هتل های استخردار شیراز + آدرس و ساعت فعالیت

بدون تردید همه مسافران اقامت در هتلی لوکس با امکانات تفریحی چون استخر، سونا و جکوزی را ترجیح می‌دهند‌. بسیاری از هتل‌ های پنج ستاره شیراز از امکاناتی چون استخر، سونای خشک، سونای بخار، ماساژ درمانی، آب‌ درمانی و… برخوردار هستند که شما با اقامت در این هتل‌ها می‌توانید در اوقات فراغت خود در مجموعه آبی آن‌ها به استراحت و ریلکس‌کردن بپردازید. قیمت رزرو هتل‌های استخردار شیراز با توجه به امتیاز هتل، امکانات دیگر هتل و موقعیت مکانی آن متفاوت خواهد بود؛ اما به‌طور کلی هتل‌های استخردار قیمت بالاتری در مقایسه با هتل‌های معمولی دارند.

معرفی هتل های استخردار شیراز

در جدول زیر می‌توانید با چند نمونه از هتل های شیراز دارای استخر آشنا شوید:

نام هتلامتیاز هتلآدرس هتل
هتل بزرگ شیراز*****شیراز، دروازه قرآن
هتل چمران شیراز*****شیراز، بلوار چمران
هتل پرسپولیس شیراز*****شیراز، حدفاصل چهارراه حافظ به سمت میدان قائم
هتل زندیه شیراز*****شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان
هتل الیزه شیراز****شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک 20
نمایی از استخر سرپوشیده هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در سال 1392 بنا شده است که فاصله کوتاهی با اماکن دیدنی شهر شیراز دارد. این هتل در 17 طبقه بنا شده و به‌طور کلی 158 باب اتاق و سوئیت دارد. از امکانات هتل بزرگ شیراز می‌توان به استخر، رستوران، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ اشاره کرد. هتل بزرگ شیراز که از بهترین هتل های استخردار شیراز محسوب می‌شود، مجموعه آبی بزرگی دارد که دارای دو سالن‌ مجزا برای خانم‌ها و آقایان است.

امکانات استخر این هتل شامل سونا خشک و بخار، استخردرمانی، بوفه، حوضچه آب سرد، خدمات ماسازدرمانی و جکوزی است. خانم‌ها و آقایان مهمان در هتل نیازی نیست برای استفاده از مجموعه آبی هتل بزرگ شیراز هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنند؛ زیرا تمامی خدمات آن برای مهمانان مقیم در هتل رایگان است.

  • آدرس هتل: شیراز، دروازه قرآن
  • ساعت کاری استخر هتل بزرگ شیراز: همه‌روزه از ساعات 8:00 صبح الی 14:00 ظهر و 15:00 ظهر الی 18:00 عصر

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز به عنوان هتلی پنج ستاره در سال 1389 به بهره‌برداری رسید و امروزه امکانات رفاهی و تفریحی چون رستوران سنتی، کافی‌شاپ، استخر و… را برای مسافران ارائه می‌دهد. در هتل چمران شیراز 230 اتاق و 20 سوئیت مجهز برای اقامت وجود دارد. مجموعه آبی هتل در طبقه دوم آن قرار دارد و تنها برای مهمانان مقیم هتل است که تنها آقایان قادر به استفاده از استخر و امکانات آن خواهند بود.

از امکانات مجموعه آبی هتل می‌توان به سونا خشک و بخار، حمام مغربی، ماساژ، جکوزی آب گرم، حوضچه آب سرد و کافی‌شاپ اشاره کرد. در اسفندماه سال 1402 هزینه بلیط استخر 30000 تومان است.

  • آدرس هتل: شیراز، بلوار چمران
  • ساعت کاری استخر هتل چمران شیراز: همه‌روزه از ساعت 15:00 ظهر الی 19:00 شب
استخر هتل چمران شیراز

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز از دیگر هتل های استخردار شیراز است که در 7 طبقه بنا شده و به‌طور کلی 144 باب اتاق تمیز با فضای دلباز دارد. این هتل در سال 1381 به بهره‌برداری رسید که اکنون از امکانات لوکسی چون استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و بوفه برخوردار است و آقایان و خانم‌ها می‌توانند از امکانات مجموعه آبی هتل استفاده کنند. همچنین آقایان و خانم‌ها باید برای هر جلسه آب‌تنی در استخر هتل هزینه جداگانه پرداخت کنند که این هزینه در اسفند ماه سال 1402 به مبلغ 312.500 هزار تومان است.

  • آدرس هتل: شیراز، حدفاصل چهارراه حافظ به سمت میدان قائم
  • ساعت کاری استخر هتل پرسپولیس شیراز: همه‌روزه برای خانم‌ها از ساعت 13:00 ظهر الی 15:00 ظهر، برای آقایان از ساعت 18:30 شب تا 21:30 شب

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز از سال 1394 کار خود را آغاز کرده است. این هتل لوکس و پرطرفدار حدود 72 باب اتاق دارد که متراژ اتاق‌های آن از 22 مترمربع تا 70 مترمربع است. از امکانات لوکس هتل زندیه شیراز می‌توان به استخر، خدمات اسپا، سونا و جکوزی، حمام سنتی و ویتامین‌سرا اشاره کرد‌. استفاده از استخر هتل زندیه شیراز برای مسافران هتل رایگان است و شما در هنگام اقامت در این هتل می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در استخر آن به آب‌تنی و استراحت بپرازید‌.

ناگفته نماند که در کنار استخر یک حمام سنتی برای آب‌تنی وجود دارد که مهمانان مقیم هتل برای استفاده از آن باید هزینه‌ای با احتساب 20 درصد تخفیف را پرداخت کنند.

  • آدرس هتل: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان
  • ساعت‌کاری  استخر هتل زندیه شیراز: برای آقایان از 8:00 صبح الی 14:00 ظهر و برای خانم‌ها از 16:00 ظهر الی 22:00 شب
استخر سرپوشیده هتل زندیه شیراز

هتل الیزه شیراز

از دیگر هتل های استخردار شیراز که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد، می‌توان به هتل الیزه شیراز اشاره کرد. این هتل که از هتل های چهار ستاره شیراز است که در سال 1393 بنا شد. این هتل در بنای 7 طبقه ساخته شده است و به‌طور کلی 68 باب اتاق دارد. هتل الیزه شیراز از امکاناتی چون سونا، جکوزی، استخر، فیتنس استودیو، ویتامین‌بار، اتاق ماساژ و مجموعه ورزشی برخوردار است.

مسافرانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند با پرداخت هزینه نیم‌بها از خدمات استخر استفاده کنند. البته مهمانانی که در این هتل اقامت نداشته باشند، می‌توانند با پرداخت هزینه کامل از امکانات مجموعه آبی آن استفاده کنند.

  • آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰
  • ساعت کاری استخر هتل الیزه شیراز: همه‌روزه

بهترین هتل های شیراز که استخر دار هستند کدام اند؟

هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه شیراز، هتل پرسپولیس شیراز، هتل الیزه شیراز، هتل چمران شیراز و….

بهترین هتل های شیراز کدام اند؟

هعتل بزرگ شیراز، هتل زندیه شیراز، هتل چمران شیراز و…

بهترین استخر های شیراز کدام اند؟

استخر مهرگان شیراز، استخر پارک آبی کوثر شیراز، استخر پیام مخابرات شیراز و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باغ دلگشا شیراز + آدرس و ساعت بازدید

یکشنبه 20 اسفند 1402
باغ دلگشا شیراز در محله سعدیه جنوبی و در نزدیکی خیابان نارنجستان این شهر قرار گرفته است. قدمت باغ دلگشا […]
باغ دلگشا شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس