریحی مانند پاسارگاد، تخت جمشید، سعدیه، حافظیه، دروازه قرآن، مسجد وکیل، باغ ارم، مسجد نصیرالملک و… وجود دارد.

جاهای دیدنی شیراز نزدیک مسجد نصیرالملک کدام اند؟

از جمله مکان‌های گردشگری نزدیک به این مسجد عبارت است از: نارنجستان قوام، مدرسه خان شیراز، مسجد شاهچراغ، مسجد عتیق، مسجد وکیل و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی کامل آرامگاه های شیراز

یکشنبه 6 آبان 1403
شیراز، شهر شاعران و گل‌ها، گویی در آغوش خود گنجینه‌ای از آرامگاه‌های مشاهیر و بزرگان را جای داده است. هر […]
آرامگاه های شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس