رستوران های هتل ماریناپارک کیش- بی نظیر در کیش

هتل ماریناپارک کیش یکی از بهترین هتل های کیش دارای 2 رستوران لوکس و مجهز به نام های لوتوس و گل کاغذی می باشد. منوی غذایی رستوران های هتل ماریناپارک کیش شامل انواع غذاهای ایرانی،فرنگی، انواع دسر می باشد. همچنین هتل ماریناپارک دارای چندین کافی شاپ شیک و مجهز است. افرادی که علاقه رفتن به رستوران و کافی شاپ های لوکس دارند، رستوران های هتل ماریناپارک بهترین گزینه برای آن ها می باشد که نظیر آن در جزیره کیش وجود ندارد.

معرفی هتل مارینا پارک کیش

این هتل در بهترین موقعیت و در شرق جزیره در بلوار مرجان و در نوارساحلی کیش قرار گرفته است و یک هتل جذاب روی آب می باشد. یکی از جاذبه های هتل ماریناپارک که اختصاصی نیز می باشد، وجود اسکله اختصاصی است که شما را از انواع ورزش های هیجان انگیز آبی مثل قایق های شیشه ای، غواصی و… در خود هتل بی نیاز می کند. بسیاری از مراکز گردشگری و جاذبه های کیش نظیر باغ پرندگان، پارک دلفین ها، انواع پارک های زیبای ساحلی و همچنین مراکز مهم خرید مثل بازار زیتون، بازار پردیس، بازار سارینا در شرق جزیره و نزدیک این هتل قرار دارند.

این هتل اقامت دنجی برای سفرهای ماه عسل، خانوادگی، دوستانه و کاری محسوب می شود. همچنین این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های مجهز و رو به دریا می باشد. نکته قابل ذکر درباره این هتل دارا بودن سالن های همایش و کنفرانس و ورکشاپ در کنار مکان های تفریحی و استراحتی هتل می باشد.

رستوران های هتل ماریناپارک کیش

همان طور که گفتیم رستوران های لوتوس و گل کاغذی از بهترین و مجهزترین رستوران های جزیره کیش است که در هتل 5 ستاره ماریناپارک قرار گرفته است. در ذیل بااین رستوران ها بهتر آشنا می شویم.

رستوران لوتوس

رستوران لوتوس هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

رستوران لوتوس از بهترین، معروف ترین، بزرگترین و زیباترین رستوران های جزیره کیش و هتل ماریناپارک کیش واقع در طبقه دوم هتل است. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، بین المللی، دریایی، دسرهای بی نظیر، نوشیدنی های دلچسب را در این رستوران می توانید امتحان کنید که در هیج جای جزیره نظیر آن ها را نخواهید چشید. از امکانات خاص این رستوران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع غذایی بسیار بالا و خوشمزه
  • دارای دکوراسیون و طراحی بسیار شکیل و چشم گیر
  • کادری مجرب و حرفه ای و بسیار خوش برخورد
  • رو به دریا بودن رستوران
  • اجرای موسیقی دلنواز در رستوان و در هنگام سرو غذا
  • کیفیت بسیار درجه یک مواد غذایی رستوران مطابق با استاندارد جهانی
  • صرف صبحانه و نهار بصورت رایگان با بهترین کیفیت
  • محیطی دنج و آرام و مناسب قرارهای ملاقات

رستوران باغ (گل کاغذی)

رستوران گل کاغذی کیش در فضای باغ

نظر شما درباره سرو غذا در باغی بزرگ و بسیار زیبا و فضای باز همراه با صدای آرام بخش موج دریا چیست؟ باید بگوییم که رستوران باغ معروف به گل کاغذی هتل ماریناپارک کیش چنین فضای رویایی را به شما برای سرو غذا هدیه می دهد. این رستوران در فضای بیرون هتل قرار گرفته است. از امکانات بی نظیر این رستوران به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم:

  • سرو غذا در فضای سرسبز باغ و کنار دریا همراه با نسیم دلنواز
  • تنوع غذایی بسیار بالا و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، بین المللی، دریایی، دسرها و نوشیدنی های گوارا
  • خدمات حرفه ای به میهمانان توسط کادر مجرب هتل
  • سرو صبحانه و نهار رایگان در رستوران

کافه و کافی‌شاپ‌های هتل ماریناپارک

یکی از کافی شاپ‌ها هتل ماریناپارک در طبقه همکف قرار دارد و وجود نورپردازی بسیار زیبا آن را خاص کرده است. در این کافی شاپ می توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای فرنگی و اسنک سرو نمایید. کافی شاپ دیگری در طبقه بالای هتل به نام کافه مارین قرار دارد که دارای دستگاه پیشرفته قهوه است و می توانید از قهوه های خوشمزه سرو کنید. در فضای باز هتل نیز کافی شاپ زیبای دیگری وجود دارد که با پذیرایی چای و قهوه، نوشیدنی ها و خوراکی های خوشمزه از شما انجام می پذیرد. پخش موسیقی در کافی شاپ ها نیز فضای دلنشینی را به شما هدیه می دهد.

چرا باید رستوران های هتل ماریناپارک کیش را انتخاب کنیم؟

  • نزدیکی به دریا و فضای ساحلی
  • فضای بزرگ، شیک همراه با دکوراسیون بی نظیر در جزیره کیش
  • تنوع غذایی بالا و باکیفیت و با هر سلیقه
  • اجرای موسیقی دلنشین در رستوران ها و سرو غذا
  • کادر رستوران مجرب و خوش اخلاق

نظر کاربران نسبت به رستوران های هتل ماریناپارک

طبق نظرات زیادی که از کاربران دریافت شده است، بدون اغراق تمامی کاربران از رستوران های هتل ماریناپارک کاملا راضی بوده اند. اگر شما هم تجربه سفر به کیش و رستوران های هتل ماریناپارک را دارید حتما نظرتان را برای ما کامنت کنید.

چه غذاهایی در رستوران های هتل ماریناپارک سرو می شود؟

از غذاهای اصلی و ویژه این رستوران ها می توان به شنیسل مرغ ، جوجه کباب مخصوص ، چیکن پارمسان ، فلفل استیک اشاره کرد.  

منوی صبحانه رایگان هتل شامل چیست؟

منوی صبحانه رستوران های هتل شامل: سوسیس تحم مرغ، تخم مرغ آبپز، پنیر، کره، خامه، مربا، نودل، انواع نوشیدنی گرم و سرد و عدسی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جاهای دیدنی شیراز + آدرس و ساعت بازدید

سه‌شنبه 28 آذر 1402
شهر شیراز به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های گردشگری در ایران دارای تعداد قابل توجهی از جاهای دیدنی باستانی و […]
بهترین جاهای دیدنی شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس