کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

امکانات هتل جوار الملک مشهد همراه با آدرس

هتل جوار الملک مشهد از جمله بهترین هتل‌ های چهار ستاره مشهد بوده که تاسیس آن به سال ۱۴۰۰ بازمی‌گردد و با اقامت در آن، می‌‌توانید از امکانات ویژه‌ای برخوردار شوید. این هتل بسیار شیک و نوساز به نظر می‌رسد و فاصله اندکی با حرم دارد. فاصله میان هتل جوار الملک مشهد و حرم ۳۰۰ متر بوده و شما تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌‌توانید به حرم برسید. از جمله امکانات این هتل ارزان مشهد می‌‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، مجموعه آبی، پارکینگ رایگان، خدمات روم سرویس، خدمات تاکسی سرویس و… اشاره کرد.

امکانات هتل جوار الملک مشهد

آدرس هتل جوار الملک مشهد

مشهد، خیابان اندزرگو 18، آخوند خراسانی 8

امکانات و خدمات هتل جوار الملک مشهد

هتل جوار الملک مشهد به عنوان یک اقامتگاه نوساز امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و در زمان وارد شدن به آن، شما به یک لابی باشکوه ورود پیدا خواهید کرد. در لابی هتل، امکاناتی همچون مینی بار، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور و… در اختیار شما قرار داده می‌شود. همچنین شما می‌توانید از امکانات پارکینگ رایگان نیز بهره‌مند شوید و در لابی هتل به شکل نامحدود از اینترنت استفاده کنید. در لابی این هتل خدمات تور گردشگری نیز ارائه می‌شود و شما می‌توانید با تهیه آن‌ها، از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مشهد دیدن کنید.

لابی هتل مجهز به خدماتی همچون خشکشویی نیز است. مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی و حرکتی هستند، می‌توانند از از رفاه خوبی نیز برخوردار شوند. این هتل مجهز به امکانات تفریحی نیز بوده و شما می‌توانید به مجموعه آبی آن سر بزنید و از امکاناتی همچون استخر سرپوشیده و باشگاه بدن‌سازی استفاده کنید. هر یک از این خدمات، دارای هزینه مجزا هستند. امکانات هتل به صورت کلی شامل موارد زیر می‌گردد.

  • خشکشویی (با هزینه)
  • مینی بار
  • رستوران
  • تهویه مطبوع
  • استخر
  • آسانسور
  • تلویزیون
  • صندوق امانات
  • نظافت روزانه
  • باشگاه ورزشی
  • دسترسی برای سالمندان و معلولان
  • رفت‌وبرگشت به فرودگاه (با هزینه)
  • پارکینگ رایگان
  • اینترنت رایگان
  • استخر سرپوشیده
اتاق های هتل جوار الملک مشهد

امکانات اتاق های هتل جوار الملک مشهد

هتل جوار الملک مشهد مجهز به اتاق‌هایی لاکچری با تمامی امکانات بوده و اگرچه که دیزاین ساده‌ای دارد؛ اما طراحی آن به‌ صورت شیک انجام گرفته است. این هتل نوساز بوده و شما به هنگام اقامت در اتاق‌های آن احساس خوشایندی خواهید داشت. از جمله انواع اتاق‌های این هتل می‌‌توان به اتاق دبل، سوئیت 1 خوابه، آپارتمان 2 خوابه، کانکت 4 تخته و اتاق 3 تخته اشاره کرد. تنوع میان اتاق‌های این هتل بالا بوده و کمک می‌کند تا شما با هر تعداد مهمان و جمعیتی بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

متراژ اتاق‌های این هتل به ۲۵ تا ۶۰ متر می‌رسد. در اتاق‌های این هتل خدمات و تجهیزات رفاهی همانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام در کنار وان، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، تخت‌های استاندارد، آباژور، روم سرویس، یخچال و… ارائه می‌گردد. جدای از این مسائل، در صورتی  که نگاهی به پنجره‌های هتل بیندازید، با چشم‌اندازی زیبا از خیابان مواجه خواهید شد.

کافی شاپ و رستوران هتل جوار الملک مشهد

در این هتل، شاهد طراحی یک رستوران با محیطی شیک و باشکوه هستیم تا مهمانان بتوانند غذای خود را در محیطی‌ لذت‌بخش میل نمایند. در این رستوران، سرو‌ غذاهایی همچون غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گیاهی به‌ کمک آشپزهایی حرفه‌ای صورت می‌گیرد. امکان صرف صبحانه، ناهار و شام در این رستوران وجود دارد. همچنین شما می‌توانید در کافی شاپ آن، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید و مناسب‌ترین مکان برای یک گپ دوستانه به ‌نظر می‌رسد.

رستوران هتل جوار الملک مشهد

فاصله هتل جوار الملک تا مراکز خرید مشهد

از آنجایی که هتل جوار الملک مشهد دارای موقعیتی عالی است، شما به‌راحتی می‌توانید به خیابان خسروی راه پیدا کنید. در این خیابان، بازار ویژه لباس عروس، داماد، طلا، جواهر، لوازم آرایش و… به‌ چشم می‌خورد. همچنین فاصله اندکی میان هتل جوار الملک با بازار رضا و بازار جنت مشهد دیده می‌شود. در محدوده هتل نیز می‌توانید به بازار سرشور، بازار فرش فروش‌ها و بازار قماش سر بزنید. در صورت تجربه اقامت در هتل جوار الملک مشهد و بهره‌مندی از امکانات ویژه این هتل، نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

رزرو هتل جوارالملک مشهد از های هتل

شما می توانید جهت رزرو هتل مشهد، از طریق رزرواسیون های هتل اقدام نمایید. این وب سایت علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته با کارشناسان نیز، تخفیفات ویژه در برخی از مناسبت های خاص را دراختیار کاربران و مهمان خود قرار می دهد.

سوالات متداول

هتل جوار الملک مشهد کجاست؟

برای بازدید از این هتل، باید به آدرس مشهد، خیابان اندزرگو 18 و آخوند خراسانی 8 مراجعه نمایید.

هتل جوار الملک مشهد دارای چه امکاناتی است؟

امکانات رفاهی این هتل شامل رستوران، کافی شاپ، استخر و سونا، مرکز تناسب اندام، سالن کنفرانس و همایش، خدمات عروسی و تور، فروشگاه، خدمات لاندری، اینترنت رایگان، پارکینگ و… می‌شود.

هتل جوار الملک مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) چقدر فاصله دارد؟

برای اینکه از هتل خودتان را به حرم مطهر امام رضا برسانید، باید ۳۰۰ متر را بپیمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران هتل جوار الملک مشهد همراه با آدرس

شنبه 22 اردیبهشت 1403
رستوران هتل جوار الملک مشهد از جمله بهترین رستوران‌های مشهد با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده که در هتل جوار الملک […]
همه چیز درباره رستوران هتل جوار الملک مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس