پارک آبی شهر رویایی پدیده مشهد

در روزگار امروز و این شرایط سخت، تفریح و خوش گذرانی برای همه ضروری است. اولین شهری که برای همه ایرانی‌ها از اولین گزینه‌های سفر است شهر مشهد است. سفر به مشهد برد است، هم زیارت کرده‌اید و هم به سیاحت پرداخته‌اید. مکان‌های گردشگری بی‌نظیر این شهر تمامی ندارد. امروز این بلاگ از مجله خبری سایت‌ های هتل به پارک آبی شهر رویایی پدیده مشهد اختصاص دارد. ما در ادامه به طور کامل هر آنچه که شما باید در رابطه با این پارک رویایی بدانید اعم از امکانات، آدرس و… را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

هتل مشهد

معرفی شهر رویایی پدیده

شهر رویایی شاندیز یا همان پدیده شاندیز با مساحت 50 هکتار و زیربنای 111 هکتار یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های چند منظوره ایران است. شما در این مرکز می‌توانید علاوه بر خرید به تفریح و خوش گذرانی هم بپردازید. این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پروژه‌های تفریحی گردشگری در مشهد است؛ ولی به دلایلی ساخت این مجموعه کامل نشد و بخش‌هایی از آن تکمیل نشده باقی ماند و گفته‌ها حکایت از این است که به زودی تکمیل این پروژه صورت خواهد گرفت.

پارک آبی شهر رویایی پدیده مشهد

پارک آبی شهر رویایی پدیده

پارک آبی شهر رویایی پدیده و مجتمع تفریحات دارای زیربنای 63000 متر مربع است که با این زیربنا ظرفیت پذیرش 3000 نفر مهمان را دارد. این ظرفیت و مساحت بالغ بر 20000 متر مربع سبب شده تا این مجموعه هم در دسته بزرگ‌ترین پارک‎‌های آبی شهر مشهد قرار گیرد.

ساختار خارجی بنای این پارک آبی مشابه با آناتومی انواع آبزیان به ویژه کوسه الهام گرفته شده است که این طراحی خاص خود یکی از دلایل افزایش جذابیت این مجموعه شده است. این مجموعه آبی دارای پارک آبی، 2 سالن آب درمانی و مجموعه VIP است.

مجموعه VIP که خود به تنهایی یک بخش منحصر به فرد و کامل از سونا، جکوزی، سالن ماساژ و…است دارای 2 ورودی است و افراد علاوه بر این امکانات می‌توانند همزمان از سالن هیدروتراپی استفاده کنند و از آن بهره ببرند.

وجود بخش‌هایی اعم از مستربلستر‌ها (سرسره‌های ارتباطی) به جای هرگونه ارتباطی به صورت عمومی از جمله آسانسور و پله، حرکت مداوم در ارتفاعات مختلف و چرخش‌های بدون تکرار از عوامل اثبات سخنان شرکت پدیده مبنی بر خاص بودن این مجموعه شده است و همچنین باعث شده تا این مجموعه در سطح خاورمیانه در نوع خودش به عنوان برترین پارک آبی شناخته شود.

دو سالن آب درمانی در این مجموعه آبی شامل حوضچه‌های هیدروتراپی، غار نمک، استخر‌های استاندارد، فضا‌های متنوع اسپا، جکوزی، سونا، حمام آفتاب و…هستند. بهتر است بدانید که تمامی موارد به کار برده شده در این مجموعه در نوع خود بهترین بوده و مطابق آخرین استاندار‌های جهانی هستند؛ هیجانی بی حد و مرز را تجربه خواهید کرد.

پارک آبی شهر رویایی پدیده مشهد

دیگر امکانات و بخش‌های مختلف شهر رویایی پدیده

همان گونه که در ابتدا بیان کردیم، شهر رویایی پدیده یک مجموعه بزرگ و چند منظوره است، به همین منظور در ادامه ما دیگر بخش‌های این مجموعه را به طور خلاصه برای شما شرح می‌دهیم.

  • مرکز خرید و گردشگری
  • مجتمع آپارتمان
  • مجتمع اداری
  • مجتمع فرهنگی
  • هتل پنج ستاره
  • نمایشگاه دائمی گل و گیاه
  • شهربازی
  • رستوران
  • پارکینگ

آدرس و اطلاعات تماس شهر رویایی پدیده

آدرس این مجموعه فوق‌العاده بدین شرح است: شهر مشهد، میدان شهدا، بلوار میرزا جواد، مجموعه بزرگ تفریحی، گردشگری و خرید پدیده شاندیز. ساعات کاری این مجموعه از 10 صبح تا 12 شب است و زمان پیشنهادی لازم برای بازدید تقریباً 4 ساعت است. شما برای بازدید از این مجموعه می‌توانید با شماره 09198906502 تماس داشته باشید.

پارک آبی شهر رویایی پدیده مشهد

مسیر‌های منتهی به شهر رویایی پدیده

خودروی شخصی

اگر با خودروی شخصی قصد دارید به پارک آبی شهر رویایی پدیده بروید، بهترین راه کمک‌گرفتن از اپلیکیشن‌های مختلف تلفن همراه است.

اما ما نیز یک مسیر پیشنهادی برای شما داریم این مسیر عبارت است از: میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا، خیابان فدائیان اسلام، خیابان امام خمینی، بزرگراه کلانتری، میدان تلویزیون، میدان فلسطین، بلوار ملک آباد، میدان آزادی سپس وارد بلوار وکیل آباد شده و از دو راهی شاندیز و طرقبه وارد جاده شاندیز شده و جاده را تا میدان فردوسی ادامه داده، سپس از بلوار امام رضا را تا میدان حر عاملی را برای رسیدن به شهر رویایی پدیده مسیر را ادامه دهید.

وسایل حمل و نقل عمومی

تاکسی‌های متعددی وجود دارند که می‌توانند شما را به این مجموعه برسانند این تاکسی‌ها را می‌توانید در ابتدای جاده شاندیز یا ابتدای بلوار وکیل آباد بیابید. تاکسی‌های اینترنتی هم در این باره کمک‌کننده هستند.

همچنین برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی سه راه در پیش دارید، به عنوان اولین راه باید در نظر داشته باشید که در بعضی از نقاط شهر سرویس‌های رایگان برای رفتن به این مقصد گردشگری وجود دارد، این سرویس‌ها که عموماً ون هستند شما را بی دغدغه و رایگان به این مقصد می‌رسانند، یکی از این مکان‌هایی که این سرویس‌ها وجود دارند مرکز خرید پروما است.

دومین راه موجود برای شما این است که با استفاده از خطوط BRT حرم خود را به ایستگاه بسیج برساند و آنجا با استفاده از مترو در آخرین ایستگاه وکیل آباد پیاده شوید و سوار خط 4 ایستگاه اتوبوسرانی پایانه وکیل آباد شوید و در ایستگاه عاملی شاندیز پیاده شوید و با کمی پیاده روی خود را به مجموعه رویایی پدیده برسانید.

اخرین مسیر پیشنهادی ما به شما این است که از پایانه میدان بیت المقدس_ وکیل آباد همان خط 12 استفاده کنید و در ایستگاه پایانی وکیل آباد پیاده شده و خود را به خط 4 شاندیز برسانید و مطابق با مسیر قبل که گفته شده خود را به مجموعه برسانید.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به شهر رویایی پدیده

با توجه به میانگین زمان بازدید 4 ساعته شما می‌توانید ادامه روز خود را در فضایی نزدیک به این شهر رویایی سپری کنید؛ جاذبه‌های گردشگری با فاصله مناسب از این مجموعه عبارت‌اند از:

  • شهر شاندیز
  • روستای زشک
  • روستای ابرده
  • روستای عنبران
  • بند گلستان
پارک آبی شهر رویایی پدیده مشهد

کلام آخر

ما در این بلاگ از سایت‌ های هتل همسفر هم در پارک آبی شهر رویایی پدیده شدیم، تلاش کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با پارک آبی شهر رویایی پدیده و اطلاعات مختصری در رابطه با دیگر امکانات مجموعه پدیده به دست آوردیم و با شما به اشتراک بگذاریم.

ما با شما همراه شدیم و علاوه بر اطلاعات مورد نیاز مسیر‌های آسان برای رفتن به این مجموعه، آدرس دقیق و…را در اختیارتان گذاشتیم تا به هنگام سفر و در زمان رزرو تور گردشگری مشهد یا حتی در سفر بدون تور که مسئولیت همه کار ها بر دوش خودتان است از جمله رزرو هتل مشهد میزان زمان لازم برای تفریح و وقت گذرانی در این مجموعه را لحاظ کنید. با تشکر از همسفری شما؛ ما در اینجا منتظر نظرات شما و پاسخگوی سؤالاتتان در اسرع وقت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باغ وحش مشهد

دوشنبه 16 مرداد 1402
یکی از جاذبه‌های گردشگری که در هر نقطه از دنیا طرف‌داران خود را دارد، باغ وحش است. شما در سفر […]
باغ وحش مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس