لوکس ترین مراکز خرید کیش

اگر می خواهید یک سفر لوکس را در داخل کشور تجربه نمایید، بدون شک سفر به کیش گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. مراکز تفریحی و گردشگری متعدد همچنین هتل ها و مراکز خرید کیش موجب شده تا بتوانید یک سفر لذت بخش را در این جزیره سپری کنید. با های هتل در مقاله لوکس ترین مراکز خرید کیش همراه باشید تا بتوانید اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید.

یکی از مهمترین بخش هایی که مردم در سفر مخصوصا در سفر به کیش، ساعاتی از وقت خود را به آن اختصاص می دهند،پس از اقامت در هتل های کیش، گشت و گذار در مراکز خرید می باشد. جزیره کیش نیز علاوه بر مکان های تفریحی و گردشگری، با احداث مراکز خرید متعدد سفر خوشی را برای مسافران به این جزیره فراهم می آورد.

لوکس ترین مراکز خرید کیش

مراکز خرید در این جزیره با دیگر بخش های کشور کمی متفاوت تر است، و این امر به دلیل موقعیت کیش در منطقه آزاد موجب شده تا اختلاف قیمت بالایی با دیگر مراکز خرید در کشور و شهر محل سکونتتان داشته باشد. بهتر است قبل از سفر به جزیره کیش اطلاعاتی در زمینه قیمت های برخی وسایل به دست آورید تا بتوانید در مراکز خرید کیش با مقایسه قیمت، خرید خوبی تجربه کنید.

در ادامه مراکز خرید کیش با ما همراه باشید تا لوکس ترین مراکز خرید کیش را که دربردارنده کالاهای برند و از دکوراسیون زیبای پاساژ برخوردار هستند، را به شما معرفی نماییم.

مجتمع تجاری پردیس کیش

بازار پردیس کیش در سال 1371 با نظارت مهندسین اروپایی در مساحتی حدود 19.000 متر مربع و در دو طبقه تجاری با 2228 فروشگاه شروع به کار کرد. نمای بیرونی و داخلی پاساژ کیش اولین نکته است که ابتدا نگاه گردشگران با به سمت خود جذب می کند. در این بازار 7 آسانسور معمولی،2 آسانسور شیشه ای تلاش کرده امکانات رفاهی برای مسافرانش فراهم آورده باشد. از دیگر امکانات رفاهی این بازار، فضاهایی برای استراحت مثل رستوران هی بزرگ، چایخانه های سنتی و انواع کافیشاپ ها موجود است تا برای استراحت بتوانید به سادگی خستگی را از تن خود خارج کنید. حتی زمین بازی مختص کودکان دارد که این امکان را به شما و کودکتان می دهد که از سفرتان لذت کافی را ببرید.

رزرو تور

در این واحد تجاری کالای متنوع زمینه های عطر،موبال، کامپیوتر، ساعت و انواع البسه، شکلات و انواع مواد مکمل دارویی، اسباب بازی و مواد غذایی و… عرضه می گردد.از دیگر عواملی که باعث مطرح شدن این بازار می شود،وجود انواع اجناس بین المللی است موجود می باشد و با بهترین قیمت در اختیار مشریان قرار گرفته است.

این مجتمع تجاری هرشب ساعت22 قرعه کشی همراه با مراسمات مفرح و موسیقی زنده دارد.

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش:

هتل فاصله تا مرکز خرید پردیس (پیاده)
هتل ارم کیش9 دقیقه
هتل کوروش کیش6 دقیقه
هتل پارمیس کیش2 دقیقه
هتل پانیذ کیش5 دقیقه

مجتمع تجاری پردیس 2 کیش

مجتمع پردیس 2 در مجاورت پردیس یک و در سال 1378 احداث گردید. این مجتمع در حدود 22.000 متر مربع و در 4 طبقه و 230 واحد تجاری احداث شده است. این دو مجتمع با یک راهروی شیشه ای به یکدیگر متصل شده است. مجتمع تجاری پردیس 2 نسبت به مجتمع تجاری پردیس 1 از سازه ای جدیدتر، لوکس تر برخوردار است و در زمره پاساژ های لوکس ترین مراکز خرید کیش قرار گرفته است. در این مجتمع تجاری 4 طبقه می توانید با اطمینان خاطر از برند های معروف دنیا وسایلی همچون پوشاک، لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری و … را خریداری نمایید.

علاوه بر فروش به روز ترین وسایل در 230 غرفه تجاری موجود در مجتمع تجاری پردیس 2، می توان امکاناتی نظیر انواع آسانسور های شیشه ای و آسانسور معمولی و طراحی بی نظیر در ساخت این پاساژ، همچنین کافی شاپ ها و رستوران های متعدد و استفاده از 4 نخل طبیعی زیبا در طراحی داخلی این مرکز خرید، را می توان دلایلی بر لوکس بودن این پاساژ نسبت به دیگر مراکز خرید در کیش برشمرد.

مرکز خرید پردیس 2 در کیش

مرکز خرید رویا مال کیش از لوکس ترین مراکز خرید کیش

یکی دیگر از لوکس ترین و گرانترین مراکز خرید در کیش را می توان مرکز رویا مال برشمرد.این مرکز تجاری در سال1394 در 5 طبقه ساختمانی و مساحت زیر بنایی 24000 متر با انواع برندهای معروف دنیا همچون ماوی دلونگی، ال جی، سامسونگ، اپل و … می توانید در سفر کیش یک خرید لوکس را نیز از این مرکز خرید تجربه کنید. همچنین رستوران و کافی شاپ موجود در این پاساژ در کنار طراحی و معماری زیبای آن ، مسافران این جزیره را شیفته خود خواهد نمود.

از سری هتل های نزدیک این بازار میتوان به هتل های زیراشاره کرد:

مرکز خرید کیش، رویا مال

مرکز خرید مریم کیش، از ارزان ترین مراکز خرید کیش

این مرکز خرید از قدیمی ترین  و کوچولو ترین مراکز تجاری کیش است که در سال 1369 به بهره برداری رسید. این بازار در مساحتی حدود 6 هزار متر مربع و در 52 غرفه های سنتی بنا شده است.

در مرکز خرید مریم کیش شما می توانید با کیفیت ترین اجناس را از غرفه های های تجاری متعدد موجود در این پاساژ خریداری نمایید. ماکت هواپیمای به کار رفته در این پاساژ شما را مجذوب خود خواهد نمود. رستوران و کافی شاپ هایی با معماری زیبا در این مرکز خرید دنج و کوچک موجب شده تا امتیازات کامل را برای این پاساژ فراهم بیاورد.

از هتل های نزدیک این بازار هتل شایان کیش را می توان نام برد.

مرکز خرید مریم کیش

بازار دامون کیش، از گرانترین مراکز خرید کیش

یکی از بهترین مناطق کیش را می توان به ساحل دامون کیش اختصاص داد، در این بخش از جزیره کیش مجتمع تجاری به نام دامون کیش با 108 واحد تجاری برای گردشگران و شهروندان عزیز واقع شده است. شما می توانید در این مجتمع تجاری علاوه بر خرید تمامی محصولات مورد نیاز خود از پوشاک، مواد غذایی، لوامز الکترونیکی و … از امکانات و خدمات متعدد آن نیز بهره مند شوید.

دارا بودن خدماتی نظیر پیست اسکیت، بخش شبیه ساز پرواز فلای دامون ، رستوران ، کافی شاپ و … موجب شده تا این بازار جزو لاکچری ترین مراکز خرید در کیش به شمار آید. در بخش فودکورت دامون کیش که در قسمت انتهایی این مرکز خرید واقع شده، می توانید تجربه ای به یادماندنی را در یک منظره زیبا از جزیره به نظاره بنشینید.

از سری هتل های نزدیک این بازا به هتل های زیر می توان اشاه کرد:

مرکز خرید دامون کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش با دارا بودن 480 واحد تجاری در بخش های مختلفی با برند های معروف و معتبر دنیا جزو بهترین مراکز خرید این جزیره به شمار می آید. در مرکز تجاری کیش انواع لوازم خانگی، پوشاک، لوازم صوتی و تصویری و … در کنار امکاناتی نظیر آژانس مسافرتی، رستوران و کافی شاپ های متعدد، پله برقی و … این مرکز خرید را در زمره لوکس ترین مراکز خرید کیش قرار داده است.

نورپردازی ها همچنین طراحی و معماری بی نظیر این مرکز خرید و اجرای برنامه های شاد و مراسم قرعه کشی، خاطرات به یادماندنی را برای مسافران کیش فراهم می آورد.

هتل های نزدیک به مرکز تجاری کیش:

مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید زیتون کیش

بازار زیتون کیش با 108 مغازه و فروگاه،از 2 طبقه مجزا تشکیل شده است که از غرفه هایی مخصوص برای فروش سوغاتی با انواع قیمت دارد. بهترین اجناس در حوزه انواع اسباب بازی، انواع پوشاک زنانه مردانه و بچه گانه، لوازم آشپزخانه،لوازم آرایشی و بهداشتی انواع عطر و ادکلن های پر طرفدار و… را میتوانید بیابید.

انواع هتل های نزدیک این مجتمع خرید عبارت است:

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش به عنوان یکی از بهترین ومعتبر ترین مراکز خرید کیش است و قطعا مسافران کیش برای خرید کردن اینجارا جز اولین گزینه های خود قرار می دهند. این مرکز خرید مساحتی به اندازه 4300 متر مربع بنا شده است. این بازار تجاری در سال 1391 افتتاح شدو حدود100 غرفه و فروشگاه در 2 طبقه تجاری در خود جای داده است. در این بازار انواع البسه زنانه و مردانه و بچه گانه،انواع کیف و کفش ومحصولات آرایشی وبهداشتی عره میگرددو قیمت های این بازار بالاست که به قیمت بالای آن با توجه به کیفیت اجناس  ارائه شده می ارزد. در این بازار فود کورت و رستوران های متنوعی وجود دارد که در طبقه سوم و با منظره وسوسه انگیز رو به دریا واقع شده است.

هتل های نزدیک این بازار عبارت است:

قبل از سفر به کیش با انتخاب یک سایت مطمئن جهت رزرو هتل همچون های هتل، می توانید از بین هتل های متعدد جزیر کیش هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و اقامتی به یادماندنی را در این جزیره سپری نمایید. با رزرو آنلاین هتل کیش از های هتل از تخفیفات ویژه ی برخی از هتل ها در رزرو هتل نیز بهره مند شده و سفر ارزان به کیش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جاذبه های گردشگری مشهد در زمستان

دوشنبه 8 شهریور 1400
با وجود آب و هوای سرد و خشک مشهد در زمستان، اما هنوز هم جاهای دیدنی جذابی در مشهد وجود […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس