کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

رستوران های هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، یک هتل پنج ستاره که در سال 1392 تاسیس شده است با محیط لوکس و امکانات ویژه ای که در اختیار مهمانان قرار می دهد جز هتل های لوکس مشهد نزدیک حرم محسوب می شود. این هتل که از بهترین هتل های مشهد است با هدف فراهم کردن تنوع غذایی، ارائه انواع مختلف غذاها با طعم‌های لذیذ و همچنین ارائه بهترین امکانات چهار رستوران مختلف را برای مهمانان گرامی خود، در نظر گرفته است. این چهار رستوران خاص با نام های رستوران گل نرگس،رستوران گل یاس، رستوران آفتاب گردان و رستوران سنتی ارغوان شناخته شده اند.از دیگر امکانات ویژه هتل مدینه الرضا اینترنت در لابی، استخر و سونا، ماساژ، سالن ورزشی، ترانسفر رفت و برگشت می باشد.

آدرس هتل مدینه الرضا مشهد

مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی،بین شیرازی ۲ و ۴

معرفی رستوران های هتل مدینه الرضا مشهد 

مهمانان هتل مدینه الرضا مشهد می توانند بر اساس ذائقه و سلیقه خود در هر یک از رستوران های این هتل، وعده غذایی خود را میل کنند. هر رستوران از نظر فضا، منو غذایی و امکاناتی که در اختیار مسافرین قرار می دهد، ویژگی جذاب و منحصر به فرد خود را دارد و انتخاب را برای مهمانان خود سخت تر میکند. همچنین به دلیل فاصله کمی که با حرم مطهر دارد چشم اندازی خیره کننده و زیبا به گنبد طلایی امام رضا(ع) را به مهمانان خود هدیه می دهد. 

  • رستوران گردان آفتاب
  • رستوران گل نرگس و گل یاس
  • رستوران سنتی ارغوان
  • کافی شاپ بهار نارنج

رستوران آفتاب‌گردان هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از بهترین رستوران های هتل مدینه الرضا مشهد می توان به رستوران گردان آفتاب اشاره کرد. رستوران گردان آفتاب هتل مدینه الرضا مشهد، با ظرفیت 400 نفر مهمان، در بالاترین نقطه هتل قرار گرفته است و چشم‌انداز زیبایی به شهر مشهد و حرم مطهر دارد. رستوران گردان هتل مدینه الرضا، در طبقه 12 این هتل قرار دارد و هر 60 دقیقه یکبار یک دور می چرخد. معماری این رستوران همانند خود هتل مدینه الرضا، به سبک ایرانی – اسلامی طراحی شده است و از رنگ های قرمز، طلایی و فیروزه ای در دکوراسیون این رستوران استفاده شده است.

منوی رستوران هتل مدینه الرضا مشهد شامل غذاهای ایرانی، غذاهای خارجی و فست فودی می باشد. تنوع غذایی رستوران آفتاب گردان به شکلی است که علاقمندان به غذاهای کبابی و ماهیچه ای، غذاهای دریایی و طرفداران غذاهای فست فودی امکان سفارش هر مدل غذایی را خواهند داشت. میز اردور این رستوران ارائه دهنده انواع نوشیدنی، سوپ، سالاد و غیره است که مهمانان بر اساس سلیقه خود از آن استفاده می کنند.

  • ساعت کاری گردان آفتاب هتل مدینه الرضا : 12 الی 23 شب
رستوران آفتاب‌گردان هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران گل نرگس و گل یاس هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران گل نرگس و گل یاس در طبقه اول هتل مدینه الرضا مشهد قرار دارد و بخش وسیعی از این طبقه هتل را به خود اختصاص داده است. این دو رستوران، منوی غذایی متفاوت و متنوعی دارد که به جهت سرو صبحانه و به شکل بوفه امکان استفاده از آن برای مهمانان هتل فراهم می باشد. 

  • ساعت کاری رستوران ارغوان هتل مدینه الرضا : 7:30 الی 10 و 13 الی 23 شب

رستوران سنتی ارغوان هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران سنتی ارغوان در طبقه منفی یک هتل مدینه الرضا قرار دارد. این رستوران با طرح و نقش های سنتی ایرانی که در فضای رستوران به کار گرفته است بهترین غذاهای اصیل ایرانی را برای مهمانان خود سرو می کند. منوی این رستوران از انواع نوشیدنی ها سنتی و غذاهای سنتی ایرانی نظیر انواع شربت‌ها، انواع عرقیات، دمنوش، آبگوشت، چلو کباب و ماهیچه و غیره تشکیل شده است.

  • ساعت کاری رستوران ارغوان هتل مدینه الرضا : 13 الی 23 شب

کافی شاپ بهار نارنج هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد علاوه بر 4 رستورانی که در خود جای داده است دارای کافی شاپ برای پذیرا از مسافرین و مهمانان خود می باشد. مهمانان هتل می توانند علاوه بر صرف نوشیدنی های سرد و گرم از نوای دلنشین موسیقی ایرانی که در فضای این کافی شاپ پخش می شود لذت ببرند.

  • ساعت کاری کافی شاپ هتل مدینه الرضا : 24 ساعته

رزرو هتل مدینه الرضا از “های هتل”

جهت رزرو هتل مدینه الرضا و یا هر یک از هتل های مشهد، می توانید از طریق رزرواسیون های هتل نیز اقدام کنید. این رزرواسیون نه تنها پشتیبانی 24 ساعته با کارشناسان را در اختیار مهمانان می گذارد، بلکه تخفیفات ویژه در مناسبت های خاص را هم نیز به کاربران خود ارائه می دهد.

آدرس هتل مدینه الرضا مشهد کجاست؟

خیابان شیرازی – نبش شارستان رضوی

هتل مدینه الرضا چند رستوران دارد؟

هتل مدینه الرضا دارای 4 رستوران با نام های رستوران سنتی ارغوان،رستوران گردان آفتاب و رستوران گل نرگس و گل یاس می باشد.

آیا هتل مدینه الرضا کافی شاپ دارد؟

بله تنها کافی شاپ هتل مدینه الرضا بهار نارنج نام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی رستوران های شیراز + آدرس و ساعت کاری

یکشنبه 3 دی 1402
اگر برای سفر به شیراز رفته باشید، قطعا یکی از مواردی که بعد از گشت و گذار در جاهای دیدنی […]
رستوران های شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس