رستوران هتل پارس شیراز؛ تجربه‌ای آرامش‌بخش از اقامت

هتل پارس از هتل های 4 ستاره شیراز که در سال 1381 شروع به فعالیت کرده است. این هتل بین‌المللی به‌صورت 9 طبقه با 189 اتاق ساخته شده است که با پرسنلی مجرب و کارآزموده افتخار میزبانی شما را دارند. 

از مهم‌ترین امکانات هتل پارس شیراز می‌توان به داشتن رستوران با ظرفیت 200 نفری اشاره کنیم که تنوع غذایی بالای دارند. همچنین، دارای پارکینگ اختصاصی است که ظرفیت 100 خودرو دراد که به‌صورت رایگان است. در جهت رفاه مسافران و ساکنین هتل اینترنت رایگان نامحدود ارائه می‌شود. علاوه‌بر، نکات گفته شده مقیمان هتل بر‌اساس تعرفه مشخص شده از جانب هتل از استخر استفاده کنند.

آدرس هتل پارس شیراز

شیراز، خیابان کریم خان

معرفی رستوران هتل پارس شیراز

در ادامه به معرفی سه رستوران در هتل پارس شیراز خواهیم پرداخت.

رستوران گل سرخ

رستوران ملل

رستوران لوتوس

هر‌کدام از این رستوران‌ها با‌توجه‌به، سبک خاص خود برای همه افراد ارائه خدمات متناسب با ذائقه شخص دارند. بنابراین، اگر برای چشیدن انواع غذا با کیفیت مشتاق هستید، حضور در این سه رستوران برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود.

رستوران گل سرخ

این رستوران در طبقه هم‌کف هتل پارس قرار دارد که تا 150 نفر ظرفیت را شامل می‌شود. برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید در رستوران گل سرخ حضور پیدا کنید. البته، از نقاط قوت این این مجموعه می‌توان به تنوع غذایی با هر ذائقه‌ای اشاره کنیم.

رستوران ملل

دکوراسیون این رستوران به‌صورتی است که از همه افراد جلب توجه می‌کند. به‌طوری‌که، افرادی‌که علاقه‌مند به غذا‌های خارجی و بین‌المللی هستند، در رستوران ملل لحظاتی به‌یاد‌ماندنی را خواهند داشت. این رستوران در طبقه اول این هتل با جمعیت 100 نفری قرار دارد که با چیدمانی کلاسیک مقصدی جذاب برای افراد با سلایق مختلف خواهد بود.

رستوران لوتوس

سومین رستوران این مجموعه با نام لوتوس شناخته می‌شود که در طبقه 13 این هتل مجلل قرار دارد. اگر شما جزو افرادی هستید که از چشم انداز مرتفع لذت می‌برید، در این رستوران می‌توانید لحظات شیرینی را ثبت کنید. رستوران لوتوس برای 150 نفر قابلیت ارائه خدمات دارد. همچنین، دارای تنوع بالایی است که افتخار میزبانی از شما عزیزان را دارد.

منو رستوران هتل پارس شیراز

در تمامی رستوران‌های هتل پارس شیراز انواع غذا‌های دریایی، کباب، خوراک و نوشیدنی سرو می‌شود. بنابراین، در ادامه به چندین مربوط از بهترین‌های منو خواهیم پرداخت.

  • قزل آلا
  • ماهی سوخاری
  • ماهی کباب
  • میگو کبابی
  • کباب بختیاری
  • کباب بره
  • جوجه کباب 
  • کباب چینی
  • استیک ژرمن
  • فیله مینیون

صبحانه هتل پارس شیراز

بین رستوران‌های معرفی شده فقط در رستوران گل صبحانه آماده می‌شود که در بازه زمانی 6:30 تا 10 صبح می‌توانید صبحانه‌ای مغذی و متناسب با ذائقه خود میل کنید. همچنین، از بوفه مجموعه نیز می‌توانید نسبت‌به تهیه صبحانه اقدام کنید که تنوع قابل توجهی دارد. به‌طوری‌که، شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع غذا‌ها خوش طعم می‌شود.

قیمت رستوران هتل پارس شیراز

قیمت‌گذاری در رستوران هتل پارس شیراز تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. بنابراین در ادامه چند مورد از مهم‌ترین عوامل تعیین کرده را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • نوع غذا و منو: انواع غذاها و پیش‌فرض‌های منو می‌توانند قیمت‌ها را تعیین کنند. غذاهای محلی یا غذاهای خاص ممکن است به نرخ بالاتری عرضه شوند.
  • کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه: استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه مرغوبی نیز می‌تواند به افزایش قیمت منو کمک کند.
  • سبک و ظاهر رستوران: دکور و فضا، امکانات اضافی مانند موسیقی زنده یا دکوراسیون ویژه، ممکن است در تعیین قیمت تأثیرگذار باشند.
  • موقعیت جغرافیایی: واقع‌شدن هتل در منطقه خاصی از شیراز و محل جذب گردشگران ممکن است نقش داشته باشد.
  • فصل و تقاضا: در فصل‌های مختلف یا در رویدادهای خاص، تقاضا بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • سرویس و خدمات دیگر: ارائه خدمات اضافی مانند خدمات سرویس، فضاهای VIP، یا برگزاری رویدادهای خاص نیز می‌تواند به افزایش قیمت‌ها منجر شود.

سوالات متداول

آدرس هتل پارس کجا قرار دارد؟

شیراز، خیابان کریم خان

آیا رستوران خدمات دهی برای صبحانه، ناهار و شام دارد؟

بله، رستوران هتل پارس شیراز خدمات صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازار تجریش، یادگاری از تهران قدیم

پنج‌شنبه 3 اسفند 1402
بازار تجریش یکی از قدیمی‌ ترین و پر بازدید ترین بازار های تهران است. این بازار در شمال تهران، در […]
بازار تجریش تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس