رستوران های روف گاردن در تهران؛ مناسب برای روز های کرونایی

سرو غذا در رستوران های روف گاردن، می تواند یکی از لذت ها در هنگام سفر و حتی خستگی باشد. کافه ها و ستوران های سر باز با محیط های خاص و طراحی هایی آگاهانه باعث دلچسب شدن لحظاتتان می شود. در این مقاله از وبلاگ های هتل با ما همراه باشید تا با رستوران روف گاردن در تهران شما را آشنا کنیم، چنانچه قصد سفر به هر نقطه از ایران بزرگ را دارید می توانید برای رزرو لوکس ترین هتل مشهد، تهران، اصفهان و… به سامانه تخصصی رزرواسیون “های هتل” مراجعه کنید.

کافه شمرون در باملند تهران

باملند در کنار دریاچه چیتگر قرار گرفته است و شما می توانید کافه را از دور تماشا کنید. این کافه در غرب تهران قرار گرفته است و بهترین گزینه بعد از یک روز پر از تفریح و حال خوب می باشد. نوشیدن یک قهوه در بروی روف گاردن باملند می تواند خستگی یک روز پر کار رفع کند. تیم تخصصی گردشگری “های هتل” به شما پیشنهاد می کند چنانچه حساسیت های خاصی نسبت به ویروس کرونا دارید و نسبت به آن محتاط هستید، برای قرار های ملاقات خود ازین مکان دل پذیر غافل نشوید. کافه شمرون به دلیل سرباز بودن کافه بهترین راه حل برای روزهای کرونایی می باشد، چرا که ابتلا به کرونا را کاهش می دهد.

روف گاردن کافه شمرون

آدرس و شماره تماس کافه شمرون

  • آدرس: تهران. انتهای همت غرب. ابتدای اتوبان خرازی. خروجی دریاچه. میدان موج. خیابان موج. بلوار صدف. مجموعه تجاری باملند
  • شماره تماس: 02140447342

مکانی دنج در کافه ژوان سعادت آباد

روف گاردن سعادت آباد یکی از بهترین مکان ها برای قرار های دوستانه و دو نفره می باشد. این کافه با فضایی دنج و معماری دوست داشتنی طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته مشتریان این کافه سرو صبحانه را در این کافه از دست نمی دهند. چرا که صبحانه خوب باعث حال خوب در طی روز می شود. اگر قصد رفتن به کافه ژوان را دارید حتما از قبل رزرو کنید.

کافه ژوان تهران روف گاردن تهران

آدرس و شماره تماس کافه ژوان

  • آدرس: سعادت آباد. ابتدای بلوار دریا. نرسیده به صرافها جنوبی. پلاک 75
  • شماره تماس: 02186128640

باغ نگارستان و کافه روحی

کافه روحی یکی از بهترین در باغ نگارستان قرار گرفته است. به همین دلیل حال و هوای قدیمی با بوی چای مخلوط می شود و معجونی را برای روح شما می سازد در این کافه به کیفیت بسیار اهمیت داده می شود و به همین دلیل مشتریان خاص هیچ کافه دیگری را امتحان نمی کنند. توصیه تیم گردشگری “های هتل” به افراد خاص پسند کافه روحی است.

کافه روحی باغ نگارستان روف گاردن تهران

آدرس و شماره تماس کافه روحی

  • آدرس: میدان بهارستان. خیابان دانشسرا. خیابان شریعتمدار رفیع “باغ نگارستان “
  • شماره تماس: 02133900138

هتل اسپیناس پالاس تهران نزدیک به باغ نگارستان

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران 21 طبقه و 400 اتاق برای اقامت مسافران دارد. این هتل در سال 1394 تصمیم به کار گرفت و خیلی زود یکی از بهترین هتل های تهران به شمار رفت. در این هتل شما می توانید شاهد انواع اتاق اعم از: پرزیدنت، رویال، فمیلی، چهار نفره و …. باشید. همچنین با رزرو هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران از سامانه رزرواسیون “های هتل” از امکانات فوق العاده این هتل استفاده کنید.

هتل اسپیناس پالاس

آدرس و شماره تماس هتل اسپیناس پالاس

  • آدرس : تهران. سعادت آباد. میدان بهرود. خیابان عابدی. کوچه سی و سوم

سفر به قاجار در کافه چای بار

کافه چای بار با طراحی خوب خود شما را به دوران قاجار می برد در چای بار نوشیدن چای در استکان کمر باریک الزامی است. در این کافه تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و به دلیل سر باز بودن این کافه ابتلا به کرونا کاهش پیدا می کند. این کافه بهترین مکان برای قرار های دوستانه خانوادگی می باشد.

کافه چای بار رستوران روف گاردن تهران

آدرس و شماره تماس کافه چای بار

  • آدرس: خیابان دزاشیب. خیابان کریمی.خیابان سلیمی شمالی.پلاک 145.انجمن خوشنویسان
  • شماره تماس: 02122210311

طعم خوش بهترین نان ها در نان کافه

نان کافه جز کافه های سرباز در تهران محسوب می شود این کافه همانند اسمش به نان های خود بسیار معروف است. چشیدن یکبار نان این کافه  شما را مشتری ثابت این کافه سرباز می کند. فضای داخلی این کافی شاپ از علم روانشناسی استفاده کرده است. به همین دلیل افراد زیادی با حضور در این مکان احساس آرامش می کنند. اگر تصمیم به رفتن به این کافه دارید، حتما میز را از قبل رزرو کنید. چرا که ممکن است هیچ جای خالی برای شما نماند!

کافه نان، روف گاردن تهران

آدرس و شماره تماس کافه نان

  • آدرس: تهران. چهار راه پاسداران. خیابان دولت شماره 21
  • شماره تماس: 02122577431

گاردن لانژ تهران

گاردن لانژ جز رستوران روف گاردن در تهران به حساب می آید. این رستوران از ساعت 8 صبح تا انتخای شب همراه شما خواهد بود. به دلیل سر باز بودن این کافه گزینه خوب برای روز های کرونایی می باشد. شما در منوی این کافه می توانید لذیذ ترین خوراکی های دنیا را ببینید. همچنین منو نوشیدنی ها و دمنوش های این رستوران بسیار جذاب می باشد.

گاردن لانژ تهران

آدرس و شماره تماس گاردن لانژ تهران

  • آدرس: استان تهران، تهران، منطقه ۱، دارآباد خیابان، رستوران گاردن لانژ
  • شماره تماس: 09377909911

کافه رود را از دست ندهید

کافه رود در لواسان تهران قرار گرفته است و به دلیل شرایط آب و هوایی خوب و بی نظیر در آن منطقه، این کافه جزو کافه های خاص شهر تهران به حساب می آید، چرا که چشم انداز عالی و طراحی فضای داخلی به گونه ای می باشد که لذت تفریح را چند برابر می کند. با شروع ویروس کرونا این کافه تغییری در چینش میز هایش انجام داده تا خطر ابتلا به این ویروس را تا حد ممکن کم کند.

کافه رود رستوران روف گاردن در تهران

آدرس و شماره تماس کافه رود تهران

  • آدرس: لواسانات. بوستان خلیج فارس شمالی. مرکز غذایی رود.
  • شماره تماس: 02126570970

در آخر …

پیدا کردن کافه های سر باز و رستوران روف گاردن در تهران کار سختی به نظر می آید اما با خواندن مقاله فوق از وبلاگ “های هتل” شما می توانید به سراغ یکی از کافه ها بروید و خاطره ای لذت بخش برای خود و دوستانتان بسازید. تیم “های هتل” در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشد. دوستداران سفر می توانند برای رزرو هتل در تهران به سایت های هتل مراجعه کنند و از تخفیفات ویژه ما بهرمند شوند.

منابع

TinyUrl

Cuttly

کلمات مرتبط:
هتل مشهد، بهترین هتل مشهد، رزرو هتل آپارتمان مشهد، رزرو هتل مشهد با غذا، هتل ارزان مشهد با غذا، هتل های ارزان مشهد، رزرو هتل مشهد، لیست هتل های مشهد، هتل هاي مشهد، هتل های مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل قصر طلایی مشهد و هتل بین المللی قصر چه تفاوت هایی با هم دارد؟؟

سه‌شنبه 27 دی 1401
گاهی ممکن است برای رزرو هتل مشهد ندانیم بین دو هتل کدام را انتخاب کنیم؟ در این مقاله می خواهیم […]
هتل بین المللی قصر

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس