اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز را بیشتر بشناسید

یکی از مجلل ترین هتل‌ های شیراز، هتل بزرگ شیراز است که در سال 1392 ساخته شده است. این مجموعه به علت داشتن اتاق‌های خاص و پیشرفته، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شود. از اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز می‌توان به اتاق دبل، اتاق توئین دو تخته و سوئیت کانکت اشاره نمود که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای سلیقه‌های مختلف طراحی شده اند. آیا هتل بزرگ شیراز را به خوبی می‌شناسید؟

اگر شما نیز قصد سفر به شیراز و اقامت در هتل بزرگ شیراز را دارید بهتر است تا انتها با ما همراه باشید تا با بخش‌های مختلف این مجموعه وسیع آشنا شوید.

اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز

معرفی هتل بزرگ شیراز

هتل 5 ستاره بزرگ شیراز با یک نمای بیرونی شبیه به کشتی در دل شیراز همیشه نظرها را به خود مجذوب می‌کند. تمام استانداردهای بین‌المللی در این هتل رعایت شده و از نظر مسافران بهترین هتل در شیراز محسوب می‌شود. رستوران گردانی که در این اقامتگاه در نظر گرفته شده، می‌تواند نشان از لاکچری بودن آن باشد.

 همچنین اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز دارای امکانات مختلفی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. با رزرو اتاق‌ های این هتل، می‌توانید به مناطق گردشگری نظیر باغ ارم، ارگ کریم خان زند، مسجد نصیرالملک و.‌.. دسترسی داشته باشید.

  • آدرس هتل بزرگ شیراز: شیراز، دروازه قرآن
معرفی هتل بزرگ شیراز

انواع اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز

تعداد اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز حدود 158 واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های یک تخته، توئین، اتاق‌های دو تخته دبل و سوئیت‌های کانکت چهار تخته است. لازم است بدانید که این اتاق‌ها به دو صورت قابل ارائه هستند. برای مثال حالت اول با صبحانه و حالت دوم صبحانه به همراه نهار است.

انواع اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز

اتاق دبل هتل بزرگ شیراز

اتاق‌های دبل دارای یک تخت دونفره هستند که در کنار آن آباژورهای زیبایی قرار گرفته است و روتختی های بسیار شیک و تمیزی دارد. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که می‌خواهید ماه عسلی رویایی داشته باشید، ما به شما این اتاق از اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین این اتاق دارای امکاناتی از جمله تلفن، صندوق امانات، مبل، سشوار، حمام، چای ساز، تلویزیون، میز پذیرایی کوچک، سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان و… است.

قرار گرفتن پنجره‌های این اتاق در مجاورت تخت خواب، فضا را زیباتر کرده است. این پنجره‌ها به وسیله پرده‌ای زیبا تزئین شده‌اند. اتاق‌های دبل نورپردازی‌ عالی‌ دارند و حتی رنگ مبلمان و تخت خواب با یکدیگر هم‌خوانی دارد. همچنین شما می‌توانید از میان اتا‌ق‌های دبل، اتاقی را انتخاب کنید که نمای آن رو به خیابان است. از این رو چشم انداز زیباتری خواهید داشت.

اتاق دبل هتل بزرگ شیراز

اتاق توئین دو تخته هتل بزرگ شیراز

از بهترین اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز، می‌توان به اتاق توئین اشاره کرد. این اتاق‌ها مجهز به امکاناتی چون آباژور، تابلوهای نقاشی، کفپوش موکت، تلوزیون، میز، اینترنت، سشوار، حمام، توالت، روتختی‌های تمیز، گلدان تزئینی و… هستند. از آنجایی که این اتاق‌ها دارای دو تخت تک نفره مجزا هستند، از این رو گزینه مناسبی برای مسافرت‌های کاری به شمار می‌رود.

اتاق توئین دو تخته هتل بزرگ شیراز

سوئیت کانکت هتل بزرگ شیراز

این سوئیت‌ها همانطور که از نامش پیداست، از طریق یک در به یکدیگر متصل و به راه روی اصلی هتل راه دارند. هریک از اتاق‌ها دارای سرویس کامل و امکانات جداگانه هستند. این اتاق برای کسانی که دارای فرزند هستند و می‌خواهند فرزندشان اتاقی مجزا داشته باشد، مناسب است.

از آنجایی که این سوئیت‌ها دارای امکاناتی چون کمد لباس، پرده‌های مجلل، تابلو تزئینی، مبلمان شیک، تلفن، مانیتور، کیس، پرینتر، میز آرایش ‌و… هستند، به همین دلیل جزء بهترین اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز محسوب می شوند.

سوئیت کانکت هتل بزرگ شیراز

امکانات هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز به‌عنوان برترین هتل در شیراز و دارنده گرید آ امکانات متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهد. از امکانات این هتل می‌توان به مجموعه ورزشی بزرگ، باشگاه بدنسازی، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام، استخر، اتاق ماساژ، صخره نوردی و … اشاره کرد.

اگر برای اقامت این هتل را انتخاب بکنید می‌توانید از سالن زیبایی بانوان، سالن آرایشگاه آقایان، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده و اینترنت رایگان هم استفاده کنید. در نظر داشته باشید که با توجه به این امکانات قیمتی که برای اتاق‌های این هتل در نظر گرفته می‌شود، مناسب است.

امکانات هتل بزرگ شیراز

پارکینگ هتل بزرگ شیراز

این هتل مجموعا دارای 4 پارکینگ به صورت سرپوشیده با زیر بنای 14000 متر مربع و گنجایش 600 ماشین است. همچنین این پارکینگ سیستم مدیریت پارکینگ قوی‌ دارد. شما نیز می‌توانید در این هتل از سرویس پارک خودرو استفاده کنید. به این صورت که نیروهای مخصوص پارکینگ، خودروی شما را به پارکینگ جهت پارک کردن، انتقال می‌دهند. این سرویس در هتل بزرگ شیراز جهت رفاه حال میهمانان قرار گرفته است و امروزه در مراسمات عروسی، همایش و… بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد

پارکینگ هتل بزرگ شیراز

جاهای دیدنی نزدیک هتل بزرگ شیراز

زمانی که به شهر شیراز سفر و هتل بزرگ شیراز را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می‌کنید، سعی کنید از مکان ‌های دیدنی اطراف هتل که دسترسی آسانی دارند نیز دیدن کنید. شهر شیراز مملو از مکان‌های تاریخی جذاب است که هریک ارزش دیدن را دارند. در این‌جا می‌خواهیم به تعدادی مکان‌های نزدیک به هتل بزرگ شیراز بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  • دروازه‌ قرآن: شیراز، ورودی شیراز از سمت مرودشت

فاصله تا هتل بزرگ شیراز: 3.1 کیلومتر

  • حافظیه: شیراز، حدفاصل چهارراه ادبیات و چهارراه حافظیه، رو‌به‌روی ورزشگاه حافظیه

فاصله تا هتل بزرگ شیراز: 2.4 کیلومتر

  • باغ ارم: شیراز، خیابان ارم، نزدیک به میدان ارم، نزدیکی مجموعه‌ دانشگاه شیراز

فاصله تا هتل بزرگ شیراز: 4 کیلومتر

  • باغ دلگشا: شیراز، محله سعدیه جنوبی، بلوار هفت تنان، خیابان نارنجستان

فاصله تا هتل بزرگ شیراز: 4 کیلومتر

  • آرامگاه سعدی: شیراز، انتهای خیابان بوستان، کنار باغ دلگشا

فاصله تا هتل بزرگ شیراز: 4.9 کیلومتر

جاهای دیدنی نزدیک هتل بزرگ شیراز

رزرو هتل های شیراز از های هتل

 در این مقاله سعی کردیم درباره اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز مطالبی مفید به شما ارائه دهیم. اینک اگر تصمیم دارید به شهر تاریخی شیراز سفر کنید، پیش از سفر به انتخاب یا رزرو هتل خود بپردازید تا در طی سفر آسوده باشید. انتخاب یک اقامتگاه مناسب از معیارهای مختلفی برخوردار است که در حین رزرو باید به آن توجه کنید. برای مثال یکی از این معیارها، قیمت و امکانات هتل است.

 شما می‌توانید هتل موردنظر خود را از طریق سایت های هتل رزرو نمایید. های هتل خدمات مختلفی از جمله تور مسافرتی، بیمه مسافرتی، پرواز، هتل‌های داخلی و خارجی و… ارائه می‌دهد. از این رو یک روش آسان برای رزرو اقامتگاه در هر مکان و در هرجا، از طریق های هتل امکان پذیر است.

سوالات متداول

اتاق‌ های هتل بزرگ شیراز چند نوع می‌باشند؟

اتاق‌های یک تخته، توئین، اتاق‌های دو تخته دبل و سوئیت‌های کانکت چهار تخته

آیا هتل بزرگ شیراز پارکینگ دارد؟

هتل بزرگ شیراز 4 پارکینگ مجزا به اندازه 14 هزار متر مربع دارد که تقریبا 600 ماشین در آن جا می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پارک جنگلی توسکا تهران

سه‌شنبه 1 آبان 1403
پایتخت کشور همیشه در صدر مکان‌های گردشگری بوده و همه ساله از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند. این شهر مناطق طبیعی […]
پارک جنگلی توسکا تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس