بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم همراه آدرس

جزیره قشم با طبیعتی بی نظیر و فرهنگی غنی، یکی از مقاصد گردشگری منحصر به فرد ایران به شمار می‌رود. اگر به دنبال تجربه  و آشنایی با فرهنگ این جزیره هستید، هتل های قشم گزینه مناسبی برای اقامت شما نمی باشد. در مقابل، اقامتگاه های بوم گردی قشم که با الهام از سبک زندگی مردم محلی ساخته شده‌اند، فرصتی ویژه را برای گردشگران فراهم می کنند تا با مردم بومی ارتباط نزدیکی برقرار کرده و از نزدیک با فرهنگ و سنت‌های محلی آشنا شوند. در بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم، می توانید در آرامش طبیعت غرق شوید و تجربه ای متفاوت و فراموش نشدنی از سفر به قشم داشته باشید.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

اقامتگاه ساحلی فردیس؛ از بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

اقامتگاه ساحلی فردیس، از معروف ترین اقامتگاه های بومگردی جزیره قشم است. این اقامتگاه در فاصله سه کیلومتری از فرودگاه قشم قرار دارد و تا مرکز شهر قشم حدود 55 کیلومتر راه در پیش دارید. اقامتگاه ساحلی فردیس قشم از اتاق هایی کپر شکل در کنار هم ساخته شده اند که حس متفاوتی را به شما نسبت به سایر اقامتگاه های قشم القا می کنند. این کپر های گنبدی شکل، به دلیل نوع ساختار طراحی خود در روزهای گرم سال نیز هوای خنک و مطبوعی را دارند. ظرفیت هر کپر 5 نفر است و کف کپرها موکت است و سرویس حمام و دستشویی به صورت اختصاصی در هر کپر قرار داده شده است. 

در اقامتگاه فردیس قشم، رستوران و کافی شاپ وجود ندارد، اما مهمانان می توانند از غذا های محلی که در آشپزخانه اقامتگاه تهیه می شود، لذت ببرند. تنها کافی است که از قبل سفارش خود را به مسئولین اقامتگاه اطلاع دهید. همچنین، این اقامتگاه در فاصله ۸ کیلومتری از اسکله قرار دارد که دسترسی آسانی برای سفر به جزیره هنگام فراهم می‌کند. دسترسی اقامتگاه ساحلی فردیس به جاهای دیدنی قشم، یکی از دلایلی است که پیشنهاد می شود این اقامتگاه را انتخاب کنید.

آدرس اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس قشم : ساحل جنوبی، سه‌کیلومتری فرودگاه بین‌المللی قشم، رو‌به‌روی جزیره هنگام

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه ساحلی فردیس قشم 

اقامتگاه ساحلی فردیس قشم

اقامتگاه هفت رنگو قشم

اقامتگاه بومی هفت رنگو، در خانه ای بزرگ و بومی که دور آن را اتاق های فرا گرفته است، قرار دارد. این اقامتگاه بوم گردی قشم در روستای هفت رنگو قشم واقع شده و به تنهایی می تواند یکی از جاذبه های گردشگری قشم محسوب شود. حیاط اقامتگاه هفت رنگو از درختان نخل پوشیده شده که در کنار این درختان آلاچیق هایی برای استراحت در روز برای مسافرین در نظر گرفته شده است.

اقامتگاه هفت رنگو از سه حیاط با نام های ماهی، پرندگان و درختان تشکیل شده که مجموعا 23 واحد اقامتی را در خود جای داده است. از مزایای این اقامتگاه، کافه رستورانی آن را می توان اشاره کرد که انواع غذاهای ایرانی محلی و دریایی را در منو آن مشاهده می کنید و برای صرف وعده های غذایی نیاز به پیدا کردن رستوران ندارید.

آدرس اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو قشم : جاده هفت رنگو، ابتدای روستای هفت رنگو

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه هفت رنگو قشم 

اقامتگاه هفت رنگو قشم

اقامتگاه بوم گردی نخل ناخدا قشم

قطعا در لیست بهترین اقامتگاه های بوم‌ گردی قشم، اقامتگاه بوم‌ گردی نخل ناخدا را می بینید. این اقامتگاه که به عنوان هتل سنتی نیز شناخته می‌شود، در محیطی جذاب و صمیمی ساخته شده است. اقامتگاه نخل ناخدا در کنار یک نخلستان بزرگ قرار دارد و نمای آن به منظره ای شگفت انگیز از نخل های بلند و سر به فلک کشیده مشرف است. این اقامتگاه در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هزار متر مربع احداث شده و به دو بخش VIP و سنتی تقسیم می شود.

بخش VIP اقامتگاه نخل ناخدا دارای ۶ اتاق است که تمامی آن ها به تخت خواب دو نفره با کیفیت مجهز هستند. بخش سنتی اقامتگاه نیز شامل ۶ اتاق مجزا و ۲ سوئیت خانوادگی است. با رزرو از بین اتاق های این بخش، تجربه زندگی سنتی و بومی ساکنین قدیمی این منطقه را برای شما تداعی خواهد شد.

در اقامتگاه نخل ناخدا قشم نسبت به سایر اقامتگاه های قشم خدمات منحصر به فردی را به مهمانان خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات و امکانات رفاهی این اقامتگاه می توان صبحانه، ناهار و شام، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، گشت جزیره همراه با تور لیدر محلی نام برد. ورزش های آبی که در اقامتگاه نخل ناخدا برای مسافرین در نظر گرفته شده، جت اسکی و قایق سواری، غواصی، موج سواری، پاراگلایدر و پاراموتور می باشند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی نخل ناخدا قشم : روستای طبل، جنب مسجد اصلاح 

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه نخل ناخدا قشم 

  • جنگل های حرا
  • دره تندیس ها
  • بام قشم
  • موزه لنج سازی و دریانوردی
  • شهر تاریخی کلات کشتاران
 اقامتگاه نخل ناخدا قشم

اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم

خانه دوست یکی از اقامتگاه‌ های بوم گردی قشم است که در شهر ساحلی سوز قرار دارد. ساختمانی که این اقامتگاه در آن فعالیت می کند، قدمتی ۸۰ ساله دارد که با مساحتی نزدیک به ۱۴۰۰ متر مربع، در گذشته به عنوان مکانی برای جلسات قرآن خوانی مورد استفاده مردم بومی قرار می‌گرفت. در سال ۹۶، معماران ایرانی با حفظ حال و هوای سنتی این بنا، آن را مرمت و بازسازی کرده اند تا به عنوان اقامتگاه بوم گردی فعالیت داشته باشد.

به منظور حفظ فضای سنتی اقامتگاه بوم گردی خانه دوست، در اتاق های آن تخت قرار ندادند و سرویس بهداشتی و حمام نیز به صورت اشتراکی در حیاط قرار دارد. در این اقامتگاه، غذاهای محلی توسط آشپزی ماهر برای شما سرو می شود و طعم فراموش نشدنی از غذاهای محلی قشم را برایتان به ارمغان می آورد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم : روستای سوزا، میدان آزادی

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه خانه دوست قشم 

  • پارک ساحلی سوزا
  • اسکله سوزا
  • کوه گپ شهر سوزا
  • ژئو پارک قشم 
  • دره ستارگان
اقامتگاه خانه دوست قشم 

اقامتگاه بوم گردی صفا آباد قشم

اقامتگاه بوم گردی صفا آباد قشم به عنوان یکی از آرام ترین اقامتگاه های بومگردی قشم، بین مسافران شناخته شده است. این اقامتگاه در منطقه ای قرار دارد که کاملا از هیاهوی شهری به دور است و فضایی آرام و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اقامتگاه بوم گردی صفا آباد قشم دارای ۱۶ اتاق متنوع است که هر اتاق نام مخصوص خود را دارد و از جاذبه های دیدنی قشم گرفته شده است. در این اقامتگاه سرویس بهداشتی و حمام به صورت اختصاصی در هر اتاق در نظر گرفته شده است. در این اقامتگاه رستورانی با غذاهای دریایی وجود دارد که پیشنهاد می شود تجربه صرف غذا در زیر درختان گل کاغذی این رستوران را از دست ندهید.

آدرس اقامتگاه بوم گردی صفا آباد قشم : جاده لافت، روستای صفا آباد

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه صفا آباد قشم 

  • غار نمک
  • دره تندیس ها 
  • دره ستارگان
اقامتگاه صفا آباد قشم 

اقامتگاه بوم گردی نچیدار قشم

اقامتگاه نچیدار قشم، یک خانه بومی با بافت سنتی و قدیمی است که با چیدمان روستایی که در آن بکار رفته، حس زندگی در خانه های گذشته را به شما منتقل خواهد کرد. اقامتگاه بومگردی نچیدار قشم، تنها شامل 6 واحد اقامتی است که جز اقامتگاه های کوچک و دنج قشم محسوب می شود. در این اقامتگاه، سرویس حمام و دستشویی به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می گیرد و یک آشپزخانه وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از قبل غذای مورد نظر خود را سفارش دهید.

آدرس اقامتگاه بوم گردی نچیدار قشم : روستای چاهو شرقی، جاده شاهکوه، جنب پارک

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه نچیدار قشم 

  • تنگ چاهکوه
  • ساحل سرنخ
  • غار نمکدان
  • آبگرم کارگه
اقامتگاه نچیدار قشم 

اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی قشم

جزیره هنگام یکی از زیبا ترین جزایر اطراف قشم است و قطعا در سفر به قشم بازدید از این جزیره زیبا خالی از لطف نیست. اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی گزینه ای ایده آل به حساب می آید. این اقامتگاه با معماری سنتی امکانات رفاهی خوبی در حد هتل های قشم ارائه می دهد. امکاناتی نظیر تور گردش همراه تور لیدر محلی، اینترنت رایگان، کافی شاپ و رستوران که صبحانه را مهمان آن ها هستید و رایگان می باشد.

فضای داخلی اقامتگاه به گونه ای طراحی شده که در مقابل هر اتاق یک تراس کوچک و مستقل قرار دارد، جایی که می توانید یک عصرانه دلچسب را در هوای دل پذیر جزیره میل نمایید و لحظات خوشی را جزیره سپری کنید. نزدیکی به ساحل زیبای جزیره هنگام، از دیگر مزایای مهم این اقامتگاه است.

آدرس اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی قشم : جزیره هنگام ، هنگام قدیم (عرب)

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه گاروم زنگی قشم 

اقامتگاه گاروم زنگی قشم

رزرو هتل های قشم از های هتل 

اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید، می‌توانید از طریق رزرواسیون های هتل به دو روش تلفنی یا آنلاین، بهترین هتل‌ های قشم را رزرو کنید. این وب سایت علاوه بر پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان از لحظه رزرو تا اقامت در هتل منتخب شما، تخفیفات ویژه ای را نیز در مناسبت های خاص به کاربران خود ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی رستوران های درگهان قشم

شنبه 10 شهریور 1403
درگهان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در جزیره قشم، دارای تنوع زیادی از رستوران‌ها و فست‌فودهای مختلف است […]
رستوران های درگهان قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس