آشنایی با مرکز خرید سانا تهران

ایده و طرح مرکز خرید سانا تهران در سال 1390 مطرح شد و سپس در شهریور 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز خرید در بلوار اندرزگو تهران واقع شده که در آن علاوه‌بر خرید اجناس مختلف، می‌توانید از امکانات تفریحی مانند یوگا، اسباب‌بازی ماتی‌لوس، شهر مشاغل و… استفاده نمایید. در کافه و فودکورت‌های این مرکز خرید انواع غذاهای آسیایی و ایتالیایی را امتحان کنید. همچنین در مرکز خرید سانا برندهای مختلفی فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید بهترین اجناس را از آن‌ها خریداری نمایید.

مرکز خرید سانا تهران به‌طور کلی 20 هزار مترمربع مساحت دارد که 3.000 متر آن برای فودکورت و پارکینگ و رستوران است، 10.500 متر مربع آن برای واحدهای تجاری و 9.400 متر آن برای واحدهای اداری است. گفتنی است که طبقه‌های پایین سانا برای واحد تجاری و طبقه‌های بالایی آن برای شرکت‌های مختلف و دفاتر اداری اختصاص یافته است.

تصویری از مرکز خرید سانا تهران

مسیر دسترسی به مرکز خرید سانا تهران

اگر می‌خواهید با ماشین شخصی به مرکز خرید سانا تهران بروید، می‌توانید از بزرگراه صدر، بلوار صبا، بزرگراه شهید صیاد شیرازی که هر دو مسیر شما را به بلوار اندرزگو می‌رساند، استفاده کنید. از طریق تاکسی نیز می‌توانید از خط‌های 183، 118، 144 استفاده نمایید. در خصوص مترو نیز بایستی بدانید که نزدیکترین مترو به مرکز خرید سانا ایستگاه مترو قیطریه است که می‌توانید از خط 1 مترو کهریزک-تجریش استفاده کنید و خود را پس از 12 دقیقه روبه‌روی سانا برسانید.

ادرس مركز خريد سانا در تهران: اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی، مرکز خرید سانا

فروشگاه ها و برندهاي موجود در مركز خريد سانا تهران

مرکز خرید سانا تهران انواع پوشاک‌های ورزشی، بچگانه، زنانه و مردانه را در خود جای داده است که علاوه‌بر موارد کالاهایی مانند طلا و جواهرات، اسباب‌بازی، سیسمونی، ساعت و عینک، صنایع‌دستی، کالاهای فرهنگی و هنری، الکترونیک و موبایل، عطر و آرایشی، لوازم لوکس خانه، کیف و کفش و لوازم ورزشی وجود دارند که می‌توانید خریداری نمایید. همچنین در این مرکز خرید برندهایی مانند سواروسکی، درسا، جی اوکس، آدیداس، نیوبالانس، جین وست، اسپرینگ فیلد، مانگو و بنتون فعالیت می‌کنند. باتوجه به اینکه قیمت‌های کالاهای این پاساژ نسبتاً گران است؛ اما در زمان‌های مختلف می‌توانید کالاهای موردنیاز خود را همراه با تخفیف خریداری نمایید.

  • برندهای پوشاک زنانه: در فروشگاه‌های زنانه برندهایی مانند دیزل، تارت، په په جینز، پارفوا، بنتون، اسپرینگ فیلد، جین وست، آپامه و زیبو فعالیت می‌کنند.
  • برندهای پوشاک مردانه: در فروشگاه‌های مردانه برندهایی مانند دیزل، اسپرینگ فیلد، کانی راش، په په جینز، بنتون و جین وست فعالیت می‌کنند.
  • برندهای کیف و کفش: در فروشگاه‌های کیف و کفش برندهایی مانند پابلوسکی، گابر، کارپیزا، دلسی، به جی اواکس فعالیت می‌کنند.
  • برندهای ورزشی: در فروشگاه‌های لوازم و لباس ورزشی برندهایی مانند هومل، نیوبالانس، آدیداس و نایک فعالیت می‌کنند.
  • برندهای سیسمونی: اگر قصد خرید لوازم سیسمونی را دارید می‌توانید به نی‌نی لند سانا که در طبقه اول قرار دارد سری بزنید و همچنین فروشگاه بی‌‎سی‌سی نیز لوازم سیسمونی بی‌نظیری دارد.
نمای داخلی و لوکس مرکز خرید سانا تهران

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید سانا تهران

از امکانات رفاهی مرکز خرید سانا تهران می‌توان به خانه بازی، جایگاه تعویض نوزاد، ارائه کالسکه و ویلچر، بهداری، سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارکینگ طبقاتی و… اشاره کرد. در این مجموعه خدماتی برای معلولان نیز مانند پارک مخصوص و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است. از امکانات تفریحی مرکز خرید سانا تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شهربازی فانی‌باس: شهربازی فانی‌باس دارای فضا سرپوشیده‌ای است که به پارک واقیعت مجازی مجهز بوده و در طبقه منفی یک این مجموعه قرار دارد.
  • شهر مشاغل لیتل‌باس: این تفریح مختص کودکان است که می‌توانند در آن با انواع مشاغل آشنا شوند و میزان توانمندی خود را متوجه شوند. شهر مشاغل در طبقه منفی پنج سانا قرار دارد.
  • اسباب‌بازی ماتی‌لوس: این بخش در طبقه اول سانا قرار دارد که در آن کودک و نوجوانان می‌توانند انواع بازی‌های فکری و آموزشی را تجربه کنند.
  • سانا یوگا: سانا یوگا در طبقه سوم این مجموعه قرار دارد که در سبک‌های متنوع مانند یوگا تراپی، یوگا کودکان سویینگ یوگا، پاور یوگا، اشتانگا یوگا و ائیر یوگا به افراد ارائه می‌دهد. همچنین خدمات ماساژ نیز در این طبقه انجام می‌شود.

فودکورت مرکز خرید سانا تهران

فودکورت سانا سنتر پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین رستوران مرکز خرید سانا تهران است. این فودکورت از 9 رستوران با منوهای متفاوت و بی‌نظیر تشکیل شده است که در طبقه دوم این مجموعه قرار دارد. فودکورت سانا در تمام ساعت‌ها از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند. در این فودکورت موسیقی زنده در مراسم‌هایی مانند شب یلدا، عید نوروز، عید قربان و عید فطر برگزار می‌شود. رستوران‌های فودکورت سانا شامل رستوران ایتالیایی بونو، سالاد بار پامولا، رستوران چیکولند، رستوران گشنیز، رستوران گریل آتش، رستوران باربکیو مغولی راشن و رستوران دیژون می‌شود.

فودکورت مرکز خرید سانا تهران

کافی شاپ مرکز خرید سانا

در حین بازدید از مرکز خرید سانا تهران سنتر می‌توانید برای استراحت به کافی ویونا و کافی‌شاپ کمپانی مراجعه کنید و در کنار دوستان و خانواده خود اوقات خوشی را سپری کنید. قنادی شیرینی تارت در بخش فودکورت سانا و شیرینی فروشی اچ بی سوئیت در طبقه اول، از بخش‌های خشمزه سانا هستند که می‌توانید انواع دسر و شیرینی‌های بی‌نظیر را امتحان کنید.

جاهای دیدنی اطراف مرکز خرید سانا تهران

در مطلب زیر جاهای دیدنی اطراف مرکز خرید سانا را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاخ نیاوران

کاخ نیاوران در منطقه شمیرانات قرار دارد که فاصله آن تا مرکز خرید سانا تهران تنها 3 کیلومتر است. این کاخ محل اقامت آخرین پادشاه ایران بوده است که در سال 1357 به موزه تاریخی تبدیل شد. امروزه عموم مردم می‌توانند از بخش‌های مختلف آن مانند باغ کتیبه‌ها، موزه خودروهای اختصاصی، کتابخانه اختصاصی، موزه جهان‌نما، کوشک احمد شاهی، موزه حوض‌خانه و کاخ صاحب قرانیه آن دیدن نمایند. این کاخ هم‌جوار کاخ نیاوران بوده و در 3 کیلومتری مرکز خرید سانا تهران قرار دارد. برای رسیدن به کاخ نیاوران با خودرو 4 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

پارک نیاوران تهران

پارک نیاوران هم‌جوار کاخ نیاوران است که در 3 کیلومتری سانا قرار دارد. معماری این پارک به صورت باغ‌های ایرانی طراحی شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند. این پارک برای تمرینات ورزشی، ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی بسیار مناسب است. از امکانات این پارک می‌توان به محوطه تنیس، زمین والیبال، استخر، باشگاه تیراندازی و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

پارک جمشیدیه تهران

 پارک جمشیدیه تا مرکز خرید سانا تهران 5 کیلومتر فاصله دارد و فاصله زمانی آن با خودرو 6 دقیقه است. پارک جمشیدیه حدود 10 هکتار مساحت دارد که به لطف دریاچه مصنوعی، کافه و رستوران مکان بسیارخوبی برای تفریح و گردش است. این پارک به علت اینکه از شمال به کوه کلک‌چال متصل است، در نتیجه کوهنوردان بسیاری در حین صعود به این کوه در پارک جمشیدیه دور هم جمع می‌شوند. از جاذبه‌های این پارک می‌توان به تندیس‌های سنگی، مجسمه حیوانات، آب‌نماهای سنگی، آبشار، دریاچه و گذرگاه‌های سنگی و رویایی اشاره کرد.

مرکز خرید روشا تهران

مرکز خرید روشا در فرمانیه تهران واقع شده است که در آن دپارتمان‌های مختلفی به فروش انواع ست کامل سفر، لوازم ورزشی، پوشاک بچگانه و مردانه و زنانه، کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی و… می‌پردازند. همچنین در این مرکز چندین فروشگاه، پارکینگ و سوپرمارکت، کافه و رستوران نیز فعالیت می‌کنند. مرکز خرید روشا تنها 2 کیلومتر با مرکز خرید سانا فاصله دارد و با اتومبیل 2 دقیقه زمان نیاز است تا به این مجموعه برسید.

نمای داخلی مرکز خرید سانا تهران

هتل های نزدیک به مرکز خرید سانا تهران

در جدول زیر می‌تواند هتل‌ های تهران نزدیک به مرکز خرید سانا را مشاهده کنید.

نام هتلفاصله تا مرکز خرید ساناآدرس هتل
هتل ویستریا تهران3.3 کیلومترتهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱
هتل آپارتمان جم تهران6.77 کیلومترتهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید طاهری، شماره ۸۲
هتل اوین تهران9.35 کیلومترتهران، بزرگراه چمران شمال، تقاطع یادگار
هتل پارسیان استقلال تهران6.15 کیلومترتهران، تقاطع بزرگراه شهيد چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی
هتل نیلو تهران10.60 کیلومترتهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به میدان ونک، کوچه هفتم (فوزی)، انتهای خیابان شمس لاهیجانی، پلاک ۳
هتل اسکان الوند تهران11.41 کیلومترتهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، کوچه اسفراین، نبش اهورا مزدا
هتل پرشین پلازا تهران12.64 کیلومترتهران، منطقه ۷، استان تهران تهران منطقه ۷ سهروردی شمالی، پایینتر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی، شرقی، پلاک 42
هتل سیمرغ تهران13.44 کیلومترتهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته
هتل بزرگ تهران14.58 کیلومترتهران، خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، شماره ۳۹۱
هتل هویزه تهران16.53 کیلومترتهران، خیابان طالقانی، نبش استاد نجات الهی، پلاک ۱۱۵

ساعت کاری مرکز خرید سانا تهران

در مرکز خرید سانا تهران، ساعت کاری واحدهای تجاری از 10 صبح تا 10 شب، ساعت کاری واحدهای غذایی از 11 تا 10 شب و ساعت کاری صبحانه از 9ونیم صبح است.

واحد های تجاری مرکز خرید سانا تهران

سوالات متداول

مرکز خرید سانا در کجای تهران قرار دارد؟

این مرکز خرید در بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی قرار گرفته است.

مرکز خرید سانا دارای چه امکاناتی است؟

از امکانات سانا می‌توان به بهداری، خانه بازی، پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آسانسور و… اشاره کرد.

آیا مرکز خرید سانا فودکورت دارد؟

بله این مرکز خرید دارای فودکورتی است که 9 رستوران را در خود جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی جم سنتر نیاوران تهران

شنبه 28 بهمن 1402
جم سنتر تهران پاساژی بوده که برای نیازهای مادران و کودکان ساخته شده است. این پاساژ در خیابان جماران قرار […]
مرکز خرید جم سنتر تهران

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس