نزدیک‌ ترین هتل پنج ستاره به حرم، پایتخت معنوی ایران

خورشید درخشان خراسان بزرگ شهر مشهد مقدس است. شهر مشهد به تنهایی بار قطب زیارتی مشهد را به دوش می‌کشد. این کلان شهر بزرگ و پیشرفته به برکت وجود آقا امام رضا(ع) به پایتخت معنوی ایران شناخته می‌شود. بی تردید اکثر مسافرانی که به شهر مشهد مقدس پا می‌گذارند، تمایل به رزرو هتل مشهد نزدیک حرم دارند. طبیعی است که زائران امام رضا(ع) که سال‌ها چشم انتظار زیارت ایشان بوده‌اند خواهان رزرو هتلی هستند که به حرم نزدیک باشد و ویویی دل انگیز با حرم امام رضا(ع) نیز داشته باشند.

در این مقاله ما نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم ازجمله هتل مدینه الرضا مشهد، هتل ضیافت الزهرا، هتل بین المللی قصر مشهد، هتل الماس ۲، هتل درویشی مشهد را به همراه آدرس و برخی امکانات شان دراختیارشما مسافران و گردشگران عزیز نیز معرفی می کنیم.

نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم

معرفی نزدیک‌ ترین هتل پنج ستاره به حرم

نام هتلآدرس هتلفاصله تا حرم مطهر رضوی
هتل قصرالضیافه مشهدمشهد،پایین خیابان،زیر‌گذر حرم،بلوار نواب صفوی(نمایش روی نقشه)5 دقیقه تا حرم فاصله دارد
هتل مدینه الرضا مشهدمشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی(نمایش روی نقشه)400 متر تا حرم فاصله دارد
هتل ضیافت الزهرا مشهدمشهد،پایین خیابان،خ نواب صفوی ۸(نمایش روی نقشه)500 متری حرم مطهر با 6 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.
هتل بین المللی قصر مشهدمشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶(نمایش روی نقشه)1 کیلومتر تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد
هتل الماس ۲مشهد،عنصری،بلوار امام رضا،خ. امام رضا بیستم(نمایش روی نقشه)فاصله حرم امام رضا(ع) حدود ۱.۱ کیلومتر است.
هتل درویش مشهدمشهد،عنصری،بلوار امام رضا،خ. امام رضا بیست و چهارم(نمایش روی نقشه)در فاصله ۱.۳ کیلومتری از حرم قرار دارد.
هتل قصر طلایی مشهد مشهد – خیابان امام رضا (ع) – بین امام رضا34و36(نمایش روی نقشه)حدود 5 دقیقه با پیاده روی تا حرم

1. هتل قصرالضیافه مشهد

از نزدیک‌ترین هتل های نزدیک حرم میتوان به هتل قصرالضیافه فول خدمات و امکانات اشاره کرد. لابی شکیل و وسیع این هتل از بدو برود مسافران را به خود جذب می‌کند. هتل قصرالضیافه پذیرش 24 ساعته به چند زبان زنده دنیا را دارد. این هتل مجهز دارای رستورانی زیبا و جادار در طبقه همکف است.

آشپزهای خبره مجموعه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی، دریایی، سنتی و… را طبخ می‌کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل قصر الضیافه می توان به مجموعه آبی لوکس، خدمات ویژه معلولین، تالارهای پذیرایی، خدمات خشکشویی و… اشاره کرد.یکی از ویژگی‌های بارز هتل قصرالضیافه که نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره به حرم است، نمایی رو به حرم مطهر دارند. علاوه بر این مجهز به نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت غذا می‌باشند.

آدرس

مشهد،پایین خیابان،زیر‌گذر حرم،بلوار نواب صفوی(نمایش روی نقشه)

فاصله تاحرم مطهر رضوی

5 دقیقه فاصله (واقع در محل)

هتل قصر الضیافه-نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم

2. هتل مدینه الرضا مشهد

مدینه الرضا نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر رضوی می باشد. این هتل جزو دسته لو کس ترین هتل های مشهد با ویوی حرم مطهر می باشد. هتل مدینه الرضا دارای فضایی لوکس و معماری ای ایرانی واسلامی با یک چایخانه سنتی شیک است. یکی از ویژگی های بارز هتل مدینه الرضا می توان به ترنسفر رفت و برگشت رایگان اشاره کرد. این هتل قابلیت رزرو آنلاین دارد و همچنین که غذاهای با کیفیتی نیز به زائرین و مسافران خود ارائه می دهد.

از جمله امکانات و خدمات هتل مدینه الرضا می توان به رستوان، کافی شاپ، سرویس ترنسفر، سالن ورزشی و مجموعه آبی و …. نیز اشاره کرد. این هتل با عمر کمی که از تاسیسش می گذرد کادری مجرب و مدیریتی عالی و مسئولیت پذیری دارد. در نهایت از مزایای هتل نزدیک به حرم مطهر رضوی می توان به مقرون به صرفه بودن و دسترسی راحت تر به خیابان های شهر و… اشاره کرد.

آدرس

مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی(نمایش روی نقشه)

فاصله تاحرم مطهر رضوی

۴۰۰ متر با حرم فاصله دارد

هتل مدینه الرضا مشهد-نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم

3. هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ضیافت الزهرا در سال 1400 با کادری بسیار مجرب و حرفه ای تاسیس گردیده است. ضیافت الزهرا یکی از نزدیک ترین هتل های پنج ستاره به حرم می باشد همچنین که در اطراف این هتل مراکز خرید هم مشاهده می شود. این هتل درارای امکاناتی چون رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، جکوزی و اتاق چمدان ها می باشد. هتل ضیافت الزهرا یک هتل 12 طبقه لوکس که برای یک اقامت راحت و تجربه عالی از سفر نیز گزینه بسیار بینظیری خواهد بود.

آدرس

مشهد،پایین خیابان،خ نواب صفوی ۸(نمایش روی نقشه)

فاصله تاحرم مطهر رضوی

500 متری حرم مطهر با 6 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

هتل ضیافت الزهرا مشهد-نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم

4. هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد لوکس ترین و قدیمی ترین هتل های مشهد می باشد. هتل قصر مشهد از نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر رضوی می باشد، همچنین که براساس استاندار های جهانی خدماتی را در اختیار مهمانان و زائران خود قرار می دهد. هتل قصر مشهد هتلی با اتاق هایی وسیع فضایی لوکس و نورپردازی خیره کننده می باشد. از امکانات این هتل زیبا و لوکس می توان به مجموعه های آبی، رستورانی با بالاترین کیفیت غذایی، سالن ورزشی و گل آرایی های جذاب و رویایی و…نیز اشاره کرد. سبک اتاق ها این هتل هخامنشی، رویال، سنتی و…. می باشد.

در واقع از هر سبک و هر سلیقه ای در این هتل می توانید ببینید و تجربه کنید و سفری راحت و خاطره انگیز را برای دوستان و خانواده خود رقم بزنید. هتل قصر در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده که می توانید پیاده و به راحتی زیارت بروید و لذت ببرید.

آدرس

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶(نمایش روی نقشه)

فاصله تا حرم مطهر رضوی

حداقل کیلومتر تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد

هتل بین المللی قصر مشهد-نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم

5. هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد جزء دسته نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم می باشد. این هتل از سال 1395 با 25 طبقه تاسیس گردیده است، و دارای سبک معماری ایرانی، روسی، ترکی، رومی، عربی، صفوی و…الهام گرفته است. این هتل دارای امکاناتی از جمله دکوراسیون متنوع، کافه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی، سالن همایش و کنفرانس، مجموعه آبی و اسپا و بازارچه خرید اختصاصی هتل، یک سفر آرام و با کیفیت را در فضای معنوی نزدیک حرم به ارمغان می‌آورد. چیدمان اتاق های هتل الماس 2 مشهد برگرفته از فرهنگ و سبک کشور های متفاوتی است که شما با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم خواهید زد.

آدرس

مشهد،عنصری،بلوار امام رضا،خ. امام رضا بیستم(نمایش روی نقشه)

فاصله تاحرم مطهر رضوی

فاصله حرم امام رضا(ع) حدود ۱.۱ کیلومتر است.

هتل الماس 2 مشهد-نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم

6. هتل درویش مشهد

هتل درویش مشهد نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم است. این از لوکس ترین هتل های مشهد واقع در خیابان امام رضا است. اگر به دنبال یک اقامت بینظیر و فول امکانات هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب این هتل است. این هتل شامل 25 طبقه است که شما با مراجعه به طبقات بالای این هتل ازجمله رستوران و کافی شاپ و یارزرو اتاق نیز تمام مشهد را می توانید نظاره کنید و لذت ببرید و امکانات و خدماتی که هتل درویش به مهمانان خود ارائه می دهد رستوران‌های متعدد و روف گاردن با باغی مصفا، مجموعه ورزشی و بازارچه خرید سوغات می باشد.

آدرس

مشهد،عنصری،بلوار امام رضا،خ. امام رضا بیست و چهارم(نمایش روی نقشه)

فاصله تا حرم مطهر رضوی

در فاصله ۱.۳ کیلومتری از حرم قرار دارد.

هتل درویش مشهد- نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم

7. هتل قصر طلایی مشهد

از نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر رضوی می توان به هتل قصر طلایی مشهد نیز اشاره کرد. هتل قصر طلایی در سال 1389 تاسیس گردیده است. هتل لوکس قصر طلایی واقع در خیابان امام ضا نزدیک حرم می باشد. یکی از نقاط قوت این هتل اتاق ها و برخی امکانات رایگان ازجمله سالن ورزشی، کارواش، استخر, مجموعه آبی، بوفه صبحانه، آتلیه، ترانسفر رفت به حرم مطهر و کتابخانه می باشد. در نهایت از ویژگی های بارز قصر طلایی مشهد رستوران های بسیار زیبا و مجلل این مجموعه می توان اشاره کرد.

آدرس

مشهد – خیابان امام رضا (ع) – بین امام رضا34و36(نمایش روی نقشه)

فاصله تاحرم مطهر رضوی

حدود 5 دقیقه با پیاده روی تا حرم

هتل قصر طلایی مشهد-نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم

در آخر

در این مقاله از صفحه های هتل سعی کردیم نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر رضوی را معرفی کنیم. هتل های معرفی شده در این مقاله جز لوکس ترین هتل های مشهد با کامل ترین و بهترین امکانات نیز می باشد. در نظر داشته باشید که به علت امکانات و کیفیتی که دارند و نزدیکی این هتل ها به حرم هزیه اقامت در آن ها گران خواهد بود اما این هتل ها ارزش تجربه اقامت حتی یک شب را دارند.

آیا تجربه اقامت در نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم را داشته اید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مراکز خرید مشهد؛ لیست کامل بهترین بازارهای مشهد

جمعه 3 آذر 1402
بازارهای مشهد، خود یکی از جاهای دیدنی مشهد محسوب می شوند و برای اکثر افراد تفریحی دلچسب شناخته می‌‎شود. زمانی […]
مراکز خرید مشهد - بازارهای مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس