راهنمای کامل حمل و نقل عمومی مشهد

مشهد یکی از شهرهای بسیار شلوغ ایران است. این شهر به دلیل ورود گردشگران زیاد همیشه مملو از شلوغی و ازدحام است. مخصوصا عزیزانی که در هتل های نزدیک حرم امام رضا اقامت دارند، از شلوغی این شهر و خیابان های منتهی به حرم اعلام نارضایتی می کنند؛ اکثر مسافرینی که به این شهر سفر می‌کنند، از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس، هواپیما و قطار استفاده می‌نمایند. به همین دلیل تمایل دارند قبل از سفر اطلاعاتی در رابطه با وضعیت حمل و نقل عمومی مشهد داشته باشند.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، هزینه کمتری برای سفر شما به همراه دارد و شما در طی سفر برای جابجایی و رفتن به جاهای دیدنی مشهد مشکلی نخواهید داشت. اگر قصد دارید به شهر امام رضا سفر کنید، این مقاله بسیار برای شما مفید است.

حمل و نقل عمومی مشهد با مترو

مترو یکی از وسایل حمل و نقل عمومی پر طرفدار است. متروی مشهد که در سال 1389 احداث شده است، 4 خط دارد. در حال حاضر تنها دو خط از چهار خط این سامانه حمل و نقل عمومی مشهد فعال است. 2 خط دیگر مترو در این شهر در دست ساخت قرار دارد.

نکته‌ای که باید در رابطه با هر 4 خطوط مترو در مشهد بدانید، این است که خط 1 با رنگ سبز، خط 2 با رنگ آبی، خط 3 با رنگ قرمز و خط 4 با رنگ نارنجی نمایش داده می‌شود. این نکته در لیست راهنمای حمل و نقل عمومی مشهد با مترو قرار دارد. در ادامه به طور کامل اطلاعات دو خط فعال متروی مشهد را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

خط 1 سیستم حمل و نقل متروی مشهد

خط 1 متروی این شهر از ایستگاه وکیل آباد آغاز می‌شود و سپس در ایستگاه فرودگاه به پایان می‌رسد. این خط مترو به طور کلی دارای 24 ایستگاه است. فعالیت این خط مترو از ساعت 6 صبح تا 10 شب هست. عموما مدت زمانی که از نظر فاصله بین هر قطار وجود دارد، 4 الی 6 دقیقه است؛ البته در روزهای تعطیل امکان افزایش این زمان تا ده دقیقه نیز وجود دارد. این مسیر دارای ایستگاه‌های مهمی اعم از ایستگاه بسیج، ایستگاه فرودگاه، ایستگاه پارک ملت، ایستگاه هفت تیر، ایستگاه پارک وکیل آباد و ایستگاه شریعتی هست.

توجه داشته باشید که نزدیک‌ترین ایستگاه در خط 1 مترو به حرم امام رضا (ع) ایستگاه بسیج است. چنانچه از هر ناحیه قصد دارید به حرم امام رضا بروید، تنها کافی است در خط 1 مترو سوار شوید و سپس در ایستگاه بسیج از آن خارج شوید. ظرفیت خط 1 مترو در شهر مشهد در حدود 170 هزار مسافر در طی ساعات فعالیت در یک روز است.

حمل و نقل عمومی در مشهد

خط 2 سیستم حمل و نقل متروی مشهد

این خط مترو در شهر مشهد 13 ایستگاه دارد. خط 2 شمال و جنوب مشهد را به یکدیگر متصل می‌کند. شروع این خط از ایستگاه کشف رود است و در ایستگاه شهید جوان به پایان می‌رسد. خط 2 همانند خط یک از ساعت 6 صبح تا 10 شب مشغول به فعالیت است. فواصل قطارهای خط 2 در حدود 10 دقیقه هست. مهم‌ترین ایستگاه‌ها در خط 2، ایستگاه‌های شریعتی، راه آهن مشهد، میدان شهدا و کوهسنگی هستند. توجه داشته باشید، که ایستگاه میدان شهدا در این خط نزدیک‌ترین ایستگاه متروی مشهد به حرم است. یکی از نکات مهم در رابطه با خطوط متروی شهر مشهد این است که، ایستگاه شریعتی نقطه مشترک هر دو خط هست.

خطوط 3 و 4 سیستم حمل و نقل متروی مشهد

خطوط 3 و 4 مترو در شهر مشهد هنوز فعالیت خود را شروع نکرده‌اند. خط 3 دارای 24 ایستگاه است و بیشتر به هدف جابه جایی مسافرین از ترمینال اتوبوسرانی تا حرم امام رضا احداث گردیده است. خط 4 با 6 ایستگاه برای دسترسی آسان‌تر به حرم امام رضا (ع) در دست ساخته قرار گرفته است.

خرید بلیط هواپیما و اتوبوس

حمل و نقل عمومی در مشهد با اتوبوس

یکی دیگر از موارد موجود در لیست سیستم حمل و نقل عمومی مشهد، اتوبوس‌ها هستند. خطوط اتوبوسرانی مشهد، ایستگاه‌های مختلفی در سرتاسر شهر دارد. این سیستم تمامی نقاط شهر مشهد را پوشش می‌دهد. در حال حاضر 1850 دستگاه اتوبوس در 163 خط مشغول به فعالیت هستند. این فعالیت محدود به شهر مشهد نیست و در حومه این شهر نیز فعالیت می‌کنند. به دلیل زیادی بودن ایستگاه‌های اتوبوس در مشهد، نمی‌توان اطلاعات تمامی آن‌ها در برای شما توضیح داد. ساعت کاری اتوبوسرانی مشهد همواره ثابت نیست. اما به طور کلی ساعت کاری اتوبوسرانی مشهد 1402 از ساعت 6 صبح تا 21 است.

با استفاده از مسیریابی هوشمند خطوط اتوبوسرانی مشهد از طریق نرم افزار اتوبوسرانی مشهد بهتر خواهید توانست نسبت به مبدا و مقصد خود بهترین خط را برای جابه‌جایی انتخاب کنید.

همچنین با استفاده از دفترچه راهنمای خطوط اتوبوسرانی مشهد می‌توانید کوتاه‌ترین مسیر را برای رسیدن به مقصدتان با استفاده از BRT پیدا کنید.

 حمل و نقل عمومی مشهد

اتوبوس‌های درون شهری مشهد

در ادامه تعدادی از ایستگاه‌های مهم برای شما شرح داده می‌شود. برای این که در نرم افزار اتوبوسرانی مشهد با مشکل مواجه نشوید، می‌توانید از نرم افزار اتوبوسرانی مشهد استفاده کنید. اگر به دنبال یک راهنمای حمل و نقل عمومی مشهد هستید، که شما را به طور دقیق و واضح راهنمایی کند. نرم افزار اتوبوسرانی مشهد بسیار برای شما مناسب است.

 اطلاعات تمامی اتوبوس‌های درون شهری مشهد در دفترچه راهنمای خطوط اتوبوسرانی مشهد قید شده است تا با استفاده از آن بهترین و کوتاه‌ترین مسیرها را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید. البته لازم است بدانید دفترچه راهنمای خطوط اتوبوسرانی مشهد اطلاعاتی به غیر از ساعت حرکت و مسیر حرکت را شامل می‌شود و مواردی نظیر تعداد اتوبوس هر خط، مسافت هر مسیر، زمان بندی، ساعت کاری اتوبوسرانی مشهد 1402 و… نیز در آن وجود دارد. با استفاده از این قابلیت مسیر خط 830 مشهد به راحتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

مسیر خط 830 مشهد: مسیر عبوری اتوبوس‌های این خط از امامیه تا انتهای باهنر است.

پایانه اتوبوسرانی آزادی مشهد

این بخش در مرکز شهر واقع شده است و در کنار پارک ملت قرار دارد. ایستگاه ملت دارای پارکینگ طبقاتی است و به سایر ایستگاه‌های اتوبوس دسترسی دارد. از مهم‌ترین خطوط این پایانه باید به خط 38/1، خط 21، 17، 31، 25 و خط 62 اشاره کنیم.

حمل و نقل عمومی مشهد رایگان

پایانه اتوبوسرانی وکیل آباد مشهد

پایانه وکیل آباد در کنار پارک وکیل آباد و ایستگاه مترو قرار دارد. این پایانه یکی از پر رفت و آمدترین پایانه‌های مشهد است. از مهم‌ترین خطوط این پایانه باید به خطوط 10، 12، 111، 113 و 121 اشاره کنیم.

پایانه اتوبوسرانی بیت المقدس در مشهد

این پایانه در نزدیکی فلکه آب یا همان میدان بیت المقدس قرار دارد. اتوبوس‌های این پایانه متفاوت هستند و مسیرهای مختلفی را طی می‌کنند. خط 86 و خط 77 مهم‌ترین خطوط این پایانه هستند.

ساعت کاری اتوبوسرانی مشهد

پایانه اتوبوسرانی شهدا در مشهد

یکی از بزرگترین پایانه‌های اتوبوسرانی مشهد، پایانه شهدا است. این مجموعه از حمل و نقل عمومی مشهد در نزدیکی ایستگاه مترو و میدان شهدا واقع شده است. خط 50، خط 60 و خط 38/1 از مهم‌ترین ایستگاه‌های این پایانه هستند. 

حمل و نقل عمومی در مشهد با  BRT

سیستم حمل و نقل عمومی مشهد، علاوه بر اتوبوس و مترو دارای بی آر تی است. خطوط 1، 2، 3، 830 و 831 از خطوط بی آر تی در مشهد هستند. خط 1 از پایانه امام رضا به طبرسی است و از حرم امام رضا (ع) نیز عبور می‌کند. خط شماره 2 از پایانه امام رضا تا فلکه آب است. برای تردد از پایانه طبرسی تا حرم کافی است به خط 3 بی آر تی مشهد بروید. خط 830 ویژه انتهای امامیه تا شهر باهنر است. خط آخر این سامانه حمل و نقل عمومی مشهد یعنی خط 831، از پایانه الهیه به طرف پایانه طبرسی هست. یکی از ایستگاه‌های این خط، حرم امام هشتم شیعیان است.

شهرداری مشهد با راه اندازی نرم افزار مسیر اتوبوس های مشهد، سعی دارد تا به مسافران و شهروندان این شهر بزرگ خدمات قابل قبولی در زمینه حمل و نقل عمومی مشهد ارائه دهد. شما با استفاده از نرم افزار مسیر اتوبوس های مشهد به راحتی قادر خواهید بود تا با استفاده از تلفن همراه خود تمامی مسیرها را بررسی کنید. برای مثال با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید مسیر خط 831 روی نقشه پیدا کنید.

ساعت کاری اتوبوسرانی مشهد

خطوط اتوبوسرانی مشهد برای حومه

اگر به نقشه خطوط اتوبوسرانی مشهد توجه کنید. متوجه می‌شوید، که خطوط زیادی اتوبوس از مشهد به روستاهای حومه و اطراف وجود دارد. تعدادی از خطوط مهم اتوبوس به حومه مشهد عبارتند از خط 206، خط 207، خط 302 و… ساعات کاری اتوبوسرانی مشهد برای حومه را می‌توانید از پایانه‌ها سوال کنید.

حمل و نقل عمومی در مشهد با تاکسی

یکی از گزینه‌های نسبتا آسان و جذاب برای حمل و نقل عمومی در مشهد، تاکسی است. انواع مختلفی از تاکسی در مشهد وجود دارد. که می‌توانید از آن استفاده کنید. موارد زیر انواع تاکسی‌های مشهد هستند:

تاکسی اینترنتی

در مشهد مانند دیگر شهرهای ایران، می‌توانید از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید. شما باید نرم افزار مورد نیاز را برای روی تلفن خود نصب نمایید. استفاده از تاکسی اینترنتی کاملا امن است. در طی سفر با تاکسی‌های اینترنتی می‌توانید هزینه را به صورت نقد یا آنلاین پرداخت کنید.

تاکسی تلفنی

ماکسیم، از تاکسی‌های تلفنی فعال مشهد است. برای استفاده از ماکسیم تنها باید با شماره 1611 تماس بگیرید. تاکسی 1880 نیز یکی دیگر از تاکسی‌های تلفنی مشهد است.

تاکسی خطی

تاکسی‌های خطی در شهر مشهد، عموما در میدان‌ها و چهارراه‌های بزرگ و معروف قرار گرفته‌اند. تاکسی‌ها خطی، تاکسی‌های زرد رنگ هستند. عموما تاکسی‌های خطی تنها به مسیرهای مشخصی سفر می‌کنند.

هزینه حمل و نقل عمومی در مشهد

هزینه حمل و نقل عمومی در مشهد

برای پرداخت هزینه‌های حمل و نقل و استفاده از وسایل نقلیه عمومی در مشهد باید از “من کارت” استفاده کنید. من کارت یک کارت الکترونیکی است. استفاده از من کارت، هزینه شما برای حمل نقل عمومی در مشهد را کاهش می‌دهد. قیمت من کارت، 15 هزار تومان است و تا 50 هزار تومان امکان شارژ دارد.

وسیله حمل و نقل عمومیهزینه حمل و نقل عمومی
مترو1200 تومان
اتوبوس1200 تومان
بی آر تی1200 تومان
تاکسیوابسته به مسیر و تعداد نفرات محاسبه می‌گردد. نرخ تاکسی‌های خطی بر اساس ساعت توسط سازمان تاکسیرانی اعلام می‌گردد.

دوچرخه‌های عمومی در مشهد

چند مدتی است، که ایستگاه‌های دوچرخه سواری در زیر نظر شرکت بایدو در شهر مشهد ایجاد گردیده‌اند. شما می‌توانید از این دوچرخه‌ها برای حمل و نقل و استفاده کنید. در حال حاضر 200 دوچرخه در 67 ایستگاه برای استفاده اشتراکی قرار داده شده است. برای استفاده از دوچرخه‌ها باید اپلیکیشن شهر من را نصب کنید. باید برای بیمه ورزشی در ابتدای ثبت نام مبلغ 30 هزار تومان را پرداخت کنید. استفاده از دوچرخه در نیم ساعت اول یکی از موارد استفاده از حمل و نقل عمومی مشهد رایگان است.

 حمل و نقل عمومی در مشهد

اپلیکیشن‌های حمل و نقل عمومی در مشهد

اپلیکیشن‌های مختلفی برای حمل و نقل در مشهد وجود دارد. می توانید از طریق نرم افزار نقشه همراه مشهد، نرم افزار نشان، نرم افزار اتوبوس رانی مشهد و نرم افزار بلد با تعیین مبدا و مقصد خود، بهترین مسیرهای پیشنهادی با حمل و نقل عمومی را پیدا کنید.

رزرو تور

دسترسی به مکان‌های دیدنی مشهد با حمل و نقل عمومی

با تمامی وسایل نقلیه عمومی گفته شده، می‌توانید خود را به مکان‌های دیدنی مختلف در این شهر برسانید. در زمان رزرو هتل مشهد می‌توانید به نزدیک بودن هتل و وسایل نقلیه آن توجه کنید، تا با کمترین سختی و کمترین فاصله خود را به مقصد گردشگری مورد پسندتان برسانید. برای اینکه دچار اشتباه و مشکل در طی سفر نشوید، حتما از راهنمای حمل و نقل عمومی مشهد استفاده کنید. برنامه حمل و نقل عمومی مشهد، همواره یک برنامه معین و مشخص است. این ثابت زمانی به شما در یک برنامه ریزی صحیح برای سفر کمک می‌کند.

ساعت کار حمل و نقل عمومی مشهد وابسته به اینکه شما از کدام گزینه حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید متغیر است و در بخش‌هیا قبلی محتوا هر کدام را به صورت جداگانه به عنوان ساعت کار حمل و نقل عمومی مشهد برای اتوبوس، مترو و… مورد بررسی قرار دادیم.

 حمل و نقل عمومی مشهد

آشنایی با خط های اتوبوس مشهد

شماره خطمبداایستگاه هامقصد
2پایانه خواجه ربيعمیدان امام حسين، چهار راه گاز، بلوار آیت اهلل عبادي، چهار راه راه آهن، چهار راه آیت اهلل عبادي، میدان شهداء، خیابان سعدي، چهار راه مدرس، چهار راه لشكر، میدان امام خميني، بلوار امام خمینی  پایانه انقلاب اسلامي
3پایانه الهیهبلوار محمدیه، میدان بوستان، بلوار مجیدیه، میدان مطهری، چهار راه نادرشهر، چهار راه ورزش، بلوار شاهد، پلیس راه میدان قائم، میدان شهیدفهمیده، میدان امام حسین، میدان فجر، چهار راه گازپايانه شهید مفتح
4پایانه الهیهبلوار هاشمی رفسنجانی، بلوار اماميه، دانشگاه آزاد، چهار راه مخابرات، چهار راه ورزش، چهار راه نادرشهر، شریعتی۷۱، نهضت، نمایشگاه، بلوار برونسی، بلوار فکوری، میدان الدن، بلوار پيروزي میدان هاشميه، میدان حر، میدان شهید مهدوی، چهار راه خاقاني، میدان شهید کاوه میدان جهاد، میدان انقلاب اسلامی  پایانه امام رضا
8پايانه انقلابمیدان انقلاب اسلامی، بزرگراه شهیدکالنتری، میدان جهاد، میدان جمهوری اسالمی، میدان آزادی، میدان شهید فهمیده، میدان خیام، میدان امام حسین، میدان فجر، بزرگراه شهید بابانظر، میدان شهید عباسپور، بزرگراه بسیج، میدان غدیر، میدان حافظ، میدان انقلاب اسلامی  پايانه انقلاب اسلامی
9پايانه انقلاب اسلامیپايانه انقلاب اسلامی میدان انقالب اسلامی، میدان حافظ، میدان غدیر، بزگراه بسیج، میدان شهید عباسپور، بزرگراه شهید بابانظر، میدان فجر، میدان امام حسین ، میدان خیام، میدان شهید فهمیده، قائم، میدان آزادی، میدان جمهوری اسلامی، میدان جهاد، بزرگراه شهید کلانتری، میدان انقلاب اسلامی  پايانه انقلاب اسلامی

خط های اتوبوس مشهد– درون شهری

آشنایی با خط های اتوبوس مشهد درون شهری عبارتند از:

شماره خطمبداایستگاه هامقصد
5پايانه طبرسيمیدان.فجر- چهار راه.مقدم-حرم مطهر-خیابان.امام رضاپايانه مسافربري
7پایانه الهیهبلوار  اقدسيه، میدان وليعصر، سجاديه، میدان بوستان، مركزدرماني امام رضا، فالحي، میدان مادر، چهار راه اماميه، چهار راه حجاب، چهار راه انديشه، بلوار امامت، چهار راه ميالد، م استقلال، چهار راه فرامرز، بلوار فردوسي، میدان جانبازپایانه فردوسی
10پایانه وکیل آباداقبال لاهوري-سه راه زندان-آب و برق-سه راه كوكا-زير گذر پارک-میدان.فلسطين-بيمارستان قائم-چهار راه.لشگر-ميدان بسيجپایانه غدیر
11پایانه وكيل آباداقبال لاهوري-سه راه زندان-آب و برق-سه راه كوكا-میدان.آزادي-استقلالپایانه فردوسی
12حرم مطهرمیدان.شهدا- میدان.فردوسي- میدان.استقلال-بلوار.معلم-بلوار.دانشجو- بلوار.وكيل آبادپايانه وکیل آباد
17پایانه آزادیچهار راه.ميلاد-بانك تجارت-انتهاي امامت-پل انديشه-انديشه-تقاطع انديشه حسابي و انديشه-موجهاي آبي-انتهاي انديشهشهرك رازي،پايانه الهيه
20پایانه آزادیسه راه كوكا-دانش آموز-چهار راه.ورزش-شهرك راه آهن-تقاطع حسابي و انديشه-موجهاي آبي-انتهاي انديشهپایانه الهیه
21میدان شهداءچهار راه خواجه ربيع, چهار راه ‎عامل،بلوار ‎كريمي-هدايت،انتهای ابوطالب-صدمتری،میدان بارسپادپايانه گردشگري
22.2پایانه شریعتیپاستور-سه راه راهنمايي-ميدان راهنمايي-آپارتمان هاي مرتفع-ميدان فردوسي-خيام شمالي-میدان .سپادپايانه گردشگري
23میدان شهداءهاشمي نژاد- چهار راه.عشرت آباد-پارك كودك- چهار راه.جوشكاري-ولي عصر ۲۷-شهيد ساجديپایانه معراج
25پايانه مصليبلوار مصلي, میدان عدالت،حرم مطهر, میدان شهدا, میدان فردوسي، میدان استقلال- میدان.آزاديپايانه ازادی
28میدان شهداءچهار راه خواجه ربيع، چهار راه عامل, بلوار ابوطالب, میدان بوعلي، بلوار عبدالمطلب، بلوار موسوی، هدایت غربیپايانه گردشگري
29پایانه راه ‏آهنبلوار.كشوري- میدان.عبدالمطلب-چهار راه.ابوطالب- بلوار.كلاهدوز- بلوار.سازمان آب- میدان.راهنمايي-خیابان.فلسطينپایانه فلسطین
31پایانه آزادیبين استقلال ۷ و ۹-سيد رضي ۴۷- میدان.مادر-تقاطع اديب و حجاب-تقاطع اديب و انديشه-موج هاي آبي-انتهاي انديشهپایانه الهیه
33میدان شهداءچهار راه خواجه ربيع, سمزقند،خيابان گاز، خیابان رسالت-دروي-يوسف زاده-خواجه ربيعگاز،رسالت،خواجه ربیع
34پايانه طبرسيچهار راه  مقدم- چهار راه.سيلو- خیابان.ابوذر- خیابان.مسلم-صدمتري- میدان.امام حسينپایانه خواجه ربيع
35پايانه مصليمیدان بار رضوي، صدمتري، میدان فجر، میدان امام حسين(ع)-آرامگاه خواجه ربيعپایانه خواجه ربيع
37پايانه مفتحخیابان.گاز-راه آهن- چهار راه.هاشمي نژاد- چهار راه.خواجه ربيع- میدان.شهدا- خیابان.امام خميني- میدان.۱۵خرداد- بلوار.جمهوريپایانه غدیر
37.1پايانه مفتحخیابان.گاز-بلوار.هدايت- بلوار.ابوطالب- بلوار.شفا-میدان.بوعلي- میدان.فردوسي- بلوار.سازمان آب- میدان.راهنماييپایانه فلسطین
38پایانه خواجه ربيعمیدان.امام حسين-سمزقند- میدان.شهدا- میدان.سعدي- میدان شریعتیكوهسنگي،پایانه زکریا
38.1پایانه شهداءمیدان.شريعتي-خیابان.احمدآباد- میدان.فلسطينپايانه ازادی
39میدان شهداچهار راه خواجه ربيع-سمرقند-میدان.امام حسين -بلوار.بهمنشهرك قدس،گردشگری
40حرم مطهرچهار راه مقدم طبرسي، چهار راه برق، ميدان فجركوهسنگي،پایانه زکریا
50پایانه شهدامیدان.شريعتي- خیابان.احمدآباد- میدان.فلسطينپايانه آزادي
60میدان بیت المقدسخسروي-خيابان جم-خيابان سناباد-بلوار .سجادپايانه‏ آزادي
62میدان بیت المقدسمیدان.بسيج- میدان ۱۵خردادپایانه فلسطین
73میدان بیت المقدسمیدان بسيج- میدان ۱۵خرداد- بلوار.جمهوريفرودگاه
77پایانه راه ‏آهنمیدان.بيت المقدس- میدان  بسيج-۱۵خردادفرودگاه
80پایانه زکریاخیابان.كوهسنگي-ملاصدرا- خیابان.احمدآباد-كلاهدوز- بلوار.ابوطالب-هدايت بلوار.خيام شمالي-میدان.سپادپایانه گردشگری
82پایانه راه ‏آهنچهار راه.لشگر-شريعتيدكتر بهشتي،پایانه زکریا
83پايانه مسافربريچهار راه.شهدا- چهار راه.خسروي- خیابان.خاكي- چهار راه.لشگر- میدان.عدل خميني- میدان.۱۱۵خرداد-پایانه.مسافربريپايانه مسافربري
84پايانه مسافربريمیدان.بسيج-حرم مطهر- خیابان.طبرسي- چهار راه.برق- میدان.فجر-بلوار.طبرسي-بلوار سومپايانه طبرسي
84.1پايانه مسافربريمیدان.۱۵ خرداد-خیابان.كوشش- خیابان.۱۷ شهريور-بلوار.وحدت- چهار راه.مقدم- چهار راه.برق-میدان.فجر-بلوار.طبرسيپايانه طبرسي
85پايانه مسافربريمیدان.تلوزیون- میدان.آزادی-امام هادیپایانه معراج
86میدان بیت المقدسچهار راه خسروي, چهارطبقه،خیابان امام خميني، چهار راه لشكر، میدان شریعتیکوهسنگی،پایانه زکریا
88پایانه خواجه ربيعمیدان.امام حسین(ع)-صدمتری- میدان.سپاد-خیام-تقاطع خیام و توس-خیام جنوبی-تقاطع سجاد-تقاطع خيام ملك آبادپایانه آزادی
91پایانه فلسطیناول رضا شهر- چهار راه.خاقاني-میدان.حر- میدان.هاشميه- چهار راه.پيروزي- میدان.هشتصد- میدان.خيام آب و برق-تجريش-برونسيپایانه وکیل آباد
99پايانه وكيل آبادبلوار ‏وكيل‏آباد، ‏خیابان ‏نمايشگاه، ‏میدان امام‏ حسن، بلوار شاه، پليس راه، میدان قائم، میدان امام حسين  پايانه خواجه ربيع
100پايانه مصليمیدان بار رضوي، پل الغديرپ، میدان گاراژدارها، میدان‎ جهاد، میدان ‎ صداوسيما، میدان آزادي  پايانه آزادي  
210میدان بیت المقدسخیابان خسروي -چهار راه شهدا، چهار راه ميدان بار، میدان فردوسي، چهار راه خيام، بلوار خيام شمالی  پایانه گردشگری
702چهارراه دانش شرقیچهار راه نخریسی، میدان بسيج، میدان ۱۵خرداد، چهار راه مقدم،پ ليس راه،ابتداي طرق، خواجه اباصلت  بهشت رضا(ع)  

سخن پایانی

اکثر افرادی که با تور گردشگری مشهد سفر می‌کنند، همواره برای حمل و نقل در مشهد نگرانی‌هایی دارند. به همین علت ما تمامی نکات مربوط به حمل و نقل عمومی در مشهد را در اختیار شما قرار دادیم. هر یک از این روش‌ها دارای هزینه‌هایی هستند و نمی‌توان به مورد خاصی مبنی بر حمل و نقل عمومی مشهد رایگان اشاره کرد. جهت اطلاع از ساعت کاری اتوبوسرانی مشهد، حتما به معتبرترین برنامه حمل و نقل عمومی مشهد مراجعه کنید. اگر سوالی در رابطه با سیستم حمل و نقل عمومی مشهد دارید، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فاصله تهران تا کیش؛ از پایتخت تا امواج خلیج فارس

چهارشنبه 10 آبان 1402
فاصله تهران تا کیش چقدر است؟ در چند ساعت می‌توان از تهران به کیش رسید؟ از چه مسیرهایی می‌توان این سفر […]
فاصله تهران تا کیش با ماشین، قطار و هواپیما

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس