گردشگری شبانه در تهران ، تفریحات پایتخت نشینان

دیدن و گردش در شب های پایتخت جز تفریحات امروزی و زیبا دهه اخیر محسوب می شود. البته به دلیل ممنوعیت تردد های شبانه کرونا این گردش در شهر نسبتا کم تر شده است. اما با شروع وسیع واکسیناسیون در سطح کشور این ممنوعیت ها کم کم کنار گذاشته می شوند و همه چیز عادی می شود.مکان های زیادی برای گردشگری شبانه در تهران وجود دارد که اگر برای سفر به تهران می روید پیشنهاد می کنیم از آنها بازدید کنید.

جاذبه های گردشگری شبانه در تهران

بام تهران

بالاترین نقطه خیابان ولنجک تهران را بام تهران می نامند که مخصوص گردشگری شبانه در تهران و بهترین مکان برای دیدن شب های آرامش بخش تهران از بالا است. علاوه بر منظره شهر تفریحات زیادی از جمله: وی آر، بگ جامپ، ترامپولین، بانجی جامپینگ، سورتمه، زیپ لاین و… است.

گردشگری شبانه تهران بام تهران

برای رزرو هتل تهران نزدیک بام تهران به سایت hihotel مراجعه کنید.

گردشگری شبانه در تهران دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر بزرگترین دریاچه مصنوعی در کل کشور است که اهالی پایتخت برای شب گردی به اینجا سر می زنند. زیرا که به دلیل انعکاس نور های ساختمان اطراف بر روی دریاچه زیبایی شب را چندین برابر می کند. به جز خود دریاچه تفریحات جذاب دیگری مانند: سافاری وحشت، پیست پرش، سینمای هرم، چرخ و فلک، پیست دوچرخه، قایق و ماشین برقی است. در کنار دریاچه چیتگر پارک جنگلی قرار دارد که زیبایی آن مکان را چند برابر می کند.

گردشگری شبانه تهران دریاچه چیتگر

گردشگری شبانه در تهران پل طبیعت

یکی از جاهای دیدنی تهران پل طبیعت پایتخت است، این پل گذرگاه میان دو پارک طالقانی و آب و آتش است. که بر روی بزرگراه مدرس ساخته شده است. کار ساخت این پل در سال 1393 به اتمام رسید. بر روی پل رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که به آنها فود کورت پل چوبی هم می گویند که از کیفیت بالایی برخوردارند.

گردشگری شبانه تهران پل چیتگر

دربند تهران

یکی از دهکده های قدیمی شمیران است، و در ارتفاع 1700 متری از سطح دریا قرار دارد. اگر شما هم از هوای آلوده تهران خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم به این مکان زیبا سر بزنید. در این مکان رستوران و کافه های متعددی وجود دارد.

گردشگری شبانه تهران دربند تهران

گردشگری شبانه در تهران میدان آزادی تهران

در هر ساعت از شبانه روز اگر شما به میدان آزادی بروید رهگذر و آدم وجود دارد. شلوغی شبانه میدان آزادی بسیار زیبا است. بساط های شامی و دست فروشان اطراف میدان هوای آنجا را لذت بخش تر کردند.

گردشگری شبانه تهران میدان آزادی تهران

گردشگری شبانه در تهران خیابان سی تیر

می شود تنها خیابان تهران که مخصوص گردش شبانه در شهر ساخته شد خیابان سی تیر است. این خیابان تهرانی های زیادی را به سمت خود می کشاند که تا ساعاتی از بامداد به تفریح میپردازند، جذابیت این خیابان به دلیل بناهای قدیمی منطقه و بافت قدیمی طور محله است. در خیابان سی تیر انواع غذاهای خیابانی با بهترین کیفیت طبخ می شوند که قیمت بسیار مناسبی دارند.

گردشگری شبانه تهران خیابان سی تیر

دیگر مکان ها

مکان های زیادی وجود دارد در تهران که می توان یک شبگردی خوب را تجربه کرد.

اگر قصد دارید دلی از غذا در شبگردی های پایتخت در بیارید می توانید به خیابان پالیز، خیابان سی تیر بروید

اگر قصد دارید شب را در بهترین کافه های شهر سر کنید کافه سام، کافه ه، کافه پل از بهترین ها هستند.

پارک های زیبا سطح شهر مانند پارک جمشیدیه، پارک نیاوران، پارک ملت، پارک آب و آتش، پارک پردیسان است.

شمال تهران به دلیل کوهستانی بودن بام های زیادی دارد از معروف ترین آن ها عبارت اند از: بام محک، بام بوکان، بام ولنجک است.

سخن آخر

شما می توانید با رزرو تور تهران به برخی از این نقاط ذکر شده بروید همراه با تور، اما اگر شرایط استفاده از تور را ندارید، با استفاده از رزرو هتل تهران از تمام این مناطق دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهربازی سر پوشیده ژوپیتر ؛ یک تیر و چند نشان

یکشنبه 9 آبان 1400
شهربازی ها بهترین جاذبه های گردشگری هر شهر به حساب می آیند و همه عاشق ماجراجویی در این مکان ها […]
شهربازی سر پوشیده ژوپیتر تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس