تاثیر کرونا ویروس بر هتلداری، استراتژی و راه حل ها

هتل های زنجیره ای و تحلیلگران صنعت در حال پیش بینی روند رشد برای سه ماهه فعلی خود هستند و در ماه جاری شاهد افت شدید در هر دو نوع سفر تجاری و تفریحی در نتیجه شیوع کرونا ویروس هستیم. هم چنین رزروهای آینده نیز متوقف می شوند.

همه هتل ها در حال حاضر تحت تأثیر عمده کنسلی رزرو قرار دارند. اما واقعاً چه بخش هایی تحت تأثیر قرار می گیرند. در سراسر جهان ، بیش از 90،000 نفر در بیش از 70 کشور جهان آلوده شده اند. گزارش جدیدی تخمین زده است که كرونا ویروس می تواند در صنعت هتلداری باعث کاهش بیش از 50 درصدی بازدید کنندگان خارجی شود و دولت نیز هم اکنون محدودیت های مسافرتی را برای افرادی که از کشورهای خاص وارد می شوند ، اعمال کرده است.

کرونا ویروس

تأثیر ویروس کرونا هر روز در حال تغییر است ، زیرا تعداد موارد مبتلا شده و تعداد مرگ و میر همچنان رو به افزایش است و دولت ها و شرکت ها در سراسر جهان برای رفع این بیماری قدم برمی دارند. این ویروس که اکنون به طور رسمی توسط سازمان بهداشت جهانی COVID-19-Corona Virus Disease ’19 نامگذاری شده است ، براساس آمار و ارقام منتشر شده در سازمان بهداشت جهانی ، این ویروس موجب کشته شدن بیش از 1400 نفر و مبتلا شدن بیش از 90،000 نفر شده است. از آنجا که تأثیر COVID-19 در سرتاسر جهان قابل دیدن است ، این امر بر صنعت مسافرت از جمله هتلداری تأثیر می گذارد. در حالی که نتیجه نهایی هنوز ناشناخته است ، واضح است که تأثیر اقتصادی قابل توجه خواهد بود. صنعت مسافرت به دلیل قرنطینه شدن مسافران و حمل و نقل از بندرها ، بخش بزرگی از توجهات و پوشش جهانی را به خود اختصاص داده است.

راه حل های استراتژیک در مقابل ویروس کرونا

از دیدگاه مدیریت درآمد، از جمله قیمت گذاری و پیش بینی ، كرونا ویروس یک چالش بزرگ برای صنعت مسافرت است. زیرا هم در ارتباط با داده ها، هم بر توانایی پیش بینی آینده تأثیر دارد.

روی خدمات عملی و مشتری محور متمرکز شوید.

کرونا ویروس

یکی از استراتژی هایی که منطقا دچار مخالفت شده است، کاهش قیمت می باشد. زیرا ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد تا دوباره به نرخ های قبل از بحران بازگردید. به عبارت دیگر اکنون تقاضا وجود ندارد. اگر مسافران فکر کنند خطر هنوز وجود دارد ، حتی اگر برای آن ها قیمت بسیار جذاب باشد ، به آن منطقه سفر نخواهند کرد. روی خدمات عملی و مشتری محور تمرکز کنید. بدین معنا که از سیاست های “عدم کسر هزینه جهت کنسلی” استفاده کنید تا وفاداری مشتریان را بعد از بحران نیز به دست آورید. نه این که تقاضای موجود را دنبال کنید.

وظیفه صاحبان مشاغل در تأمین سلامت مسافران تجاری خود

کرونا ویروس

در اقتصاد جهانی شده ما، مسافرت کاری ضروری است و در دوره های چالش برانگیز مانند شیوع ویروس ها ، بلایای طبیعی ، ناآرامی های سیاسی، کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که وظیفه خود را نسبت به تأمین سلامت کارمندان انجام می دهند. بنابراین کارفرمایان چه اقداماتی برای تأمین سلامت ، ایمنی و امنیت کافی برای کارمندانی که مسافرت می کنند می توانند انجام دهند؟ در درجه اول ، ضروری است كه شركت ها در هنگام مسافرت كاركنان خود در مواقع اضطراری با آن ها تماس بگیرند تا اطلاعات لازم را برای تأمین امنیت آن ها فراهم كنند.

با توجه به این موضوع ، شرکت های بزرگتر می توانند تیم های حامی حوادث را بطور خاص تشکیل دهند تا اثرات هرگونه مسائل یا موقعیت های بحرانی را کاهش دهند. با بهره‌ گیری از فناوری ، به راحتی می توانند مکان هایی را که کارمندان در آن سفر می کنند کنترل کنند تا درک کنند که آیا کسی در معرض آسیب است یا خیر. سپس می توانند اطلاعات مربوط به کارمندان را برای اطمینان از سلامتی، ایمنی و امنیت آن ها به دست آورند.

کرونا ویروس

برای سازمان های کوچکتر، داشتن نماینده منابع انسانی برای صحبت با کارمندان مناطق آسیب دیده توصیه می شود تا  آن ها دارای آخرین حقایق و اطلاعات باشند. صرف نظر از اندازه شرکت، نمایندگان کسب و کار باید تأیید کنند که آنها خط مشی سازمان مربوط به مسافرت را دنبال می کنند و از آخرین اطلاعات موجود آگاه هستند.

به عنوان مثال ، كروناویروس بیشترین تأثیر را در افراد دارای مشكلات تنفسی یا افراد مسن نشان می دهد. کارمندانی که در این دسته ها قرار می گیرند، لازم است قبل از سفر با پزشک خود مشورت کنند. داشتن رویکرد در زمان واقعی بسیار حیاتی است زیرا به مدیران سفر این امکان را می دهد تا در صورت لزوم اقدام سریع و آگاهانه انجام دهند. در کنار این، مسافران احساس اطمینان خواهند کرد که می توانند به پشتیبانی نماینده مسافرتی 24/7 دسترسی پیدا کنند که در صورت لزوم می توانند برنامه سفر خود را تغییر دهند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیچهایک چگونه سفری است؟

پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399
هیچهایک سفری است که امروزه خیلی از افراد ماجراجو این نوع سبک سفر را انجام می دهند وخیلی در کاهش […]
هیچهایک

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس