بهترین هتل های ساحلی کیش

سفر یک تفریح لذت بخش است و کیش یکی از مقاصد دوست داشتنی برای تفریح در ایران به حساب می‌آید. اکثر افرادی که سفر به جزیره کیش را انتخاب می‌کنند ترجیح می‌دهند در هتل‌های نزدیک به ساحل اقامت داشته باشند. با اقامت در هتل‌های ساحلی، توریست‌ها می‌توانند از زیبایی‌های دریای جنوب و از لحظه لحظه سفر خود نهایت لذت را ببرند. در این مقاله، تصمیم گرفتیم بهترین هتل های ساحلی کیش را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های ساحلی کیش
بهترین هتل های ساحلی کیش

9 مورد از بهترین هتل های ساحلی کیش

هتل‌هایی که در کیش تأسیس شده‌اند از بهترین و برترین مکان‌ها برای اسکان به شمار ‌می‌روند. در این هتل‌ها، گردشگران می‌توانند در فضایی آرام و مناسب استراحت کنند و سفری خوش را تجربه کنند. بهترین هتل های ساحلی کیش عبارتند از:

1.       هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج یکی از گزینه‌های خاص و منحصر به فرد برای گردشگرانی است که سفر به کیش را انتخاب می‌کنند. این هتل از دو فاز تشکیل شده و شامل ۱۰۰ سوئیت مجزا می‌باشد. تصاویر هوایی از هتل تصویری از تپه‌ای همانند بته جقه را نشان می‌دهد. اتاق‌های ویژه هتل ترنج بر روی آب و به شکلی طبقاتی طراحی شده‌اند. کف اتاق‌ها از جنس شیشه است و فضایی رویایی در کنار دریا را برای شما ایجاد می‌کنند.

استخر، سونا، جکوزی، آتلیه عکاسی، سالن بدنسازی و رستوران سنتی، اتاق بازی‌های ساحلی، اسپا و سایر ورزش‌های تفریحی، کافه ساحلی، ترانسفر فرودگاهی و غیره. از امکانات رفاهی و تفریحی مجموعه هستند. صخره های مرجانی کیش، مجموعه ورزشی میرمهنا، نخلستان باغ بهشت و خانه مردم شناسی بومیان کیش از جمله جاذبه‌هایی هستند که با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی بازدید کنید.

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل ترنج کیش

2.       هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های مجلل کیش و یکی از بهترین هتل های ساحلی کیش به حساب می‌آید. این هتل در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار در شرق جزیره ساخته شده است. هتل داریوش دارای ۱۸۴ اتاق و سوئیت در سه طبقه است و یکی از بهترین و بزرگترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. برای آشنایی با جزئیات بیشتر راجع به هتل داریوش پیشنهاد میکنیم مقاله (معرفی اتاق‌ های هتل داریوش کیش) را مطالعه کنید.

معماری این هتل تاریخی به دوره هخامنشیان مرتبط بوده و از تخت جمشید الهام گرفته شده است. دو رستوران در هتل با سبک و معماری خاص علاوه بر استخر روباز، سالن بدنسازی، زمین تنیس و پینت بال، فعالیت‌های غواصی، پارک دلفین‌ها، دریاچه اختصاصی و کنسرت از جمله خدمات و امکانات جذاب هتل داریوش به حساب می‌آید.

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش، هتل پنج ستاره داریوش

3.       هتل شایان کیش

هتل شایان به عنوان یکی از پنج ستاره‌های کیش در ۱۰۰ متری ساحل واقع شده و دسترسی آسان را به مقاصد اصلی کیش برای توریست‌ها فراهم می‌کند. انواع ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز در فاصله چند قدمی هتل در دسترس هستند. این هتل دارای ۱۹۲ اتاق، سوئیت و ویلا است.

از امکانات هتل می‌توان به اتاق ماساژ، حمام سنتی، رستوران و کافه اشاره کرد. در مقایسه با سایر هتل‌های پنج ستاره، قیمت اتاق‌های هتل شایان بر اساس امکاناتی که ارائه می‌دهد، کاملاً مناسب است. بولینگ مریم، تله کابین میکا مال، مرکز غواصی کیش و گذر هنرمندان کیش از جمله تفریحات و جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل شایان هستند.

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، روبروی اسکله تفریحی کیش

هنل شایان کیش

4.       هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک از بهترین هتل‌های نزدیک به ساحل مرجان کیش به شمار می‌رود. این هتل بیش از ۷۵۰ متر نوار ساحلی را به خود اختصاص داده است. این هتل دو طبقه از نظر استاندارد‌های جهانی به عنوان یک هتل لوکس در کیش شناخته می‌شود. دکوراسیون و معماری این هتل خیره‌کننده است و مطمئنا از انتخاب این هتل پشیمان نخواهید شد.

با رزرو اتاق در این هتل می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی، رستوران‌ها و کافه‌ها، استخر‌ها، زمین‌های بازی، اسکله‌های خصوصی، سالن‌های ورزشی، سالن‌های ماساژ و انواع امکانات تفریحی لذت ببرید. هتل مارینا پارک در مقایسه با سایر هتل‌های پنج ستاره گران قیمت، اتاق‌هایی با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. کشتی یونانی کیش، آکواریوم کیش، شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان کیش و مرکز خرید دامون در نزدیکی هتل مارینا قرار گرفته‌اند و بازدید را برای گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند راحت شده است.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، هتل مارینا پارک

5.       هتل ویدا کیش

هتل ویدا یکی از هتل های 5 ستاره ساحلی کیش رو به دریا است که با دارا بودن ۱۴۴ واحد اقامتی به توریست‌ها خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد. این هتل به لطف دسترسی آسان به مرکز جزیره و مراکز خرید، گذرگاه‌های مختلف، اتاق‌های کنفرانس و دیگر جاذبه‌های توریستی بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کند.

هتل ویدا یک کیلومتر با ساحل فاصله دارد و دو کیلومتر دورتر یک اسکله تفریحی بزرگ وجود دارد که همه ورزش‌های آبی را ارائه می‌دهد.

آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج، هتل ویدا

هتل ویدا کیش

6.       هتل ایران کیش

هتل ایران کیش به عنوان یکی از پنج ستاره‌ها، از بهترین هتل های ساحلی کیش به حساب می‌آید که با امکانات متنوع توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. این هتل از دو برج هفت طبقه مجزا تشکیل شده است و اتاق‌های آن منظره‌ای رو به دریا و پارک بزرگ کیش دارند.

استخر و سونا، سالن‌های بدنسازی، سالن‌های ماساژ، رستوران‌های بین‌المللی، کافه‌های مختلف، اتاق‌های سمینار تنها نمونه‌ای از امکانات و خدمات موجود در این هتل به شمار ‌می‌روند. علاوه بر امکانات هتل، دسترسی آسانی به مراکز مختلف توریستی، تفریحی و تجاری در جزیره مانند سیتی پارک، ساحل بانوان، کارتینگ و… دارید.

آدرس: میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس، هتل ایران کیش

7.       هتل شایگان کیش

هتل پنج ستاره شایگان در ساحل ساخته شده و دارای طراحی مدرن و امکانات عالی است. این هتل با دسترسی آسان به مراکز تفریحی و گردشگری و مراکز خرید کیش مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. بازار‌های زیتون، پانیذ و پردیس ۱ و ۲ و همچنین ورزش‌های آبی مانند غواصی، جت اسکی و تور‌های قایق در فاصله کمی از این هتل قرار دارند.

استخر و سونا، سالن بدنسازی، اتاق‌های کنفرانس، اتاق‌های VIP، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، کافی نت و گیم نت، اجاره ماشین، دوچرخه و اسکوتر از جمله امکاناتی هستند که به مسافران ارائه می‌شوند تا بتوانند اوقات خوب و خوشی را در این هتل سپری کنند.

آدرس: ابتدای بلوار رودکی، هتل شایگان

هتل شایگان کیش

8.       هتل پارمیس کیش

یکی از بهترین هتل های ساحلی کیش که عنوان پنج ستاره را نیز به خود اختصاص داده، هتل پارمیس است. این هتل با پیروی از معماری منحصر به فردی نزدیک به ساحل واقع شده است. این هتل با بیش از ۱۶۸ واحد اقامتی مختلف، محیطی آرام و مناسب برای شما ارائه می‌دهد.

دسترسی راحت به مراکز خرید و سرگرمی متعدد، همراه با امکانات متعدد هتل، این اطمینان را به شما می‌دهد که از لحظه لحظه سفر خود نهایت استفاده را ببرید. . فاصله این هتل تا جاذبه‌های گردشگری این شهر همچون بازارچـه حافظ، استادیوم والیبال ساحلی کیش، پــلاژ آقایان و صخره خرچنگ‌ها نزدیک است.

آدرس: بلوار میرمهنا، روبروی بازار پارس خلیج، هتل شایگان کیش

9.       هتل هلیا کیش

هتل هلیا از دیگر هتل های سه ستاره ساحلی کیش به حساب می‌آید. ۱۶۲ واحد اقامتی مختلف هتل هلیا در دو طبقه پراکنده شده است که هزینه هر طبقه با توجه به امکانات و شرایط آن متفاوت است.

مراکز خرید ونوس، ستاره و مریم همگی گزینه‌های تفریحی در نزدیکی این هتل هستند و البته می‌توانید از رستوران‌ها و کافه تریا‌های هتل نیز برای غذا یا نوشیدنی استفاده کنید.

آدرس: جزیره کیش، حد فاصل میدان امیرکبیر و ساحل

جمع‌بندی

بعد از خرید بلیط کیش و تعیین زمان و روز سفر، انتخاب محل اقامت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. معرفی بهترین هتل های کیش با توجه به سطح گردشگران، امکانات متنوع و جذابی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و اقامت در هر یک از آن‌ها می‌تواند سفری جذاب و فراموش نشدنی را به همراه داشته باشد. قبل از رزرو هتل کیش، ابتدا هتل مورد نظر خود را از طریق مرکز جامع رزرواسیون آنلاین همچون های هتل رزرو کنید و بر اساس در دسترس بودن هتل برنامه‌ریزی سفر را انجام دهید تا از سفر چند روزه خود نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایران مال تهران

پنج‌شنبه 26 مهر 1403
در قلب تهران، مکانی وجود دارد که تلفیقی از فرهنگ، خرید، تفریح و تجمل را در یک‌جا گرد آورده است. […]
ایران مال تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس