بلیط هواپیما مشهد همراه با اقامت رایگان ویژه روز پدر

تعداد مسافرینی که قصد سفر به شهر مشهد را دارند، به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) به خصوص در ایام تعطیلات بسیار زیاد است. از فرودگاه‌های سراسر کشور به فرودگاه بین المللی مشهد پروازهایی به صورت رفت و برگشتی دایر است. در صورت تمایل می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما مشهد به سایت “های تیکت” مراجعه کنید. در این سایت شما می‌توانید بلیط هواپیما از هر نقطه ایران به مشهد را با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

با خرید بلیط از این سایت می‌توانید یک شب اقامت رایگان در هتل نزدیک حرم را دریافت کنید. بعد از خرید بلیط می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا یک شب اقامت رایگان در هتل آلتون مشهد را دریافت کنید. مهلت استفاده از تخفیف به مدت 3 روز تا 5  بهمن و به مناسبت روز پدر است. در ادامه شما را با شرایط دریافت یک شب اقامت رایگان در این هتل بیشتر آشنا می‌کنیم.

اقامت هتل آلتون مشهد

معرفی هتل آلتون

هتل آلتون یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد در نزدیکی حرم امام رضا است. به همین دلیل اقامت در این هتل برای مسافرانی که قصد زیارت دارند، بسیار مناسب است. با توجه به سه ستاره بودن هتل، قیمت آن نیز بسیار مناسب است. در این هتل امکانات رفاهی زیادی برای مسافران فراهم شده است.

این هتل پنج‌طبقه است و 30 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های این هتل به صورت دوتخته، چهار تخته و پنج تخته قابل رزرو هستند. ترانسفر رفت و برگشتی نیز برای مسافران در این هتل با پرداخت هزینه اضافه ارائه می‌شود. امکان رزرو اتاق‌های هتل با صبحانه رایگان یا فولبرد وجود دارد. هر اتاق هتل دارای تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تخت خواب‌های راحت و تمیز و.. هستند.

علاوه بر این، این هتل به مناسبت روز پدر یک شب اقامت رایگان به مسافران خود ارائه می‌دهد. برای دریافت یک شب اقامت رایگان در این هتل باید از سایت “های تیکت” بلیط هواپیما به مشهد خود را خریداری کنید. سپس با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا یک شب اقامت رایگان خود را دریافت کنید.

رزرو هتل در های هتل

اگر بعد از استفاده از یک شب اقامت رایگان در هتل آلتون قصد رزرو هتل در مکان دیگری را دارید می‌توانید برای رزرو هتل به سایت “های هتل” مراجعه کنید. در این سایت شما می‌توانید به راحتی بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های مشهد که در نزدیکی حرم واقع شده‌اند را پیدا کنید. در این سایت امکان رزرو هتل‌های سه ستاره، چهارستاره و پنج ستاره برای شما فراهم است.

علاوه بر این شما می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد هتل و امکانات رفاهی آن در این سایت به دست آورید. به طور کلی این سایت یک راهنمایی کلی به شما می‌دهد تا بهترین هتل را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که برای اقامت در هتل‌های مشهد شما می‌توانید 6 الی 25 درصد تخفیف بگیرید. مدت زمان استفاده از این آفر ویژه تا 5 بهمن روز پدر است. در های هتل شما امکان رزرو هتل‌های زیر را در مشهد دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آشنایی با امکانات هتل درویشی مشهد

دوشنبه 2 بهمن 1402
هتل درویشی مشهد یکی از مراکز اقامتی ۵ ستاره و لوکس در مشهد مقدس و نزدیکی حرم مطهر است که از […]
امکانات هتل درویشی مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس