رستوران هتل پارسیان صفائیه یزد + آدرس و منو قیمت

هتل پارسیان صفائیه از هتل های 5 ستاره یزد که در سال 1335 افتتاح شد و دارای دو بخش سنتی (باغ) و جدید است. بخش جدید این هتل نیز در سال 1386 و متناسب با معماری سنتی بخش قدیم ساخته‌شد و به مراکز تفریحی و تاریخی این شهر بسیار نزدیک است.

سبک معماری این هتل تلفیقی از سنت و مدرنیته است که نمای زیبایی به این هتل بخشیده است. هتل‌ صفائیه یزد 2 رستوران با طراحی داخلی سنتی و مدرن دارد. در این رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها می‌توانید انواع غذاهای سنتی و فرنگی را سفارش‌دهید و از فضای سنتی محیط لذت‌ببرید.

آدرس هتل صفائیه یزد

یزد، صفائیه، میدان ابوذر، خیابان تیمسار فلاحی

معرفی رستوران‌های هتل صفائیه یزد

رستوران‌های هتل پارسیان صفائیه یزد در قسمت تازه تاسیس این هتل واقع شده‌اند. رستوران‌های این هتل با نام‌های چهارسوق و رستوران چوبی شناخته می‌شوند. این رستوران‌ها برای پذیرایی از مهمانان دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و برای صرف صبحانه، ناهار و شام منوی باکیفیت و متنوعی دارند.

رستوران چهارسوق هتل صفائیه یزد

رستوران چهار سوق این هتل در طبقه همکف قرار دارد و ساعت سرویس‌‌دهی بوفه صبحانه آن از 6:30 تا 10:00 است. برای صرف ناهار خدمات این رستوران از ساعت 12:30 تا 16:30 ارائه می‌شود. همچنین برای صرف شام باید از ساعت 19:30 تا ساعت 23:00 شب در رستوران چهارسوق حضور داشته‌باشید.

رستوران چوبی هتل صفائیه یزد

این رستوران نیز در کنار رستوران چهارسوق بنا‌شده‌ است. در این رستوران نیز انواع غذاهای ایرانی، محلی، فرنگی و فست‌فود با تنوع بالا برای گردشگران سرو می‌شوند. استفاده از مواد تازه در طبخ غذا موجب رضایت مهمانان از خدمات این هتل بخصوص در زمینه غذا شده است.

غذاهای معروف رستوران چهارسوق شامل انواع کباب‌ها، ماهیچه، دیزی، شیشلیک، غذاهای دریایی و غیره می‌شوند‌. همچنین انواع نوشیدنی‌ها، دسر و پیش‌غذا نیز جز منوی این رستوران هستند.

رستوران هتل پارسیان صفائیه یزد

بوفه صبحانه هتل پارسیان صفائیه یزد

صبحانه یکی از خدمات رایگان این هتل برای مهمانان و افراد ساکن در این اقامتگاه است. بوفه صبحانه هتل پارسیان صفائیه یزد از نظر تنوع و تازگی توانسته است رضایت مخاطبان را جلب کند.

فضای شیک و جذاب بوفه صبحانه میل به شروع یک صبح دل‌انگیز را در گردشگران افزایش می‌دهد. در این بوفه، صبحانه به صورت گرم و سرد در نظر گرفته‌شده است. در منوی صبحانه گرم غذاهای زیر سرو می‌شوند:

  • نیمرو
  • املت
  • تخم‌مرغ آب‌پز
  • سیب‌زمینی تنوری
  • لوبیا و عدسی
  • کله‌جوش یزدی

صبحانه سرد این هتل نیز طرفداران بسیاری دارد و شامل: پنیر، مربا، کره، حلوا شکری، خرما، کورن فلکس و ژامبون می‌شوند. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند چای، قهوه، آبمیوه، دمنوش، شربت، شیر، نسکافه و غیره نیز در منوی بوفه صبحانه وجود دارند.

کافی‌شاپ‌های هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل صفائیه، لوکس ترین هتل یزد که دارای 3 کافی‌شاپ با دکوراسیون سنتی و مدرن است. این کافی شاپ ها عبارت اند از:

  • کافی شاپ کلاه فرنگی
  • کافی شاپ آلما
  • کافی شاپ کلاه فرنگی

کافی شاپ کلاه فرنگی هتل صفائیه یزد

برای گذراندن اوقات فراغت در زمان عصر، کافی‌شاپ کلاه‌فرنگی این هتل انتخاب ایده‌آلی است. این کافی‌شاپ خاطرات به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. معماری داخلی کافه کلاه‌فرنگی به شکل قهوه‌خانه‌های قدیمی طراحی‌شده است.

در این کافه بستنی، اسموتی، نوشیدنی سرد و گرم، شیک و گلاسه، کیک و دسر، غذای اصلی فرنگی و کباب نیز سرو می‌شود. کافی‌شاپ کلاه‌فرنگی در طبقه منفی یک هتل جدید قرار دارد و ساعت کاری آن از 6:00 الی 23:30 است.

کافی شاپ آلما هتل صفائیه یزد

کافی‌شاپ آلما نیز جز فضاهای مدرن این مجموعه محسوب می‌شود که در باغ هتل پارسیان صفائیه یزد بنا‌شده است. این فضای مدرن در یک حصار شیشه‌ای قرار دارد که جذابیت آن را دوچندان می‌کند. این کافی‌شاپ از ساعت 7:00 تا 23:30 شب پذیرای مهمانان گرامی است.

کافی شاپ آبنما هتل صفائیه یزد

کافی‌شاپ آبنما نیز در قسمت ورودی هتل است و به‌‌خاطر آب‌نمای زیبای خود تابستان یزد را برای شما دلچسب‌تر خواهد کرد. این کافی‌شاپ از ساعت 17:00 الی 22:00 آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است.

کافی‌شاپ‌های هتل صفائیه یزد

سوالات متداول

آدرس هتل صفائیه یزد کجاست؟

یزد، صفائیه، میدان ابوذر، خیابان تیمسار فلاحی

هتل پارسیان صفائیه یزد چند رستوران دارد؟

رستوران چهار سوق و رستوران چوبی که در ساختمان نوساز هتل صفائیه یزد نیز واقع شده اند

آیا هتل صفائیه یزد کافی شاپ دارد؟

کافی شاپ کلاه فرنگی،کافی شاپ آلما، کافی شاپ آبنما

هزینه بوفه صبحانه هتل پارسیان صفائیه یزد چگونه محاسبه می گردد؟

هزینه صبحانه برای مهمانان این هتل رایگان سرو می شود.

نحوه سرو غذا در رستوران چهارسوق چگونه است؟

در این رستوران صبحانه به‌صورت بوفه و شام و ناهار با منوی باز برای مهمانان سرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران هتل هما شیراز؛ لوکس ترین هتل شهر بهار نارنج

چهارشنبه 18 بهمن 1402
اگر برای تفریح شهر تاریخی شیراز را انتخاب کرده‌اید، برای اقامت خود هتل هما از هتل های پنج ستاره شیراز […]
رستوران هتل هما شیراز(معرفی‌ای از هتل هما + مقدمه‌ای از رستوران‌ها+آدرس هتل هما)

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس