طراحی لوکس و معماری هتل درویشی مشهد

از دیرباز تا به امروز هنر معماران ایرانی زبانزد دنیا بوده و با ساخت شگفتی هایی در اقصی نقاط کشور عزیزمان همچنین دنیا توانسته اند نام خود را پر آوازه نمایند. طراحی لوکس و معماری هتل درویشی مشهد از جمله هنرنمایی معماران ایرانی بوده که توانسته اند یک اثر بی نظیر در قالب هتل پنج ستاره در مشهد ثبت کنند.

هتل_درویشی_مشهد_هتل_مشهد

لابی هتل درویشی مشهد، ورود به قصری رویایی

با ورود به هتل 5 ستاره درویشی مشهد پا در قصری رویایی و مجلل خواهید گذاشت که سنگ های مرمرین در ورودی لابی آن پیام خوشامدگویی زیبایی را به مهمانان خواهد داد. از مبلمان های لوکس گرفته تا لوستر های چشم نواز نشانی از یک طراحی بی نظیر در هتل پنج ستاره درویشی خواهد بود که انتخاب شما را از رزرو هتل درویشی مطمئن تر خواهد نمود. آسانسوری که در قسمت لابی این هتل طراحی شده سهولت در رفت و آمد در بخش های مختلف این هتل را برای شما مهمانان فراهم می آورد. اما از آسانسور مجلل هتل درویشی برای رسیدن به مرکز خرید و یا اسپا در این هتل غافل نشوید.

لابی_هتل_درویشی_مشهد

با کمی جستجو درباره رزرو هتل پنج ستاره مشهد بدون شک به هتل درویشی خواهید رسید، معماری بی نظیر و لوکس این هتل مشهد علاوه بر انتخاب محل اقامتتان می توانید از شگفتی های این قصر زیبا بهره مند شوید. با رزرو اتاق و سوئیت امپریال در این هتل یک دکوراسیون مجلل و سلطنتی را نظاره خواهید کرد. اگر با آسانسور مجلل این هتل به طبقه 15 وارد شوید به این اتاق لوکس خواهید رسید که با امکانات متعددی همچون جکوزی و تلوزیون هوشمند همچنین یک منظره دید عالی نصیبتان می شود.

در اتاق آینده چشم اندازی زیبا با یک معماری خاص و مدرن را به نظاره خواهید نشست. امتیازی ویژه که هتل پنج ستاره درویشی برای مهمانان خود معرفی نموده اتاق آینده می باشد که با امکاناتی ویژه تر نسبت به دیگر هتل های پنج ستاره نظر مهمانان را به خود جلب نموده است.

واحد های هتل درویشی، معماری بی نظیر به سبک پرزیدنت

اگر می خواهد حس و حال یک رئیس جمهور به شما دست دهد و اقامتی خاص را در یک هتل پنج ستاره تجربه کنید بدون شک با اقامت در اتاقِ دوبلکس پرزیدنتال هتل درویشی به این حس دست خواهید یافت. با رزرو هتل درویشی در عین انتخاب و رزرو هتل مشهد نزدیک حرم می توانید از یک معماری بی نظیر به سبک پرزیدنت بهره مند شده و اقامت در این اتاق را انتخاب نمایید.

سوئیت_پرزیدنتال_هتل_درویشی_مشهد

با به‌کارگیری معماری مصر باستان در طراحی و معماری، تمام شگفتی ها از یک معماری بی نقص در هتل درویشی خلاصه شده است. با رزرو هتل درویشی و سوئیت دوبلکس مصر بدون شک سفری به مصر باستان را گویی تجربه خواهید کرد. از طراحی رم باستان گرفته تا یک طراحی بی نظیر ایرانی اسلامی را می توانید در هتل درویشی به تماشا بنشینید. طراحی سبک هندی، عربی ، چینی را می توانید با اقامت در دوبلکس های متفاوت هتل درویشی به سبک های کشورها و ملل مختلف تجربه کنید.

دوبلکس_مصر_هتل_درویشی_مشهد

معماری بی نظیر هتل درویشی در طراحی داخلی اتاق ها خلاصه نمی شود می توانید این معماری لوکس و هنرمندانه را در رستوران ها و روف گاردن این هتل پنج ستاره نیز نظاره کنید. در حین انتخاب و رزرو هتل مشهد با اطمینان خاطر هتل درویشی را انتخاب کنید. این هتل لقب اولین هتل آتریوم را در شرق به خود اختصاص داده چراکه فضای بازی که در داخل هتل طراحی و اجرا شده طوری است که از همکف هتل به راحتی تا سقف آخرین طبقه را خواهید دید.

سخن پایانی

هتل درویشی بدون شک جزو بهترین و لوکس ترین هتل های پایتخت معنوی ایران می باشد که سالیانه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا می باشد. این هتل مشهد همچنین رضایت بسیاری از مسافران را از آن خود کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت “های هتل” این هتل را با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه رزرو بنمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازار عرب‌های کیش را بشناسید!

شنبه 19 شهریور 1401
بازار عرب های کیش از ارزان ترین مراکز خرید کیش بوده که در بلوار پیامبر و خیابان بهشت واقع شده […]
بازار عرب‌های کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس