گروه هتل‌ های اسپیناس

گروه هتل‌ های اسپیناس یکی از برترین و لوکس‌ترین مجموعه هتل‌ها در ایران است. اولین هتل از مجموعه اسپیناس در شهر آستارا و در سال 1378 افتتاح شد. گروه هتل‌ های اسپیناس به دلیل ارائه خدمات ممتاز و منحصر به فرد خود به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در کشور شناخته شده است.

بعد از تاسیس اولین هتل از مجموعه هتل‌های اسپیناس و با توجه به موفقیت‌های چشمگیر این هتل و همچنین محبوبیت آن؛ مالک و تیم اجرایی هتل اسپیناس تصمیم به ساخت تعداد دیگر از هتل‌های اسپیناس در سر تا سر ایران گرفتند. همانطور که گفتیم اولین هتل از این مجموعه در استان گیلان با نام اسپیناس آستارا در سال 1378 تاسیس گردید. بعد از آن به ترتیب، هتل بین المللی اسپیناس بلوار و هتل اسپیناس پالاس ساخته و افتتاح شد. همچنین از دیگر گروه هتل‌ های اسپیناس می‌توان به هتل امیران اشاره کرد که هم اکنون در حال احداث می‌باشد و انتظار می‌رود که تا سال 2025 به شکل رسمی افتتاح شود.

گروه هتل‌ های اسپیناس

تاریخچه گروه هتل‌ های اسپیناس

همانطور که ذکر کردیم، اولین هتل از گروه هتل‌های اسپیناس در استان گیلان و شهر آستارا در سال 1378 تاسیس شد. مالک و تاسیس کننده گروه هتل‌های اسپیناس آقای علی اصغر امیری است که پروژه هتل اسپیناس آستارا را بررسی، تجزیه و تحلیل و همچنین در یکی از برترین مناطق ایران مدیریت کرده‌اند. مجموعه هتل‌های اسپیناس همچنین با همکاری‌هایی که با دیگر هتل‌ها در سراسر جهان دارد؛ همواره سعی در پیشرفت، توسعه و گسترش گروه هتل‌های اسپیناس در تمام شهرهای ایران دارد.

با توجه به تمامی این همکاری‌ها و پیشرفت چشم گیر این مجموعه، هتل بین المللی اسپیناس به عنوان یکی از گروه هتل‌ های اسپیناس و اولین هتل پنج ستاره ایران پس از پیروزی انقلاب 57 در سال 1388 افتتاح گردید. در نتیجه تمامی این پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی که دو هتل اسپیناس در سطح کشور کسب نموده بودند، مدیران گروه هتل‌ های اسپیناس تصمیم به ساخت سومین و لوکس‌ترین هتل این مجموعه را گرفتند. سومین هتل این مجموعه در سال 1391 به نام هتل بین المللی اسپیناس پالاس در یکی از بهترین مناطق پایتخت ساخته شده و در سال 1394 به طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اسپیناس به چه معناست؟

ممکن است سوالی که ذهن شما را مشغول کرده باشد این اسن که معنای واژه اسپیناس چیست؟ اسپیناس یک کلمه فارسی است که معنای آن اقامت کردن در یک منطقه خوش آب و هوا در دامنه کوه است. یکی دیگر از نکات جالب در مورد کلمه اسپیناس این است که یک کوه به نام اسپیناس در منطقه آستارا قرار دارد؛ در گذشته کوه اسپیناس آستارا محل اقامت موقت مسافرانی است که قصد سفر از آستارا به اروپا داشته‌اند، بوده است و دلیل نامگذاری گروه هتل‌های اسپیناس از این دو مورد و دلیل برگرفته شده است. 

هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا، یک هتل های تهران چهار ستاره است که به عنوان اولین هتل از مجموعه گروه هتل‌ های اسپیناس است که یکی از زیباترین مناظر و چشم اندازها را دارا است. هتل اسپیناس آستارا میان جنگل‌های هیرکانی آستارا و با منظره دریاچه اختصاصی قرار دارد که یکی از لوکس‌ترین و برترین هتل‌های شمال ایران به شمار می‌رود. همچنین یکی از ویژگی‌های مهم هتل اسپیناس آستارا، فاصله‌ی نزدیک آن به دریا، قایق سواری در دریاچه اختصاصی و فضای سبز وسیع و پهناوری است که اطراف این هتل قرار دارد.

هتل اسپیناس آستارا دارای چهار طبقه اقامتی و 160 اتاق و سوئیت می‌باشد. هتل اسپیناس آستارا در 7 کیلومتری شهر آستارا قرار دارد و از طریق این هتل دسترسی راحتی به شهرهای تالش و قوه‌سو دارید. بعضی از اتاق‌های این هتل بین المللی دارای نما و منظره‌ای به سمت تالاب استیل می‌باشد و زیبایی منحصر به فردی دارد. همچنین محوطه هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا و فاصله کم آن با دریای خزر یکی دیگر از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.  

هتل اسپیناس آستارا

آدرس هتل اسپیناس آستارا: گیلان – جاده تالش به آستارا – 7 کیلومتری آستارا – جنب پلیس راه رشت به انزلی – ورودی شهر آستارا

هتل بین المللی اسپیناس بلوار

هتل بین المللی اسپیناس بلوار اولین هتل پنج ستاره ایران پس از پیروزی انقلاب 1357 است که در سال 1389 به بهره‌ برداری رسید. هتل اسپیناس بلوار به عنوان یک هتل از مجموعه گروه هتل‌ های اسپیناس، به دلیل اینکه در مرکز شهر تهران قرار دارد یکی از بهترین موقعیت‌ها برای دسترسی به مکان‌های مختلف اداری، فرهنگی وتفریحی پایتخت را دارد. این هتل یکی از معتبرترین و لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره در ایران محسوب می‌شود؛ هتل اسپیناس بلوار یک چشم اندازی زیبا از بوستان لاله و بلوار کشاورز دارد.

هتل اسپیناس بلوار دارای 16 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی است و همچنین دارای 274 اتاق و سوئیت می‌باشد. علاوه بر تمام این ویژگی‎ها، موقعیت مکانی مناسب هتل اسپیناس بلوار کشاورز، امکان دسترسی به سازمان راهداری و حمل و نقل تهران و همچنین بازار کامپیوتر را برای شما فراهم می‌کند. همچنین سازمان آب، سفارت عراق و موزه هنرهای معاصر تهران در فاصله 2.5 کیلومتری هتل اسپیناس بلوار قرار دارد. 

هتل بین المللی اسپیناس بلوار

آدرس هتل اسپیناس بلوار: تهران – بلوار کشاورز – بین خیابان فلسطین و نادری

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌ها از مجموعه گروه هتل‌ های اسپیناس است. هتل اسپیناس پالاس در سال 1394 در منطقه سعادت آباد به بهره برداری رسیده است. نام سابق این هتل، هتل اسپیناس بهرود است که دارای 28 طبقه و 400 اتاق و سوئیت لوکس و مدرن است که دارای معماری مدرن است که بلندترین هتل پایتخت به شمار می‌رود. هتل اسپیناس پالاس با برخورداری از فناری مدرن، برگزاری انواع همایش‌ها و جلسات مهم؛ یکی از برترین هتل‌های کشور محسوب می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس تهران

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: تهران – سعادت آباد – انتهای بزرگراه یادگار امام – میدان بهرود

هتل اسپیناس امیران

هتل اسپیناس امیران یکی از لوکس‌ترین هتل‌های در حال ساخت در منطقه ولنجک تهران است و انتظار می‌رود که تا سال 2025 به بهره برداری برسد. هتل اسپیناس امیران یکی دیگر از گروه هتل‌های اسپیناس است که چشم اندازی بسیار زیبا از کوه‌های البرز دارد و یک منظره زیبا از شهر به دور از شلوغی و ترافیک را به مشافران مقیم در این هتل ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری مراسم گلاب گیری کاشان 1403

چهارشنبه 29 فروردین 1403
گلاب گیری از مراسم های آیینی کشور ایران است که در فصل بهار دقیقا زمانی که گل ها شکوفه می‌زنند […]
مراسم گلابگیری کاشان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس