ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان کدام است؟ معرفی ژانرهای اتاق فرارهای اصفهان

یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات گروهی، اتاق فرار اصفهان است. اتاق فرار بهترین پیشنهاد برای کسانی است که دنبال ماجراجویی، حل معما و داستان‌های اکشن و ترسناک هستند. اتاق فرار اصفهان تنها یک بازی نیست، بلکه یک فرصت بی نظیر است برای اینکه هیجان خودتان را تخلیه کنید و علاوه بر این، هم‌فکری و کار گروهی با بقیه را یاد بگیرید. با توجه به اینکه این بازی شامل ژانر‌های مختلفی است، مناسب تمامی سنین با هر نوع سلیقه‌ای است و اگر اهل هیجان باشید از این بازی لذت خواهید برد. در ادامه با لیست بهترین اتاق فرارهای اصفهان آشنا می‌شوید.

اتاق فرار شام آخر اصفهان

اتاق فرار سکوت سیاه اصفهان

اتاق فرار سکوت سیاه اصفهان، بازی ترسناک و مهیج در معدن است. ظرفیت شرکت‌کنندگان بازی در این اتاق فرار اصفهان 4 تا 6 نفر است. در این بازی شما و دوستانتان نقش کارگران معدن را دارید و مثل هر روز صبح وارد معدن می شوید و شروع به کار می‌کنید. شما مثل هر روز و دقیقاً طبق ساعتی که کارتان را شروع می‌کردید وارد معدن می‌شوید؛ اما هیچ چیز مثل دیروز نیست و همه چیز تغییر کرده است و شما فقط 60 دقیقه فرصت دارید از معدن فرار کنید.

از آنجایی که تمام راه‌های خروج بسته شده است، باید معما‌ها را حل کرده تا به راه خروج دست یافته و نجات پیدا کنید.برای حل معما و خروج از معدن فقط 60 دقیقه فرصت دارید؛ در غیر این صورت کشته خواهید شد.

  • آدرس اتاق فرار سکوت سیاه اصفهان: خیابان فرایبورگ، کوچه ۱۵، پلاک ۵۲

اتاق فرار شام آخر اصفهان

اتاق فرار شام آخر اصفهان، یکی از بهترین اتاق فرار اصفهان است و بازی‌های کلاسیک دارد. اگر حل معما در محیطی دلهره‌آور برایتان لذت بخش است، شام آخر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. ظرفیت شرکت‌کنندگان این بازی از اتاق فرار اصفهان بین 4 تا 7 نفر است و توجه داشته باشید که این بازی به افراد زیر 16 سال توصیه نمی‌شود. این بازی به این صورت است که شما و دوستانتان بعد از سفری طولانی در حالی که گرسنه هستید به تهران رسیدید؛ ولی چون ساعات پایانی شب است، جایی باز نیست که بتوانید شام تهیه کنید، در حالی که با نا امیدی آخرین تلاش‌هایتان را می‌کنید، رستورانی با چراغ‌های روشن می‌بینید.

بدون اینکه در مورد آنجا چیزی بدانید وارد رستوران شده و با فردی عجیب غریب مواجه می‌شوید که از شما سفارش غذا می‌گیرد و از شما می‌خواهد تا منتظر باشید. مدت زمان زیادی می‌گذرد و هنوز خبری از شام نشده است. تصمیم می‌گیرید رستوران را ترک کنید؛ ولی متوجه می‌شوید که در رستوران قفل شده و هیچ پنجره‌ای رو به بیرون وجود ندارد. توجه داشته باشید که صاحب این رستوران به دلیل اینکه طی اتفاقی در گذشته شاهد مرگ 5 نفر از دوستانش بوده، دچار اختلال روانی شده و به یک قاتل روانی تبدیل می‌شود. شما و دوستانتان 70 دقیقه فرصت دارید جان خود را نجات دهید.

  • آدرس اتاق فرار شام آخر اصفهان: بلوار سجاد، ابتدای آپادانا اول. کوچه شماره ۱۹ (شهریار)، پلاک۱۶ (انجمن اوقات فراغت اصفهان)

اتاق فرار طاعون اصفهان

اتاق فرار طاعون اصفهان با طراحی ترسناک، تلاش می‌کند شما را به عمق ماجرا بکشاند و با اتفاقات و معما‌ها شما را سورپرایز کند. ظرفیت شرکت کنندگان این بازی 4 تا 7 نفر است و مدت زمان این بازی 60 دقیقه است. بیماری طاعون در شهر شیوع پیدا کرده و مراکز زیادی برای ایزوله کردن مبتلایان به این بیماری تشکیل شده و مأموران این مراکز مأموریت دارند که هر فرد مشکوک به طاعون را دستگیر کرده و به مراکز درمانی ببرند. شما و دوستانتان در حالی که علائمی از بیماری ندارید، از دستگیر شدگان شب قبل این مرکز هستید که فاصله زیادی تا شهر دارد.

مدارکی پیدا شده که ثابت می‌کند این مراکز افراد سالمی که نشانه‌ای از طاعون در بدن خود ندارد را هم دستگیر می‌کنند تا دارو‌های جدید ضد طاعون را روی آن‌ها آزمایش کنند و وقتی بازرسان دولتی برای پلمب این مرکز اقدام کرده بودند، توسط مأموران امنیتی این مرکز کشته می‌شوند. رئیس مرکز شاهدان این ماجرا را می‌کشد و فرار می‌کند. حال شما و دوستانتان اینجا گیر افتاده‌اید و در معرض ابتلا به طاعون هستید و می‌دانید که دیشب یکی از دستگیرشدگان قبلی که کلید خروج را پیدا کرده بود، گیر افتاد و سوزانده شده است.

  • آدرس اتاق فرار طاعون اصفهان: خیابان کاشانی به سمت درواز تهران، بعد از چهار راه وفایی،  کوچه ۳۱. انتهای کوچه سمت چپ، اولین بن بست سمت راست، بن بست شکوفه، پلاک ۷۱

اتاق فرار جیغ اصفهان

اتاق فرار جیغ اصفهان، یکی از بهترین اتاق فرار اصفهان است که طرحی ترسناک و هیجانی دارد. ظرفیت شرکت‌کنندگان این بازی بین 4 تا 6 نفر و مدت زمان بازی 75 دقیقه است. در این بازی در اطراف شهر، صدای جیغ و ناله به گوش می‌رسد، شما و دوستانتان کنجکاو می‌شوید و به آنجا می‌روید و با اتفاقات غیر منتظره‌ای روبه رو می‌شوید. اگر به دنبال ماجراجویی هستید، این بازی برایتان گزینه مناسبی است.

  • آدرس اتاق فرار جیغ اصفهان: این اتاق فرار اصفهان در خیابان میر، بعد از پاساژ پگاه، کوچه شماره 26، پلاک 25 قرار دارد.

اتاق فرار احضار اصفهان

اتاق فرار احضار اصفهان، یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌ها در اصفهان است. بازی اظهار با ایجاد فضایی دلهره‌آور و ترسناک، تجربه لذت بخشی از اتاق فرار برای شما رقم می‌زند. ظرفیت شرکت‌کنندگان این بازی بین 4 تا 8 نفر است و مدت زمان بازی 60تنها  دقیقه می‌باشد. این ماجرا در عمارتی شوم به نام مارستون اتفاق می‌افتد. طبق گفته‌ها هر فردی وارد این عمارت بشود، دچار جنون و ناپدید شده یا از عمارت بیرون نیامده است.

عمارت با قیمت پایین به فردی فروخته شده و صاحب جدید این عمارت اتفاقات وحشتناکی را تجربه کرده است. به همین دلیل از یک تیم متخصص برای احضار روح کمک می‌خواهد. شما و دوستانتان به عنوان تیم متخصص وارد این عمارت می‌شوید.

  • آدرس اتاق فرار احضار اصفهان: خیابان کاشانی به سمت درواز تهران، کوچه ۳۱، انتهای کوچه سمت چپ، اولین بن بست سمت راست، بن بست شکوفه، پلاک ۷۱
اتاق فرار اره اصفهان

اتاق فرار فوکوشیما اصفهان

اتاق فرار فوکوشیما اصفهان، از دیگر بازی‌های پرطرف‌دار در اتاق فرار اصفهان است. ظرفیت شرکت‌کنندگان این بازی بین 4 تا 6 نفر بوده و در طول این بازی، 75 دقیقه زمان در اختیار دارید. ماجرای این بازی به این صورت است که فاجعه اتمی فوکوشیما باعث تخلیه شهر شد و بعد از یک دهه هنوز اثرات آن باقی مانده است. گفته شده که تشعشعات اتمی روی افراد تأثیر گذاشته و آن‌ها را به موجوداتی عجیب و غریب تبدیل می‌کند. شما و دوستانتان برای بررسی اوضاع وارد نیروگاه اتمی می‌شوید و به عمق فاجعه پی می‌برید.

  • آدرس اتاق فرار فوکوشیما اصفهان: این اتاق فرار اصفهان در خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش چهار راه وکلا قرار دارد.

اتاق فرار اره اصفهان

اتاق فرار اره اصفهان، ماجرایی ترسناک دارد. ظرفیت شرکت‌کنندگان این بازی بین 4 تا 8 نفر است. شما درگیر یک بازی اجباری شده‌اید و هر کدام از شما می‌خواهید جان سالم به درببرید؛ بنابراین باید قوانین زیادی را پشت سر بگذارید تا بازی را ببرید. در این بازی شما 60 دقیقه فرصت دارید فرار کنید وگرنه گازی در اتاق پخش می‌شود که باعث مسمومیت یا کشته شدن شما می‌شود. توجه داشته باشید که باید از قوانین پیروی کنید؛ درغیراین صورت غلظت گاز بیشتر می‌شود. اگر فرصت شما تمام شود همه شما می‌میرید.

  • آدرس اتاق فرار اره اصفهان: خیابان حکیم نظامی، مقابل پمپ بنزین پل فلزی، نبش کوچه ساحل، پلاک ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی 10 مورد از بهترین مراکز خرید اصفهان

پنج‌شنبه 24 اسفند 1402
شهر اصفهان به دلیل آثار باستانی زیبا و خاصی که دارد هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند […]
مراکز خرید اصفهان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس