سرزمین موج‌های آبی مشهد؛ اوج هیجان در موج

سرزمین موج‌های آبی مشهد یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی ایران است که در شهر مقدس مشهد واقع شده است. این پارک آبی دارای دو بخش مجزا برای آقایان و بانوان است که هر کدام از آن‌ها شامل امکانات و تفریحات متنوع و جذابی هستند. در این مقاله از مجله خبری های‌ هتل قصد داریم به معرفی این پارک آبی و نحوه دسترسی به آن بپردازیم. پس اگر به این نوع تفریحات علاقه دارید در این مقاله از مجله گردشگری های هتل را دنبال کنید.

هتل مشهد

معرفی سرزمین موج‌های آبی مشهد

سرزمین موج‌های آبی مشهد در سال 1386 تأسیس شده و تا کنون با استقبال گسترده‌ای از سوی مسافران و زائران روبرو شده است. این پارک آبی با مساحت 23 هزار مترمربع، اولین و بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در ایران است که دارای استاندارد‌های بین‌المللی بهداشت و ایمنی است. سرزمین موج‌های آبی مشهد دارای سرسره‌های متنوع چهار نفره ،دو نفره ،یک نفره جدید و با تکنولوژی روز دنیا از کشور‌های آلمان و کانادا است. از تفریحات دیگر این مجموعه تفریحی می‌توان به حمام ترکی، سونا‌های خشک و بخار، استخر موج ، رودخانه خروشان وغیره اشاره کرد. همچنین این پارک آبی دارای سیستم گرمایش از کف، صندوق‌های امانت رایگان، رختکن‌های بزرگ و متعدد، پرسنل مجرب و ناجیان غریق با سابقه است.

آدرس موج های آبی مشهد

آدرس سرزمین موج‌های آبی مشهد برای خانم‌ها و آقایان متفاوت است که هر کدام را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

آدرس سرزمین موج های آبی(ویژه آقایان)

مشهد، قاسم‌آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 81

آدرس سرزمین موج های آبی(ویژه بانوان)

مشهد، قاسم‌آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 79

مسیر دسترسی به سرزمین موج‌های آبی مشهد

مسیر دسترسی به سرزمین موج‌های آبی مشهد به واسطه وسیله‎‌ نقلیه‌ای که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این موضوع می‌پردازیم.

خودرو شخصی

برای رفتن به سرزمین موج‌های آبی مشهد، شما باید به بلوار اندیشه در شمال شهر مشهد بروید. این پارک آبی تا حرم امام رضا حدود 15 کیلومتر فاصله دارد که بستگی به ترافیک، با خودرو 25 تا 40 دقیقه زمان لازم دارید. شما می‌توانید با خودرو شخصی، تاکسی، اتوبوس یا مترو به این پارک آبی دسترسی پیدا کنید.

مترو

در صورت استفاده از مترو، شما باید در ایستگاه قاسم آباد پیاده شده و سپس با تاکسی به سمت پارک آبی بروید.

اتوبوس

اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید باید خطوط منتهی به بلوار اندیشه را استفاده کنید.

ساعت کار سرزمین موج‌های آبی مشهد

ساعت کاری این مجموعه تفریحی در 6 ماه اول سال از 9 صبح آغاز می‌گردد و تا 12 شب ادامه دارد اما در 6 ماه دوم سال ساعت کاری این مجموعه بین 9 صبح تا 9 شب است.

شماره تلفن موج های آبی مشهد

در صورتی که بخواهید از طریق تماس تلفنی با این مجموعه ارتباط داشته باشید می‌توانید از شماره تلفن 05136008 استفاده کنید و یا می‌توانید از طریق وبسایت این مجموعه به آدرس wwlpark.com استفاده کنید.

قیمت بلیط موج های آبی مشهد

برای خرید بلیط سرزمین موج‌های آبی مشهد، شما می‌توانید به صورت حضوری در صندوق فروش پارک یا به صورت آنلاین در سایت رسمی پارک عمل کنید. قیمت بلیط پارک آبی بستگی به فصل و سن شما دارد. برای مثال، در مرداد ماه 1402، قیمت بلیط برای بزرگسالان 1,800,000 ریال، برای کودکان 1,200,000 ریال است. همچنین شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که پارک آبی در ایام خاص ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید.

سرزمین موج‌های آبی مشهد

خرید بلیط موج های آبی مشهد

همانطور که اشاره شد می‌توانید به صورت مجازی برای خرید بلیط موج های خروشان مشهد اقدام کنید یا به صورت حضوری با استفاده از خدمات برخی از مراکز فروش داخل شهر یا محل پارک بلیت نهایی را تهیه کنید.

شرایط ورود به موج های آبی مشهد

برای رعایت امنیت و بهداشت در سرزمین موج‌های آبی مشهد، برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید توسط بازدیدکنندگان رعایت شود. برخی از این قوانین عبارتند از:

  • در صورت داشتن هر گونه اشیا قیمتی از جمله (تلفن همراه، زیورآلات، دوربین، کیف پول و …) آن‌ها را به قسمت امانات تحویل دهید
  • از آوردن خوراکی به داخل مجموعه خودداری فرمایید
  • عکسبرداری و فیلمبرداری در داخل مجموعه ممنوع می‌باشد
  • کلاه شنا برای افرادی که دارای موی بلند می‌باشند الزامی است
  • افراد دارای بیماری‌های پوستی نمی‌توانند از این مجموعه استفاده کنند
  • افراد دارای بیماری‌های قلبی بهتر است از وسایل استرس‌زا استفاده نکنند
  • کودکان زیر 4 سال نمی‌توانند وارد مجموعه شوند
  • افراد زیر 15 سال نمی‌توانند از سنا استفاده کنند

استخر موج سرزمین موج‌های آبی

استخر موج یکی از جاذبه‌های پارک آبی سرزمین موج‌های آبی مشهد است که با تولید موج‌های مصنوعی شرایط دریا را شبیه‌سازی می‌کند. این استخر دارای عمق‌های مختلف است که برای تمام سنین مناسب است. این استخر همچنین دارای نورپردازی و صداپردازی زیبا و جذاب است که باعث افزایش هیجان و شادی شما می‌شود.

سرزمین موج‌های آبی مشهد

سرسره‌های سرزمین موج‌های آبی

سرسره‌های سرزمین موج‌های آبی یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین بخش‌های این پارک آبی هستند. برخی از معروف‌ترین سرسره‌های سرزمین موج‌های آبی عبارتند از:

  • سرسره تاپسی تورو برنده جایزه بهترین سرسره آبی جهان در سال 2010 شده است. در این سرسره شما با شتاب بالا وارد یک قیف بزرگ می‌شوید و مسیرتان در یک تونل 11 متری با پیچ و خم‌هایی غیر قابل پیش‌بینی ادامه می‌یابد.
  • سرسره تورنادو 14 متر ارتفاع و 130 متر طول دارد. همانطور که از نام این سرسره پیداست ظاهری پیج در پیج و شبیه طوفان دارد که از بیرون ممکن است ترسناک به نظر بیاید اما تجربه این سرسره به صورت دست جمعی با دوستان هیجان زیادی دارد.
  • سرسره سوپر لوپ دارای ۱۴ متر ارتفاع و ۱۲۰ متر طول است. در سرسره سوپر لوپ درحالی که در آب غوطه ور هستید با سرعت زیادی مسیر را طی خواهید کرد.
  • سرسره موج هم ۱۴ متر ارتفاع و ۳۰۰ متر طول دارد که طویل‌ترین سرسره پارک آبی مشهد است. زمانی که سوار بر تیوپ هستید و روی سرسره حرکت می‌کنید، از چهار جهت موج‌های محکمی به شما برخورد خواهند کرد که موجب چرخش سریع تیوپ می‌شود و سرعت شما را بالا می‌برد.
  • سرسره سقوط آزاد که در آن باید از ارتفاع ۱۴ متری سقوط آزادی هیجان‌انگیز تجربه کنید. راهنمای سرزمین موج‌های آبی مشهد شما را راهنمایی می‌کند تا به صورت صحیح داخل محفظه بالای سرسره قرار گیرید. در این سرسره روی صفحه‌ای قرار می‌گیرید که با فشردن دکمه‌ای توسط متصدی، زیر پایتان خالی می‌شود و یک تجربه جذاب از سقوط آزاد داخل آب را خواهید داشت.
  • چاله فضایی: در چاله فضای پارک آبی مشهد، با سرعت بالا به‌سمت یک چاله کشیده می‌شوید و همزمان به دور خود می‌چرخید و درنهایت نیز به داخل تونلی کشیده خواهید شد. هیجان این تفریح بسیار زیاد است چون نمی‌دانید کی قرار است به داخل چاله کشیده شوید.
سرزمین موج‌های آبی مشهد

خلاصه مطلب

سرزمین موج‌های آبی مشهد با وجود سرسره‌های متنوع برای همه‌ی سنین، حمام ترکی، سنا و جکوزی و… یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریح و سرگرمی در شهر مشهد است که می‌تواند خاطرات شیرین و لذت بخشی را برای شما به ارمغان آورد. حتماً این پارک آبی را در لیست جاذبه‌های دیدنی خود قرار دهید و از تجربه یک روز پر از شادی و هیجان لذت ببرید و آن را با ما در میان بگذارید. اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال هتل یا تور گردشگری مدنظر خود می‌گردید حتماً سری به مقاله‌های دیگر سایت‌ رزرو هتل بزنید و با رزرو هتل ارزان مشهد یا ثبت نام در تور گردشگری مشهد با خیال راحت به شهر مقدس مشهد سفر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

متروی مشهد؛ لذت جابه‌جایی آسان و کم هزینه

دوشنبه 23 مرداد 1402
متروی مشهد یکی از پروژه‌های توسعه‌ شهری در شهر مشهد است که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش […]
متروی مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس