هتل‌ های نزدیک به سرزمین موج‌ های آبی

دیگر سرزمین موج‌های آبی شهر مشهد را همه می‌شناسند. آنقدر تبلیغات گسترده‌ای صورت گرفته است که تمام زائران با آن آشنا هستند. و اگر به این شهر سفر کنند قطعا روزی را به تفریح در این مجموعه خواهند گذراند. این مجموعه آبی یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر مشهد است. اما مسئله رفت و آمد برای یک توریست همیشه حائز اهمیت است. آگاهی از هتل های نزدیک به سرزمین موج‌ های آبی کمک می‌کند تا در انتخاب هتل موفق عمل کنید. به همین منظور آژانس گردشگری “های هتل” قصد دارد تا در این مقاله به این موضوع بپردازد.

معرفی جاذبه گردشگری موج‌های آبی

سرزمین موج‌های آبی اولین مجموعه آبی در ایران است. لازم است بدانید موج‌های آبی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آبی سر پوشیده در خاورمیانه نیز محسوب می‌شود. این پارک آبی در سال 1378 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. وسعت این مجموعه آبی آنقدر وسیع است که همانند یک شهرک بزرگ است. مساحت بنای این مجموعه خفن آبی حدود 8500 متر مربع می‌باشد.

وسیله‌های بازی موج‌های آبی از سرسره‌های بلند و پیچ در پیچ تشکیل شده است. تنوع بازی‌های این مجموعه آنقدر زیاد است که اگر بخواهید همه این وسیله‌ها را امتحان کنید. لازم است ساعت‌ها وقت بگذارید. سرزمین موج‌های آبی شامل دو بنای کاملا جدا برای بانوان و آقایان می‌باشد. استخر معمولی، استخر آب سرد، سونا، جکوزی، رودخانه موج، حمام ترکی، ماساژ، چاله فضایی، سقوط آزاد، سرسره و… تنها بخشی از امکانات سرزمین موج‌های ابی هستند. در این مجموعه رستوران و کافی شاپ بسیار خوبی نیز وجود دارد.

موج‌های آبی در بزرگراه امام علی- بلوار اندیش- نبش اندیشه 83 واقع شده است.

برای اطلاع از هتل‌های نزدیک سرزمین موج‌های آبی با ما “های هتل” همراه باشید.

هتل‌ های نزدیک به سرزمین موج‌ های آبی

اکثر مسافران خواهان رزرو هتل‌ در نزدیک حرم هستند. اما در این میان برخی از افراد به دنبال هتل‌هایی هستنند که نزدیک جاذبه‌های گردشگری باشد. شما هر هتلی که بخواهید در هر مکان، با هر رنج قیمت و درجه‌ای را می‌توانید با ما پیدا کنید. “های هتل” یکی از غنی‌ترین و فعال‌ترین آژانس‌های گردشگری است. با مراجعه به سایت ما و مشاوره با اپراتورهای صبور ما می‌توانید باب نظر خود را رزرو کنید.

هتل‌ های نزدیک به سرزمین موج‌ های آبی عبارتند از:

معرفی هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد، یکی از هتل‌های 4 ستاره تاپ مشهد است. این هتل از قبل از انقلاب افتتاح شده و از هتل‌های زیر نظر سازمان مستضعفات انقلاب اسلامی است. هتل توریست در سال 1385 بازسازی شده و فضایی آرام و محوطه‌ای زیبا دارد. رستوران، لابی، خدمات خانه داری از امکانات این هتل هستند.

هتل 4 ستاره توریست توس، از نزدیک‌ترین هتل‌های موج‌های آبی است. فاصله با این مجموعه بزرگ آبی تنها 10 دقیقه می‌باشد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان از هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد است. این هتل نه تنها در ایران بلکه در کشور جزء هتل‌های عالی محسوب می‌شود. سال تاسیس این هتل 1380 است و برای افرادی که خواهان هتل خوش آب و هوا و سر سبز هستند. یک گزینه‌ی رویایی و فوق العاده است. این هتل فول امکانات است و انواع خدمات و امکانات تفریحی و آسایشی را داراست. بزرگ‌ترین افتخار این هتل گواهینامه بین المللی برای رضایتمندی مشتری است.

هتل پردیسان مشهد با موج‌های آبی تنها 12 دقیقه فاصله دارد. برای رزرو هتل پردیسان به سایت “های هتل” مراجعه کنید.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن هتلی با درجه ستاره 3 است. هتل ثامن از دو ساختمان تشکیل شده است. یک ساختمان سال 1374 و دیگری در سال 1388 تاسیس شده است. اما به منظور رفاه مسافران در سال 1396 بازسازی عمده‌ای صورت گرفته است. این هتل در نزدیکی طرقبه است و آب و هوایی بی نظیر دارد. ساختمان این هتل 2 طبقه و دارای 41 اتاق می‌باشد.

هتل ثامن با مجموعه سرزمین آبی موج‌های آبی 13 دقیقه فاصله دارد.

هتل پارس مشهد

اگر به دنبال یک هتل لوکس و در عین حال یکی از هتل‌های نزدیک سرزمین موج‌های آبی هستید. هتل 5 ستاره پارس یک هتل ایده آل خواهد بود. این هتل در بزرگراه وکیل آباد واقع شده است و به همه نقاط شهر دسترسی دارد. سال تاسیس هتل پارس 1382 و سال بازسازی آن 1390 است. هتل پارس از لاکچری‌ترین و فول امکانات‌ترین هتل‌های اصیل مشهد است.

هتل 5 ستاره پارس با وسیله نقلیه تنها 14 دقیقه با سرزمین موج‌های آبی فاصله دارد.

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق 4 ستاره دارد و دارای فضاسازی چشم نواز و سبز است. این هتل نیز در نزدیکی طرقبه واقع شده و به ییلاقات مشهد بسیار نزدیک می‌باشد. سال افتتاح هتل میثاق 1387 و سال بازسازی آن 1390 است. پرسنل مودب این مجموعه انواع خدمات را به بهترین شکل ارائه می‌دهند.

فاصله هتل میثاق تا سرزمین موج‌های آبی 16 دقیقه می‌باشد.

تمامی هتل‌های گفته شده از هتل‌های نزدیک به موج‌های آبی هستند. برای رزرو هتل دلخواه کافیست به “های هتل” مراجعه کنید.

“های تور” سایت فعال دیگر ماست که خدمات رزرو تور را برعهده دارد. می توانید با رزرو تور مشهد می توانید به راحتی از جاذبه‌های گردشگری مشهد بازدید کرده و سفری لذت بخش را در کنار خانواده تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خدمات VIP و CIP چه تفاوتی باهم دارند؟

یکشنبه 17 مرداد 1400
حتما تاکنون واژه‌های خدمات VIP  و CIP به گوشتان خورده است. این دو واژه در واقع خدمات ویژه‌ای هستند که […]
خدمات vip cip

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس