ماجراجویی‌های هیجان انگیز در شهربازی هایلند کیش

سفر به شهرها و جزایر جنوب کشورمان و ماجراجویی در این جزایر لذتی وصف نشدنی دارد. یکی از امتیازات سفر به جنوب کشور، بازدید از مکان‌های تفریحی و جاهای دیدنی کیش است که دارای تفریحات بسیار جالب و مهیجی هستند. شهربازی هایلند کیش از جمله همین مراکز است که سهمی شگرف در ایجاد لحظات شاد و دلچسب برای شما دارد.‌ شما در جزیره کیش و با کمک همین تفریحات لذت بخش می‌توانید خاطره انگیزترین سفر را برای خودتان تداعی کنید. اگر عاشق هیجان هستید و می‌خواهید سری هم به این شهربازی کیش بزنید، پس با ما همراه باشید تا آشنایی بیشتری با این مرکز تفریح پیدا کنید.

کیش گردی و گذراندن وقت در شهربازی هایلند

جزیره زیبای کیش یکی از بهشتی‌ترین جزایر در جنوب کشور است و جزء شاهکارهای طبیعی جغرافیایی کشور به شمار می‌آید. جاذبه‌های طبیعی در این جزیره فراوان هستند.‌ سواحل زیبا و رویایی، بافت سنتی و تاریخی، گیاهان شاد و بانشاط و دریای نیلگون خلیج فارس همگی امتیازاتی هستند که این جزیره دارد. اما این تمام امکانات و امتیازات کیش نیست! برای این که جزیره کیش بهتر از میهمانان و گردشگران استقبال کند، مراکزی برای تفریح و بازی به وجود آمده‌اند.

شهربازی هایلند کیش از جمله بزرگترین شهربازی‌های کیش است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. باغ پرندگان کیش، قلعه جنی، خانه بومیان کیش و… از دیگر جاذبه‌های این جزیره هستند. هر گردشگری برای گذراندن وقت در کیش باید با این مکان‌ها آشنایی داشته باشد. تنها در این صورت است که سفری خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

معرفی کامل شهربازی هایلند در کیش

معرفی کامل شهربازی هایلند در کیش

یکی از بهترین گزینه‌های سفر به کیش، شهربازی هایلند کیش است. در جزیره کیش شرایطی فراهم شده است که هر فردی در هتل‌های کیش و سایر مجموعه‌های تفریحی بتواند سفری لوکس و راحت داشته باشد. این شهربازی که در حوالی میدان امیر کبیر کیش واقع شده است در قسمت فضای سبز پارک شهر قرار دارد و می‌تواند لحظات شادی را برایتان ایجاد کند.

این مجموعه تفریحی سرپوشیده جزو مراکز تفریحی کاملا مدرن نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر خاورمیانه به شمار می‌آید. امکانات مطلوبی که این مرکز تفریحی دارد، باعث شده است که هر فردی بتواند ورزش و بازی مورد علاقه خود را در آن پیدا کند.

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

آدرس شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند کیش در قسمت جنوب شرقی کیش قرار دارد. این مجتمع تفریحی و شادی با فاصله ۵ کیلومتری از فرودگاه بین المللی کیش ساخته شده است. در ضمن، این مجموعه از طرفی هم با اسکله تفریحی و قدیمی کیش حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد.‌ اگر به نقشه نگاهی بیندازید، این شهربازی را در قسمت غربی اسکله تفریح کیش خواهید دید. در جهت جنوب شرقی این شهربازی ساحل بزرگ و دیدنی مرجان قرار دارد. شما پس از گذراندن یک روز پر هیجان در شهربازی هایلند کیش، می‌توانید به ساحل بروید و در هوای خنک شب در کنار آن قدم بزنید. کمی پایین‌تر از ساحل مرجان هم پارک ساحلی سیمرغ قرار دارد.

برای این که خود را به شهربازی هایلند در کیش برسانید، پس از این که وارد جزیره شدید به بخش غربی جزیره بروید. ‌کمی که پیش بروید، میدانی با نام میدان امیر کبیر را در پیش روی خود خواهید دید. این میدان را رد کنید تا به بلوار خلیج فارس کیش برسید.‌ کمی که راه بروید، شهربازی وسیع هایلند را خواهید دید. این شهربازی از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. چرا که:

  • از یک سو به پارک دلفین منتهی می‌شود و فاصله آن با پارک دلفین ۷ کیلومتر است.
  • از یک سو به مراکز خرید پر طرفدار و پر بازدید کیش منتهی می‌شود.‌ بازار مروارید یکی از همین مراکز فروش است که تنها ۸ کیلومتر با هایلند فاصله دارد.
  • از یک سو به مرکز خرید زیتون و سارینا دسترسی دارد. پس شما می‌توانید به راحتی در شهربازی هایلند کیش گشت و گذار کنید و پس از اتمام کار، به سایر مراکز تفریحی کیش بروید.
رزرو تور

ساعت کاری شهربازی هایلند کیش

از آنجایی که کیش در هر فصلی از سال پذیرای گردشگران زیادی است، این شهربازی همه روزه باز است. شما برای استفاده از امکانات آن و همچنین برای بازدید از این شهربازی می‌توانید ساعت ۱۱ صبح الی ۱ بامداد به شهربازی بروید.‌ اگر می‌خواهید از شر گرما در امان باشید و لذت بیشتری ببرید، پس شب یا غروب که شهربازی خنک‌تر از روز است، به آن مراجعه کنید.

ناگفته نماند که امکانات بازی که در شهربازی هایلند کیش وجود دارند، برای همه رده‌های سنی مناسب هستند. از کودک گرفته تا افراد جوان و حتی میانسال می‌توانند در این شهربازی تفریح کنند.‌ بهترین حالت سفر به این شهربازی این است که با خانواده یا دوستان خود سفر کنید. زیرا لذت بازی در کنار یک گروه دوست داشتنی لذتی غیر قابل انکار است!

ساعت کاری شهربازی هایلند کیش

امکانات شهربازی هایلند کیش

همان طور که گفتیم، امکانات تفریحی زیادی در این شهربازی گنجانده شده‌اند. البته باید توجه داشته باشید که این امکانات تنها به وسایل بازی محدود نمی‌شوند؛ بلکه تنوع زیادی دارند. کافه، رستوران و فضای سبز از جمله امکاناتی می باشند که شما پس از تخلیه انرژی خود، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این پارک امکان خرید انواع کیک و نوشیدنی و دسر هم ‌نیز وجود دارد.

بازی‌ های شهربازی هایلند کیش چیست؟

جذاب‌ترین بخش در شهربازی هایلند کیش، بازی‌هایی است که به کمک دستگاه‌های مختلف انجام می‌شوند. این مجموعه سربسته دنیایی از انواع لوازم بازی مهیج و جذاب است که هر کدام می‌توانند با سلیقه برخی از افراد متناسب باشند. در فهرست زیر نام برخی از مهم‌ترین بازی‌هایی که در این شهربازی وجود دارند را بیان خواهیم کرد:

  • چرخ و فلک
  • سفینه
  • زنجیر
  • ماشین‌های ضربتی آبی مناسب برای تمامی سنین
  • آبشار
  • قطارهای لاستیکی
  • رنجر
  • سفینه
  • سیمیلاتور
  • رودخانه وحشی
  • رولر کاستر هوایی
  • رولر کاستر آبی

در میان بازی‌های این شهربازی، چند بازی شاد و جذاب وجود دارند که بسیار مهیج هم هستند. این بازی‌ها معمولا برای افراد نوجوان و جوان که عاشق هیجان و ترس و… هستند، مناسبند. با این حال شما می‌توانید به صورت خانوادگی به انجام هر یک از این بازی‌ها بپردازید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید:

  1. تالار ارواح و اتاق فرار
  2. سینما گیم و سینماهای هفت بعدی
  3. ترامپولین مناسب برای سنین کودکی تا بزرگسالی
  4. اتاقک لیزر
  5. پلی استیشن
  6. بازی خلبانی مخصوص با هواپیماهای جنگنده
  7. شبیه سازی تیراندازی
بازی‌های شهربازی هایلند چیست؟

بهترین زمان سفر به هایلند

جزیره کیش به دلیل این که در جنوب کشور قرار گرفته است، حتی در فصول سرد، آب و هوای خوبی دارد. به همین دلیل برخی از گردشگران برای فرار از سرما به این جزیره سفر می‌کنند. اگر پس از سفر به کیس قصد دارید که به شهربازی هایلند کیش بروید، توصیه می‌کنیم که تایم غروب را برای این کار انتخاب کنید. به هنگام غروب خبری از آفتاب سوزان ظهر نیست و هوا مطلوب است. در این زمان نسیم خنکی می‌ورد که باعث بهتر شدن تجربه سفر به کیش خواهد شد. پس شب یا بعد از ظهر بهترین زمان مراجعه به این شهربازی می‌باشد.

قیمت بلیط شهربازی هایلند کیش

هر کدام از دستگاه‌هایی که در این شهربازی وجود دارند، دارای یک قیمت خاص هستند. با توجه به این که شما چه پکی را برای ورود به شهربازی انتخاب می‌کنید و کدام یک از وسیله‌ های بازی را می‌پسندید، هزینه‌‌های خرید بلیط که باید بپردازید، متفاوت خواهد بود. برای خرید بلیط، هر فرد یک کارت دریافت می‌کند و با شارژ این کارت می‌تواند از وسایل بازی استفاده کند. باید بدانید که مبلغ شارژ شده قابل عودت نیست. پس به اندازه‌ای که قرار است از دستگاه‌های بازی این پارک استفاده کنید، کارت بلیط خود را شارژ نمایید.

قیمت بلیط شهربازی هایلند کیش

هتل های کیش نزدیک به شهربازی هایلند کیش

در صورتی که در خانواده خود فرزند دارید، یکی از اقداماتی که می تواند به شما در راه رسیدن به شهربازی یاری کند، این است که هتل محل اقامت خود را در نزدیک این شهربازی کیش انتخاب نمائید. از این رو می توانید در هر زمان که می خواهید در کمترین زمان به این شهربازی دسترسی پیدا کنید. در ادامه برخی از هتل های کیش که در نزدیکی این شهر بازی کیش قرار دارند را معرفی می کنیم:

سخن پایانی

مکان‌های تفریحی کیش بسیار متنوع و متعدد هستند. شهربازی هایلند کیش یکی از همین مکان‌ها است که هر روز پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است. در این شهربازی انواع بازی‌های مهیج مناسب برای کودک، جوان، نوجوان و بزرگسال وجود دارد. شما با رفتن به این شهربازی می‌توانید انرژی خود را تخلیه کنید و خاطرات خوبی را در کنار خانواده یا پوستان خود داشته باشید.

علاوه بر بازی، در شهربازی هایلند کیش امکانات دیگری هم برایتان در نظر گرفته شده‌اند. وجود رستوران و کافه در این مکان باعث شده است که پس از تخلیه انرژی قادر به رفع تنگی و گرسنگی خود نیز باشید. این مکان تفریحی سرپوشیده از ساعت ۱۱ الی ۱ بامداد باز است. برای رفتن به این شهربازی باید به میدان امیر کبیر در کیش بروید و از طریق تابلوهای راهنما شهربازی را بیابید. در اطراف این مکان جاذبه‌های گردشگری دیگر کیش نیز وجود دارند.

یک دیدگاه برای “ماجراجویی‌های هیجان انگیز در شهربازی هایلند کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل‌ های نزدیک به سرزمین موج‌ های آبی

شنبه 16 مرداد 1400
دیگر سرزمین موج‌های آبی شهر مشهد را همه می‌شناسند. آنقدر تبلیغات گسترده‌ای صورت گرفته است که تمام زائران با آن […]
هتل‌های نزدیک به سرزمین موج‌های آبی

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس