هتل های نزدیک به فرودگاه قشم: بهترین انتخاب برای سفرهای راحت و آسان

شما با رزرو هتل های نزدیک به فرودگاه قشم، به آسانی می‌ توانید به محل اقامت خود بروید و لحظاتی را در یک محیط آرام و دلنشین تجربه کنید. درواقع هتل‌ هایی که نزدیک به فرودگاه قشم واقع شده‌ اند از امکانات رفاهی و سرویس‌ های بسیار لوکسی برخوردارند که به شما امکان دسترسی راحت به نقاط دیدنی و امکانات شهر را می‌ دهند. در این راستا در ادامه مقاله به معرفی هتل های نزدیک به فرودگاه قشم پرداخته ایم که شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

هتل های نزدیک فرودگاه قشم

هتل های نزدیک به فرودگاه قشم کدام اند؟

در حال حاضر در نزدیکی فرودگاه قشم، تعداد زیادی هتل مدرن و باکیفیت وجود دارد که برای تمامی سلیقه‌ ها و بودجه‌ ها مناسب هستند. هتل‌ های نزدیک به فرودگاه قشم علاوه بر ارائه امکانات راحتی و لوکس، ارتباط آسان با دیگر نقاط شهر و دسترسی سریع به نقاط دیدنی را نیز فراهم می‌ کند.

بسته به سلیقه خود می‌ توانید انتخاب کنید که در یک هتل بزرگ و با تمامی امکانات رفاهی اقامت کنید، یا در یک هتل کوچک تر و صمیمی تر! که برخی از هتل‌های آن محیط طبیعی و دلنشینی دارند. با رزرو هتل در نزدیکی فرودگاه قشم، شما قادر خواهید بود تا به راحتی به فرودگاه دسترسی پیدا کرده و همچنین به مکان های دیدنی جزیره بروید. حال با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین هتل های نزدیک به فرودگاه قشم بپردازیم و فاصله هر یک از هتل ها را با فرودگاه قشم بررسی کنیم:

نام هتلآدرس هتلفاصله هتل تا فرودگاه
هتل سینگو قشم20 کیلومتری قشم -درگهان – مجتمع تجاری دریا – طبقه دومحدودا 33 دقیقه
هتل آلاله 2 قشم23 کیلومتری قشم – درگهان – بلوار ساحلیحدودا 33 دقیقه
هتل آرتا قشمقشم – بلوار شهید بهشتی – میدان امام قلی خانحدودا 48 دقیقه
هتل پرشین گلف قشمدرگهان – میدان انقلاب – خیابان امام شافعیحدودا 35 دقیقه
هتل ساحل طلایی قشمقشم – جاده ساحلی جنوبی – جنب زیارتگاه شاه شهیدحدودا 36 دقیقه
هتل آرمان قشمدرگهان (16.5 کیلومتری قشم) – بلوار ساحلی وحدتحدودا 37 دقیقه
هتل بوتیک ایرمان قشمقشم – نخل زرین – خیابان پژوهش – نبش خیابان پیامحدودا 48 دقیقه

هتل سینگو قشم یکی از هتل های نزدیک به فرودگاه قشم

هتل سینگو قشم که جزو هتل های 3 ستاره قشم است و تنها در 33 دقیقه می‌ توانید از فرودگاه به هتل برسید. همچنین تا مرکز قشم نیز فقط 15 دقیقه فاصله وجود دارد. این هتل دارای ساحل اختصاسی است که شما می توانید بدون خارج شدن از آن، به ساحل و دریا دسترسی داشته باشید. همچنین از ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی هتل سینگو نیز می توانید با هزینه خود استفاده کنید.

امکانات فراوان هتل سینگو که در لیست هتل های قشم با صبحانه ناهار شام قرار دارد، شامل روم سرویس، بیزینس سنتر، رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ می‌ باشند. بنابراین اگر به دنبال یک هتل با موقعیت عالی، امکانات عالی و قیمت مناسب هستید، این هتل درگهان قشم بهترین انتخاب برای شما است.

هتل آلاله 2 قشم

هتل آلاله 2 یکی از هتل های نزدیک به فرودگاه قشم است. شما با رانندگی به مدت 33 دقیقه می‌ توانید از فرودگاه به هتل برسید. این هتل سه‌ ستاره در 8 طبقه دارای اتاق‌ های متنوعی است که از جمله آن می توان به اتاق‌ های دو، سه و چهارتخته و سوئیت‌ های یک خوابه چهار تخته، دو خوابه چهار تخته و پنج تخته در این هتل اشاره کرد. همچنین هتل آلاله 2 با ارائه امکاناتی مانند رستوران گردان، کافی‌ شاپ و پارکینگ تمامی نیازهای شما را برآورده می‌ کند.

علاوه بر آن یکی از ویژگی‌ های بارز این هتل، موقعیت جغرافیایی آن است. هتل آلاله 2 فاصله‌ ای تنها 5 دقیقه از مراکز خرید قشم محلی مانند بازار قدیم قشم و پرشین گلف دارد که با چند قدم ساده می‌ توانید به این مراکز دسترسی داشته باشید. و خریدهای تان را انجام داده یا اوقات خود را در آنجا سپری کنید.

هتل آلاله 2 از هتل های نزدیک فرودگاه قشم

هتل آرتا قشم

یکی از هتل های 4 ستاره قشم که نزدیک به فرودگاه است، هتل آرتا است. این هتل در بلوار بهشتی قرار گرفته و دارای امکاناتی نظیر سالن ورزش، رستوران، کافی شاپ، سالن ماساژ است. هتل آرتا در 50 کیلومتری فرودگاه که در 50 دقیقه طی می شود، قرار دارد.

اتاق های هتل آرتا قشم عبارتند از:

  • اتاق دو تخته توئین، دبل، (با صبحانه و هافبرد)
  • سوئیت یک خوابه چهار نفره (هافبرد، صبحانه)
  • اتاق دو تخته دریا ( هافبر، صبحانه )

هتل پرشین گلف، به عنوان هتل های نزدیک به فرودگاه قشم

هتل پرشین گلف قشم در میدان انقلاب درگهان واقع شده است. یکی از ویژگی‌ های بارز این هتل، فاصله نزدیک آن با فرودگاه قشم است که با تنها 35 دقیقه رانندگی می‌ توانید از فرودگاه به هتل برسید. یکی از نقاط قوت منحصر به فرد این هتل نیز تنوع و بزرگی اتاق‌ های آن است، لذا هتل پرشین گلف برای میهمانان خود اتاق‌ هایی با ظرفیت‌ های مختلف از دو تا هشت تخته فراهم کرده است که این ویژگی باعث شده است تا اقامت گروهی یا خانوادگی در این هتل برای مسافران به یک تجربه خاص تبدیل شود.

این هتل ارزان قشم با داشتن امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ و اتصال اینترنت در اتاق ها و همراه با سایر امکانات رفاهی، به شما کمک می کند تا تمامی نیازهای رفاهی و اقامتی خود را در این هتل برآورده کنید.

هتل پرشین گلف در لیست هتل های نزدیک فرودگاه قشم

هتل ساحل طلایی قشم، یکی از محبوب ترین هتل های نزدیک به فرودگاه قشم

هتل ساحل طلایی قشم با موقعیتی ایده‌ آل در جاده ساحلی جنوبی قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه تنها 36 دقیقه است، بنابراین شما به راحتی می توانید به مقصد خود برسید. این هتل ساحلی قشم به مسافران عزیز امکان انتخاب بین انواع واحدهای اقامتی متنوع را می‌ دهد که از جمله اتاق های دو تخته، دو تخته VIP، سه تخته معمولی و VIP، چهار تخته، چهار تخته VIP و سوئیت های دوبلکس کوچک و بزرگ است که چشم اندازی رو به دریا دارند.

هتل ساحل طلایی که قبلا با نام پلاژ سیمین شناخته می شد، دارای ساحل اختصاصی است . همچنین دسترسی به دره ستارگان قشم، پارک زیتون قشم، سیتی سنتر قشم و یکی از بهترین رستوران های قشم به نام رستوران شب های جزیره قشم دارد.

هتل آرمان قشم یکی از بهترین هتل های نزدیک به فرودگاه قشم

هتل آرمان قشم، در امتداد بلوار ساحلی واقع شده و تنها در فاصله 37 دقیقه از فرودگاه قشم قرار دارد. این هتل نزدیک به مراکز خریدی چون دو دولفین، مروارید، زمرد و بازار قدیم درگهان است و اتاق های این هتل از امکاناتی چون: تلویزیون، اینترنت و مینی بار برخوردارند.

از دیگر امکانات هتل آرمان قشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویوی برخی اتاق ها رو به دریا است.
  • اقامت با صبحانه در اتاق ها امکان پذیر است.
  • اینترنت در لابی کاملا رایگان است.
  • هتل دارای پارکینگ با ظرفیت 60 نفر است.
خرید بلیط هواپیما و اتوبوس

هتل بوتیک ایرمان، یکی از متنوع ترین هتل های نزدیک به فرودگاه قشم

هتل بوتیک ایرمان قشم، یک مقصد استثنایی برای اقامت در جزیره قشم محسوب می‌ شود که با معماری زیبا و منحصر به‌ فرد خود در نخل زرین قشم قرار دارد و تا فرودگاه تنها 48 دقیقه فاصله دارد. اما بیش از همه، هتل ایرمان با امکانات بی‌ نظیر و خدمات فوق‌ العاده‌ ای که ارائه می‌ دهد که توانسته است توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. ناگفته نماند که هتل ایرمان، جزو هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم است.

در هتل ایرمان که در نظر مسافران به عنوان یک هتل 5 ستاره قشم شناخته می شود ، اتاق‌ ها به چندین نوع از جمله دبل کلاسیک، دبل لوکس و سوئیت رویال با طراحی اتاق های یک خوابه عرضه می‌ شوند که با دکوراسیون زیبا و مدرن، یک فضای راحت و آرام را برای استراحت به شما ارائه می‌ دهند. علاوه بر این، هتل ایرمان رستوران و کافی‌ شاپ نیز دارد تا مسافران بتوانند از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌ های آن لذت ببرند و لحظاتی خوشایند را در این هتل سپری کنند.

هتل بوتیک ایرمان قشم یکی از هتل های نزدیک فرودگاه قشم

فرودگاه قشم یکی از پرتردد ترین‌ های ایران

فرودگاه بین ‌المللی قشم در 25 کیلومتری جنوب غربی شهر قشم و در روستای تازیان واقع شده است. این فرودگاه که در سال 1372 افتتاح شد که یکی از پرتردد ترین فرودگاه‌ های ایران بوده که دارای دو ترمینال مسافربری داخلی و خارجی است. همچنین در اطراف فرودگاه قشم، هتل‌ های زیادی وجود دارد که مسافران می ‌توانند در آنها اقامت کنند. به‌ علاوه این هتل‌ ها در بازه‌ های قیمتی مختلف قرار دارند و امکانات متنوعی را به مسافران ارائه می ‌دهند. فاصله فرودگاه قشم تا مرکز شهر نیز  حدود 45 دقیقه با خودرو است و مسافران می ‌توانند برای رسیدن به مرکز شهر از تاکسی، اتوبوس یا تاکسی ‌های اینترنتی استفاده کنند.

با انتخاب و رزرو هتل در نزدیکی فرودگاه قشم، شما علاوه بر راحتی و سهولت در اقامت، فرصتی برای شروع یک تجربه بی‌نظیر و فراموش نشدنی در قشم خواهید داشت. هتل‌ های نزدیک به فرودگاه قشم با ارائه امکانات رفاهی و دسترسی آسان به نقاط دیدنی، اقامت شما را به یک سفر لذت‌ بخش تبدیل خواهند کرد. پس چرا صبر کنید؟ همین حالا از طریق پلتفرم های آنلاین مانند های هتل، هتل قشم خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفری به دنیای طعم و لذت در رستوران های قشم

پنج‌شنبه 20 مهر 1402
در جزیره قشم، رستوران‌های متنوعی به وجود آمده‌اند که هر یک با محیطی متنوع از سنتی تا مدرن، خدمات خوبی […]
رستوران های قشم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس