معرفی آبشار آبقد مشهد

مکان های تفریحی و گردشگری متعدد شهر مشهد همچنین روستاهای گردشگری این شهر از جمله مراکز مهم گردشگری در این شهر به شمار می آیند، که مسافرین و زائرین این شهر پس از زیارت حرم مطهر امام رضا وقت خود را به گشت و گذار در این مراکز سپری خواهند کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی آبشار آبقد مشهد در های هتل بپردازیم.

آبشار آبقد مشهد

موقعیت مکانی آبشار آبقد مشهد

اگر در سفر به مشهد قصد گشت و گذار در مراکز تفریحی و روستای های گردشگری و زیبای اطراف مشهد را دارید روستای آبقد را از یاد نبرید. برای دسترسی به آبشار آبقد می توانید در مسیر منتهی به چناران به روستای آبقد رسیده و در این نزدیکی این روستا از دره آبقد و آبشار های زیبای آن دیدن نمایید. فضای سر سبز و توریستی موجود در این منطقه و آبشار های مختلف که مرتفع ترین آن ها به ارتفاع 8 متر می رسد، لحظات خاطره انگیزی را از سفر به مشهد برایتان به ارمغان می آورد.

دره های موجود در این منطقه مکانی مناسب برای صخره نوردانی است که علاقه مند به کشف مناطق صعب و العبور  داشته و با تجهیزات مختلف از بین پوشش های گیاهی که از درختچه و علفزار های متعددی تشکیل شده، عبور می کنند.

جاذبه های گردشگری مشهد و بازدید از آبشار آبقد

معرفی آبشار آبقد

روستای آبقد واقع در خراسان رضوی جزو پدیده های طبیعی و دل انگیز بوده که با دارا بودن آب و هوایی پاک و عالی پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط مشهد می باشد. این منطقه خوش آب و هوا با وجود درختانی سر سبز و آبشار هایی طبیعی فضای دلنشینی در دل خراسان جا خوش کرده است.

بازدید از آبشار آبقد

در ادامه معرفی آبشار آبقد مشهد می توان نامگذاری آبشار آبقد را به دلیل فراوان بودن آب موجود در آبشار همچنین چشمه پر آبی که این آبشار از آن سرچشمه میگیرد، به آب و قد نامیده شده است. دلیل به کار گیری واژه قد در این آبشار به دلیل ارتفاع آن که به قد انسان بوده و نشان دهنده فراوانی نعمت در این منطقه بوده است. درختان موجود در این روستا همچون درخت زردآلو، درخت گیلاس، سیب، گیلاس و درختان کهنسال گردو از جمله منبع کسب درآمد بین اهلی روستا به شمار می آید.

بازدید از جاذبه های طبیعی مشهد و آبشار آبقد

استان خراسان رضوی به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا و مراکز تفریحی و گردشگری همچنین هتل های مشهد در نقاط مختلف شهر  پذیرای شما مسافران عزیز در این شهر خواهد بود. جهت رزرو هتل در شهر مشهد و اقامت در این شهر همچنین اقامت لوکس در هتل های پنج ستاره شهر مشهد می توانید با رزرو آنلاین هتل از های هتل سفر خوشی را در این شهر تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مراکز خرید لوکس مشهد مکانی برای بازارگردی لاکچری

پنج‌شنبه 25 شهریور 1400
مشهد مقدس سالانه مسافران زیادی دارد و یکی از شهرهای توریستی ایران به شمار می آید. خیلی از این مسافران […]
مراکز خرید لوکس مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس