آشنایی با امکانات هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از مراکز اقامتی ۵ ستاره و لوکس در مشهد مقدس و نزدیکی حرم مطهر است که از نظر امکانات رفاهی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. امکانات هتل درویشی مشهد، بخش‌های مختلفی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن ورزشی و بیلیارد را برای میهمانان عزیز قرار داده است؛ همچنین برخورداری از رستوران‌ و کافی شاپ‌های جذاب نقطه قوتی برای این هتل محسوب می‌شود که در ادامه بیش‌تر به آن‌ها می‌پردازیم.

آشنایی با امکانات هتل درویشی مشهد

استخر رایگان هتل درویشی مشهد

مجموعه استخر و بخش‌های جانبی آن مانند سونا و جکوزی از مهم‌ترین امکانات رفاهی در هتل درویشی مشهد هستند که برای ورود به آن‌ها هیچ هزینه جداگانه‌ای دریافت نمی‌شود. این مجموعه با فضاهای با کیفیت و رعایت بهداشت محل مناسبی برای رفع خستگی و گذراندن اوقات فراغت به شمار می‌رود. در صورتی که در مجموعه اقامتی درویشی اتاقی را رزرو کنید‌ می‌توانید به صورت رایگان از استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید.

ماهی درمانی با هتل درویشی

 فیش اسپا یکی از مهیج‌ترین امکانات رفاهی در مجموعه آبی هتل درویشی است که به نوعی ماساژ پاها توسط ماهی اطلاق می‌شود. میهمانان عزیز می‌توانند از این ماساژ برای رفع خستگی و استرس بهره ببرند. محدودیت هتل برای هر نفر مدت ۱۵ دقیقه ماساژ اسپا است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌گیرد.

ماهی درمانی با هتل درویشی

حمام هتل درویشی مشهد

برخورداری هتل درویشی مشهد از حمام‌های سنتی ایران یکی از بهترین قسمت‌های مجموعه آبی است که می‌توانید آن را تجربه کنید. در این حمام از نوین‌ترین امکانات دنیا استفاده شده است که در بدو ورود شما را حیرت زده می‌کند. در این حمام به دلیل معماری منحصر به فرد آرامش خاصی وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

خدمات ماساژ در هتل درویشی مشهد

ماساژ درمانی در هتل درویشی مشهد توسط افراد حرفه‌ای و در محیط‌های مناسب انجام می‌شود؛ بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید از این قسمت به صورت رایگان استفاده کنید. سالن‌های مختلف ماساژ درمانی در این هتل وجود دارند که با توجه به مشکل خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این موضوع برای دسترسی راحت تمامی میهمانان به خدمات ماساژ اختصاصی طراحی شده است. انواع متنوعی از ماساژ های درمانی در این مجموعه انجام می‌شوند که محدودیت زمانی برای مراجعه کنندگان را بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه در نظر گرفته‌اند.

سالن ورزشی هتل درویشی مشهد

برخی از مراجعه کنندگان به دنبال محیطی برای انجام تمرین‌های ورزشی خود هستند که در هتل درویشی به این موضوع رسیدگی شده است. در این هتل مجموعه‌ای مجهز به وسایل بدنسازی مانند دوچرخه فضایی و تردمیل ثابت وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید. سالن بیلیارد از دیگر قسمت‌های این مجموعه است که اوقات فراغت شما را به خوبی پر می‌کند.

سالن ورزشی هتل درویشی مشهد

رستوران‌‌ های هتل درویشی مشهد

مجموعه اقامتی درویشی مشهد دارای چندین رستوران است که منوهای جذابی را سرو می‌کنند. رستوران‌های آتریوم، فیروزه، روف گاردن و ارغوان در این هتل فعالیت می‌کنند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند‌؛ برای مثال رستوران فیروزه تنها منوی فست فود سرو می‌کند که می‌توانید غذای دلخواه خود را با بهترین کیفیت سفارش دهید. رستوران روف گاردن با محیط باز و دلنشین تجربه یک رستوران متفاوت را برای شما فراهم می‌کند.

کافی شاپ‌ها و چای‌خانه هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد دارای چندین کافی شاپ با فضای‌های مختلف در مجموعه اقامتی خود است که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سرو می‌کنند. کافی شاپ‌های مرکزی، اسپا و بیلیارد در این هتل فعالیت می‌کنند که حضور در آن‌ها لحظه‌های لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. چای‌خانه برکه یکی از دلنشین‌ترین فضاهای موجود در هتل درویشی مشهد است که لذت نوشیدن یک چای گرم و خوش طعم را فراهم می‌کند.


استفاده از امکانات هتل درویشی رایگان است؟

 بله، در صورت رزرو اتاق می‌توانید رایگان از این امکانات استفاده کنید.

مدت زمان ماهی درمانی چقدر است؟

به مدت ۱۵ دقیقه می‌توانید از امکانات مربوطه استفاده کنید.

کیفیت غذای رستوران‌ها چگونه است؟

غذاها با بهترین مواد اولیه و توسط سرآشپزهای معروف سرو می‌شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همه چیز درباره موزه های یزد - آدرس و ساعت بازدید

چهارشنبه 4 بهمن 1402
استان یزد منبع آثار باستانی و جاذبه‌های تاریخی ایران محسوب می‌شود که در گذشته آن را ایساتیس می‌خواندند و امروزه […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس