سافاری کیش، مجموعه‌ای متنوع از تفریحات خاص

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش را می‌توان بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی جزیره کیش نامید با امکانات و تفریحات بسیار مهیجی مثل آفرود، پینت بال، عینک واقعیت مجازی، موتور چهارچرخ و خیلی تفریحات پرهیجان دیگر که برای شما خاطره ای بسیار جذاب به جا خواهد گذاشت. ما در این مطلب راهنمای کاملی از پارس سافاری کیش را برای شما گرد آورده‌ایم.

سافاری کیش کجاست و چگونه به آنجا برویم؟

آدرس پارس سافاری کیش در بلوار امام خمینی، جنب فاز 3 صنعتی واقع شده است. راه دسترسی به آن نیز از هر نقطه جزیره امکان‌پذیر است. برای این کار می‌توان از میدان پرشین گلف یا بلوار هنگام (در نزدیکی فرودگاه کیش) به بلوار امام خمینی رفت، سپس از این بلوار باید به بلوار سافاری در نزدیکی فاز ۳ صنعتی بروید. رفتن به سافاری کیش با انواع وسیله نقلیه شخصی و کرایه‌ای امکان‌پذیر است.

انواع تفریحات سافاری کیش

تور اتومبیل

این تور سرعتی و هیجانی و خارق العاده به وسیله‌ خودروهای شاسی بلند و قدرتی که به خودروهای دو دیفرانسیل با سیستم تعلیق افرود و رول بار معروفند، در مسیرهای صعب‌العبور جزیره برگزار می‌شود. نوع تور معمولی و VIP است و مسافرین عزیز می توانند در زمان یک ساعت و نیم گشت و گذار خود را انجام دهند و لذت ببرند. مهم‌ترین خودروهایی که در این تور استفاده می شوند، لندکروز، نیسان پاترول، هامر و تویوتا می‌باشد.

سافاری کیش چیست

تور موتور

یکی دیگر از تورهای جذاب در این مجموعه تفریحی جزیره‌گردی با موتورهای 4 چرخ و 2 چرخ است. مسافران می‌توانند با هر سن و سال و سلیقه‌ای موتور مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در پیست‌های متنوعی که تدارک دیده شده است به سواری بپردازند. موتورهای این تور تمامی از شرکت معتبر ژاپنی یاماها می‌باشند.

تور موتور سافاری کیش

تور باگی

شاید برای اولین بار باشد که نام باگی به گوشتان می‌خورد. باگی در واقع همان خودروهای 2 سرنشین هستند که به صورت گروهی و با راهنمایی یک لیدر از مسیرهای شنی عبور می‌کنند. مدت زمان این تور 15 تا 20 دقیقه است که بسیار هیجان انگیز است.

تور باگی سافاری کیش

تور شترسواری

همانطور که از اسم این تور مشخص است، وسیله‌ی گشت و گذار در این نوع تور شتر است. در شتر سواری این امکان وجود دارد که شما با کاروان و یا به صورت تکی به سیاحت در تل‌های شنی بپردازید و لذتی تازه را تجربه نمایید.

تور شترسواری سافاری کیش

سایر تفریحات

از تفریحات دیگر پارس سافاری کیش می‌توان به بانجی شوتینگ، زومبال، کارتینگ، پینت‌بال، آمفی‌تئاتر، جنگ شبانه، فوتبال حبابی، واقعیت مجازی، استوانه جادویی، تونل وحشت، ترامپولین، نردبان معلق، غرفه‌های بازی، دالان ماجراجویان، مینی‌بولینگ، دارت، فوتبال دستی و … اشاره کرد.

امکانات پارس سافاری کیش

امکانات این مرکز بسیار متنوع است. در ادامه لیست کاملی از امکانات سافاری کیش را مشاهده خواهید کرد.

  • رستوران صحرایی با موزیک زنده
  • خانه کودک آفتابگردان
  • سرویس رفت و برگشت رایگان
  • غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغاتی
  • مینی مارکت
  • سفره‌خانه سنتی
  • کافی‌شاپ
  • مزرعه حیوانات
  • کلاس‌های آموزش شعبده‌بازی و تردستی
  • غرفه نقش حنا
  • آموزش آفرود و پینت‌بال

بنابراین سافاری کیش را می‌توان یک تجربه‌ی بی‌نقص و جامع از انواع تفریحات خاکی و زمینی نامید که مشابه آن را در ایران و خاورمیانه نخواهید یافت.

امکانات سافاری کیش

بهترین زمان برای رفتن به سافاری کیش

جزیره کیش در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، مهر و آبان، در بهترین حالت خود قرار دارد و بهترین زمان برای رفتن به سافاری نیز همین ایام است. البته همان‌طور که می‌دانید جمعیت مسافران هم در این ایام بسیار زیاد و هزینه‌های اقامت و تفریح بیشتر می‌شود. بنابرایت اگر با گرما و سرما مشکل زیادی ندارید پیشنهاد می‌کنیم در ماه‌های دیگر سال از این جزیره بازدید کنید تا هم به شلوغی نخورید و هم هزینه‌های کمتری متقبل شوید.

قیمت سافاری کیش و رزرو آن

اگر تمایل دارید درباره لیست قیمت پارس سافاری کیش به صورت جزئی‌تر بدانید کافیست به سایت سافاری کیش سری بزنید. در این سایت هم می‌توانید راجع به سرگرمی‌ها و امکانات مجموعه اطلاعات کسب کنید و هم انواع پکیج سافاری کیش را خریداری نمایید.

هتل‌ها و جاهای دیدنی نزدیک سافاری کیش

از هتل های کیش که در نزدیکی این مرکز قرار دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناطق دیدنی کیش در نزدیکی سافاری

  • آب انبار کیش با ۷.۴ کیلومتر فاصله
  • دهکده المپیک با ۷.۹ کیلومتر فاصله
  • شهر زیرزمینی کاریز کیش با ۸.۸ کیلومتر فاصله
  • پارک میرمهنا کیش با ۹.۹ کیلومتر

اطلاعات و شماره تماس سافاری کیش

نشانیجزیره زیبای کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز 3 شهرک صنعتی
شماره تلفن076-44450440
ساعت کاری9 الی 21

سخن پایانی

هر مسافری که به جزیره کیش سفر می‌کند، علاقه دارد که علاوه بر بازدید از مراکز خرید کیش و جاهای دیدنی، به تفریح و سرگرمی هم بپردازد. کیش مرکز تفریحات خاص و لاکچری است و می‌توان گفت سافاری کیش در صدر آن‌ها قرار دارد. این مرکز با برخورداری از بیش از 30 نوع تفریح و ورزشی و داشتن امکانات جانبی متعدد، جای هیچ کم‌ وکاستی را باقی نگذاشته است. پس برای رزرو سافاری کیش، همین حالا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آکواریوم کیش؛ عبور از دل حیوانات دریایی

شنبه 11 شهریور 1402
کیش، یکی از جزایر زیبای خلیج فارس و مناسب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. این جزیره، در موقعیت بسیار خوبی […]
آکواریوم کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس