هتل های کیش با صبحانه، ناهار و شام کدام است؟

هتل های شایگان، پارمیس، ترنج، هلیا، پارمیدا، لوتوس و گراند با وعده نهار رایگان و همچنین هتل لیلیوم با وعده غذای شام رایگان در لیست هتل های کیش با ناهار و شام رایگان قرار می گیرند. با رزرو اتاق درهتل های کیش با ناهار و شام رایگان نیازی به اقدام خاصی جهت دریافت این وعده رایگان نیست و تنها با رزرو اتاق، می توانید از ناهار رایگان هر هتل استفاده کنید.

نام هتلرستورانوعده رایگان
هتل شایگان کیشداردناهار
هتل پارمیس کیشداردناهار
هتل ترنج کیشداردناهار
هتل هلیا کیشداردناهار
هتل پارمیدا کیشداردناهار
هتل لوتوس کیشداردناهار
هتل گراند کیشنداردناهار
هتل لیلیوم کیشداردشام

رزرو هتل کیش با ناهار و شام رایگان

به منظور رزرو هتل های هافبرد کیش، تنها کافیست یکی از هتل های لیست شده در بالا را انتخاب کرده و وارد صفحه همان هتل شوید. سپس با انتخاب اتاق دلخواه و مشخص کردن تعداد نفرات و مدت اقامت و پرداخت هزینه، هتل دلخواه را رزرو کنید. به منظور دریافت وعده رایگان ناهار، نیازی به اقدام خاصی نیست و پس از رزرو هتل، مشمول استفاده از وعده رایگان خواهید شد.

هتل ترنج کیش

از هتل های هافبرد با وعده نهار رایگان میتوان به هتل ترنج کیش اشاره کرد. این هتل یک رستوران با منوی غذایی متنوع را در اختیار مهمانان خود قرار میدهد. از دیگر رستوران های هتل ترنج می توان به رستوران تاج ترنج، خورشید ترنج، ساحلی ترنج اشاره کرد که با وجود آشپزهای ماهر منوهای غذایی بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. ساعت کاری رستوران های کیش از 12:30 الی 15 و 19 الی 1 با مداد است.

هتل ترنج کیش دارای رستوران های متعددی شامل رستوران ساحلی، رستوران تاج و خورشید است. در این رستوران‌ها می‌توانید وعده‌های غذایی متنوع شامل غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی سفارش دهید. رستوران های هتل ترنج کیش شامل کافه های متعددی می باشند.

هتل ترنج کیش

تعدادی از امکانات ارائه شده در هتل ترنج کیش

رمپ معلولین و جانبازانسونای بخارسونای خشکاستخر و جکوزی
خشکشوییترانسفر رایگانسالن اجتماعاتتالار عروسی
رستورانکافی شاپباشگاه بدنسازیسالن بیلیارد

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش از هتل های هافبورد کیش با وعده رایگان نهار است. همچنین دارای رستوران فود کلاب با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت نیز است. هتل شایگان دو رستوران با نام های شامبلیر و رستوران سنتی نیز دارد. این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود نیز ارائه می‌دهند.

تعدادی از امکانات ارائه شده در هتل شایگان کیش

کافی شاپاستخرجکوزیسالن بیلیارد

هتل پارمیس کیش

 هتل پارمیس کیش در لیست هتل هافبورد کیش با وعده نهار رایگان نیز قرار می گیرد. این هتل های 5 ستاره کیش دارای یک رستوران در لابی هتل طبقه همکف نیز است که غذایی با کیفیت خوب به مهمانان خود عرضه می‌کند. رستوران های هتل پارمیس کیش شامل رستوران فودسان، رستوران پارمیدا، رستوران سنتی پویا، رستوران خانه اسپاگتی می باشد.

از دیگر مزایای حضور در این هتل لوکس، دسترسی آسان به جاذبه‌های زیبای شهر کیش، اسکله تفریحی، پارک هنگام، کیش مال، رویا مال و غیره است. اقامت در هتل پارمیس، در کنار امکانات رفاهی خوب و خدمات شایانی که پرسنل ارائه می‌دهند، سفر خاطره‌انگیزی را برایتان رقم می‌زند.

هتل پارمیس کیش، هتل کیش با ناهار

تعدادی از امکانات ارائه شده در هتل پارمیس کیش

پارکینگلابیسونااستخر و جکوزیفروشگاه
خشکشوییترانسفر رایگانکافی شاپسالن بیلیاردرستوران

هتل هلیا کیش

هتل هلیا از هتل های هافبورد کیش با وعده نهار رایگان می باشد. همچنین رستوران هتل هلیا کیش در طبقه همکف با ظرفیت 150 نفر غذاهای خوب و متنوعی را برای گردشگران خود تدارک می بیند. رستوران هتل هلیا کیش دارای فضایی مدرن و منو غذای انتخابی می باشد. همچنین رزرو رستوران از طریق سایت امکان پذیر است.

هتل پارمیدا کیش

 هتل پارمیدا کیش جزئی از هتل های هافبورد کیش با وعده نهار رایگان، که در نهایت دارای یک رستوران و غذایی باکیفیت و ظرفیت150 نفر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران این هتل دارای فضایی شیک و منوی غذایی بینظیری نیز است.

هتل لوتوس کیش

از دیگر هتل های هافبورد می توان به هتل لوتوس اشاره کرد. و دارای رستورانی با ظرفیت 135 نفر و غذایی با کیفیت می باشد. نکته مثبت این رستوران منوی غذایی بسیار متنوع است. برای صرف صبحانه لازم است از ساعت 7:30 تا 10 و برای نهار از ساعت 13:30 تا 15 به این رستوران مراجعه کنید.

شما می‌توانید از میان اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته آن، بسته به نیازتان یکی را انتخاب کنید و از چشم‌انداز باغی که با مساحت1200 متر مربع، هتل را احاطه کرده لذت ببرید. این هتل به‌صورت هافبرد رزرو می‌شود. یعنی شما می‌توانید علاوه بر صرف صبانه، برای وعده ناهار نیز به رستوران هتل بروید و از طعم و مزه غذاهای ایرانی و دریایی آن لذت ببرید. هتل لوتوس از محدود هتل های کیش با ناهار در رده  سه ستاره است.

هتل لوتوس کیش

 تعدادی از امکانات ارائه شده در هتل لوتوس کیش

رمپ معلولین و جانبازان لابیاتاق چمدانکافی شاپ
خشکشوییترانسفر رایگانخدمات باربریرستوران

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش در دسته هتل های هافبرد است. با این تفاوت که برخلاف دیگر هتل هایی که وعده نهار رایگان ارائه می‌کنند، این هتل وعده رایگان شام را در اختیار گردشگران خود قرار می‌دهد. رستوران با ظرفیت 300 نفر و منوی غذایی متنوع و باکیفیت از دیگر امکانات این هتل است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر کیش است؛ که در رده هتل های کیش با ناهار قرار می‌گیرد. این هتل در زیباترین نقطه این جزیره و در زمینی به وسعت بالغ بر ده هکتار، ساخته و به بهره برداری رسید. هتل ساحلی کیش مارینا در دو طبقه و با تعداد 186 اتاق که شامل اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های یک خوابه و دوخوابه رویال است در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اتاق‌های راحت و مدرن، اقامتی باور نکردنی را برای شما ایجاد کرده و چشم‌انداز ساحل و فضای سبز، به همراه آب نماهای جذاب، لذتی وصف نکردنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رستوران های هتل مارینا کیش شامل رستوران لوتوس، رستوران گل کاغذی و چندین کافی شاپ مدرن دیگر است. در این رستوران ها می توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی و فرنگی را سفارش دهید. قیمت غذاهای این هتل نسبت به رستوران های هم سطح آن در شهر، کمتر است.

هتل مارینا پارک کیش

تعدادی از امکانات ارائه شده در هتل مارینا کیش

ساحل اختصاصیسوناماساژاستخر و جکوزیلابی
خشکشوییترانسفر رایگانسالن اجتماعاتکافی شاپرستوران

هتل ارم کیش

تماشای ساحل زیبای خلیج فارس یا قدم زدن در آن، خود به تنهایی می‌تواند انگیزه سفر به جزیره زیبای کیش باشد. هتل ارم کیش، امکان انجام این کار را به شما خواهد داد. کافی است در یکی از اتاق‌های آن اسکان یابید؛ تا در تمام طول اقامت از چشم انداز دریا و ساحل بهره‌مند شوید. هتل ارم یکی از بهترین هتل های کیش با ناهار است که در رده هتل‌های چهار ستاره قرار دارد. بدین ترتیب با پرداخت هزینه کم‌تر نسبت به هتل‌های 5 ستاره می‌توانید از خدمات هافبرد بهره‌مند شوید. این هتل هرساله مهمانان زیادی را می‌پذیرد زیرا دارای وسعت بالا و 243 باب اتاق است.

هتل ارم کیش

تعدادی از امکانات ارائه شده در هتل ارم کیش

پارکینگلابیسونااستخر و جکوزیفروشگاه
آرایشگاهچایخانه سنتیکافی شاپسالن بیلیاردرستوران

هتل گراند کیش

اگر انتخاب شما هتلی کم هزینه اما لوکس و زیبا است، می‌توانید در هتل گراند کیش اقامت یابید. هتل گراند در سال 1388 در 4 طبقه و 60 باب اتاق بنا و آماده خدمت‌رسانی به گردشگران شهر کیش شد. این هتل نسبت به هزینه‌ها، خدمات خوبی را ارائه می‌دهد و می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. هتل گراند نیز در لیست بهترین هتل های کیش با ناهار قرار می‌گیرد و وعده ناهار را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

از طرفی در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته و به راحتی به مکان‌های مهم جزیره کیش دسترسی خواهید داشت. مرکز خرید دامون، بولینگ مریم، بازار ونوس، بازار زیتون و بازار پانیذ از دیگر مکان‌هایی است که در فاصله کمی از شما قرار گرفته و در مدت زمان کم می‌توانید به آنجا بروید و از حضور در آن‌ها لذت ببرید.

رستوران هتل گراند کیش

تعدادی از امکانات ارائه شده در گراند ترنج کیش

رمپ معلولین و جانبازانلابیآرایشگاه مردانهخدمات باربری
خشکشوییترانسفر رایگانسالن اجتماعاتنمازخانه
رستورانکافی شاپپینگ پنگسالن بیلیارد

از حضور در هتل های کیش با ناهار لذت ببرید!

رزرو هتل با غذا می‌تواند در کیفیت سفر، موثر باشد. با صرف غذا در رستوران هتل، به‌صورت رایگان، دیگر نیازی به پیدا کردن رستوران خوب برای صرف وعده ناهار نخواهید داشت. از طرفی به میزان بسیار زیادی هزینه‌های سفرتان کاهش می‌یابد. ما سعی کردیم با جمع آوری اسامی و اطلاعات هتل های کیش با ناهار شما را در رزرو هتل خوب یاری کنیم. اگر شما نیز تجربه حضور در هریک از هتل‌های فوق را دارید؛ می‌توانید آن را در قسمت کامنت در اختیار کاربران وبسایت ما قرار دهید.

کدام یک از هتل های هافبرد کیش، وعده ناهار را به صورت رایگان ارائه می دهند؟

هتل ترنج کیش، هتل شایگان کیش، هتل پارمیس کیش، هتل هلیا کیش، هتل پارمیدا کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کوه پارک مشهد؛ لذت پارک‌ گردی در دامنه کوه

جمعه 13 مرداد 1402
مشهد از آن دست شهرهایی است که علاوه بر زیارت کردن از بارگاه مقدس امام رضا علیه السلام، می‌توانید خاطره […]
کوه پارک مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس