آشنایی با انواع هتل در چابهار نزدیک دریا

خیلی از مسافران شهر چابهار ترجیح می‌دهند که محل اقامت خود را از میان هتل های ساحلی چابهار انتخاب کنند؛ تا به‌راحتی به دریای عمان و سواحل ماسه‌ای آن دسترسی داشته باشند. از جمله هتل‌های نزدیک دریا این شهر می‌توان به هتل لیپار چابهار، هتل لاله چابهار و هتل ونوس چابهار اشاره کرد. در ادامه، این هتل‌ها و امکانات آن ها را بررسی می‌کنیم.

هتل ساحلی لیپار چابهار، تنها هتل 5 ستاره چابهار

هتل لیپار، تنها هتل پنج ستاره شهر چابهار است. فاصله کمی با دریا دارد؛ به‌گونه‌ای که برخی از اتاق‌های آن چشم انداز دریا دارند و برخی دیگر از آن‌ها رو به باغ هستند. از مهم‌ترین امکانات هتل لیپار چابهار می‌توان به رستوران، اینترنت در لابی، استخر، چایخانه سنتی، سالن ورزشی، رستوران بام، نمازخانه و غیره اشاره کرد. 

حمام، تلویزیون، روم سرویس، صبحانه، مینی‌بار، دمپایی، آباژور، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، تلفن در اتاق و غیره، از جمله امکاناتی هستند که در اتاق‌های این هتل ارائه می‌شود. اگر این هتل را از میان هتل‌ های چابهار نزدیک دریا انتخاب کرده‌اید؛ به راحتی و در مدت زمان چند دقیقه‌ای می‌توانید از مراکز خرید فردوس، صالحیار و تیس دیدن کنید؛ چرا که هتل لیپار چابهار، فاصله کمی تا این مکان‌ها دارد. 

هتل لیپار چابهار - هتل های چابهار نزدیک دریا

آدرس هتل لیپار چابهار

چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی

هتل لاله چابهار، تجربه‌ای متفاوت از غروب در کنار دریا

اقامتگاه ستاره لاله چابهار یکی از هتل‌ ها در چابهار و نزدیک دریا است. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید در ساحل عمان قدم بزنید و یا در محوطه اقامتگاه، از معماری زیبا و فضای سبز آن لذت ببرید. هتل لاله، اتاق‌های خود را به‌صورت یک تا سه تخته و سوئیت‌های معمولی یک تخته و سوئیت‌های رویال چهار نفره در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

اقامت در هتل لاله چابهار، دسترسی شما به‌ مکان‌هایی همچون ساحل دریا بزرگ، منطقه حفاظت شده گاندو، کوه‌های مینیاتوری، تالاب لیپار، گل فشان تنگ، سواحل صخره‌ای و باغ های موزه‌ را آسان‌تر خواهد کرد. پارکینگ با ظرفیت 30 دستگاه خودرو، رستوران، کافی‌شاپ، رمپ و ویلچر مخصوص سالمندان تنها بخشی از امکانات این هتل است. از امکانات موجود در اتاق‌های آن نیز می‌توان به حمام، آباژور، سرویس بهداشتی، کمد لباس، سیستم اطفا حریق، مینی‌بار با هزینه و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.

هتل لاله چابهار

آدرس هتل لاله چابهار

چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر

هتل ساحلی ونوس چابهار، اقامتی راحت و مدرن در نزدیک دریا

هتل ونوس نیز در دسته هتل های چابهار نزدیک دریا قرار می‌گیرد و برخی از اتا‌ق‌های آن، چشم‌اندازی روبه‌دریا دارند. پرسنل مجرب و امکانات قابل قبول از مهم‌ترین مزایای حضور در هتل ساحلی ونوس است. لابی، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ و نمازخانه، مهم‌ترین امکانات این هتل سه ستاره است. متوسط امتیاز کاربران به هتل ونوس 4 و  8 دهم از 10 است. از مهم‌ترین امکاناتی که این هتل به‌طور اختصاصی و در اتاق‌ها در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، می‌توان به تلویزیون در اتاق، حمام، دمپایی، کمد، دراور، یخچال، تلویزیون، دراور، یخچال، صبحانه، روم سرویس، آب رایگان و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

هتل ونوس چابهار

آدرس هتل ونوس چابهار

بلوار شهید ریگی- دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی

 قیمت هتل‌ ها در چابهار نزدیک دریا

قیمت هتل‌ های نزدیک دریا، کمی بیش‌تر از هتل آپارتمان‌های دورتر از دریا و موجود در مرکز شهر است. با این وجود در میان هتل های چابهار نزدیک دریا، قیمت هر هتل با توجه به کیفیت، امکانات، خدمات و موقعیت قرارگیری متفاوت است. اما به‌ طور کلی شروع قیمت در هتل های پنج ستاره چابهار حدود 1 میلیون 945 هزار تومان و در هتل های چهار ستاره چابهار، از 1 میلیون و 226 هزار تومان آغاز می‌شود.   

رزرو هتل های چابهار نزدیک دریا

شما می‌توانید هتل‌ های چابهار نزدیک دریا و امکانات آن را در وبسایت های هتل مشاهده کرده و آن را رزرو کنید. برای انجام این کار کافی است وارد صفحه رزرو هر هتل شده و اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس از سمت چپ هر اتاق، تقویم نرخی برای 30 روز آینده را مشاهده کنید. در ادامه پس از تعیین بازه زمانی مورد نظر، اتاق خود را رزرو کنید. اگر تاکنون تجربه رزرو و اقامت در هتل های نزدیک دریا چابهار را داشته‌اید؛ می‌توانید تجربیات خود را در قسمت کامنت، با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهنمای کامل حمل و نقل عمومی مشهد

دوشنبه 8 آبان 1402
مشهد یکی از شهرهای بسیار شلوغ ایران است. این شهر به دلیل ورود گردشگران زیاد همیشه مملو از شلوغی و […]
حمل و نقل عمومی مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس