بررسی و مقایسه بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران: راهنمایی برای انتخاب اقامتگاه ایده آل

با توجه به گسترش بسیار اقامتگاه‌های موجود در شهر اصفهان، نیاز است تا بهترین آن‌ها را برای اقامت خود برگزینید. بهترین راهکار برای اینکه بتوان با اطمینان خاطر هتلی مناسب را انتخاب کرد، توجه به نظر مسافران است. بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران شامل هتل عباسی، کوثر، عطار، زهره، عالی قاپو، پیروزی و… می‌شوند. هتل‌های 5، 4 و سه ستاره موجود در شهر اصفهان می‌توانند خدمات عالی و ممتاز بسیاری نظیر استخر، سونا، جکوزی، رستوران، حمام سنتی، چای‌خانه، فروشگاه، مرکز خرید و… را به شما ارائه دهند؛ اما باید توجه داشته باشید که موارد مذکور در همه آن‌ها وجود ندارد و از هتلی به هتل دیگر متفاوت است.

بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران

هتل عباسی اصفهان

یکی از هتل‌های باشکوه و باکیفیتی که توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند، هتل عباسی اصفهان است. این هتل بی‌نظیر با 300 سال قدمت و تجربه در دل خیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌های اصفهان خودنمایی می‌کند. هتل عباسی در سال‌های 1351 و 1390 بازسازی شده و توانسته تصویری بسیاری شکوه‌مند را ایجاد کند. در این هتل لوکس می‌توانید 225 اتاق را شاهد باشید که آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. وجود 4 تالار پذیرایی، انواع رستوران و کافه و… مواردی هستند که می‌توانند اقامت شما را تکمیل نمایند. یکی از مواردی که باعث ایجاد تمایز بین هتل عباسی و دیگر هتل‌های موجود در اصفهان به‌حساب می‌آید، نما و طراحی بسیار متحیر کننده آن است. در واقع شما در این هتل می‌توانید گنبد و باغی بزرگ را شاهد باشید که سبب می‌شود تا اقامتی تکرارنشدنی را در هتل عباسی تجربه کنید.

یکی دیگر از مواردی که باعث جلب توجه مسافران شده است، موقعیت قرارگیری هتل و نزدیکی آن به جاذبه‌های دیدنی بسیار است. زمانی که در هتل عباسی اقامت داشته باشید می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری بسیاری نظیر ۳۳ پل، کاخ هشت بهشت، میدان بنای منارجنبان و نقش جهان دسترسی ساده‌ای داشته باشید. تنوع اتاق‌های موجود در هتل عباسی بسیار بالا است و شما می‌توانید از این تنوع بالا بهره ببرید. وجود انواع اتاق 1 تخته، اتاق‌های دو تخته، دو تخته توئین با چشم‌انداز، پردیس، سوئیت‌های دو تخته معمولی، دو نفره پردیس و… اشاره داشت. امکانات بسیاری که در هتل عباسی در انتظار گردشگران است شامل رستوران، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، استخر، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، پارکینگ، رستوران بام، فروشگاه و مرکز خرید، کتابخانه و… می‌شود.

آدرس هتل عباسی: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ (خیابان سنگ‌فرش)

نمای زیبا از بیرون هتل عباسی

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان در سال 1347 و دقیقا مقابل سی‌وسه پل تاسیس گردید و نام کوروش را برای آن انتخاب نمودند. پس از گذشت مدتی نام این هتل 5 ستاره تغییر پیدا کرد و به کوثر پارسیان تبدیل گردید. هتل کوثر یکی از بهترین هتل های اصفهان شناخته می شود که با 7 طبقه و 225 اتاق توانسته نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کند و سالانه هزاران گردشگر را به اقامتی بی‌نظیر دعوت نماید. نمای بیرونی این سازه شما را غرق در آرامش می‌کند. قسمتی از سنگ بنا به رنگ فیروزه‌ای و با طرح و نقوش اسلیمی توانسته منظره‌ای حیرت‌بار را خلق کند.

همین موضوع باعث متمایز بودن هتل کوثر از دیگر هتل‌ها بوده و با ارائه خدماتی مختلف نظیر سونا، سالن ورزش، خدمات تور، رستوران، پارکینگ، آرایشگاه، خشکشویی و… می‌تواند گزینه‌ای عالی به‌شمار آید. تنوع اتاق‌های موجود در هتل کوثر نیز بالا است تا بتوانید بهترین مورد را انتخاب نمایید. اتاق‌های این مجموعه شامل اتاق‌های 2 تخته، سوئیت‌های کوچک دو و یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل، سوئیت رویال دو نفره و… مورادی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره داشت.

آدرس هتل کوثر: اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی‌و‌سه پل

نمای زیبای فضای بیرونی هتل کوثر

هتل عطار اصفهان

اگر تمایل دارید تا در هتل مجلل، لوکس و چشم‌نواز اقامت داشته باشید و با دیزاینی باشکوه روبه‌رو گردید، باید هتل عطار را در صدر لیست اقامتی خود قرار دهید. این هتل فوق‌العاده زیبا به‌دلیل همین گچبری‌های خیره کننده، لوسترهای چشم‌نواز و طراحی سنتی که دارد توانسته نظر مسافران را جلب و باعث کسب امتیاز مثبت از آن‌ها شود. هتل عطار در دل خیابان مسجد سید قرار گرفته و از 10 سوئیت دو نفره و 2 سوئیت چهار نفره تشکیل شده است. امکانات موجود در هتل عطار نیز از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و می‌توانند در کنار هم اقامتی عالی را برای شما رقم بزنند. امکانات قابل ارائه در هتل عطار شامل حمام ترکی، پارکینگ، اینترنت رایگان، حمام سنتی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و… می‌شوند.

آدرس هتل عطار: اصفهان، خیابان مسجد سید، کوچه ۱۹

نمای از فضای انتظار هتل عطار

هتل پیروزی اصفهان

در میان هتل‌های 4 ستاره موجود در شهر اصفهان می‌توان به هتل پیروزی اصفهان اشاره داشت که با ارائه خدمات عالی و تجهیزات مجلل توانسته مهر تاییدی بر جلب نظر گردشگران بزند. این هتل استاندارد در سال 1354 افتتاح گردید و در سال 1396 نیز بازسازی شد. یکی از بهترین ویژگی‌های هتل پیروزی دسترسی به جاذبه‌های گردشگری مختلفی نظیر بازار هنر اصفهان، مسجد و مدرسه چهارباغ، باغ و عمارت هشت‌ بهشت، موزه هنرهای تزیینی، باغ و عمارت چهل‌ستون، موزه هنرهای معاصر به‌حساب می‌آید. با توجه به اینکه هتل پیروزی در کنار چهارباغ قرار گرفته است، می‌توانید تنها با طی کردن مسیری کوتاه و لذت بردن از هوای دل‌انگیز، خود را به سی‌وسه پل و پل خواجو برسانید.

اتاق‌های موجود در هتل پیروزی شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و تودین، سوئیت یک خوابه 2 نفره سنترال و همچنین سوئیت یک خوابه 2 نفره رویال می‌شوند. امکانات موجود در هتل پیروزی سبب شده تا مسافران این هتل را در صدر لیست اقامت خود قرار دهند. امکاناتی نظیر آژانس مسافرتی، گشت نیمروزی، پارکینگ، اینترنت نامحدود، اتاق سیگار، فروشگاه، کافی‌شاپ، رستوران و… مورادی هستند که شما را در سفر خود همراهی می‌کنند.

آدرس هتل پیروزی: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهارباغ پایین

هتل عالی قاپو اصفهان

اگر به لیست هتل‌های 4 ستاره نگاهی اندازید و نظر مسافران را مورد بررسی قرار دهید، هتل عالی قاپو اصفهان با رتبه بالایی خودنمایی می‌کند. هتل عالی قاپو که در سال 1346 افتتاح گردید، ویژگی‌های ممتاز بسیاری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. زمانی که در هتل عالی قاپو اقامت داشته باشید می‌توانید با سادگی خود را به مکان‌های تاریخی و دیدنی بسیاری نظیر پل خواجو، کاخ سنتی، میدان نقش جهان، سی‌وسه پل و… برسانید.

همین موضوع سبب شده تا گردشگران به این هتل امتیاز بالایی را تخصیص دهند. در کنار این موضوع، می‌توان به ارائه خدمات مختلفی نظیر پارکینگ، رستوران، صرافی، سونا، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، فضای سبز، فروشگاه، جوزی، کافی‌شاپ، استخر، کافی‌نت و… اشاره داشت. تنوع اتاق‌های موجود در هتل عالی قاپو نیز قابل قبول است و می‌توان به اتاق سه تخته، دو تخته تویین و دبل، دو تخته کوچک و… اشاره کرد.

آدرس هتل عالی قاپو: اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، خیابان کوالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی

نما زیبایی از بیرون هتل عالی قاپو

هتل زهره اصفهان

در میان هتل‌های سه ستاره نیز باید به سراغ هتل زهره اصفهان روید که توانسته نظرات مثبتی را از سوی مسافران و گردشگران جلب کند. این هتل لوکس و خوش‌قیمت در سال 1384 فعالیت خود را شروع نمود و در زمینی به مساحت 600 متر مربع خودنمایی می‌کند. هتل زهره نیز از آن دست هتل‌هایی به‌حساب می‌آید که در مرکز شهر قرار گرفته و می‌توانید به سادگی خود را به جاذبه‌های دیدنی اصفهان برسانید. اتاق‌های هتل زهره یکی از خاص‌ترین‌ها به‌شمار می‌آید و باعث شده تا با ارائه آیتم‌های مختلف گردشگران را به سمت خود جذب کند. اتاق دو تخته(پکیج شب رایگان)، اتاق دو تخته و دو تخته VIP، اتاق عروس و داماد، اتاق سه تخته و سه تخته VIP، سوئیت رویال سه نفره و… مورادی هستند که می‌توان از آن‌ها لذت برد. وجود رستوران، کرایه اتومبیل بدون راننده، ترانسفر رفت ‌و برگشت، اینترنت رایگان، چای‌خانه سنتی، رستوران، خدمات تهیه بلیط و… مورادی هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید و باعث رفاه حال شما و خانواده شود.

آدرس هتل زهره: اصفهان، خیابان فردوسی، بین خیابان عافیت و منوچهری

نما زیبایی از فضای داخلی هتل زهره

سوالات متداول

بهترین هتل‌های پنج ستاره اصفهان از نظر مسافران کدام هستند؟

هتل عباسی، هتل عطار و کوثر

بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان از نظر مسافران کدام هستند؟

هتل عالی قاپو و پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بوتیک هتل اصفهان: یک اقامت لذت‌ بخش در مرکز هنر و تاریخ

سه‌شنبه 17 بهمن 1402
در طول سفر خود به پایتخت فرهنگ و هنر ایران، علاوه بر امکان اقامت در هتل‌ های اصفهان، تجربه اقامت […]
بوتیک هتل های اصفهان : بوتیک هتل کیانپور

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس