بهترین هتل های یزد همراه آدرس و امکانات

بهترین هتل های یزد با ارائه ترکیبی از معماری سنتی ایرانی، امکانات مدرن، خدمات باکیفیت و موقعیت مکانی مناسب، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی هستند که به دنبال سفری خاطره‌انگیز به شهر یزد می‌گردند. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل‌ها با خوشرویی و مهمان‌نوازی تمام، در تلاشند تا اقامتی خوشایند و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنند.

بهترین هتل های یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه، هتلی شیک و از هتل های پنج ستاره یزد است که از دو بخش هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده است. این هتل با تلفیق معماری سنتی و مدرن، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای مهمانان خود رقم می‌زند. هتل صفائیه یزد به مراکز خرید شهر و آثار باستانی یزد نزدیک است و دسترسی آسانی به آن‌ها دارد. این هتل دارای 195 واحد اقامتی و 5 نوع اتاق دوتخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سوئیت، آپارتمان و اتاق پرزیدنتال است.

هتل صفائیه یزد دو رستوران و یک کافی‌شاپ داشته که رستوران سنتی در طبقه همکف، رستوران بین‌المللی در طبقه دوم و کافی‌شاپ در طبقه همکف آن قرار دارند. صرافی، سونا، پارکینگ، جکوزی، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، اینترنت بی‌سیم، خدمات خانه‌داری، خدمات ترانسفر فرودگاهی، استخر، سالن بدنسازی و فروشگاه از جمله امکانات این هتل هستند.

  • آدرس هتل پارسیان صفائیه یزد: صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی

هتل گیتی یزد

هتل گیتی یزد یک هتل سنتی 5 ستاره بوده که در بافت تاریخی یزد واقع شده است. این هتل در فاصله نزدیکی از اماکن تاریخی یزد مانند خانه لاری‌ها، زندان اسکندر و موزه سکه حیدر زاده قرار گرفته است. هتل گیتی دارای 11 اتاق با ظرفیت‌های 1 تا 4 نفر است و انواع اتاق‌های آن شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته می‌شود. تمامی اتاق‌های هتل گیتی یزد دارای سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی، جاکفشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون و یخچال هستند. برخی از اتاق‌ها نیز تراس یا بالکن دارند.

هتل گیتی یزد دارای رستوران نیست، اما صبحانه رایگان را در سالن غذاخوری هتل به مهمانان ارائه می‌دهد. صبحانه شامل انواع غذاهای ایرانی مانند نان، پنیر، تخم مرغ، میوه و چای می‌شود. این هتل دارای یک کافی‌شاپ در محوطه هتل است که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، تنقلات و… را سرو می‌کند و از 10:00 صبح تا 11:00 شب می‌توانید به آن مراجعه کنید. از امکانات هتل گیتی می‌توان به فضای سبز، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، صبحانه رایگان، روم سرویس، صندوق امانات، پارکینگ (غیرمسقف، بدون نیاز به رزرو)، وای‌فای و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

  • آدرس هتل گیتی یزد: خیابان امام، کوچه چهلم، بافت تاریخی، جنب موزه سکه حیدرزاده
هتل گیتی یزد

هتل داد یزد

هتل داد یزد، از هتل های 4 ستاره یزد بوده که با معماری سنتی ایرانی و امکانات مدرن، در دل بافت تاریخی شهر یزد واقع شده است. این هتل که در دسته بهترین هتل های یزد قرار دارد، در گذشته کاروانسرایی برای مسافران جاده ابریشم بوده و در سال 1386 پس از مرمت و بازسازی به هتلی لوکس و مجلل تبدیل شد. هتل داد یزد دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر مانند میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد، مجموعه فهادان و بازار یزد را برای مسافران فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل داد یزد با تلفیقی از هنر سنتی و مدرن، فضایی آرام و دلنشین را برای مسافران فراهم می‌کند. این اتاق‌ها در انواع اتاق دوتخته و سه تخته استاندارد، اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته و سه تخته رو به حیاط و اتاق خانوادگی دسته‌بندی می‌شوند. در این اتاق‌ها، تمامی امکانات رفاهی مانند تخت‌های استاندارد، مبلمان شیک، تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد. هتل داد یزد با داشتن دو رستوران به نام‌های رستوران بام و رستوران آیینه و یک کافی‌شاپ در حیاط مرکزی، تجربه‌ای منحصر به فرد از طعم‌های اصیل ایرانی و بین‌المللی را به شما ارائه می‌دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده، هتل داد امکانات و خدمات دیگری را نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به استخر و سونا، سالن بدنسازی، مرکز ماساژ، فروشگاه صنایع دستی، خدمات تور و گشت و گذار، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی و لاندری، اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی محوطه هتل و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

  • آدرس هتل داد یزد: میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد، هتلی چهار ستاره در قلب بافت تاریخی شهر یزد، با معماری باشکوه و امکانات مدرن، تجربه‌ای لوکس و به یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند. این هتل که در محل ارگ تاریخی شهر یزد بنا شده، دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر مانند دخمه زرتشتیان، موزه آیینه و روشنایی و مرکز خرید آریا را برای مسافران فراهم می‌کند. هتل ارگ جدید دارای 134 باب اتاق در 7 تیپ مختلف است که عبارتند از: اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته رو به حیاط، اتاق سه تخته، اتاق سوئیت، اتاق سوئیت رو به حوض، اتاق آپارتمان و اتاق پنت هاوس.

تمامی اتاق‌های هتل ارگ جدید یزد مجهز به امکاناتی مانند مبلمان شیک، تلویزیون، یخچال، یخچال، سشوار، چای ساز، صندوق امانات و اینترنت بی‌سیم رایگان هستند. این هتل دارای دو رستوران بوده که رستوران سنتی ارگ در طبقه همکف و رستوران روف تاپ در طبقه پشت بام آن قرار دارند. کافی شاپ ارگ نیز در لابی هتل واقع شده و مکانی مناسب برای صرف قهوه، چای و دسر است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های یزد خدمات ترانسفر فرودگاهی، سالن بدنسازی، استخر و سونا، فروشگاه صنایع دستی، مرکز ماساژ،خدمات تور، خدمات خشکشویی و لاندری، اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی محوطه هتل و پارکینگ اختصاصی را ارائه می‌دهد.

  • آدرس هتل ارگ جدید یزد: صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، انتهای بلوار مناجات، جنب پارک مهرآوران
هتل ارگ جدید یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل مشیرالممالک یزد، هتلی 4 ستاره با معماری سنتی ایرانی در بافت تاریخی شهر یزد است. این هتل که در گذشته خانه اربابی یکی از ثروتمندان یزد بوده، در سال 1382 پس از مرمت و بازسازی به هتلی مجلل تبدیل شد. هتل مشیر الممالک در خیابان انقلاب، بلوار مشیر الممالک قرار دارد و به مکان‌هایی چون مسجد جامع یزد، موزه آب یزد، میدان مارکار و باغ دولت آباد نزدیک است. هتل مشیر الممالک دارای 4 نوع اتاق دوتخته استاندارد، سه تخته استاندارد، سوئیت و آپارتمان است. تمامی اتاق‌ها مجهز به کمد لباس، چای‌ساز، تلویزیون، یخچال، مینی بار، مبلمان، حمام اختصاصی، تلفن و تهویه مطبوع هستند.

هتل باغ مشیر الممالک یزد دارای دو رستوران و یک کافی‌شاپ است. رستوران نقاشی در طبقه همکف هتل واقع شده و فضایی سنتی با نقاشی‌های دیواری و سقف‌های طاق‌دار دارد. رستوران باغ در حیاط هتل واقع شده و فضایی باز و سرسبز دارد. کافی‌شاپ سنتی در طبقه همکف هتل واقع شده و فضایی سنتی با حوض فیروزه‌ای و آینه‌کاری دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان فروشگاه صنایع دستی، مرکز ماساژ، خدمات خشکشویی، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، صندوق امانات، خدمات لاندری، خدمات پزشکی، اجاره دوچرخه و خدمات نگهداری از کودکان را نام برد.

  • آدرس هتل باغ مشیر الممالک یزد: خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک
هتل باغ مشیرالممالک یزد

بهترین هتل های اقتصادی یزد

اگر به دنبال کاهش هزینه های خود در سفر به شهر تاریخی یزد هستید، در لیست بهترین هتل های یزد، هتل هایی با قیمت مناسب را پیدا خواهید کرد که امکانات خوبی را در اختیارتان قرار می دهند. در ادامه لیست هتل های اقتصادی یزد را قرار داده ایم تا با رزرو از بین آنها، اقامتی مقرون به صرفه را در شهر یزد تجربه کنید.

هتل بوتیک دربار یزد

هتل دربار یزد، که قدمت آن به دوره قاجار و پهلوی بر می گردد، از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل بوتیک دربار یزد دارای 14 واحد اقامتی در دو طبقه می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرش 37 مهمان را دارد و در لیست بهترین هتل بوتیک های یزد قرار دارد. در این هتل 7 نوع اتاق برای رزرو وجود دارد که شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته و یک اتاق شش تخته می شود. 

حیاط هتل، دربار با یک حوض فیروزه ای در وسط آن که تخت های چوبی در اطراف آن چیده شده اند، فضایی دلنشین و دوستانه را ایجاد کرده است. رستوران هتل دربار یزد انواع غذا های ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند و همچنین این هتل سفره‌ خانه ای معروف دارد که مکانی آرام و دنج برای استراحت شما فراهم کرده است و انواع نوشیدنی گرم و سرد را در اختیارتان قرار می دهد.

بوتیک هتل دربار همچنین امکانات و خدماتی مانند اینترنت رایگان، یخچال، مینی بار با هزینه جداگانه، رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی رایگان را نیز دارد.

  • آدرس هتل دربار یزد : بلوار بسیج، جنب آب انبار رستم گیوه

هتل فاضلی یزد

هتل فاضلی یکی از بهترین هتل های یزد از نظر مسافران است و تاکنون گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. هتل فاضلی یزد که هتلی 3 ستاره است، در بافت سنتی یزد واقع شده و ساختمان آن به دوره صفویه بر می گردد. این هتل که در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده، دارای ۱۶ واحد اقامتی سنتی است که در دو طبقه و در اطراف حیاط مرکزی قرار گرفته اند. 

معماری سنتی که در اتاق های آن به کار گرفته شده، همراه پنجره های بلند و شیشه های رنگی اتاق ها، جذابیت خاصی به هتل فاضلی یزد بخشید است. چشم انداز اتاق های این هتل سنتی یزد، حیاط سرسبز با حوضی آبی و فواره اش است که دور آن را باغچه های پر گل پوشانده است. رستوران هتل فاضلی با ارائه غذا های متنوع از جمله فست فود، غذا های اصیل ایرانی و غذا های گیاهی، به عنوان یکی از بهترین رستوران های یزد شناخته می‌شود که پذیرای مهمانان غیر مقیم هتل نیز می باشد.

از امکانات هتل فاضلی یزد می توان به اینترنت در لابی، فروشگاه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لاندری (خشکشویی)، صرافی، چایخانه سنتی، رستوران بام، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات CIP(تشریفات ویژه)، اتاق چمدان و خدمات خانه داری اشاره کرد.

  • آدرس هتل فاضلی یزد : خیابان امام، خیابان مسجد جامع، میدان وقت الساعت
هتل فاضلی یزد

هتل خوان دوحد یزد

هتل خوان دوحد یزد که از بهترین هتل های سنتی یزد است در سال 1394 بازسازی شده و به عنوان یک هتل میزبان مهمانان یزد می باشد. این هتل که یک خانه قدیمی از دوران صفویه است دارای 29 واحد اقامتی می باشد که در طبقات زیر زمین و همکف قرار گرفته اند. هتل خوان دوحد یزد دو حیاط کوچک دارد که با تخت های چوبی و گلدان های سر سبز و حوضچه های مصنوعی تزیین شده اند. در رستوران هتل خوان دوحه یزد این امکان برای شما فراهم شده است از پخش موسیقی زنده در کنار صرف وعده غذایی خود لذت ببرید.

این هتل 9 مدل اتاق در دو طراحی قاجار و صفویه، برای رزرو در اختیار شما قرار می دهد که واحد های اقتصادی آن در فضایی جدای از فضای هتل هست قرار گرفته اند. در هتل خوان دوحه یزد صبحانه را مهمان هتل هستید ولی اگر از اتاق های اقتصادی رزرو داشته اید باید هزینه صبحانه را پرداخت کنید.

دیگر امکانات هتل خوان دوحه یزد، سرویس (آب جوش و آب معدنی) رایگان به طور روزانه، کافی نت، خدمات لباسشویی و خشکشویی سریع، روم سرویس 24 ساعته، تاکسی سرویس 24 ساعته، سالن جهت برگزاری سمینار، جلسات و انواع مهمانی و متفاوت ترین سالن صبحانه به سبک قاجاریه در یزد است.

  • آدرس هتل خوان دوحد یزد : میدان امیر چخماق، خیابان سلمان، بلوار شهید عاصی زاده

هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی یزد دارای ۴۱ واحد اقامتی است که شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت های سه تخته و چهار تخته می شود، که انتخاب های متنوعی را برای مسافران با تعداد نفرات مختلف فراهم می کند. این هتل سه ستاره از هتل های قدیمی یزد است که در سال 1363 تاسیس شده ولی برای ارتقای سطح خدمات رفاهی، در سال 1389 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل جهانگردی یزد همچنین امکاناتی نظیر لابی با فضایی زیبا، کافی نت، کتابخانه، محل بازی کودکان، صندوق امانات و رستورانی با دو سالن مجزا را به مهمانان خود ارائه می دهد.

معماری هتل جهانگردی تلفیقی از سبک سنتی و مدرن است که توانسته رضایت افرادی با سلایق مختلف را جلب کند. باید بدانید که این هتل جزو گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی نیز محسوب می‌شود. 
آدرس هتل جهانگردی یزد : میدان امام حسین – بلوار دانشجو جنب اداره ارشاد

هتل جهانگردی یزد

رزرو بهترین هتل های یزد از های هتل

برای رزرو بهترین هتل های یزد می‌توانید به سامانه وب سایت های هتل مراجعه کنید و از طریق رزرواسیون آنلاین های هتل، اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنید. در های هتل می‌توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند شوید و از خدمات 24 ساعته مجموعه استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین هتل های یزد در کدام منطقه از شهر واقع شده اند؟

بهترین هتل های یزد در بافت تاریخی و مرکز این شهر واقع شده اند.

قیمت بهترین هتل های یزد چقدر است؟

قیمت هتل های یزد در فصل‌های مختلف سال و همچنین نوع هتل و ستاره آن متفاوت است.

چه امکاناتی در بهترین هتل های یزد وجود دارد؟

امکانات هتل‌های یزد بسته به نوع هتل و ستاره آن متفاوت است. با این حال، بیشتر آن‌ها دارای امکاناتی مانند فروشگاه صنایع دستی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات اسپا، استخر، سونا، خدمات تور و ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهترین هتل های تهران همراه با آدرس و تحلیل امکانات و خدمات

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
اگر قصد سفر به تهران را دارید باید بدانید که انتخاب هتل مناسب اصلی‌ترین عامل برای اقامت آسوده و سفری […]
اقامت در بهترین هتل های تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس