معرفی هتل‌ های کیش دارای استخر و جکوزی

هتل های استخردار کیش شامل انواع هتل های 5 ستاره و 4 ستاره است. به دلیل محدودیت شنا در بیشتر سواحل کیش بهتر است هتل های کیش دارای استخر رزرو کنید تا از این مزیت این هتل های لوکس استفاده کنید. در جدول زیر لیستی از بهترین هتل های کیش دارای استخر ذکر شده است.

نام هتلآدرس
هتل ویدا کیشبلوار موج
هتل داریوش کیشمیدان داریوش
هتل شایگان کیشمیدان رودکی
هتل مارینا پارک کیشبلوار مرجان
هتل ایران کیشمیدان خلیج فارس
هتل ترنج کیشابتدای جاده جهان

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش، یکی از بهترین هتل‌ های استخردار کیش است. این هتل در سال 1396، در 10 طبقه و 144 اتاق بنا شد و در حال حاضر در شمار به‌روز ترین هتل‌های شهر کیش قرار می‌گیرد. هتل ویدا کیش، دارای معماری خاص و کاربر پسند است؛ در نتیجه نام آن را میان بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش مشاهده خواهید کرد. صندوق امانات، مینی بار، تهویه مطبوع، آباژور، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت همگی از امکانات اختصاصی است که در اختیار مهمانان این هتل قرار می‌گیرد.

همچنین مهمانان، به راحتی می‌توانند به دریا دسترسی داشته و یا پس از یک گردش چند ساعته، در مجموعه استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی و حوضچه آب سردی که در هتل وجود دارد، خستگی را از تن خود بزدایند. مجموعه آبی هتل ویدا به‌صورت سرپوشیده بوده و استفاده از استخر برای میهمانان مقیم در آن رایگان است.

هتل ویدا کیش از هتل‌ های استخردار کیش
  • آدرس: جزیره کیش، میدان ثنایی، بلوار موج

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش مانند نگینی در شمال شرق جزیره کیش قرار گرفته و با سبک خاص معماری در این شهر می‌‌درخشد. سبک معماری هتل داریوش کیش، الهام گرفته از کاخ‌های آپادانا و تخت جمشید بوده و باعث منحصر به‌فرد شدن این اقامتگاه شده است. این هتل که فعالیت خود را از سال 1382 با 3 طبقه و 190 اتاق آغاز کرده و تا امروز با ارائه خدمات خوب و امکانات مکفی برای میهمانان، در بین هتل‌های 5 ستاره شهر کیش قرار می‌گیرد.

با اقامت در هتل زیبای داریوش امکانات اختصاصی از جمله لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، میزکار، تهویه مطبوع، آباژور، دراور، آباژور و… در اختیار شما قرار می‌گیرد. نام هتل داریوش کیش نیز درمیان بهترین هتل‌ های استخردار کیش مشاهده می‌شود. در حقیقت یکی از مهم‌ترین امکاناتی که هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد، مجموعه آبی هتل است که مشتمل بر استخر‌های آبی روباز مخصوص آقایان و خانم‌ها است.

استخر آقایان چشم اندازی بی‌بدیل روبه دریای خلیج فارس را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد و استخر بانوان آسایش و راحتی حضور در استخر را به آن‌ها هدیه می‌دهد. سونا، جکوزی و خدمات ماساژ از دیگر خدمات محبوب این هتل برای مسافران است. البته باید توجه داشته باشید که برای استفاده از استخر آبی هتل داریوش باید هزینه بپردازید. این استخر سرپوشیده است و با رعایت استاندارد و ایمنی، احساس راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

استخر هتل داریوش کیش
  • آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل شایگان کیش

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل‌ های کیش با استخر می‌گردید که موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد، هتل شایگان کیش، درخدمت شما است. این هتل در سال 1382، افتتاح و میزبان مهمانان این شهر شد. هتل شایگان دارای 130 سوئیت و اتاق مجهز بوده و با ارائه امکانات رفاهی خوب، در بین هتل‌ های 5 ستاره شهر کیش قرار می‌گیرد. با حضور در این مجموعه، به راحتی می‌توانید به مجتمع تجاری پانیذ، مجتمع پردیس یک و دو، پارک دلفین ها، پارک مرجان‌ها، اسکله تفریحی کیش و… دسترسی داشته باشید. هتل شایگان کیش، همچنین مجهز به استخر و سونای تمیز و شیک است.

ما به شما استفاده از آن برای از بین بردن تنش‌های سفر را پیشنهاد می‌کنیم. چایخانه سنتی صبا، کافه رستوران گاردن و 3 رستوران لوکس همگی از امکانات این اقامتگاه است. روم سرویس، مبلمان، تهویه مطبوع، کمد لباس، حمام اختصاصی، تلویزیون، لوازم بهداشتی و… از جمله امکانات اخصاصی است که در هتل شایگان کیش در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. شما با حضور در هتل شایگان می‌توانید از استخر و جکوزی سر پوشیده هتل، به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای استفاده کنید.

استخر هتل شایگان کیش
  • آدرس: جزیره کیش، ابتدای بلوار رودکی

هتل کوروش کیش

این هتل در سال 1397در 16 طبقه و مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل کوروش دارای 198 اتاق و سوئیت است که با حضور در هریک از آن‌ها، از خدمات اختصاصی هتل از جمله مینی بار، چایساز، یخچال،کمد لباس و رخت آویز، تلویزیون، تهویه مطبوع، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. هتل کوروش کیش، یکی از بهترین هتل‌ های استخردار کیش است و امکاناتی مانند سونا، جکوزی و استخر سرپوشیده را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

مسافران پس از یک گشت و گذار طولانی می‌توانند در این  مجموعه آبی حضور یافته و تجدید انرژی کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این مجموعه آبی برای مهمانان مقیم هتل رایگان است. اگر از آن دسته افرادی هستید که خرید در شهر کیش را در اولویت قرار می‌دهید، نگران نباشید زیرا هتل کوروش در نزدیکی مراکز خرید پردیس 1 و 2 قرار دارد.

استخر هتل کوروش کیش
  • آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس
رزرو بلیط قطار

هتل مارینا پارک کیش

توجه داشته باشید که یک هتل خوب علاوه بر ایجاد آرامش برای شما عزیزان، می‌تواند عنوان یک جاذبه توریستی را به‌ خود بگیرد. هتل مارینا پارک کیش، از جمله این هتل‌ها است. زیرا با داشتن معماری خاص، فضای سبز و جاذبه‌های طبیعی قابل توجه بوده و حضور در آن لذت‌بخش است. هتل مارینا جزو بهترین هتل‌ های استخردار کیش نیز به شمار می‌رود. یعنی در کنار خدمات اختصاصی مثل مبلمان، میزکار، اتاق‌های مجهز به آشپرخانه و… دارای یک فضای استخر سرپوشیده است.

این استخر متشکل از سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد و کلوپ ورزشی است و می‌تواند اوقات خوشی را برای مهمانان هتل فراهم کند. برای استفاده از آن هم لازم نیست که هیچ هزینه اضافی بپردازید. البته باید توجه داشت که به دلیل ملاحظات امنیتی، ورود کودکان زیر 5 سال به این استخر ممنوع است. موقعیت مکانی مناسب از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل مارینا پارک است و به شما امکان دسترسی هرچه آسان‌تر به اسکله زیبای کیش، باغ پرندگان، ساحل مرجان و… را می‌دهد.

استخر هتل مارینا پارک کیش
هتل‌ های استخردار کیش
  • آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

هتل پانوراما

هتل پانوراما یکی از هتل‌های محبوب شهر کیش است که در سال 1398 در 15 طبقه ساخته و مورد استفاده قرار گرفت. پرسنل مجرب، امکانات رفاهی مدرن و موقعیت مکانی مناسب و… از مزایای اقامت در هتل پانوراما کیش است.

همچنین در کنار خدمات اختصاصی که در اتاق‌ها ارائه می‌شود؛ حضور در مجموعه آبی هتل نیز می‌تواند برای بسیاری از مهمانان لذت‌بخش و خاطره ساز باشد. به گونه‌ای که می‌توان هتل پانوراما را در لیست بهترین هتل‌ های استخردار کیش قرار داد. مجموعه آبی این اقامتگاه شامل سونای خشک و بخار، جکوزی و استخر سرپوشیده است. در صورت اسکان در هتل پانوراما، استفاده از استخر هتل رایگان است.

استخر هتل پانوراما کیش
هتل‌ های استخردار کیش
  • آدرس: جزیره کیش، بلوار رودکی، روبه‌روی برج دیپلمات

هتل ایران کیش از هتل‌ های استخردار کیش

اگر چشم اندازه طلوع و غروب خورشید برایتان لذت بخش است، پیشنهاد ما اقامت در هتل ایران کیش است. زیرا برخی از اتاق‌های این هتل زیبا، چشم اندازی روبه دریا داشته و منظره باشکوهی را برای شما ایجاد می‌کنند. از طرفی با موقعیت مکانی مناسب هتل، امکان دسترسی به جاذبه‌های مهم گردشگری جزیره از جمله بولینگ مریم، اسکله تفریحی کیش، جاذبه‌های پرطرفدار کارتینگ و… را برای شما فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید تنش و خستگی سفر را بزدایید، کافی است از مجموعه آبی هتل که مشتمل بر سونا، جکوزی، استخر و… است، بهره ببرید.

در حقیقت هتل ایران کیش از جمله بهترین هتل‌ های استخردار کیش، برای افرادی است که به دنبال هتل‌های استخردار می‌گردند. شما با اسکان در هتل ایران، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی می‌توانید از استخر سرپوشیده آن استفاده کنید. از دیگر خدمات اختصاصی هتل که بلافاصله پس از اسکان در اختیارتان قرار می‌گیرد، می‌توان به تخت‌های بزرگ، میزکار، مبلمان، گاوصندوق شخصی، بالکن، حمام و… اشاره کرد.

استخر هتل ایران کیش
  • آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس

هتل بین المللی کیش کیش

اگر از آن دسته افرادی هستید که تفریحات آبی برایتان لذت بخش است، می‌توانید هتل بین المللی کیش کیش را انتخاب کنید که یکی از هتل‌ های استخردار کیش به شمار می رود. زیرا علاوه بر ایجاد دسترسی آسان به دریا، دارای مجموعه آبی اختصاصی نیز می باشد. مجموعه آبی هتل کیش، متشکل از ماساژ، خدمات اسپا، حمام ترکی، سونا و جکوزی است و می‌تواند لحظات خوشی را برای شما فراهم کند.

شما می‌توانید از این امکانات آبی در محیط سرپوشیده، بدون پرداخت هزینه و تنها با  اسکان در هتل بهره‌مند شوید. این هتل 5 ستاره در نزدیکی مرکز خرید ونوس و مریم قرار گرفته است، پس اگر قصد بازارگردی در شهر کیش را دارید، اصلا نگران نباشید. زیرا به راحتی و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید در آن‌ها حضور یابید.

هتل بین المللی کیش کیش
  • آدرس: جزیره کیش، تقاطع بین بلوار ثنایی و بلوار دریا

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش، منحصر به‌فردترین و زیبا ترین هتل در نوع خود در خاور میانه است. جالب است بدانید که این مجموعه در دو فاز آبی و خشکی، ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت با حضور در این هتل، به راحتی می‌توانید به دریا و ساحل دسترسی داشته و یا با اسکان در اتاق‌های فاز آبی، آبزیان و ماهی‌ها را مشاهده کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که استخر در هتل برایتان مهم است، باید بدانید که هتل ترنج کیش دارای مجموعه آبی بوده و جزو بهترین هتل‌ های استخردار کیش است.

تجهیزات کاملی که در این مجموعه آبی برای مهمانان فراهم شده، امنیت آن‌ها را تامین و خیالشان را آسوده می‌کند. البته جالب است بدانید که مجموعه آبی روی بام این ملک قرار گرفته و چشم انداز زیبایی در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید از استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ استفاده که در فضایی سرپوشیده قرار گرفته، با تعرفه در نظر گرفته شده از طرف هتل، بهره‌مند شوید.

هتل ترنج کیش کیش
  • آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل‌ های استخردار کیش ارزان

هتل‌های 5 ستاره زیادی در جزیره زیبای کیش، در بین هتل‌ های استخردار کیش قرار دارند. اما برای رزرو اقامت آن‌ها باید هزینه زیادی بپردازید. برخی از مسافران می‌خواهند با یک سفر اقتصادی و مقرون به‌صرفه، در هتل‌ های استخردار کیش اقامت کنند. پیشنهاد ما به این عزیزان، اقامت در هتل‌های 4 ستاره استخردار کیش است. تعداد هتل‌های 4 ستاره استخر و جکوزی دار در جزیره کیش بسیار کم است و تها به دو هتل پارمیدا و ارم محدود می‌شود. از طرفی آن دو را نسبت به سایر هتل‌ها در گروه خود محبوب‌تر کرده است.

مزیت استخر و جکوزی برای هتل های کیش

خیلی از افراد هتل‌ های استخردار کیش را به هتل‌هایی که فاقد آن هستند، ترجیح می‌دهند. مجموعه‌های آبی که در هتل‌های فوق در نظر گرفته شده اند، علاوه بر ایجاد احساس خوشایند و ایجاد امکان ریلکس کردن برای مهمانان، برسلامتی شما تاثیر می‌گذارد و می‌تواند در تقویت سیستم قلبی عروقی، کاهش درد غضروفی، مشکلات روحی و… موثر باشد. از این رو اگر شما هتل‌ های استخردار کیش را می‌شناسید که در این مطلب معرفی نشده اند، در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های کیش با صبحانه، ناهار و شام کدام است؟

چهارشنبه 11 مرداد 1402
هتل های شایگان، پارمیس، ترنج، هلیا، پارمیدا، لوتوس و گراند با وعده نهار رایگان و همچنین هتل لیلیوم با وعده […]
هتل های کیش با ناهار

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس