اتاق فرار مشهد، سفری به دنیای مخفی و هیجان‌انگیز

نام اتاق فرار، احساس هیجان و حتی شاید ترس را در وجود ما برانگیخته کند. در چند سال اخیر اتاق فرارهای متعددی در ایران بوجود آمد. که در کشور ما اولین ها اتاق فرار تهران بود و بعد کم کم توسعه یافت. اگر از آن دست از آدم‌های هیجانی و شجاع هستید، حتماً دلتان می‌خواهد که در سفر به مشهد، اتاق فرار مشهد را تجربه کنید. سفر به مشهد یک سفر زیارتی سیاحتی است، که در طی آن می‌شود، احساسات فراوانی را تجربه کرد. شهر مشهد در کنار مکان‌های گردشگری و جاهای دیدنی مشهد، اتاق فرار‌های بسیار هیجان‌انگیزی نیز دارد. اگر قصد دارید در سفر به مشهد، رفتن به اتاق فرار ‌های مشهد را نیز تجربه کنید، با ما در ادامه این بلاگ از مجموعه بلاگ‌های مجله گردشگری سایت ‌های هتل همراه باشید.

هتل مشهد

چرا اتاق فرار مشهد؟

شاید برایتان جذاب باشد که قبل از معرفی اتاق فرارهای مشهد به پاسخ این سؤال که چرا اتاق فرار، برسید. رفتن به اتاق فرار علاوه بر اینکه تفریحی برای شما باشد، درس‌های مهمی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در بسیاری از اتاق فرار‌ها کلید حل مشکلات در جزئیات ریز است. ما می‌توانیم از اتاق فرار‌ها این درس را بگیریم که به سادگی از کنار جزئیات زندگی گذر نکنیم.

گاهی بسیاری از مشکلات کوچک و بزرگ با توجه به جزئیات و صبر حل خواهد شد. شما در حین بازی، یاد می‌گیرید در برابر بحران‌ها سریع‌ترین و مفیدترین تصمیم را بگیرید. تصمیم شما چه در بازی و چه در واقعیت بر شکست و موفقیت شما و اعضای تیم تأثیر می‌گذارد. شما در طی این بازی پر هیجان یاد می‌گیرید که یک تصمیم درست تصمیمی است که همه جوانب را در بر داشته باشد.

بازی اتاق فرار فقط برای هیجان و موارد گفته شده بالا نیست بلکه دلایلی وجود دارد که برای سلامتی شما مفید است. البته در صورتی که شما از نظر ترس و سلامت بدن مشکلی نداشته باشید. از تأثیرات اتاق فرار بر سلامت جسم و روان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقا مهارت‌های حرکتی ضعیف
  • بهبود مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی
  • کمک در کاهش استرس
  • بهبود خلق و خو
  • کسب تجربیات جدید
  • بهبود حافظه
  • افزایش تحرکات بدنی

شما می‌توانید در سفر علاوه بر زیارت به سراغ یکی از اتاق‌های فرار در لیست اتاق فرار مشهد بروید و هیجان را در کنار درس‌های زندگی در قالب بازی تجربه کنید. رفتن به اسکیپ روم مشهد در سفر برای شما بسیار خاطر‌انگیز خواهد شد. حتماً سعی کنید به بهترین اتاق فرار مشهد سری بزنید.

اتاق فرار مشهد

اتاق فرار در مشهد

اسکیپ روم مشهد یا همان اتاق فرار در مشهد، تنوع بسیار بالایی دارد. اتاق فرار ‌های مشهد ژانر‌های مختلفی دارند که هر کدام به گونه‌ای می‌توانند حس هیجان و ماجراجویی شما را قلقلک دهند. در ادامه لیست اتاق فرار ‌های مشهد در اختیار شما قرار می‌گیرد. آدرس اتاق فرار مشهد برای راحتی شما در پایان توضیحات هر یک از اتاق‌های فرار مشهد قرار داده شده است. شما برای رزرو اتاق فرار مشهد می‌توانید با شماره‌های اعلام شده تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را به عمل‌آورید.

اتاق فرار باغ متروکه مشهد

سناریو در این اتاق فرار مشهد پس از ورود کامل تمامی اعضا گروه، از طریق بلندگو برای شرکت‌کنندگان شرح داده می‌شود. این اتاق فرار مجوز رسمی از ارگان‌های دولتی لازم را دارد. شروع بازی از مبدا و با حضور تمامی بازیکن‌ها صورت می‌گیرد. لازم است که برای انجام امور پذیرش کلیه اعضا ده دقیقه قبل از شروع سانس، در اتاق فرار متروکه حضور داشته باشند.

لازم است که از قبل اقدام به رزرو کنید، پس از اینکه رزرو انجام شد؛ یک شماره موبایل به همراه لوکیشن برای شما ارسال می‌شود. بعد از اینکه به لوکیشن رسیدید با شماره پیامک شده تماس حاصل فرمایید. تمامی سانس‌ها فقط ۷۰ دقیقه هستند و امکان افزایش آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل حتماً در تایم مقرر خود را به محل مربوطه برسانید. در صورتی که رزرو خود را کنسل کنید، بیعانه به شما برگشت داده نخواهد شد.

ورود افراد با مصرف الکل و دخانیات ممنوع است. امکان سورپرایز تولد با هماهنگی قبلی وجود دارد. نسبت به ساعت رزرو هزینه شما بر حسب نفرات اعلام می‌گردد. عموماً هزینه برای هر نفر ۲۰۰ هزار تومان به بالا است. رعایت حجاب و شئونات اسلامی در این اتاق فرار الزامی است. جهت رزرو می‌توانید با شماره این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آدرس اتاق فرار باغ متروکهابتدای جاده طرقبه، بین امام رضا ۲ و ۴
شماره تماس اتاق فرار باغ متروکه۰۹۳۵۸۳۷۲۷۰۷
ساعت کاری اتاق فرار باغ متروکههر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۳:۳۰
فاصله اتاق فرار باغ متروکه تا حرمحدود 25 کیلومتر
اتاق فرار مشهد

اتاق فرار یوما مشهد

سناریوی این مجموعه اتاق فرار مشهد به این صورت است که، خانواده‌ای چهار نفره ۱۱۴ سال پیش از جنوب کشور به این شهر آمدند. این خانواده در خانه‌ای ساکن شدند که سالیان زیادی بود هیچکس حاضر به سکونت در آن نشده بود. اوضاع خوب بود تا زمانی که خبری از این خانواده نشد و در پی آن جنازه پدر خانواده به همراه کودکان در خانه کشف شد. از آن زمان تا به این لحظه هر کس به این خانه پا گذاشته، دیگر برنگشته است. این خانه تسخیر شده و حالا شما و گروهتان باید در جهت باطل کردن این طلسم تلاش کنید.

امکان برگزاری تولد در این اتاق فرار وجود دارد. اگر تا آخر تایم بازی توانسته باشید ۹۰ درصد معما را حل کنید، به شما تایم اضافه داده می‌شود. هزینه اتاق فرار یوما مشهد برای هر نفر از ۱۲۰ هزار تومان شروع می‌شود. می‌توانید برای انجام هماهنگی‌های لازم با شماره تماس حاصل فرمایید.

آدرس اتاق فرار یوما مشهدشهرک غرب، مابین چهارراه راه آهن و شاهده ۵۹
شماره تماس اتاق فرار یوما۰۹۱۲۱۳۰۷۹۰۰
ساعت کاری اتاق فرار یوما 16 الی 22
فاصله اتاق فرار یوما تا حرمحدود 17 کیلومتر

اتاق فرار ریون مشهد

سناریوی اتاق فرار ریون به این شرح است: چند مدتی است که دختر خانواده واگنر نشانه‌های واضحی از جن زدگی دارد. بررسی‌های انجام شده توسط کلیسا نمایانگر این است که، سوفیا توسط موجودی شیطانی تسخیر شده است. گویا این موجود کودکان را مجبور به کشتن اعضای خانواده خود می‌کند. تحقیقات زیادی تا شب هفتم ژانویه بر روی سوفیا انجام شد. اما در این شب سوفیا برادر خود را به قتل می‌رساند. پس از این اتفاق، کلیسا تصمیم می‌گیرد که سوفیا را در همان خانه حبس کند.

این کار را به این خاطر انجام دادند که شیطان درون دختر داستان خارج نشود. حالا پس از گذشت 8 سال شما به همراه گروهتان از سمت پدر سوفیا مامور هستید تا به خانه بروید و از حال سوفیا برای او خبر بیاورید.

در این اتاق فرار مشهد ورود افراد با بیماری‌های خاص ممنوع است. فقط افراد بالای 18 سال می‌توانند به اتاق فرار ریون بروند. امکان سورپرایز تولید در این مجموعه وجود دارد. این مجموعه هر روز از ساعت 12 تا 22 پذیرای بازیکنان است و هر سانس بازی در این کافه 80 دقیقه است. قیمت اتاق فرار مشهد در این مجموعه برای هر نفر از 200 هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس اتاق فرار ریون مشهدچهارراه ستاری – بین معلم 64 و 66 پلاک 12
شماره تماس اتاق فرار ریون 09155064093
ساعت کاری اتاق فرار ریون 12 الی 22
فاصله اتاق فرار ریون تا حرمحدود 19 کیلومتر

اتاق فرار حمام شوم

یکی دیگر از هیجان انگیز ترین اتاق فرارهای مشهد، اتاق فرار حمام شوم است. شما در این اتاق فرار با سناریویی به شرح زیر روبه رو هستید:

گروه شما یکی از گروه‌هایی است که توسط شخصی مجهول به یکی از روستا‌های دور افتاده دعوت شده‌اید. اکثر مردم این روستا چهره‌ای شبیه به گرگ دارند. مواظب باشید به حمام شوم نزدیک نشوید، تا اسیر شیطان نشوید. هر سانس این مجموعه 70 دقیقه است. برای هر نفر باید 190 هزار تومان هزینه ورود پرداخت کنید. شماره تماس جهت ارتباط با مسئولین اتاق فرار حمام شوم در پایین ذکر شده است.

آدرس اتاق فرار حمام شوم مشهدخیابان دکتر حسابی7، نبش چهار راه اول، جنب گیاهان دارویی
شماره تماس اتاق فرار حمام شوم09904139020
ساعت کاری اتاق فرار حمام شوم16 تا 23:30
فاصله اتاق فرار حمام شوم تا حرمحدود 20 تا 25 کیلومتر
اتاق فرار مشهد

اتاق فرار گروه ضربت

سناریوی اتاق فرار مشهد در مجموعه گروه ضربت مربوط به گروه داعشی و ژانر پلیسی است. شما در این اتاق به حل معادلات پلیسی می‌پردازید. هر سانس این مجموعه فقط 75 دقیقه است. بهتر است یک ربع قبل از شروع سانس در محله مجموعه حضور داشته باشید. شایان ذکر است که این اتاق فرار تفکیک جنسیتی دارد و شما می‌توانید با تماس با شماره زیر هماهنگی‌های لازم را به عمل‌ آورید.

آدرس اتاق فرار گروه ضربت مشهدمنطقه گردشگری سپاد.
شماره تماس اتاق فرار گروه ضربت09364971466
ساعت کاری اتاق فرار گروه ضربتهر روز از ساعت 11 تا 23
فاصله اتاق فرار گروه ضربت تا حرمحدود 10 کیلومتر

اتاق فرار نئو

اتاق فرار نئو در اصل یک مجموعه در لیست اتاق فرار مشهد است که در این اتاق فرار سه سناریو اجرا می‌شود. این سناریو‌ها شامل ژانر هیجانی، ژانر معمایی _ هیجانی و ژانر ترسناک _ هیجانی می‌شود. حتماً برای رزرو باید از 24 ساعت قبل اقدام کنید. اتاق فرار نئو هر روز از ساعت 10 الی 16 آماده سرویس دهی است. برای رزرو با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

آدرس اتاق فرار نئو مشهدبین هاشمیه 60 و 62، مجتمع کوهسر، طبقه سوم
شماره تماس اتاق فرار نئو09225460642
ساعت کاری اتاق فرار نئو 10 الی 16
فاصله اتاق فرار نئو تا حرمحدود 15 کیلومتر

اتاق فرار کانو

اتاق فرار کانو نیز همانند اتاق فرار نئو از یک مجموعه تشکیل شده است که در لیست بهترین اتاق فرار ‌های مشهد قرار گرفته است، مجموعه اتاق فرار نئو 7 سناریو دارد. نام سناریو‌های این مجموعه عبارت است از: اسکیپ روم فرار از دست یک آدم خطرناک، اتاق فرار عملیات سری، اتاق فرار بازداشتگاه، اتاق فرار سرقت الماس (سرقت پیاچنزا)، عملیات نرماندی، اتاق فرار نجات فرمانده و احضار. بلیط این مجموعه برای هر نفر 120 هزار تومان به بالا است و این هزینه نسبت به سناریو متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس اتاق فرار کانو مشهدبلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی.
شماره تماس اتاق فرار کانو05136024014
ساعت کاری اتاق فرار کانو16 الی 24
فاصله اتاق فرار کانو تا حرمکمتر از 10 کیلومتر

اتاق فرار پارادوکس

یکی دیگر از مجموعه اتاق فرار‌های شهر مشهد، مجموعه اتاق فرار پارادوکس با سناریو‌های متفاوت است. شما باید از دو روز قبل جهت رزرو اتاق فرار مشهد پارادوکس با مسئولین این مجموعه در ارتباط باشید. روز‌های سرویس دهی توسط مسئولین با هماهنگی قبلی به شما اطلاع داده می‌شود. سناریو‌های زیر سناریو‌هایی هستند که توسط اتاق فرار پارادوکس یکی از بهترین اتاق فرار ‌های مشهد اجرا می‌شوند.

  • اتاق فرار سفر در زمان با ژانر معمایی و رمزآلود
  • اتاق فرار نغمه مرگ با ژانر ترسناک و دلهره‌آور
آدرس اتاق فرار پارادوکس مشهدبین وکیل آباد 44 و 46، پلاک 1064
شماره تماس اتاق فرار پارادوکس09335748989
ساعت کاری اتاق فرار پارادوکس10 الی 24
فاصله اتاق فرار پارادوکس تا حرمحدود 15 کیلومتر
اتاق فرار مشهد

اتاق فرار کلبه مشهد

سناریو اتاق فرار کلبه در زمان شروع بازی به گروه‌ها اعلام می‌شود. قیمت اتاق فرار مشهد با نام کلبه برای هر نفر بیشتر از 150 هزار تومان است. هر سانس در اتاق فرار کلبه 70 دقیقه هست. یکی از بهترین اتاق فرار ‌های مشهد اتاق فرار کلبه است که هر روزه از ساعت 16 تا 23:30 آماده پذیرایی از شما است. برای هماهنگی میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس اتاق فرار کلبه مشهد مجموعه رستوران فکری کاو، شعبه 1، خیابان سجاد، پلاک 158
شماره تماس اتاق فرار کلبه09373634031
ساعت کاری اتاق فرار کلبه16 تا 23:30
فاصله اتاق فرار کلبه تا حرم کمتر از 10 کیلومتر

اتاق فرار زندان گور مشهد

ژانر این اتاق فرار مشهد ترسناک و دلهره‌آور است. این اتاق فرار تنها یک سناریو، در رابطه با تعدادی زندانی دارد. این مجموعه هر روز از ساعت 11 تا 23:30 آماده سانس دهی به بازیکنان است. هزینه بلیط برای هر نفر 120 هزار تومان است. برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس اتاق فرار زندان گور مشهدجاده طرقبه، نبش امام رضا 8، مجتمع ویلاژتوریست، طبقه اول، واحد 228
شماره تماس اتاق فرار زندان گور09904139020
ساعت کاری اتاق فرار زندان گور11 الی 23:30
فاصله اتاق فرار زندان گور تا حرمحدود 18

اتاق فرار فرارستان مشهد

برای بازی در این اتاق فرار مشهد باید از یک ربع قبل از شروع سانس در محل حضور داشته باشید. ژانر اتاق فرار، فرارستان ژانر ترسناک است. سانس هر بازی در اتاق فرارستان 75 دقیقه هست. ورود افراد زیر 15 سال در اتاق فرار فرارستان ممنوع است. جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آدرس اتاق فرار فرارستان مشهدبلوار وکیل آباد، هاشمیه ۵۱، نبش شهید عبدالهی
شماره تماس اتاق فرار فرارستان09381096508
ساعت کاری اتاق فرار فرارستان10 الی 24
فاصله اتاق فرار فرارستان تا حرمحدود 14 کیلومتر

اتاق فرار تسخیر مشهد

اتاق فرار تسخیر مشهد یکی از ترسناک‌ترین اتاق فرار‌ها در کشور است. سناریو این اتاق فرار در رابطه با یک خانه مرموز هست که در محل رزرو اتاق فرار مشهد برای شما شرح داده می‌شود. این اتاق فرار در پایانه مسافربری قرار دارد و شما می‌توانید در زمان رسیدن به مشهد به این اتاق فرار بروید یا در زمان برگشت که با یک تیر دو نشان‌زده باشید.

آدرس اتاق فرار تسخیر مشهدانتهای خیابان امام رضا، پایانه مسافربری
شماره تماس اتاق فرار تسخیر۰۵۱۳۸۵۱۹۶۲۸ – ۰۹۰۲۴۰۱۱۱۳۳
ساعت کاری اتاق فرار تسخیر16 تا 1 بامداد
فاصله اتاق فرار تسخیر تا حرمکمتر از 20 کیلومتر

اتاق فرار سرقت از اداره مشهد

شما در این اتاق فرار با سناریو ورود به یک اداره پلیس روبه رو هستید و در پی آن داستان‌هایی که وجود دارد. آدرس و شماره تماس اتاق فرار سرقت از اداره در ادامه برای شما قرار داده شده است.

آدرس اتاق فرار سرقت از اداره مشهدبلوار ملک آباد، بین ملک آباد 27 و 29.
شماره تماس اتاق فرار سرقت از اداره09153075377
ساعت کاری اتاق فرار سرقت از اداره9 الی 22
فاصله اتاق فرار سرقت از اداره تا حرمحدود 10 کیلومتر

اتاق فرار دخمه شوم مشهد

اتاق فرار دخمه شوم یکی از هیجان انگیزترین اتاق‌های فرار در مشهد است. سناریو این مجموعه در رابطه با مرد رمالی هست که از راه طلسم‌نویسی امورات خود را می‌گذرانده است. سناریو کامل در محل اتاق فرار، خدمت شما توضیح داده می‌شود.

هزینه ورودی اتاق فرار دخمه شوم برای هر نفر 100 هزار تومان و هر سانس اتاق فرار دخمه شوم 75 دقیقه است. هر روز از ساعت 14 تا 22 سانس‌های اتاق فرار دخمه شوم فعال است. برای تماس و رزرو اتاق فرار مشهد می‌توانید با مسئولین دخمه شوم با شماره ذکر شده زیر در ارتباط باشید.

آدرس اتاق فرار دخمه شوم مشهدشهرک غرب، خیابان دکتر حسابی7، چهارراه اول
شماره تماس اتاق فرار دخمه شوم093021777254
ساعت کاری اتاق فرار دخمه شوم14 الی 22
فاصله اتاق فرار دخمه شوم تا حرمحدود 20 کیلومتر
اتاق فرار مشهد

اتاق فرار مخفیگاه مشهد

سناریو اتاق فرار مخفیگاه در رابطه با یک جانور‌شناس است. مدت زمان هر سانس این اتاق فرار مشهد، تنها 90 دقیقه است. همه روزه از ساعت 9 تا 20 اتاق فرار مخفیگاه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. قیمت اتاق فرار مشهد در اتاق فرار مخفیگاه برای هر نفر 110 هزار تومان است. همچنین لازم به ذکر است که ورود افراد زیر 16 سال در اتاق فرار مخفیگاه ممنوع است.

آدرس اتاق فرار مخفیگاه مشهدبلوار سجاد، خیابان امین، نبش امین 4
شماره تماس اتاق فرار مخفیگاه۰۹۳۵۹۶۹۱۴۱۲ 
ساعت کاری اتاق فرار مخفیگاه9 الی 20
فاصله اتاق فرار مخفیگاه تا حرمکمتر از 15 کیلومتر

اتاق فرار گاو بازی در میدان مین

سناریو این اتاق فرار در رابطه با قتل یک خانم نویسنده است. هر سانس تنها 75 دقیقه هست. این اتاق فرار از ساعت 10 تا 22 باز است. هزینه ورودی هر نفر به اتاق فرار گاو بازی در میدان مین 110 هزار تومان است. این مجموعه در حدود 14 کیلومتر با بارگاه ملکوتی امام رضا فاصله دارد.

آدرس اتاق فرار گاو بازی در میدان مین مشهدبلوار هاشمیه، هاشمیه 51
شماره تماس اتاق فرار گاو بازی در میدان مین09904139020 
ساعت کاری اتاق فرار گاو بازی در میدان مین10 الی 22
فاصله اتاق فرار گاو بازی در میدان مین تا حرمحدود 14 کیلومتر

سخن پایانی

در این بلاگ از سایت‌ های هتل، اتاق فرار‌های یکی از قطب‌های گردشگری ایران یعنی شهر مشهد را در اختیار شما قرار دادیم. بهترین اتاق فرار مشهد به انتخابتان بر اساس علایق شما بستگی دارد. اگر به رزرو تور گردشگری در مشهد پرداخته‌اید، حتماً با تور به یکی از اتاق فرار ‌های مشهد بروید و هیجان را به خود و همراهانتان هدیه کنید.

شما می‌توانید در هنگام رزرو هتل در مشهد به آدرس اتاق فرار مشهد مورد علاقه خود و نزدیکی آن به هتل منتخب خود توجه کنید. اگر بیماری خاصی دارید، حتماً قبل از ورود به مسئولین اتاق‌های فرار مشهد اطلاع دهید. از پوشیدن لباس‌های گران قیمت خودداری کنید. سؤالات و ابهامات خود را در خصوص بهترین اتاق فرار مشهد با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پلاژ آقایان کیش لذت شنا در کنار تفریحات ساحلی و آبی

شنبه 1 مهر 1402
شنا کردن و آب‌تنی در سواحل کیش بسیار دلچسب است زیرا این سواحل هم بسیار زیبا و شفاف هستند و […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس