معرفی جامع 4 رستوران هتل مدینه الرضا به همراه منوی غذایی

اگر شما در شهر مشهد ساکن هستید یا به عنوان زائر به مشهدالرضا سفر کرده‌اید، حتماً با نام هتل مدینه الرضا مشهد آشنا هستید. مدینه الرضا، یک هتل پنج ستاره با امکانات لوکس در شهر مقدس مشهد است که در نزدیکی حرم واقع شده است. این هتل مشهد با هدف فراهم کردن تنوع غذایی، ارائه انواع مختلف غذاها با طعم‌های لذیذ و همچنین ارائه بهترین امکانات برای مهمانان گرامی خود، 4 رستوران مختلف را ایجاد کرده است. این چهار رستوران خاص عبارتند از: گل نرگس 1، گل نرگس 2، رستوران آفتاب گردان و رستوران سنتی.

بهترین رستوران هتل مدینه الرضا مشهد کدام است؟

در هتل مدینه الرضا مشهد، چهار رستوران بسیار با کیفیت وجود دارد؛ اما سوال مهمانان این است که، بهترین رستوران هتل مدینه الرضا کدام رستوران است؟ مهمانان هتل مدینه الرضا مشهد می توانند بر اساس ذائقه و سلیقه خود در هریک از رستوران های این هتل، وعده غذایی خود را میل کنند. این رستوران ها با تنوع منوی غذایی، دکوراسیون دلنشین و همچنین چشم اندازی خیره کننده و زیبا به گنبد طلایی امام رضا(ع)، تجربه جدید و لذت بخشی را برای مهمانان به ارمغان می آورند. در ادامه به معرفی رستوران های هتل مدینه الرضا مشهد خواهیم پرداخت.

رستوران های هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران آفتاب‌گردان یکی از بهترین رستوران های هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران گردان آفتاب هتل مدینه الرضا مشهد، با ظرفیت 400 نفر مهمان، در بالاترین نقطه هتل قرار گرفته است و چشم‌انداز زیبایی به شهر مشهد و حرم مطهر و نورانی امام رضا (ع) دارد. رستوران گردان هتل مدینه الرضا، در طبقه 12 این هتل قرار دارد و هر 60 دقیقه یکبار یک دور می چرخد. معماری این رستوران همانند خود هتل مدینه الرضا، به سبک ایرانی – اسلامی طراحی شده است و از رنگ های قرمز، طلایی و فیروزه ای در دکوراسیون خود استفاده کرده است.

منوی رستوران هتل مدینه الرضا مشهد شامل غذاهای ایرانی، غذاهای خارجی و فست فودی می باشد. تنوع غذایی رستوران آفتاب گردان به شکلی است که علاقمندان به غذاهای کبابی و ماهیچه ای، غذاهای دریایی و طرفداران غذاهای فست فودی امکان سفارش هر مدل غذایی را خواهند داشت. میز اردور این رستوران ارائه دهنده انواع نوشیدنی، سوپ، سالاد و… است که مهمانان بر اساس سلیقه خود از آن استفاده می کنند.

رستوران گل نرگس و گل یاس گزینه ای ایده آل برای صبحانه

رستوران گل نرگس و گل یاس در طبقه اول هتل مدینه الرضا مشهد قرار دارد و بخش وسیعی از این طبقه هتل را به خود اختصاص داده است. این دو رستوران، منوی غذایی سرشار از تنوع غذایی دارد که به جهت سرو صبحانه و به شکل بوفه از آن استفاده می شود. از مزایای رستوان گل نرگس و گل یاس می توان به فضای زیبا، خدمات حرفه ای و تنوع غذایی بالا اشاره کرد.

رستوران سنتی ارغوان، نوستالژی و خاص

رستوران سنتی ارغوان در طبقه منفی یک هتل مدینه الرضا قرار دارد. این رستوران با معماری سنتی، بهترین غذاهای اصیل ایرانی را برای مهمانان خود سرو می کند. منوی این رستوران شامل: انواع شربت‌ها، انواع عرقیجات، دمنوش، فست فود، چلوکباب و ماهیچه می شود و برای مسافران ایرانی و خارجی لذت بخش است.

رستوران سنتی ارغوان مدینه الرضا مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی رستوران های شیراز + آدرس و ساعت کاری

یکشنبه 3 دی 1402
اگر برای سفر به شیراز رفته باشید، قطعا یکی از مواردی که بعد از گشت و گذار در جاهای دیدنی […]
رستوران های شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس