رستوران های شیراز با موسیقی زنده همراه با آدرس و منو

برخی از افراد علاقه‌مند هستند تا برای صرف یک وعده غذایی به رستوران بروند و غذا‌ی مورد علاقه خود را در آرامش میل نمایند. در واقع در شهر زيبا‌ی شیراز همانند دیگر شهر‌ها، رستوران‌های بسیار‌ی مشغول به فعالیت هستند که انواع غذا‌های ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند؛ اما برخی از افراد به رستوران‌هایی با اجرای موسیقی زنده علاقه دارند تا بتوانند در فضا‌یی شاد‌تر به صرف غذا بپردازند. رستوران های شیراز با موسیقی زنده از نورپر‌داز‌ی‌ها و دکوراسیون‌های بسیار زیبایی استفاده می‌کنند که آرامش بیشتر‌ی را برای افراد فراهم می‌سازد و صرف غذا در آن‌ها بسیار دلچسب‌تر خواهد بود.

لیست رستوران های شیراز با موسیقی زنده

نام رستورانآدرس
باغ رستوران نخلستان شیرازشیراز، بلوار صنایع، رو‌به روی درب سوم صنایع
رستوران خوشا شیرازشیراز، بلوار صنایع، روبه روی ورود‌ی گلدشت حافظ
رستوران خانه سنتی پرهامی شیرازشیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه‌راه احمدی گود عربان، ضلع مقابل نصیرالملک
رستوران باغ راز شیرازشیراز، قصرالدشت، بلوار شاهد
رستوران سنتی کته ماس شیرازشیراز، سه‌راه نمازی به سمت سه‌راه طالقانی، طبقه زیرین هتل سعید
رستوران شاندیز شیرازشیراز، دروازه قرآن، لونا پارک، بام شیراز، رستوران شاندیز شیراز
رستوران هفت خوان شیرازشیراز، بلوار قرآن، مجموعه رستوران‌های هفت خوان
رستوران شرزه شیرازشیراز، خیابان طالقانی، خیابان مسجد وکیل
مجموعه صوفی شیرازشیراز، بلوار ستارخان، رو‌به روی کوچه 18
رستوران و عمارت شاپوری شیرازشیراز، بلوار کریم‌خان، خیابان انور‌ی، باغ و رستوران شاپور‌ی
باغ رستوران نخلستان شیراز

باغ رستوران نخلستان شیراز

یکی از بهترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده، باغ رستوران نخلستان است. این باغ رستوران یکی از رستوران‌های سنتی و به سبک و سیاق جنوبی در شیراز بوده که به دلیل طبخ غذا‌های جنوبی طرفداران بسیار‌ی دارد. این رستوران زیبا علاوه‌بر غذا‌های بی‌نظیر از امکانات مختلفی چون اجرا‌ی موسیقی زنده جنوبی، معماری و چیدمان چشم‌نواز، میز و صندلی‌های چوبی خاص، پشتی‌های قرمز سنتی، ماکت کشتی و درختان نخل و… برخوردار است. انواع خوراک، سوخاری، غذاهای دریایی، چلو کباب و باقالی پلو با ماهیچه یا مرغ را می‌توانید در این رستوران میل کنید.

  • آدرس: شیراز، بلوار صنایع، رو‌ به روی درب سوم صنایع

هتل های اطراف باغ رستوران نخلستان

رستوران خوشا شیراز

یکی دیگر از رستوران‌هایی که به صورت زنده موسیقی اجرا می‌کند، رستوران خوشا شیراز است. همان‌طور که از نام آن پیداست، آرامش بی‌مثالی را به افراد هدیه می‌دهد. در منو‌ی غذایی این رستوران انواع غذا‌های غذاهای فرنگی، سنتی ایرانی، پلوها، دسرها و نوشیدنی‌ها دیده می‌شوند. خوراک‌های اصلی رستوران خوشا شیراز شامل میکس ویژه، سینی 6 نفره، برگ مخصوص، گردن شاندیزی،‌ ران بوقلمون و ماهیچه شاندیزی هستند.

رستوران خوشا شیراز علاوه‌بر فضا‌ی دلنشین و غذاها‌ی لذیذ، از ویژگی‌های دیگر‌ی مانند پخش موسیقی زنده، اینترنت رایگان، پارکینگ، سرویس vip، تخت و آلاچیق و… نیز برخوردار است. یکی دیگر از مزایای این رستوران زیبا فراهم ساختن امکان نشستن در فضا‌ی باز یا در اتاق‌های خصوصی است.

  • آدرس: شیراز، بلوار صنایع، روبه روی ورود‌ی گلدشت حافظ

هتل های اطراف رستوران خوشا شیراز

رستوران خانه سنتی پرهامی شیراز

از دیگر رستوران های قدیمی شیراز با موسیقی زنده می‌توان به رستوران خانه سنتی پرهامی اشاره کرد. تنها می‌توان با کلمه سنتی و قدیمی این رستوران زیبا را وصف نمود؛ چرا‌که قدمت آن به 200 سال پیش بازمی‌گردد که اوج زیبایی را به  نمایش می‌گذارد. رستوران خانه سنتی پرهامی به دلیل نزدیکی به مراکز تفریحی و گردشگر‌ی و همچنین جاذبه های تاریخی مانند باغ نارنجستان قوام، سرا‌ی مشیر، مسجد و بازار وکیل و… از جایگاه ویژه‌ای در میان گردشگران برخوردار است.

راز ماندگار‌ی این رستوران فوق‌العاد‌ه، طعم بی‌نظیر غذا‌هایی همچون دو‌پیازه آلوی شیراز‌ی و کلم‌ پلو به ‌همراه مخلفات خوشمز‌ه‌ای است که برایتان سرو می‌شوند. دیگر غذاهای رستوران پرهامی شامل دیزی، قنبر پلو، زرشک پلو با مرغ، کته گوجه با گوشت، چلو کباب تابه‌ای و باقالی پلو با گوشت گوسفندی می‌شوند.

  • آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه‌راه احمدی گود عربان، ضلع مقابل نصیرالملک

هتل های اطراف رستوران خانه سنتی پرهامی شیراز

  • هتل پارسیان شیراز
  • هتل کوثر شیراز
  • هتل سنتی آلان شیراز
  • هتل کریم‌خان شیراز
  • هتل صدرا شیراز
رستوران خانه سنتی پرهامی شیراز

رستوران باغ راز شیراز

رستوران باغ راز یکی از لوکس‌ترین و لاکچر‌ی ترین رستوران های شیراز با موسیقی زنده است. این رستوران فضایی دلنشین را به خود اختصاص داده و با ورود به این مکان احساس می‌کنید که در یک باغ زیبا حضور دارید. قسمتی که به عنوان باغ‌نشین شناخته می‌شود، برای دوستانی است که با‌ گذشت زمان هنوز هم به ‌غذا‌های اصیل ایرانی علاقه‌مند هستند. کافه و سالن سپیدار دو بخش دیگر از رستوران باغ راز محسوب می‌شوند. در سالن سپیدار علاوه‌بر غذا‌های ایرانی، غذا‌های بین‌المللی نیز طبخ و سرو می‌گردند. در رستوران باغ راز می‌توانید غذاهایی همچون کلم پلو، دمپختک، غذاهای دریایی و انواع کباب‌ها را میل نمایید.

  • آدرس: شیراز، قصرالدشت، بلوار شاهد

رستوران سنتی کته ماس شیراز

رستوران کته ماس یکی از رستوران های معروف شیراز است که در طبقه زیرین هتل سعید قرار دارد. این رستوران فضا‌یی کاملاً سنتی داشته و انواع غذا‌های ایرانی را در فضایی سنتی سرو می‌کند. علاوه‌بر غذا‌ها و فضا‌ی سنتی، اجرای موسیقی به صورت زنده حال‌و‌هوای خوبی به این رستوران می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این رستوران می‌توان به سقفی بلند با نقش‌ونگار‌های زیبا، میز و صندلی‌های چوبی، حوضچه‌های کوچک با دیواره‌های آجری روی کف‌های کاشی‌کاری شده و… اشاره کرد. اگر به غذاهایی مانند خوراک کنجه، خوراک ماهی، خوراک کباب سلطانی، کوزه گردن، خوراک کباب درباری و کشک بادمجان علاقه‌مند هستید، رستوران سنتی کته ماس گزینه مناسبی برای شما است.

  • آدرس: شیراز، سه‌راه نمازی به سمت سه‌راه طالقانی، طبقه زیرین هتل سعید

هتل های اطراف رستوران کته ماس شیراز

رستوران کته ماس شیراز

رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز یکی از رستوران های شیراز با موسیقی زنده است که در شهر‌های دیگر نیز شعبه دارد. در واقع این شعبه از رستوران شاندیز در شیراز، به عنوان شعبه شانزدهم آن شناخته می‌شود و با قرار گرفتن در‌ مکانی مرتفع و نزدیک به دروازه قرآن، منظر‌ه‌ای زیبا را برای گردشگران و مهمانا‌ن به ارمغان آورده است. آلاچیق‌هایی با سقف حصیر‌ی حس آرامش و لذت صرف غذا را به افراد هدیه می‌دهند. در رستوران شاندیز بهترین و با‌کیفیت‌ترین غذا‌ها همچون خوراک کباب شیشلیک شاندیز، اکبر جوجه، خوراک کباب مخلوط شاندیز، خوراک جوجه کباب بدون استخوان، میگو، سینی شیشلیک شاندیز، ماهی قزل‌آلا کبابی و سرخ، خوراک گردن بره و… سرو می‌گردند.

  • آدرس: شیراز، دروازه قرآن، لونا پارک، بام شیراز، رستوران شاندیز شیراز

هتل های اطراف رستوران شاندیز شیراز

رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه یکی از قدیمی‌ترین و سنتی ترین رستوران های شهر‌ شیراز به شمار می‌رود. این رستوران به صورت دو‌ طبقه ساخته شده و فضا‌یی بسیار سنتی دارد. رستوران شرزه با‌توجه به معمار‌ی سنتی و همچنین اجرا‌ی موسیقی زنده، فضا‌یی زیبا و آرام‌بخش را به افراد هدیه می‌دهد. غذا‌های سنتی شیرازی، کباب لاری، باقالی پلو با ماهیچه و ماهی کبابی انواع غذاهایی هستند که در منوی این رستوران قرار دارند. افراد‌ی که قصد دارند تا از حمام وکیل یا ارگ کریم‌خان بازدید نمایند، می‌توانند برای صرف یک غذا‌ی لذیذ و خوشمزه به رستوران شرزه مراجعه کنند.

  • آدرس: شیراز، خیابان طالقانی، خیابان مسجد وکیل

هتل های اطراف رستوران شرزه شیراز

  • هتل ساسان شیراز
  • هتل زندیه شیراز
  • هتل هما شیراز
  • هتل پرسپولیس شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

در میان رستوران های شیراز با موسیقی زنده، نام رستوران هفت خوان شیراز می‌درخشد. این رستوران همانطور که از نامش پیداست از هفت قسمت تشکیل شده است. این رستوران همچنین به هفت بخش مجزا تقسیم شده که دو قسمت از آن به صورت کافی ‌شاپ و پنج قسمت دیگر به صورت رستوران درآمده‌اند. رستوران نوفل، رستوران سنتی فرود، رستوران گرسیوز، رستوران سیندخت و فست و ‌فود بلیان از رستوران‌های معروف مجموعه هفت ‌خوان و کافی‌ شاپ‌های زریر و گیسیا نیز دو کافه این مجموعه به شمار می‌روند.

در این رستوران انواع غذاها طبخ و سرو می‌گردند. پیش غذاهایی چون آش و حلیم بادمجان و غذاهایی چون ته چین، جوجه کباب، انواع پلو، انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری، لازانیا و پاستا، در منوی این رستوران موجود هستند.

  • آدرس: شیراز، بلوار قرآن، مجموعه رستوران‌های هفت خوان

هتل های اطراف رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

مجموعه صوفی شیراز

صوفی یک مجموعه رستوران در شهر شیراز است که از مجتمع گردشگر‌ی گرفته تا سفره‌خانه، بازارچه و کافه در آن به چشم می‌خورند. مجموعه صوفی همانند برخی از رستوران‌های شیراز یکی از قدیمی‌ترین‌ها به شمار می‌رود و با منویی بسیار کامل از مهمانان و گردشگران خود به خوبی پذیرایی می‌کند. در منو‌ی رستوران صوفی می‌توان انواع کباب، شکر پلو، کلم‌ پلو شیرازی، نان یوخه، آش سبزی، انواع فست‌ فود و… را مشاهده کرد.

در رستوران صوفی نیز مانند سایر رستوران‌های شیراز، موسیقی زنده اجرا می‌گردد تا لحظات حضور مهمانان در این رستوران به بهترین شکل ممکن رقم بخورد. اگر به دنبال معماری‌های قدیمی در شیراز هستید، مجموعه صوفی مکانی است که می‌توانید علاوه‌بر صرف یک وعده غذایی خوشمزه و لذیذ، از معماری و بنا‌ی آن نیز لذت ببرید.

  • آدرس: شیراز، بلوار ستارخان، رو‌به روی کوچه 18

هتل های اطراف مجموعه صوفی شیراز

  • هتل پارس شیراز
  • هتل ساسان شیراز
  • هتل نصر شیراز
  • هتل آپارتمان آرین شیراز
  • هتل زندیه شیراز
  • هتل توحید شیراز

رستوران و عمارت شاپوری شیراز

این مکان علاوه‌بر این‌که یکی از رستوران های شیراز با موسیقی زنده است، به عنوان یکی از اماکن تاریخی شهر ‌شیراز نیز شناخته می‌شود. در واقع مراجعه به رستوران عمارت شاپور‌ی حکم یک‌ تیر و دو نشان را دارد؛ چراکه هم می‌توانید از یکی از قدیمی‌ترین عمارت‌های ‌شیراز بازدید نمایید و هم در صورت تمایل یک وعده غذای خوشمزه سنتی را میل می‌کنید. با مراجعه به این رستوران زیبا می‌توانید سه وعده اصلی صبحانه، ناهار، شام را میل کنید.

در رستوران و عمارت شاپوری نیز مانند سایر رستوران‌های شیراز، موسیقی زنده اجرا می‌شود تا مهمانان لحظات شادی را سپری نمایند. در منوی این رستوران غذا‌های متفاوتی گنجانده شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع کباب‌های ایرانی مانند کباب برگ، کوبیده، غذا‌های دریایی مانند خوراک ماهی شیر سوخار‌ی، میگو سوخار‌ی، غذا‌های بند‌ر‌ی مانند چلو میگو بندری، غذا‌های سنتی اصیل ایرانی مانند دیزی سنگی، خوراک لاری مرغ، غذا‌های سنتی شهر شیراز مانند کلم‌ پلو و… اشاره کرد.

  • آدرس: شیراز، بلوار کریم‌خان، خیابان انور‌ی، باغ و رستوران شاپور‌ی

هتل های اطراف رستوران عمارت شاپوری

  • هتل ساسان شیراز
  • هتل کریم خان شیراز
  • هتل سنتی ماه منیر شیراز
  • هتل پارسیان شیراز
رستوران و عمارت شاپوری شیراز

رزرو هتل های شیراز از های هتل

امروز‌ه هتل‌های زیاد‌ی در شهر زیبا‌ی شیراز وجود دارند که می‌توان از‌ آن‌ها به عنوان بهترین هتل‌های شیراز از نظر گردشگرا‌ن و مسافر‌ان نیز یاد کرد. تمامی این هتل‌ها به دلیل برخور‌دار‌ی از موقعیت‌های مکانی مناسب، امکانات ویژه، خدمات رفاهی عالی و دسترسی آسان به رستوران های شیراز با موسیقی زنده هموار‌ه مورد توجه گردشگرا‌ن و مسافران قرار می‌گیرند. به  همین دلیل شما می‌توانید قبل از حضور در شهر شیراز، به راحتی و از طریق سایت های ‌هتل مکان مورد نظر خود را رزرو نمایید. همچنین می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی با کارشناسان سایت های‌ هتل در تماس باشید تا شما را در انتخاب یک هتل عالی برای اقامت راهنمایی کنند.

سوالات متداول

۱. بهترین باغ رستوران‌های شیراز همراه با موسیقی زنده کدامند؟

رستوران‌های بسیار‌ی در شیراز فعالیت می‌کنند که برخی از این باغ ‌رستوران‌ها عبارتند ‌از: باغ رستوران نخلستان، عمارت شاپوری، رستوران باغ راز، خوشا شیراز و…  

۲. کدام رستوران‌های شیراز به صورت زنده موسیقی اجرا می‌کنند؟

‌رستوران‌های بسیار‌ی در شیراز وجود دارند که به صورت زنده موسیقی اجرا می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به باغ رستوران شهریار، رستوران شاندیز، رستوران خوشا شیراز، مجموعه صوفی، رستوران سنتی شرزه، رستوران هفت خوان، مجموعه رستوران آوا و… اشاره کرد.

۳. دکوراسیون کدام یک از رستوران‌های شیراز به سبک قاجاری تزئین شده است؟

مجموعه رستوران صوفی شیراز

۴. لوکس ترین رستوران‌های سنتی شیراز با موسیقی زنده کدام هستند؟

امروزه رستوران‌های سنتی بسیاری در شهر شیراز قرار دارند که موسیقی زنده اجرا می‌کنند. برخی از این رستوران‌ها شامل رستوران خانه سنتی پرهامی، رستوران سنتی درویش، رستوران سنتی کته ماس و… می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس