هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش

یکی از مکان‌های زیبای تفریحی ساحل دریا برای خانم‌ها در جزیره زیبای کیش پلاژ بانوان است. تفریح و گذراندن یک روز زیبا در ساحل زیبای کیش، با استفاده از امکانات متنوع بدون دغدغه برای بانوان در این مجموعه فراهم شده است. استفاده از محیطی محافظت شده که بتوان در آن بدون دغدغه و نگرانی از ساحل دریاگرفته تا سایر امکانات تفریحی استفاده کرد، مسلماً برای بانوان تجربه‌ای زیبا و خاطره‌انگیز خواهد بود.

به همین علت میهمانان و گردشگرانی که به این جزیره زیبای خلیج‌فارس سفر می‌کنند، مایل به اقامت در هتل‌ های نزدیک پلاژ بانوان کیش و گذراندن یک روز شاد و مفرح در این محیط هستند. این مجموعه در کنار استفاده از دریا و ساحل اختصاصی بانوان دارای امکاناتی همچون زمین والیبال ساحلی، زمین بدمینتون، بوفه خرید خوراکی، دو رستوران، سالن آرایشی، سالن ماساژ و اسپا، سالن نقش حنا، فروشگاه‌های خرید لوازم شنا و حمام آفتاب، حوضچه آب گرم و… در بخش‌های مختلف پلاژ است.

با توجه وسعت زیاد جزیره کیش، هتل‌ها و اقامتگاه بسیاری در این جزیره ساخته شده که ما در این مقاله، به هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش پرداخته و در حد امکان مطالب مفید و جامعی دراین‌خصوص ارائه خواهیم کرد.  

هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش
هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش

هتل‌ های نزدیک به پلاژ بانوان در جزیره زیبای  کیش

کیش به‌عنوان نگین زیبای خلیج‌فارس با وسعت گسترده، دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های مطرح بسیاری است. خوشبختانه بیشتر این هتل‌ها متناسب با دسترسی به امکانات تفریحی و گردشگری ساخته شده‌اند. به‌طوری‌که ظرف مدت چند دقیقه پیاده‌روی یا رانندگی با خودرو می‌توانید از امکانات زیبا و منحصربه‌فرد این جزیره استفاده کنید. درعین‌حال در ادامه این بخش، به هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش به‌عنوان یکی از مکان‌های پرطرفدار برای بانوان خواهیم پرداخت.

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل‌های دوستاره در کیش است که به‌صورت ویلای یک‌طبقه، ساخته شده که دارای ۱۵ اتاق و از هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش محسوب می‌شود. اسپادانا در  بلوار ايران، خيابان جامى، جنب صدا و سيما واقع شده که با پلاژ بانوان حدود ۳ کیلومتر فاصله داشته و گردشگران عزیز با ۶ دقیقه طی مسافت با اتومبیل، می‌توانند به این مجموعه تفریحی بانوان دسترسی داشته باشند.

از امکانات خاص این هتل می‌توان به فضای سبز، چایخانه سنتی، اتاق‌های متنوع نظیر اتاق دو تخته دوبل، سوییت چهار نفره و سه نفره و … اشاره کرد. در این هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … در اتاق‌ها به گردشگران ارائه می‌شود.

از دیگر اماکن نزدیک به هتل اسپادانا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازار دامون 2 
  • بازار مریم کیش
  • بازار ونوس کیش

و… شما می‌توانید با یک سرچ کوچک در سایت های هتل به کلیه امکانات تفریحی، ورزشی و تجاری در محدوده هتل اسپادانا به‌عنوان یکی از هتل‌های نزدیک پلاژ  بانوان کیش دسترسی پیدا نمایید.

هتل اسپادانا کیش

هتل آرامش کیش از هتل های نزدیک پلاژ بانوان کیش

این هتل سه ستاره در میدان ساحل کیش از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه اقامتی در سه‌طبقه با ۶۷ اتاق دسترسی مناسبی به مراکز تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش دارد. هتل آرامش کیش با پلاژ بانوان حدود ۳.۵ کیلومتر فاصله داشته که با ۸ دقیقه رانندگی می‌توانید به این مکان دسترسی پیدا کنید. از دیگر مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک به این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که فاصله آنها تا هتل ذکر شده است.

  • بلوار ساحل و بازار زیتون : حدود 500 متر
  •  بولینگ مریم : 660 متر
  • مرکز تجاری و مرکز همایش‌های بین‌المللی : حدود ۸۰۰ متر
  • بازار پانیذ و اسکله تفریحی : حدود یک و نیم کیلومتر
  • فلای بورد، بازار دامون دریا ۲  و بازار مریم : نزدیک به دو کیلومتر
هتل آرامش کیش
هتل آرامش کیش

هتل بین‌المللی کیش

این مجموعه اقامتی به‌عنوان یکی از هتل‌های پنج‌ستاره جزیره زیبای کیش، در سال ۹۶ در ۱۴ طبقه و ۳۳۶ واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود. در کنار امکانات فوق‌العاده این مجموعه اقامتی، دسترسی به اماکن تفریحی و گردشگری جزیره باعث اقامت گردشگران و مهمانان بسیاری در این هتل شده است.   

این مجموعه که به‌عنوان یکی دیگر از هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش محسوب می‌شود، حدود ۴ کیلومتر با این مجموعه فاصله دارد. بانوان میهمان در جزیره کیش با اقامت در این هتل، با ۶ دقیقه رانندگی می‌توانند به پلاژ بانوان دسترسی پیدا کنند. فاصله این مجموعه اقامتی با دیگر مکان‌های تفریحی و گردشگری جزیره به شرح زیر خواهد بود:

  • مجموعه فرهنگی آوای خلیج‌فارس : ۳ کیلومتر
  • ساحل مرجان : حدود ۵ کیلومتر
  • اسکله تفریحی کیش : حدود یک و نیم کیلومتر
  • پارک شهر کیش : حدود یک و نیم کیلومتر
  • شهر زیرزمینی کاریز، شهر قدیمی حریره، پارک ساحلی سیمرغ و پارک دلفین‌ها : حدود 3 کیلومتر
هتل-بین-المللی-کیش
هتل بین المللی کیش

هتل فلامینگو کیش

یکی دیگر از هتل‌های مطرح کیش با ۴ ستاره و هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش، هتل فلامینگو است. این هتل که دارای ۵ طبقه و ۲۰۰ اتاق است، در سال ۱۳۷۶ آغاز به کار نمود. این مجموعه اقامتی با پلاژ بانوان حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد و بانوان برای رفتن به مکان اختصاصی خود می‌بایست حدود ۶ دقیقه رانندگی داشته باشند. علاوه بر این مکان پرطرفدار بانوان در کیش، فاصله این مجموعه اقامتی با اماکن تفریحی، گردشگری زیر را نیز برای شما لیست کرده‌ایم:

  • بولینگ مریم و گذر هنرمندان : ۵۰۰ متر
  • کوه نور، بازار ونوس، بازار مروارید، بازار مریم، مرکز تجاری، بازار زیتون و بازار دامون دریا ۲ : حدود یک کیلومتر
  • اسکله تفریحی، کارتینگ، میدان پردیس و بولینگ مریم نیز : نزدیک ۲ کیلومتر
  • بازار بهکیش، بازار دامون دریا یک، رویال مال و پلاژ آقایان : حدود ۲ کیلومتر
  • سینما لبخند، بازار پردیس ۲، فلای بورد و میدان آبشار : حدود ۳ کیلومتر
هتل فلامینگو کیش
هتل فلامینگو کیش

گراند هتل کیش

 یکی از مجموعه‌های اقامتی ۳ ستاره به‌عنوان بهترین هتل‌های کیش مربوط به گرند هتل کیش است. این هتل که در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود، در ۴ طبقه و ۶۰ باب اتاق آماده خدمات‌رسانی به میهمانان و گردشگران در مجموعه خود است.

این هتل نیز مانند دیگر مجموعه‌های اقامتی مطرح در کیش دارای امکانات فوق‌العاده و دسترسی به اماکن تفریحی، تجاری و گردشگری است. گرند هتل به‌عنوان یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به پلاژ بانوان حدود ۳ کیلومتر با این مجموعه فاصله دارد.

بانوانی که در این مجموعه اقامت و مایل به بازدید و استفاده از امکانات پلاژ بانوان هستند، می‌بایست حدود ۵ دقیقه رانندگی نمایند. در کنار این مجموعه اختصاصی پرطرفدار بانوان در کیش، گراند هتل به مراکز تجاری و تفریحی بسیاری دسترسی دارد که فاصله آنها را تا هتل آورده‌ایم.

  • مرکز تجاری کیش، مرکز تجاری پانیذ، بازار پردیس ۲ و بازار مروارید : حدود یک و نیم کیلومتر
  • بولینگ مریم، اسکله تفریحی، رستوران کوه نور، سالن همایش‌های کیش و گذر هنرمندان : یک و نیم کیلومتر
  • بازار پردیس ۱، بازار رویال مال، پلاژ آقایان و سازمان منطقه آزاد : حدود دو کیلومتر
  • پارک دلفین‌ها‌، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل مارینا و نمایشگاه دائمی : ۷ کیلومتر فاصله
  • بازار عرب‌ها، بازار خلیج‌فارس، پارک آبی اوشن، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و آب‌انبار سنتی : ۱۱ کیلومتر
  • خانه بومیان، ساحل کشتی یونانی و کلبه هور : حدود ۱۵ کیلومتر
هتل گراند کیش
هتل گراند کیش

کلام پایانی

یکی از امکانات ویژه جزیره کیش برای بانوان، ایجاد پلاژ اختصاصی به‌عنوان مکان حفاظت شده مثل پارک‌های بانوان است. در این محیط بانوان بدون دغدغه به‌راحتی قادر به استفاده از ساحل دریا و سایر امکانات ویژه بانوان هستند.

به همین دلیل بسیاری از گردشگران تجربه یک روز تفریح در این مکان را در مدت اقامت خود در کیش از دست نخواهند داد. اقامتگاه‌ها و هتل‌های نزدیک به پلاژ بانوان کیش در این جزیره وجود دارد که با اقامت در آنها می‌توانید با کمترین زمان ممکن، به این مجموعه اختصاصی دسترسی داشته و تجربه یک روز زیبا را در کارنامه سفر خود به جزیره کیش، نگین زیبای خلیج‌فارس ثبت نمایید.

سوالات متداول
1. از جمله امکانات پلاژ بانوان کیش کدام است؟

این مجموعه در کنار استفاده از دریا و ساحل اختصاصی بانوان دارای امکاناتی همچون زمین والیبال ساحلی، زمین بدمینتون، بوفه خرید خوراکی، دو رستوران، سالن آرایشی، سالن ماساژ و اسپا، سالن نقش حنا، فروشگاه‌های خرید لوازم شنا و حمام آفتاب، حوضچه آب گرم و… در بخش‌های مختلف پلاژ است.

2. آیا امکان رزرو هتل در نزدیک پلاژ بانوان وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با مراجعه به سایت های هتل و کسب اطلاع از شرایط اقدام به رزرو آنلاین هتل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش

چهارشنبه 28 شهریور 1403
جزیره کیش به دلیل جاذبه‌های گردشگری و تفریحی منحصربه‌فرد خود به یکی از مقاصد مهم و پرطرفدار توریستی ایران تبدیل […]
هتل های نزدیک مراکز تفریحی کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس