هتل های تازه تاسیس مشهد؛ اطراف حرم تا مناطق ییلاقی

شهر مشهد، از آن دسته شهرهایی است که به عنوان پایتخت معنوی و همچنین ثروت فرهنگی، در بین مردم ایران و جهان بسیار شناخته شده است. اما خوب است بدانید که جذابیت های این شهر نه تنها به جاذبه های مذهبی، بلکه جاذبه های گردشگری که تجربه های گردشگری بسیاری را برای شما به ارمغان می آورند، دارد.

از این رو، هتل های تازه تاسیس مشهد را می توان به عنوان نقطه آغازی برای تجربه ی لاکچری در این شهر دانست. چرا که این هتل های مشهد با ارائه امکاناتی مدرن و خدماتی با کیفیت، اقامتی لذت بخش همراه با آرامش را برای مسافران فراهم می کنند.

با افتتاح هتل های جدید، تجربه اقامت در مشهد به سطح جدیدی از راحتی و لوکس ارتقا یافته است. این هتل ها با داشتن اتاق های مجلل جدید، رستوران هایی با منوهایی متنوع و انواع غذاهای بین المللی، استخرهایی با طراحی مدرن، روم سرویس 24 ساعته و سایر امکانات رفاهی، تجربه ای لوکس و فراموش نشدنی را به مهمانان خود ارائه می دهند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با برخی از هتل های تازه تاسیس مشهد نیز آشنا شوید.

هتل های تازه تاسیس مشهد

چرا هتل های تازه تاسیس مشهد را انتخاب کنیم؟

یکی از ملاک‌های اصلی برخی از مسافران اقامت در هتلی جدید یا به اصطلاح نوساز است. اقامت در هتل‌های نوساز، خاطر مسافران را از نظر وضعیت بهداشت و نظافت اتاق‌ها و خدمات به روز راحت می‌کند. هتل‌های نوساز به دلیل آن که پذیرای مسافران کمتری بوده‌اند بسیار تمیز هستند.

از طرفی دیگر تجهیزات اتاق‌ها همگی در وضعیت مطلوبی قرار دارند. به سبب آن که اکثر مسافران یا بهتر است بگوییم زائران مشهد مقدس خواهان رزرو هتل نزدیک حرم و یا هتل آپارتمان نزدیک حرم هستند. به همین دلیل بر آن شدیم تا بهترین هتل های تازه تاسیس مشهد را بررسی کنیم.

هتل های تازه تاسیس مشهد عبارتند از:

  • هتل الماس 2 مشهد
  • هتل  قصر بین المللی مشهد
  • هتل شکوه شارستان مشهد
  • هتل جوارالملک مشهد
  • هتل کارن مشهد
  • هتل تارا مشهد
  • هتل نگین مصلی مشهد

هتل الماس 2 مشهد از لوکس ترین هتل های تازه تاسیس مشهد

هتل الماس 2 مشهد، یک هتل 5 ستاره و با 25 طبقه در مشهد است که یکی از بلندترین هتل‌های مشهد نیز شاخته می شود و در سال 1395 ساخته شد. این هتل لوکس مشهد با واحدهای اقامتی منحصر به فرد خود که به سبک های مختلف معماری طراحی شده است، توجه مسافرین را جلب کرده است. سبک اتاق های هتل الماس 2 مشهد متنوع و الهام گرفته از سبک‌های روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، ایرانی و… است.

مجموعه آبی، سالن ورزشی، امکانات رفاهی و تفریحی کامل، ترانسفر فرودگاهی، لابی لوکس، رستوران و کافی شاپ های با کیفیت، همه از امکانات بی نظیر این هتل 5 ستاره نوساز می باشد.

افتتاح هتل الماس 2 پس از موفقیت هتل الماس 1 مشهد صورت گرفت. هتل الماس 1 در سال 1392 تأسیس شد و در سال 1394 با بازسازی مجدد، به شکل فعلی خود درآمد. این هتل 4 ستاره با استقبال بسیار خوب مسافران مواجه شد، به گونه‌ای که مدیریت آن در سال 1395 تصمیم به ایجاد هتل الماس 2 گرفت.

آدرس هتل الماس 2 مشهد: خیابان امام رضا – نبش امام رضا 20

هتل الماس 2 مشهد

هتل شکوه شارستان مشهد

هتل شکوه شارستان مشهد، یکی دیگر از هتل های تازه تاسیس مشهد است.این هتل با امکانات ایده‌آلی که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در مشهد محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل که بهترین هتل نزدیک حرم امام رضا به شمار می رود، با چشم‌اندازهای فوق‌العاده از حرم، فضای سبز و محوطه دلنشین هتل، در 13 طبقه با 126 واحد اقامتی به زائران امام رضا (ع) ارائه می‌شوند.

همچنین کلیه این اتاق ها، به امکانات رفاهی کاملی از جمله تلویزیون، سیستم تهویه و اعلان حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی مجهز هستند. علاوه بر آن، از امکانات کلی هتل نیز می توان به مجموعه آبی (استخر، جکوزی، سونا)، سالن بدنسازی، آرایشگاه، خدمات لاندری، صندوق امانات و خدمات ویژه معلولین؛ تجربه‌ای ناب ارائه می‌دهد. هتل شکوه شارستان مشهد رستوران‌های جذاب با منوی متنوع از غذاهای عربی و ایرانی، صبحانه‌های گرم و سرد لذیذ و کافی‌شاپ دنج، محیطی دلپذیر برای لحظات لذت‌بخش در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

با اینکه این هتل 4 ستاره مشهد امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد، اما از نظر قیمتی این هتل، جزو لیست هتل های ارزان مشهد به حساب می آید و برای رزرو پیشنهاد می شود.

آدرس هتل شکوه شارستان مشهد: آخوند خراسانی 8 

هتل شکوه شارستان

هتل جوارالملک مشهد

هتل جوارالملک مشهد، یکی دیگر از هتل های تازه تاسیس مشهد است که تاریخ افتتاح آن به زمستان 1400 باز می گردد.  اتاق‌های هتل با ابعاد 25 تا 60 متر، با بهترین امکانات هتلداری و تجهیزات رفاهی از جمله سیستم‌های گرمایش و سرمایش، مبلمان راحت، تخت‌های استاندارد و… آماده پذیرایی از مهمانان است. رستوران و کافی‌شاپ با کیفیت، مجموعه آبی (استخر، سونای خشک و بخار و جکوزی)، پارکینگ، خدمات روم سرویس و… همه از امکانات هتل 4 ستاره جوارالملک مشهد است.

انواع اتاق‌های هتل جوارالملک با مساحت 25 تا 60 متر، همراه با هدایای فراموش‌نشدنی از طریق راهنمایی پرسنل حرفه‌ای، اقامتی لذت‌آور را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. از این واحدها شامل: اتاق هانی مون، آپارتمان یکخوابه دو نفره، سه تخته فولبرد و … 

آدرس هتل جوارالملک مشهد: خیابان شیرازی 5، بین حسن زاده آملی 10 و 12

هتل جوارالملک مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد، یکی از هتل های تازه تاسیس مشهد بوده که در سال 1356 افتتاح شد. اما از آن جهت هتل بین المللی قصر را جزء نوسازترین هتل‌های مشهد آوردیم که به تازگی بازسازی شده است. مدیریت این هتل به منظور رفاه حال مشتریان در سال 1396 عملیات نوسازی و بازسازی همه جانبه‌ای انجام داده است.

تنوع بالای واحدهای اقامتی، رستوران و کافی شاپ های جذاب، امکانات و خدمات فوق العاده، پرسنل مجرب و با سابقه همگی از مزایای این هتل محسوب می‌شوند. در این هتل لوکس و نوساز مشهد، اتاق دبل هخامنش، اتاق هانی مون، سوییت پرزیدنت دو نفره، پرنسس روم، آپارتمان دوخوابه چهارنفره و … وجود دارد که همگی از جدیدترین تجهیزات و لوازم برخوردارند.

آدرس هتل قصر بین المللی مشهد: بلوار امام رضا (ع) – بین امام رضا 14 و 16
 
هتل قصر بین المللی مشهد

هتل تارا مشهد از هتل های تازه تاسیس مشهد

هتل تارا مشهد از هتل های تازه تاسیس مشهد است که تنها 8 دقیقه فاصله تا حرم مطهر دارد. این هتل 11 طبقه در سال 1374 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده، اما در سال 1397 مورد بازسازی گسترده‌ای قرار گرفته است. این بازسازی هتل تارا را به هتلی نوساز تبدیل کرده است.

امکانات و خدمات هتل تارا شبیه به هتل‌های 5 ستاره است و اتاق‌های ویژه آن بسیار پرطرفدار و شیک هستند. این هتل مشهد، در دسته بندی های مختلفی نظیر: سوپریور سوئیت، کانکت دیلاکس روم، سوئیت اگزکیتیو، سوپریور روم، فامیلی روم، جونیور سوئیت و… جای می گیرند.

آدرس هتل تارا مشهد: حد فاصل میدان شهدا و چهار راه شهدا 

هتل تارا مشهد

هتل نگین مصلی مشهد، از هتل های تازه تاسیس مشهد

هتل نگین مصلی مشهد از بهترین و لوکس ترین هتل های تازه تاسیس مشهد به شمار می رود که با موقعیت مکانی عالی در بلوار مصلی مشهد فاصله کمتر از 10 دقیقه ای با حرم مطهر رضوی دارد. ویژگی اصلی این هتل، طراحی بسیار شیک نمای خارجی و داخلی آن است که چشم هر بیننده را به خود معطوف می کند. امکانات این مجموعه شامل استخر، سونا و جکوزی، اینترنت و پارکینگ می باشد.

از جمله مراکز مهم خرید که به هتل نگین مصلی نزدیک هستند، می توان به بازار رضا و مرکز خرید آرمان اشاره کرد. همچنین از جاهای دیدنی مشهد نزدیک هتل نگین مصلی می توان باغ گیاهشناسی مشهد(باغ مشهد)، باغ پرندگان مشهد و پارک کوهسنگی مشهد را نام برد. با اقامت در هتل نگین مصلی مشهد از بهترین امکانات و مدرن ترین فضای هتل در بین هتل های مشهد بهره مند خواهید شد.

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات طرقبه مشهد، یکی از برجسته‌ترین هتل های تازه تاسیس مشهد، در منطقه‌ای ییلاقی با فاصله 60 دقیقه‌ای از حرم امام رضا واقع شده است. این هتل با مساحت بزرگی از طراحی مدرن و اختصاصی برخوردار است و اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس با امکانات کامل ارائه می‌دهد. برخی از واحدهای اقامتی هتل پارک حیات مشهد عبارتند از: سوئیت رویال دو نفره، اتاق دوتخته دبل استاندارد، سوئیت آپارتمان(چهار نفره)

هتل بزرگ پارک حیات مشهد در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت و هم اکنون در لیست هتل های تازه تاسیس مشهد قرار دارد. این هتل لوکس، امکاناتی همچون ترانسفر رایگان، استخر، سونا و سالن همایش را به مهمانان خود ارائه می دهد. رستوران‌های الماس و فیروزه با منوی گسترده و کیفیت بالا، همچنین کافی‌شاپ با فضای رمانتیک از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

آدرس هتل پارک حیات مشهد: انتهای بلوار وکیل آباد

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

یک دیدگاه برای “هتل های تازه تاسیس مشهد؛ اطراف حرم تا مناطق ییلاقی

  1. با سلام
    و تشکر از زحمتی که کشیدید . باید عرض کنم مطالبتون قابل قبول نیست . هتل هایی که معرفی فرمودین بعضا چندین سال از افتتاحشون گذشته .
    لطفا نسبت به هتل هایی که بعد از سال 1400 افتتاح شده اند مطلب بنویسید
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

5 مورد از لوکس ترین لابی های هتل در مشهد

دوشنبه 20 آذر 1402
 اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که برای اقامت در مشهد، انتخاب یک هتل لوکس برایتان حائز اهمیت […]
لابی هتل

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس