پلاژ بانوان کیش، یک روز به یادماندنی

یکی از تفریحات منحصربه‌فردی که در جزیره کیش، برای خانم‌ها در نظر گرفته شده است؛ پلاژ بانوان کیش است. در این محیط کاملا زنامه، می‌توانید با خیال راحت آفتاب بگیرید؛ شنا کنید و از سایر تفریحات این مجموعه بهر‌ه‌مند شوید. کافی است پلاژ را در کنار سایر جاذبه‌های گردشگری کیش، در لیست مکان‌هایی که قرار است به آن سر بزنید، قرار دهید. در ادامه درباره پلاژ بانوان، امکانات و جاهای دیدنی کیش نزدیک به آن، بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

هتل کیش

با پلاژ بانوان کیش بیش‌تر آشنا شوید!

معمولا یکی از چالش‌های خانم‌ها، در سواحل این است؛ که بتوانند به راحتی آفتاب بگیرند یا در آب تمیز شنا کنند. مسئولان جزیره کیش، برای آسایش هرچه بیش‌تر عزیزانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ پلاژ بانوان کیش را راه اندازی کرده‌اند. پلاژ بانوان کیش دارای امنیت کامل، با دیوارهای بلند و در مکانی ساخته شده که پرواز هواپیما و هلیکوپتر در آن ممنوع شده است. از طرفی مجموعه دارای غریق نجات‌هایی است، که امنیت شما را در هنگام شنا کردن برقرار می‌سازند. متراژ این جاذبه گردشگری چیزی حدود 20 هزار متر مربع بوده و از ساحل و آب‌های تمیزی برخوردار است. با کمی پیشروی در آن می‌توان ماهی‌های کوچک را در آب مشاهده کرد.

پلاژ بانوان کیش

امکانات پلاژ بانوان کیش

این مجموعه تفریحی گردشگری کاملا مجهز است و به‌راحتی می‌تواند نیاز شما عزیزان، برای شنا و استراحت در ساحل‌ را فراهم کند. می‌توانید کودکان خود را در زمین بازی تمیزی که برای کودکان در نظرگرفته شده، قرار دهید و خودتان از سایر امکانات مجموعه بهره‌مند شوید. این مجموعه مجهز به بیش‌ از 800 لاکر برای قرار دادن وسایل شخصی است.

از دیگر تدابیر اندیشیده شده درباره بهداشت این مکان، می‌توان به دوش‌های آب شیرین اشاره کرد. شما می‌توانید پس از شنا از آن‌ها استفاده کنید. اگر در سفر به کیش لوازم یا لباس‌های شنا خود را فراموش کرده‌اید؛ نگران نباشید! زیرا در فروشگاه پلاژ بانوان می‌توانید آن‌ها را مجدد خریداری کنید. پس از گذراندن یک روز آبی در این مجموعه می‌توانید از خدمات آرایشگاه آن استفاده کنید؛ یا در رستوران، غذایی با کیفیت سرو کنید. در ادامه مهم‌ترین امکانات پلاژ بانوان 1402 را نام می‌بریم.

  • حمام با آب شیرین
  • زمین بازی برای کودکان
  • غواصی در دریا
  • سایبان
  • سالن ماساژ
  • باشگاه بدنسازی
  • رستوران
  • خدمات آرایشگاه
  • زمین ساحلی و بدمینتون
  • فروشگاه لوازم شنا
  • حوضچه‌های آب گرم
  • نمازخانه
  • صندوق امانات
  • سرویس بهداشتی
  • صندلی مخصوص آفتاب گرفتن
  • کافی‌شاپ
امکانات پلاژ بانوان

قیمت پلاژ بانوان چقدر است؟

هزینه ورودی و استفاده از امکانات پلاژ بانوان، به‌صورت جداگانه حساب می‌شود. برای مثال شما باید هزینه ماساژدرمانی یا رستوران را به‌طور جداگانه پرداخت کنید. همچنین هزینه ورودی برای کیشوندان و گردشگران متفاوت است. قیمت پلاژ بانوان 1402، به شکل زیر بوده است. اما این قیمت هر ساله تغییر پیدا می‌کند و لازم است هنگام رزرو بلیط به آن توجه داشته باشید. برای خرید پلاژ بانوان کیش، می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

نوع سکونتسنین زیر 8 سالسنین بالای 8 سال
کیشوند12800 تومان32000 تومان
گردشگر32000 تومان80000 تومان

تخفیف پلاژ بانوان

در حال حاضر، در پلاژ بانوان‌، تنها تخفیف‌های مربوط به کیشوندان اعمال می‌شود. هزینه ورودی برای کیشوندان بالای 8 سال 32000 تومان و برای کودکان زیر 8 سال 12800 تومان خواهد بود. کافی است؛ کارت کیشوندی خود را هنگام ورود به مجموعه، به مسئول مربوطه نشان دهید تا بتوانید از تخفیف خود بهر‌مند شوید.

 ساعت کار پلاژ بانوان

شما با تهیه بلیط این مکان، می‌توانید یک روز کامل آبی داشته باشید؛ زیرا از نظر زمانی محدودیت نخواهید داشت. پیشنهاد ما به شما این است که در روزهای بهار و تابستان صبح ‌ها به پلاژ سر بزنید تا با شلوغی پلاژ و یا ترافیک خیابان‌ها مواجه نشوید.

ورودی پلاژ بانوان

اگر قصدتان آفتاب گرفتن و استفاده از هوای گرم است؛ در تابستان هنگام ظهر به پلاژ مراجعه کنید. همچنین برای روزهای پاییز و زمستان نیز ساعات 12:00 الی 16:00 بعد از ظهر پیشنهاد می‌شود. شما همچنین در ماه رمضان برای حضور در پللاژ محدودیتی ندارید. ساعات کار پلاژ بانوان کیش سال 1402، از ساعت 9 صبح الی 16:00 بعد از ظهر، است و شما می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

آدرس و شماره تلفن پلاژ بانوان کیش

برای حضور در پلاژ بانوان کیش ابتدا وارد بلوار ایران و سپس خیابان سنایی شوید. سپس از خیابان سنایی به سمت خیابان آرین بپیچید و تا انتهای این خیابان حرکت کنید تا پلاژ بانوان کیش را مشاهده کنید. به دلیل فاصله کمی که پلاژ بانوان کیش با پلاژ آقایان دارد؛ به راحتی می‌توانید با یک برنامه‌ریزی خانوادگی به‌طور همزمان از آن دو استفاده کنید. برای رفت و برگشت، امکان استفاده از تاکسی، اتوبوس‌های دو طبقه و حتی دوچرخه وجود دارد. جالب است، بدانید که پلاژ بانوان در مسیر دوچرخه سواری کیش قرار گرفته است.

شماره پلاژ بانوان کیش: ۴۴۴۲۴۶۲۴-۰۷۶ و ۴۴۴۲۲۵۱۱-۰۷۶

آدرس پلاژ بانوان کیش: بلوار ایران، خیابان سنایی، انتهای خیابان آرین، بخش شمال شرقی کیش


View Larger Map

قوانین پلاژ بانوان کیش

  • پلاژ بانوان کیش نیز، مانند هر مکان گردشگری دیگری دارای یکسری قوانین است؛ که بازدیدکنندگان باید آن‌ها را رعایت کنند. در ادامه به تعدادی از  این قوانین اشاره خواهیم کرد.
  • پرچم مشکی قرار گرفته به معنای شنا ممنوع، پرچم قرمز به معنای احتیاط و پرچم سفید به معنای شنای آزاد است.
  • از همراه داشتن زیور آلات اجتناب کنید.
  • به همراه داشتن کارت ملی برای دریافت لوازم ورزشی از جمله توپ والیبال و لوازم بدمینتون الزامی است.
  • سیگار کشیدن در قسمت‌های مختلف مجموعه، ممنوع و در ایستگاه دخانیات مجاز است.
  • همراه داشتن تلفن همراه و هرگونه دروبین در محوطه ممنوع است.
  • ساعات کاری پلاژ در فصول مختلف سال متغیر خواهد بود. برای استفاده از امکانات و شنا، لباس ورزشی مخصوص همراه خود داشته باشید یا از فروشگاه‌ تهیه کنید.
  • ورود پسربچه‌های بالای 3 سال ممنوع است.

وسایل لازم برای پلاژ بانوان

لوازم شخصی از جمله دمپایی، حوله، مایو، روغن مخصوص آفتاب گرفتن، ضدآفتاب، عینک آفتابی و یا وسایل دیگری که ممکن است به آن احتیاج داشته باشید را همراه خود بردارید. پلاژ بانوان، سشوار ندارد پس اگر لازم است که موهای خود را با سشوار خشک کنید، با خود سشوار ببرید. شما می‌توانید خوراکی‌های مورد نیاز خود را نیز بردارید و هر زمان احساس تشنگی، گرسنگی یا افت انرژی داشتید؛ از آن استفاده کنید. تاکنون قانونی مبنی بر منع آوردن خوراکی به پلاژ وجود ندارد.

وسایل لازم برای پلاژ

نظرات پر تکرار درباره پلاژ بانوان

اگر سری به سایت‌های گوگل بزنید، با نظرات مختلف کاربران درباره پلاژ بانوان مواجه خواهید شد. با بررسی این نظرات می‌توانید با پلاژ بیش‌تر آشنا شده و معایب و مزایای حضور در آن را بشناسید. در ادامه تعدادی از پرتکرارترین کامنت‌ها و نظرات در باره پلاژ  بانوان را آورده‌ایم.

  • بهداشت نامناسب، مخصوصا در روزهای شلوغ
  • برخورد نامناسب کارکنان مجموعه پلاژ بانوان
  • حضور حیوانات خطرناک ماند کوسه
  • سردرگمی درمورد ساعات کاری مجموعه پلاژ بانوان
  • نگرانی از امنیت ساحل

بهترین زمان بازدید از پلاژ بانوان

یکی از سوالات متداولی که درباره پلاژ بانوان پرسیده می‌شود؛ این است که بهترین زمان بازدید از پلاژ بانوان چه زمانی است؟ پیشنهاد ما به شما این است که در فصل بهار به جزیره کیش سفر کرده و از پلاژ بانوان دیدن کنید. زیرا در فصل بهار، آب و هوا در مطبوع‌ترین حالت خود قرار دارد. همچنین در این فصل از جشنواره‌ها و برنامه‌های شاد و سرگرم کننده نوروزی بهر‌ه‌مند خواهید شد. اما لازم است بدانید که در بهار، جزیره کیش و پلاژ بانوان شلوغ خواهد بود. پس مناسب‌ترین زمان در بهار، برای بازدید از این مجموعه، اواسط‌ هفته و ساعات اولیه روز است.

تفریحات پلاژ بانوان

شما می‌توانید از میان تفریحاتی که در این مجموعه برای شما در نظر گرفته شده، به دلخواه انتخاب کنید. این تفریحات معمولا هزینه‌ای جداگانه ندارند. برای مثال شما می‌توانید در ساحل دراز بکشید؛ کتاب بخوانید یا شنا کنید. اگر از شنا کردن در دریا با عمق بیش‌تری لذت می‌برید، می‌توانید این کار را با همراهی مربی غواصی انجام دهید. از دیگر تفریحات پلاژ بانوان می‌توان به والیبال ساحلی، سایر تفریحات آبی واستفاده از وسایلی مانند تخته و تیوب اشاره کرد. همچنین بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه، مخصوصا بخش حنا که هنر اصیل جنوبی را به نمایش می‌گذارد؛ می‌تواند برای شما لذت بخش باشد.

جاهای دیدنی نزدیک پلاژ بانوان کیش

جزیره کیش دارای جاهای دیدنی زیبا، منحصربه‌فرد و متنوعی است. نمونه برخی از این مکان‌های گردشگری در هیچ جای کشور وجود ندارد. پس بهتر است در سفر خود به کیش، سعی کنید بازدید از این جاذبه‌های خاص را از دست ندهید. یکی از ترفند‌هایی که می‌تواند برایتان کارآمد باشد؛ بازدید از جاهای دیدنی نزدیک به هم است. برای مثال می‌توانید پس از حضور در پلاژ بانوان کیش، از جاهای دیدنی اطراف آن نیز بازدید کنید و با یک تیر چند نشان بزنید. پلاژ بانوان در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است و دسترسی شما عزیزان به مکان‌های زیر را فراهم می‌کند.

  • مجموعه توریستی پارک پنگوئن کیش
  • کشتی یونانی
  • قلعه وحشت کیش
  • اسکله مرجان کیش
  • باغ پرندگان کیش
  • پارک دلفین کیش
کشتی یونانی

 هتل‌های نزدیک به پلاژ بانوان کیش

یکی از کارهایی که باید هنگام سفر به کیش انجام دهید؛ انتخاب هتل مناسب است. هتل‌های زیادی در این جزیره وجود دارد و شما می‌توانید از هتل ‌های کیش 5 ستاره گرفته تا سوئیت‌های مختلف را در این جزیره بیابید و انتخاب کنید. اما برای یک انتخاب خوب، لازم است که علاوه بر در نظر گرفتن امکانات، خدمات و هزینه، موقعیت مکانی هتل را نیز در نظر بگیرید.

اگر بتوانید هتل مورد نظر را  در جایی انتخاب کنید؛ که به جاهای دیدنی مهم شهر دسترسی داشته باشد، نیازی نیست که در هوای گرم کیش مسیر طولانی را برای رسیدن به مقصد بپیمایید و یا از نظر زمانی و مالی نیازی به پرداختن هزینه زیادی نخواهید داشت. در ادامه تعدادی از هتل‌هایی که به پلاژ بانوان کیش نزدیک هستند را، بررسی می‌کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

رزرو تور

هتل اسپادانا کیش

اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت و در عین حال با امکانات رفاهی نسبتا خوبی می‌گردید؛ هتل اسپادانا کیش برای شما مناسب است. این هتل دو ستاره، در سال 1379، در بلوار ایران کیش ساخته شد. سبک معماری هتل به شکل ویلا‌های یک طبقه است؛ که با چند پله از سطح زمین بالاتر قرار گرفته است.

با اقامت در این هتل، به راحتی می‌توانید به پلاژ بانوان کیش، بولینگ مریم، دانشگاه آزاد و صدا وسیمای کیش دسترسی داشته باشید. همچنین تا بازار بهکیش، بازار دامون 1 و 2 نیز فاصله زیادی نخواهید داشت و می‌توانید از گشت و گذار و خرید در آن‌ها لذت ببرید.

هتل اسپادانا کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش، در میدان ساحل و جنب میدان زیتون قرار گرفته است. این هتل سه ستاره دارای ترانسفر رایگان است. هتل آرامش در سال 1389 ساخته و آماده بهره برداری شد. هتل دارای 3 طبقه و 67 باب اتاق است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به برخورد خوب کارکنان و امکانات مناسب آن اشاره کرد. با اقامت در هتل آرامش کیش علاوه بر دسترسی آسان به مراکز خرید کیش از جمله مرکز خرید زیتون، بازار مریم و ونوس می‌توانید به راحتی در پلاژ بانوان حضور پیدا کنید.

هتل آرامش کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش، از جمله هتل‌های سه ستاره محبوب جزیره کیش است که در 4 طبقه بنا شده است. این اقامتگاه دارای 60 اتاق بوده و کارکنان آن با ترانسفر رایگان فرودگاهی، شما را تا هتل همراهی می‌کنند. هتل گراند که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده است، دارای امکانات رفاهی مناسبی بوده و تاکنون توانسته توجه مسافران زیادی را به‌خود جلب نماید. این اقامتگاه با فاصله کمی از مراکز خرید، از جمله بازارهای ونوس و مریم قرار گرفته و امکان حضور هرچه آسان‌تر شما در پلاژ بانوان کیش را فراهم می‌کند.

هتل گراند کیش

 سایر هتل‌های نزدیک پلاژ بانوان کیش

در سفر به کیش، بازدید از پلاژ بانوان را فراموش نکنید!

پلاژ، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری است؛ که تنها برای استفاده بانوان در نظر گرفته شده و امکان بهره بردن از ساحل و آب دریا را بدون هیچ دغدغه و نگرانی برای آن‌ها فراهم می‌کند. پس دل به دریا بزنید و یک روز خود سفر به جزیره کیش را به بازدید از پلاژ کیش اختصاص دهید. قطعا پشیمان نخواهید شد! همچنین اگر تجربه حضور در این جاذبه گردشگری را دارید؛ می‌توانید آن را در اختیار سایر کاربران سایت قرار دهید تا انتخاب بهتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی مرکز خرید ونوس کیش، مجموعه‌ای متنوع از همه نوع کالا

یکشنبه 19 شهریور 1402
اگر اهل خرید هستید و دلتان می‌خواهید به بازاری بروید که همه چیز را درون خود جای داده است، مرکز […]
بازار ونوس کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس