رزرو بهترین هتل های قشم با تخفیف 50 درصد به مناسبت بلک فرایدی!

50 درصد تخفیف با کد تخفیف بلک فرایدی قشم، بهترین و ارزان ترین قیمت برای رزرو بهترین هتل های جزیره‌ی زیبای قشم با آن جاذبه های گردشگری منحصر به فردش، احتمالا تخفیف بسیار فوق العاده‌ای است که هر سال فقط یک بار و آن هم به مناسبت حراج بلک فرایدی به مشتریان ارائه خواهد شد. تخفیف های استثنایی حراج آخرین جمعه‌ی ماه نوامبر، معروف به بلک فرایدی، همیشه فرصتی فوق العاده استثنایی برای تجربه‌ی هتل‌ها و تورهای مسافرتی است که مدت ها برای رزور آن ها با قیمت مناسب صبر کرده اید.

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به قشم هستید می توانید از امروز ( 2 آذر 1402) تا ( 5 آذر 1402 ) با مراجعه به سایت” های هتل” برای هر بازه ی زمانی که در نظر دارید با استفاده از کد تخفیف بلک فرایدی قشم ( BLACK FRIDAY ) هتل قشم مورد نظر خودتان را با 50 درصد تخفیف رزرو کنید. همچنین با ورود اطلاعات خود در فرم زیر می توانید از سایر تخفیف های ویژه های هتل برای هتل های قشم با خبر شوید.

نام(Required)

کدام هتل های قشم را می توانید از های هتل روزر کنید؟

شما می توانید امروز با مراجعه به سایت hihotel.ir  و استفاده از کد تخفیف برای رزرو هتل های زیر از تخفیف بلک فرایدی استفاده کنید:

  1. هتل آراکتا قشم: هتل آراکتا قشم، هتلی پنج ستاره که علاوه بر امکانات رفاهی بسیار مناسبی که برای مسافران فراهم کرده است با توجه به دسترسی آسان به مجموعه های رفاهی و تجاری اطراف، معمولا مورد توجه خاص بازدید کنندگان جزیره‌ی قشم قرار دارد.
  2. هتل دریتا قشم:  هتل دریتا قشم را می توان یکی از زیبا ترین 5 ستاره های نوساز جزیره ی قشم دانست. دسترسی آسان مسافران مقیم این هتل به ساحل زیبای خلیج فارس و مجموعه های تجاری مراکز خرید جزیره باعث شده تا این هتل انتخاب اول بسیاری از مسافران باشد.
  3. هتل سارینا قشم: هتل سارینا قشم یکی ازهتل‌های  4 ستاره  و  جذاب جزیره که با ارائه امکانات رفاهی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری جزیره ی قشم توجه بسیاری از توریست های بازدید کننده را به خود جلب کرده است.
  4. هتل آرتا قشم: اگر هتل آرتا قشم را برای اقامت انتخاب کرده اید میتوانید به راحتی به مراکز معتبر خرید سیتی سنتر 1 و 2 و همچنین مرکز خرید ستاره، دسترسی داشته باشید. هتل آرتا نیز از جمله هتل های 4 ستاره ی جزیره ی قشم است که در 7 طبقه و با 48 اتاق  آماده ی پذیرایی از شما است.
  5. هتل آتامان قشم: هتل آتامان قشم یکی از با سابقه های جزیره به حساب می آید. این هتل زیبا با کادری بسیار آموزش دیده خدمات رفاهی بسیار ایده آلی را برای شما فراهم خواهند کرد. علاوه بر این اقامت، در این هتل امکان دسترسی آسان به سواحل خلیج و مراکز خرید مختلف را برای شما فراهم خواهد کرد.

مهلت استفاده از کد تخفیف بلک فرایدی قشم

توجه داشته باشید که مهلت استفاده از این کد تخفیف با توجه به ظرفیت هتل های مختلف بسیار محدود است. پس اگر قصد استفاده از این تخفیف استثنایی را دارید باید همین امروز با مراجعه به سایت hihotel.ir، سفارش رزرو خود را ثبت و تکمیل کنید. شما همچنین می توانید از این تخفف برای دگیر هتل ها مثل هتل های چابهار، هتل های کیش و هتل های مشهد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سوغات تهران، پایتخت کشور ایران

سه‌شنبه 30 آبان 1402
سوغات تهران چیست؟ افراد زیادی که به جاهای دیدنی تهران سفر می کنند، فکر میکنند سوغات تهران گردش و تفریح […]
سوغات تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس