پیست اسکی شیرباد مشهد، تنها پیست اسکی شرق کشور…

پیست اسکی شیرباد مشهد از جاهای دیدنی مشهد، تنها پیست اسکی شرق کشور و اولین پیست خراسان است. افرادی که به طبیعت گردی علاقه مند هستند ترجیح می دهند همراه با خانواده و دوستان در زمستان و روزهای سرد و برفی سال به این پیست جذاب مراجعه کنند، و لذت چشیدن هیجان برف بازی را از دست ندهند. در ادامه این مقاله ما به شما پیست اسکی شیرباد مشهد و اطلاعاتی ازجمله آدرس پیست، امکانات پیست اسکی، تجهیزات لازم، زمان بازدید و هزینه مراجعه به این مکان جذاب را در اختیار شما قرار می دهیم، که در فصل سرد زمستان از دانه های زیبای برف که طبیعت خراسان را پوشانده است لذت ببرید.

پیست اسکی شیرباد مشهد

پیست اسکی شیرباد مشهد را بیشتر بشناسید…

پیست اسکی شیرباد مشهد توسط افراد مجرب و در ارتفاعات بینالود و کوه شیرباد بلندترین قله استان خراسان نیز بر پا شده است. به عنوان بام استان خراسان رضوی هم نامیده می شود. این پیست به علت احداث در ارتفاعات بیشتر مواقع مسیر پیست اسکی پوشش کاملا برفی دارد. پیست اسکی شیر باد برای افرادی که ورزش های زمستانی و کوهنوردی انجام می دهند منطقه جذاب و ایده آل است. پیست اسکی شیرباد مشهد پنج ماه سال باز است از اواسط آذر ماه تا نیمه فروردین ماه می توانید به این پیست جذاب و فوق العاده سری بزنید.

امکانات پیست شیرباد مشهد

پیست اسکی شیرباد مشهد یک مجموعه خانوادگی است. امکانات جذابی مانند بالابر تله اسکی،  فروشگاه اجاره اسکی ، اسنوبورد، لوله برفی و سایر ملزومات آن، رستوران و مدرسه اسکی وجود دارد. همچنین اقامتگاهی سه طبقه شامل سوئیت هایی مناسب برای رفاه و آسایش مسافران در نظر گرفته شده است. علاوه بر این امکانات نمازخانه، سرویس بهداشتی، کافی شاپ و رستوران و از همه مهم تر ایستگاه اورژانس هم در مجموعه قرار دارد تا خیالتان از بابت اقامت در پیست راحت باشد.

امکانات پیست شیرباد مشهد-پیست شیرباد مشهد

تجهیزات لازم جهت مراجعه به این پیست رویایی

تجهیزات لازم جهت مراجعه به پیست اسکی عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب می باشد، تا از آسیب پرتوهای نور خورشید تابیده شده بر روی زمین پوشیده شده از برف که به چشم شما باز میگردد مصون بمانید. همچنین شما به هیچ گونه تجهیزات دیگر نیازی ندارید زیرا تمام لوازم اسکی را می توانید از همان جا تهیه کنید، و در نهایت از رستوران ها و کافی شاپ های پیست اسکی شیرباد مشهد می توانید غذا و نوشیدنی ها مورد علاقه تان را تهیه و استراحت کنید.

هزینه و ساعت کاری پیست اسکی شیرباد مشهد

قیمت بلیط ورودی، هزینه تجهیزات، ساعت کاری، آدرس پیست اسکی شیرباد مشهد:

  • قیمت بلیط ورودی پیست اسکی به ازای هرنفر 45 هزار تومان است.
  • هزینه تله اسکی 50 هزار تومان نیز می باشد.
  • شرکت در کلاس آموزش اسکی 75 هزارتومان است.
  • کرایه لوازم اسکی 100 هزار تومان می باشد.
  • هزینه بقیه لوازم و تجهیزات اسکی بسته به نوع وسیله بین 25 تا 50 هزار تومان است.
  • هزینه لوژسواری برای هز نفر 100 هزار تومان است.

ساعت کاری: از ساعت 9 صبح الی15 عصر از شنبه تا پنجشنبه، و به صورت 24 ساعته می توانند جهت رزرو بلیط اقدام کنند.

آدرس : استان خراسان رضوی، جاده مشهد- چناران، دور برگردان گلمکان، سمت راست، انتهای دره دولت آباد.

تجهیزات پیست اسکی شیرباد مشهد-پیست اسکی شیرباد مشهد

سخن پایانی

در نظر داشته باشید که به دلیل کوهستانی بودن منطقه پیست اسکی شیرباد مشهد و برفی بودن آن بهتر است که با خودروهای offroad یا 4wd بروید. این جاده آسفالت نشده است و ممکن است برای مسافران خطرناک باشد. در نهایت در بعضی مواقع به علت برودت هوا و بارش زیاد برف و باران در مسیر های منتهی به این پیست اسکی ممکن است تا درست شدن مسیر، پیست بسته باشد. قبل مراجعه به پیست اسکی شیر باد مشهد از باز بودن آن مطمئن شوید.

تجربیات خود را از اسکی در این پیست جذاب و فوق العاده با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غار نمکدان، طولانی ترین غار نمکی جهان

یکشنبه 13 بهمن 1398
غار نمکدان قشم از زیباترین پدیده های طبیعی و جاهای دیدنی قشم محسوب می شود که در اثر رسوب نمک […]
غار نمکدان قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس